TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D İşine ait satınalmanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı,teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 29/05/2017 kadaridaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat: 09:00’den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : YUSUF KOCAOĞLU
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750(yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslimedilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilenbedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltmebulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLENFATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURAnın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesiile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELERİÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRANO: CİNSİ VE NİTELİĞİ ADETİ
1- 1 CCSNETETİK KEMİK 1 CC- 1 ADET
2- SERVİKALEXPANDABLE BIÇAKLI PEEK CAGE- 2 ADET
3- SERVİKALTİTANYUM DİSK PROTEZİ- 1 ADET
SUPRABONEPUTTY ŞARTNAMESİ
1-Malzeme,steril halde enjektör içinde sunulan selüloz bazlı bir taşıyıcı
hidrojelve çift katlı blister ambalaj içinde sunulan tamamen rezorbe
olabilen%100 sentetik Beta-trikalsiyum fosfattan oluşmalıdır.
2-Taşıyıcı komponent buhar, biyoaktifkomponentise gama ışınları ile
terminalsterilizasyon işlemine tabi tutulmuş olmalıdır.
3-Kullanım esnasında nihai malzemenin viskozitesi uygulayan cerrah
tarafındanistenilen akışkanlığa göre ayarlanabilmelidir. Nihai ürün
istenildiğitakdirde, macun kıvamında el ile, istenildiği takdirde de
akışkankıvamda enjektör içine doldurularak uygulanabilmelidir.
4-Malzeme uygulandığı bölgede herhangi bir kimyasal reaksiyon sonucunda
sertleşmemeli,biyotutunma özelliği sayesinde cerrahi yıkamaya uygun
olmalıdır.
5-Malzeme 1cc, 2cc, 5cc ve 10cc’lik ambalajlarda sunulmalıdır.
6-Malzemenin raf ömrü 1 (bir) yıl olmalıdır.
GARANTİŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
1. Teklifveren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satışsonrası
sorumluluklarıyüklenmelidir.
2.Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,
endikasyon,kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın
sorumluluklarınıkapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte
verilmelidir.
3. Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını dabelirterek faturasını
kesecektir.Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları
yazılacakve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim
edilecektir.
SERVİKAL İNTERBODY EXPANDABLE BIÇAKLI
PEEK CAGE TEKNİKŞARTNAMESİ
FİZİKSELÖZELLİKLERİ : Servikal interbody füzyon amaçlı kullanılabilirolmalıdır.
Servikalcage içerisinde kemik füzyonu oluşumu için
yeterliaçıklık olmadır.
Servikalcage’ler PEEK materyalden yapılmış olup MRI
uyumluolmalıdır.
Cage’inortasında geri çıkmayı engelleyici alt ve üst
endplateleresaplanan bıçak mekanizması olmalıdır ve bu
bıçakmekanizması cage’in expandable işlemini
gerçekleştirenshaft mekanizması üzerinde monteli
olmalıdır.
Cage ‘in expandable işlemi ;bıçak mekanizması ile
birlikte eşzamanlı olarak çalişmalı ve biçak 90
derecelik açıya ulaştığında cage’in expandable işlemi
de tamamlanmış olmalıdır.
Yerleştirmeve expandable işlemi tek el aleti ile
gerçekleştirilmelidir.
Yerleştirmeel aleti stop mekanizmasına sahip olup;
uygulamaesnasında cage’i yerleştirdikten sonra bıçak
mekanizmasınınmaksimum 90 dereceden fazla
dönmesineizin vermemelidir.
Cage12x15cm ebatlarında olup, 5-6-7-8 mm
kalınlıklarındaseçenekleri olmalıdır.
Setiçinde her boy için ayrı deneme guıde’leri olmalıdır.
KİMYASALÖZELLİKLERİ : Kullanılacak sistemin ana maddesi peek’denyapılmış
olmalı,post operatif dönemde hasta takibine izin vermeli
,BT ve MRI tetkiklerinde ışıma yapmamalıdır.
DEPOLAMAŞARTLARI : Oda sıcaklığında depolanabilmelidir.Tek tek steril
orijinalpakette verilmelidir.
ÜRETİMTARİHİ VE MİYADI : İmplantın üzerinde orijinal ürün kodu,seri numarası ve
ebatbilgileri olmalıdır.
STANDARTÖZELLİKLERİ : (İSO,FDA,CE
v.b.)
Uluslararası kalite standardını sağlayan ‘’CE’’ kalite
belgesiolmalıdır.
AMBALAJŞEKLİ VE MİKTARI Tüm enstrumanlar ve implantlar aynıfirma imalatı
olmalı,ve birbiri ile uyumlu olmalıdır. Malzemeler hiç
kullanılmamışve yeni olmalıdır. Tüm malzemeler
üzerinde;
a)İmalatçı firma adı veya amblemi,
b)İmalat seri numarası
c)Ürün kodu olmalıdır.
ÖZELNOTLAR : Cerrahi uygulama aletleri ve implantlarıözel
sterilizasyonkapları içinde olmalı ,cerrahi uygulama
aletleriüzerinde ürün kod numarası ,firma markası gibi
teknikbilgiler bulunmalıdır.
İhalesırasında numune verilmelidir.
Teklifveren firma, vakalarda kullanılmak üzere
enstrumanlarsetini ürünler bitinceye kadar hastane
bırakmakzorundadır.
Cageiçerisinde yer alan bıçak mekanizmasının alt ve üst
endplatelerezarar vermeden saplandığını gösteren
biyomekaniktestler ibraz edilmelidir
GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
1. Teklifveren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satışsonrası
sorumluluklarıyüklenmelidir.
2. Ürünteslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,endikasyon,
kontrendikasyon,ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan
bilgiler)orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.
3. Firmamalzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek faturasınıkesecektir.
Faturadamutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT VE GMDN kodları yazılacak vefatura en
geç 24saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.
SERVİKALDİSK PROTEZİ SİSTEMİ
Titanyum alaşımı “Ti6AI4V-ELI(Grade5)” olan ürün, MR ve BT uyumluolmalıdır.
Sistem; fleksiyon, ekstansiyon ve rotasyonel yöndeki tüm hareketlereizin vermelidir.
Anteirordan Smith-Robinson yaklaşımına uygun operatif tekniği olmalıdır.
Superior ve inferior yüzeylere tutunum sağlayabilecek dişli bir yapıdaolmalıdır.
Protezler 2 tip olmalıdır. Bıçaklı ve Bıçak Sırtı (Tek Parça) şeklindeolmalıdır.
Sistemin iç yüzeyleri tin kaplama (titanyum nitrit) olmalı ve arasındapeek materyal
bulunmalıdır.
Ürünler; 14 - 16 mm genişliğinde, 4 mm ile 8 mm boylarında, 0,5 mmaralıklarla olmalıdır.
Set içerisinde ihtiyaç olan ürün boyutuna karar verebilmek içinfarklı boylarda deneme
implantları bulunmalıdır.
Set içerisinde caspar ekartör bulunmalıdır.
Tek el aleti ile yerleştirme sabitleme işlemi yapılabilmelidir.
Tüm implantlar üretildiği maddeye uygun steril paketler içerisindebulunmalıdır.
İzlenebilirliği sağlayabilmek için tüm ürünler üzerinde üreticifirma logosu, lot numarası ve
referans numarası olmalıdır.
Ürün T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlıve T.C Sağlık Bakanlığı
tarafından onaylı olmalıdır.
Ürünlerin CE belgesi ve üretici firmanın ISO 13485 belgesi mutlakaolmalıdır.
GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
1.Teklif veren firma,bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası
sorumlulukları yüklenmelidir.
2. Ürünteslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,endikasyon,
kontrendikasyon,ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan
bilgiler)orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.
3. Firmamalzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek faturasınıkesecektir.
Faturadamutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT VE GMDN kodları yazılacak vefatura en
geç 24saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.
|