İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ortopedi Ve Travmatoloji B.d-sevim Çelik

İhale No 1347188
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 31 Mayıs 2017
İhale Tarihi 31 Mayıs 2017 15:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D-SEVİM ÇELİK

  İhale Notu   : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D-SEVİM ÇELİK
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  31.05.2017
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

 

Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 31/05/2017 kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat: 15:00’den sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI : SEVİM ÇELİK

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır. 

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDARE ADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:               CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                                            ADETİ

 

 

SNSENTETİK KEMİK 1 CC- 1 ADET

2-       SERVİKAL EXPANDABLE BIÇAKLI PEEK CAGE- 2 ADET

3-       SERVİKAL TİTANYUM DİSK PROTEZİ- 1 ADET

 

 

SUPRABONE PUTTY ŞARTNAMESİ

1- Malzeme,steril halde enjektör içinde sunulan selüloz bazlı bir taşıyıcı

hidrojel ve çift katlı blister ambalaj içinde sunulan tamamen rezorbe

olabilen %100 sentetik Beta-trikalsiyum fosfattan oluşmalıdır.

2- Taşıyıcı komponent buhar, biyoaktifkomponentise gama ışınları ile

terminal sterilizasyon işlemine tabi tutulmuş olmalıdır.

3- Kullanım esnasında nihai malzemenin viskozitesi uygulayan cerrah

tarafından istenilen akışkanlığa göre ayarlanabilmelidir. Nihai ürün

istenildiği takdirde, macun kıvamında el ile, istenildiği takdirde de

akışkan kıvamda enjektör içine doldurularak uygulanabilmelidir.

4- Malzeme uygulandığı bölgede herhangi bir kimyasal reaksiyon sonucunda

sertleşmemeli, biyotutunma özelliği sayesinde cerrahi yıkamaya uygun

olmalıdır.

5- Malzeme 1cc, 2cc, 5cc ve 10cc’lik ambalajlarda sunulmalıdır.

6- Malzemenin raf ömrü 1 (bir) yıl olmalıdır.

GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası

sorumlulukları yüklenmelidir.

2. Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,

endikasyon, kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın

sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte

verilmelidir.

3. Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek faturasını

kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları

yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim

edilecektir.

 

SERVİKAL İNTERBODY EXPANDABLE BIÇAKLI

PEEK CAGE TEKNİK ŞARTNAMESİ

FİZİKSEL ÖZELLİKLERİ : Servikal interbody füzyon amaçlı kullanılabilir olmalıdır.

Servikal cage içerisinde kemik füzyonu oluşumu için

yeterli açıklık olmadır.

Servikal cage’ler PEEK materyalden yapılmış olup MRI

uyumlu olmalıdır.

Cage’in ortasında geri çıkmayı engelleyici alt ve üst

endplatelere saplanan bıçak mekanizması olmalıdır ve bu

bıçak mekanizması cage’in expandable işlemini

gerçekleştiren shaft mekanizması üzerinde monteli

olmalıdır.

Cage ‘in expandable işlemi ;bıçak mekanizması ile

birlikte eşzamanlı olarak çalişmalı ve biçak 90

derecelik açıya ulaştığında cage’in expandable işlemi

de tamamlanmış olmalıdır.

Yerleştirme ve expandable işlemi tek el aleti ile

gerçekleştirilmelidir.

Yerleştirme el aleti stop mekanizmasına sahip olup;

uygulama esnasında cage’i yerleştirdikten sonra bıçak

mekanizmasının maksimum 90 dereceden fazla

dönmesine izin vermemelidir.

Cage 12x15cm ebatlarında olup, 5-6-7-8 mm

kalınlıklarında seçenekleri olmalıdır.

Set içinde her boy için ayrı deneme guıde’leri olmalıdır.

KİMYASAL ÖZELLİKLERİ : Kullanılacak sistemin ana maddesi peek’den yapılmış

olmalı, post operatif dönemde hasta takibine izin vermeli

, BT ve MRI tetkiklerinde ışıma yapmamalıdır.

DEPOLAMA ŞARTLARI : Oda sıcaklığında depolanabilmelidir. Tek tek steril

orijinal pakette verilmelidir.

ÜRETİM TARİHİ VE MİYADI : İmplantın üzerinde orijinal ürün kodu, seri numarası ve

ebat bilgileri olmalıdır.

STANDART ÖZELLİKLERİ : (İSO,FDA,CE

v.b.)

Uluslar arası kalite standardını sağlayan ‘’CE’’ kalite

belgesi olmalıdır.

AMBALAJ ŞEKLİ VE MİKTARI Tüm enstrumanlar ve implantlar aynı firma imalatı

olmalı, ve birbiri ile uyumlu olmalıdır. Malzemeler hiç

kullanılmamış ve yeni olmalıdır. Tüm malzemeler

üzerinde;

a) İmalatçı firma adı veya amblemi,

b) İmalat seri numarası

c) Ürün kodu olmalıdır.

ÖZEL NOTLAR : Cerrahi uygulama aletleri ve implantları özel

sterilizasyon kapları içinde olmalı ,cerrahi uygulama

aletleri üzerinde ürün kod numarası ,firma markası gibi

teknik bilgiler bulunmalıdır.

İhale sırasında numune verilmelidir.

Teklif veren firma, vakalarda kullanılmak üzere

enstrumanlar setini ürünler bitinceye kadar hastane

bırakmak zorundadır.

Cage içerisinde yer alan bıçak mekanizmasının alt ve üst

endplatelere zarar vermeden saplandığını gösteren

biyomekanik testler ibraz edilmelidir

GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası

sorumlulukları yüklenmelidir.

2. Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı, endikasyon,

kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan

bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

3. Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek faturasını kesecektir.

Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT VE GMDN kodları yazılacak ve fatura en

geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.

 

SERVİKAL DİSK PROTEZİ SİSTEMİ

· Titanyum alaşımı “Ti6AI4V-ELI(Grade5)” olan ürün, MR ve BT uyumlu olmalıdır.

· Sistem; fleksiyon, ekstansiyon ve rotasyonel yöndeki tüm hareketlere izin vermelidir.

· Anteirordan Smith-Robinson yaklaşımına uygun operatif tekniği olmalıdır.

· Superior ve inferior yüzeylere tutunum sağlayabilecek dişli bir yapıda olmalıdır.

· Protezler 2 tip olmalıdır. Bıçaklı ve Bıçak Sırtı (Tek Parça) şeklinde olmalıdır.

· Sistemin iç yüzeyleri tin kaplama (titanyum nitrit) olmalı ve arasında peek materyal

bulunmalıdır.

· Ürünler; 14 - 16 mm genişliğinde, 4 mm ile 8 mm boylarında, 0,5 mm aralıklarla olmalıdır.

· Set içerisinde ihtiyaç olan ürün boyutuna karar verebilmek için farklı boylarda deneme

implantları bulunmalıdır.

· Set içerisinde caspar ekartör bulunmalıdır.

· Tek el aleti ile yerleştirme sabitleme işlemi yapılabilmelidir.

· Tüm implantlar üretildiği maddeye uygun steril paketler içerisinde bulunmalıdır.

· İzlenebilirliği sağlayabilmek için tüm ürünler üzerinde üretici firma logosu, lot numarası ve

referans numarası olmalıdır.

· Ürün T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı ve T.C Sağlık Bakanlığı

tarafından onaylı olmalıdır.

· Ürünlerin CE belgesi ve üretici firmanın ISO 13485 belgesi mutlaka olmalıdır.

GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası

sorumlulukları yüklenmelidir.

2. Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı, endikasyon,

kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan

bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

3. Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek faturasını kesecektir.

Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT VE GMDN kodları yazılacak ve fatura en

geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.

 

 

 








Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)