TEKLİFMEKTUBU
Hastanemiz Ortopedive Travmatoloji B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaçduyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılımalzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göresatın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 03/02/2017 kadar idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat 17:00’dan sonra gelen fiyat teklifleriDikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : ŞERİFE BİÇEN
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemeninlot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların teslimindenitibaren 750 (YEDİYÜZELLİ) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi,idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomikaçıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerindenteklif esas alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariçolarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat içinde teslim edilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim,muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıpalmamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabuledildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı,silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmaksuretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numuneisteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesininuygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanunhükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDEKALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAPCD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARIÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDAREADI: Celal Bayar Üniversitesi DönerSermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3(ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olanFATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı dökümbelgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDABELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYEİŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİNPROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAMEDÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firmatarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ VE NİTELİĞİ ADETİ
1. 1.BAĞ KESEN FEMORAL KOMPONENT 1 ADET
2. BAĞ KORUYAN FEMORAL KOMPONENT 1 ADET
3.TİBİAL KOMPONENT 1 ADET
4.- BAĞ KESEN INSERT- 1 ADET
5. BAĞ KORUYAN INSERT 1 ADET
6. PATELLAR KOMPONENT 1 ADET
7.CEMENT 40 G 1 ADET
ANATOMİK FEMURLU BAĞKESEN VE KORUYAN MOBİLESABİT İNSERTLİ İNSERTLİ HİPERFLEX TOTAL DİZ PROTEZİ TEKNİK ÖZELLİKLERİ
1. Femoral component ISO 9001 5832-4 stabdartkarubda CıCr-Momaddesinde üretilmiş olup dış dyüzeyi parlak paslanmaz özellikle iç yüzeyicementli kullanıma uygun kanallara sahip ve kumlanmış olmalıdır.
2. Femoral component sağ ve sol olmak üzere anatomik yapıda anterior kısmı patellarkomponent kullanıma uygun olmalıdır.
3. Set minimal insizyona izin vermeli ve aynı setle ps. Cr ve mobileolarak kullanılabilmelidir.
4. Femoral omponent’in distal ve posterior kısmına gerektiğindeaugmention takılabilmelidir.
5. Femoral posterior codylar ek bir kemik rezeksiyonu yapmadan 145derece fleksiyona izin vermelidir.
6. Anatomik femoral component sağ ve sol olmak üzere en az 9’ar boyolmalıdır.
7. Tibial Plate CoCr materylden TI 6AL 4V alaşımlı malzemedenüretilmiş tibial kesim intramoduller ve extramedlary olarak yapılabilmelidir.
8. Tibial base plate gerektiğinde augmentation takılabilmeli veTibial plate en az 7 boy komponentten oluşmalıdır ve monoblok seçeneğiolmalıdır.
9. Tibial inser UHMWPE’den ISO 5834-2 standartlarında üretilmişolmalıdır.
10. Tibial İnsert her boy tibial base palte için 5’er boy kalınlıkta3ve 3 farklı seçeneği (ps plus cr standart cr lipped) olmalı ayrıca İnserrotasyon yapmaya izin vermeli ve rotasyon izin vermeli ve rotasyonda herhangibir sınırlama olmamalıdır.
11. Tibial base plate monoblok Finned(kanatlı) yapılı olmalıdır.
12. Patellar komponent UHMWPE’den ISO 5834-2 standartlarında üretilmişen az 3 size olmalı ve set içerisinde denemeaparatları blunmalıdır.
13. Patellar komponent üst yüzeyi femoral komponente uyumlukorveksiyon kısmında patellaya çimento ile takmak için 3 pegli ve tek pegliseçeneği olmalıdır.
14. Patella seti içerisinde kesim için patella tutucu patella sıkıştırıcı ve denemprotezleri mevcut olmalıdır.
15. Sarf ürünlerinin tamamı Gamma sterilizasyonunda sterile edilmiş vaziyette çok sağlamiki katlı ambalajda paket üzerinde lot numarası yazılı olacaktır.
16. Femoral component ve Tibial component büyük size ile küçük sizebirbirine uyumlu olmalıdır.
17. Sistem istenildiğinde revize edilebilmeli ve revizyon seçeneğibulunmalıdır.
GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
1. Teklif veren firma bu ürünün satışı ile yetkiliolduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası sorumlukları yüklenmelidir.
2. Ürün teslim edildiğinde bu ürün ile ilgilikullanım talimatı (ürün tanıtımı endikasyon kontrendikasyon ameliyat sonrası olabilecekaksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orijinal ve Türkçetercümesi ile birlikte vermelidir.
3. Firma malzemenin kullanıldığı (eğerkullanılırsa) hasta adını da belirterek faturasını kesecektir. Faturada mutlakaUBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak ve fatura engeç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.
|