İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ortopedi Ve Travmatoloji B.d-yusuf Kocaoğlu

İhale No 1345213
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 29 Mayıs 2017
İhale Tarihi 29 Mayıs 2017 09:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : Ortopedi ve Travmatoloji B.D-YUSUF KOCAOĞLU

  İhale Notu   : Ortopedi ve Travmatoloji B.D-YUSUF KOCAOĞLU
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  29.05.2017
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

TEKLİF MEKTUBU                 

 

               Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D İşine ait satınalmanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı,teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 29/05/2017 kadaridaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat: 09:00’den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI : YUSUF KOCAOĞLU

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750(yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır. 

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilenbedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltmebulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLENFATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

             NOT:         İDARE KODU:   45764.38.41.00.01.330

                                İDARE ADI:   Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURAnın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesiile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELERİÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRANO:              CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                                           ADETİ

 

1-      1 CCSNETETİK KEMİK 1 CC- 1 ADET

2-      SERVİKALEXPANDABLE BIÇAKLI PEEK CAGE- 2 ADET

3-      SERVİKALTİTANYUM DİSK PROTEZİ- 1 ADET

 

 

SUPRABONEPUTTY ŞARTNAMESİ

1-Malzeme,steril halde enjektör içinde sunulan selüloz bazlı bir taşıyıcı

hidrojelve çift katlı blister ambalaj içinde sunulan tamamen rezorbe

olabilen%100 sentetik Beta-trikalsiyum fosfattan oluşmalıdır.

2-Taşıyıcı komponent buhar, biyoaktifkomponentise gama ışınları ile

terminalsterilizasyon işlemine tabi tutulmuş olmalıdır.

3-Kullanım esnasında nihai malzemenin viskozitesi uygulayan cerrah

tarafındanistenilen akışkanlığa göre ayarlanabilmelidir. Nihai ürün

istenildiğitakdirde, macun kıvamında el ile, istenildiği takdirde de

akışkankıvamda enjektör içine doldurularak uygulanabilmelidir.

4-Malzeme uygulandığı bölgede herhangi bir kimyasal reaksiyon sonucunda

sertleşmemeli,biyotutunma özelliği sayesinde cerrahi yıkamaya uygun

olmalıdır.

5-Malzeme 1cc, 2cc, 5cc ve 10cc’lik ambalajlarda sunulmalıdır.

6-Malzemenin raf ömrü 1 (bir) yıl olmalıdır.

GARANTİŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1. Teklifveren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satışsonrası

sorumluluklarıyüklenmelidir.

2.Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,

endikasyon,kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın

sorumluluklarınıkapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte

verilmelidir.

3. Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını dabelirterek faturasını

kesecektir.Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları

yazılacakve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim

edilecektir.

 

SERVİKAL İNTERBODY EXPANDABLE BIÇAKLI

PEEK CAGE TEKNİKŞARTNAMESİ

FİZİKSELÖZELLİKLERİ : Servikal interbody füzyon amaçlı kullanılabilirolmalıdır.

Servikalcage içerisinde kemik füzyonu oluşumu için

yeterliaçıklık olmadır.

Servikalcage’ler PEEK materyalden yapılmış olup MRI

uyumluolmalıdır.

Cage’inortasında geri çıkmayı engelleyici alt ve üst

endplateleresaplanan bıçak mekanizması olmalıdır ve bu

bıçakmekanizması cage’in expandable işlemini

gerçekleştirenshaft mekanizması üzerinde monteli

olmalıdır.

Cage ‘in expandable işlemi ;bıçak mekanizması ile

birlikte eşzamanlı olarak çalişmalı ve biçak 90

derecelik açıya ulaştığında cage’in expandable işlemi

de tamamlanmış olmalıdır.

Yerleştirmeve expandable işlemi tek el aleti ile

gerçekleştirilmelidir.

Yerleştirmeel aleti stop mekanizmasına sahip olup;

uygulamaesnasında cage’i yerleştirdikten sonra bıçak

mekanizmasınınmaksimum 90 dereceden fazla

dönmesineizin vermemelidir.

Cage12x15cm ebatlarında olup, 5-6-7-8 mm

kalınlıklarındaseçenekleri olmalıdır.

Setiçinde her boy için ayrı deneme guıde’leri olmalıdır.

KİMYASALÖZELLİKLERİ : Kullanılacak sistemin ana maddesi peek’denyapılmış

olmalı,post operatif dönemde hasta takibine izin vermeli

,BT ve MRI tetkiklerinde ışıma yapmamalıdır.

DEPOLAMAŞARTLARI : Oda sıcaklığında depolanabilmelidir.Tek tek steril

orijinalpakette verilmelidir.

ÜRETİMTARİHİ VE MİYADI : İmplantın üzerinde orijinal ürün kodu,seri numarası ve

ebatbilgileri olmalıdır.

STANDARTÖZELLİKLERİ : (İSO,FDA,CE

v.b.)

Uluslararası kalite standardını sağlayan ‘’CE’’ kalite

belgesiolmalıdır.

AMBALAJŞEKLİ VE MİKTARI Tüm enstrumanlar ve implantlar aynıfirma imalatı

olmalı,ve birbiri ile uyumlu olmalıdır. Malzemeler hiç

kullanılmamışve yeni olmalıdır. Tüm malzemeler

üzerinde;

a)İmalatçı firma adı veya amblemi,

b)İmalat seri numarası

c)Ürün kodu olmalıdır.

ÖZELNOTLAR : Cerrahi uygulama aletleri ve implantlarıözel

sterilizasyonkapları içinde olmalı ,cerrahi uygulama

aletleriüzerinde ürün kod numarası ,firma markası gibi

teknikbilgiler bulunmalıdır.

İhalesırasında numune verilmelidir.

Teklifveren firma, vakalarda kullanılmak üzere

enstrumanlarsetini ürünler bitinceye kadar hastane

bırakmakzorundadır.

Cageiçerisinde yer alan bıçak mekanizmasının alt ve üst

endplatelerezarar vermeden saplandığını gösteren

biyomekaniktestler ibraz edilmelidir

GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1. Teklifveren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satışsonrası

sorumluluklarıyüklenmelidir.

2. Ürünteslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,endikasyon,

kontrendikasyon,ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan

bilgiler)orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

3. Firmamalzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek faturasınıkesecektir.

Faturadamutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT VE GMDN kodları yazılacak vefatura en

geç 24saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.

 

SERVİKALDİSK PROTEZİ SİSTEMİ

 Titanyum alaşımı “Ti6AI4V-ELI(Grade5)” olan ürün, MR ve BT uyumluolmalıdır.

 Sistem; fleksiyon, ekstansiyon ve rotasyonel yöndeki tüm hareketlereizin vermelidir.

 Anteirordan Smith-Robinson yaklaşımına uygun operatif tekniği olmalıdır.

 Superior ve inferior yüzeylere tutunum sağlayabilecek dişli bir yapıdaolmalıdır.

 Protezler 2 tip olmalıdır. Bıçaklı ve Bıçak Sırtı (Tek Parça) şeklindeolmalıdır.

 Sistemin iç yüzeyleri tin kaplama (titanyum nitrit) olmalı ve arasındapeek materyal

bulunmalıdır.

 Ürünler; 14 - 16 mm genişliğinde, 4 mm ile 8 mm boylarında, 0,5 mmaralıklarla olmalıdır.

 Set içerisinde ihtiyaç olan ürün boyutuna karar verebilmek içinfarklı boylarda deneme

implantları bulunmalıdır.

 Set içerisinde caspar ekartör bulunmalıdır.

 Tek el aleti ile yerleştirme sabitleme işlemi yapılabilmelidir.

 Tüm implantlar üretildiği maddeye uygun steril paketler içerisindebulunmalıdır.

 İzlenebilirliği sağlayabilmek için tüm ürünler üzerinde üreticifirma logosu, lot numarası ve

referans numarası olmalıdır.

 Ürün T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlıve T.C Sağlık Bakanlığı

tarafından onaylı olmalıdır.

 Ürünlerin CE belgesi ve üretici firmanın ISO 13485 belgesi mutlakaolmalıdır.

GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1.Teklif veren firma,bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası

sorumlulukları yüklenmelidir.

2. Ürünteslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,endikasyon,

kontrendikasyon,ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan

bilgiler)orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

3. Firmamalzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek faturasınıkesecektir.

Faturadamutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT VE GMDN kodları yazılacak vefatura en

geç 24saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.

 

 

 






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)