İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ortopedi Ve Travmatoloji B.d-nevin Sanlıol

İhale No 1479797
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 17 Kasım 2017
İhale Tarihi 17 Kasım 2017 16:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : Ortopedi ve Travmatoloji B.D-NEVİN SANLIOL

  İhale Notu   : Ortopedi ve Travmatoloji B.D-NEVİN SANLIOL
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  17.11.2017
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

TEKLİF MEKTUBU                 

 

               Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D İşine ait satınalmanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknikve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhaleYasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (KesinFiyat) en geç 17/11/2017 kadar idaremize vermenizi ricaederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat: 16.30”den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI: NEVİN SANLIOL

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (yediyüzelli)gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır. 

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklifedilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

             NOT:         İDARE KODU:   45764.38.41.00.01.330

                                İDARE ADI:   Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRAASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURAnın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesiile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELERİÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

-         SERVİKALBIÇAKLI CAGE- 1 ADET

-         SERVİKALDİSK PROTEZİ- 1 ADET

-         SERVİKALCAGE- 1 ADET

 

MULTIFONKSİYONEL ANTERIOR

KOMBİNE SERVİKAL CAGE

STABİLİZASYON SİSTEMİ

TEKNİK ÖZELLİKLER;

1.Vaka durumuna ve hastanın kemik yapısına göre gerekli görüldüğünde bir veya

birdenfazla seviyede servikal cage, servikal mesh veya servikal korpektomi cage

veservikal plak kullanılabilir. İlgili cerrah ameliyat esnasında hangi implantı

kullanacağınakarar verir. Sistemi oluşturan set içerisinde anterior servikal

operasyonlardakullanılmak üzere kombine şekilde dizayn edilmiş aşağıdaki

implantgrupları tek set içerisinde tüm ölçüleri eksiksiz olarak bulunması

gerekmektedir.

a)Anterior servikal bıçaklı expandable peek ve titanyum cage implantları,

b)Asansör tip expendable titanyum korpektomi cage implantları,

c)Titanyum kafes kesilebilir silindirik korpektomi mesh implantları,

d)Vidadan ve plaktan kilitli anterior servikal plak implantları,

e)Kullanılacak takma-çıkartma setleri içerisinde her ünitenin deneme implantları,

sağve sol iki adet caspar ekartörleri, küretler, disk çıkarıcılar, clovartekartörü ve

değişikuçları bulunan elektrikli tur motoru hazır bulundurulacaktır.

2.Servikal bıçaklı expandable cagelerin ölçüleri ; Yükseklik 4-5-6-7-8 mm, enleri

veboyları da 8-10-12-14-16 mm'ye kadar değişik seçeneklerde olmalıdır.

3.Asansör tip expendable titanyum korpektomi cage ölçüleri de ; Çap 8 mm'den

başlayarak20 mm'e kadar 2'şer mm aralıklarla değişen genişlikte, yükseklikleri de

12mm'den başlayarak 70 mm'ye kadar olmalıdır.

4.Titanyum kafes kesilebilir silindirik korpektomi mesh ölçüleri ; Çap 5 mm'den

başlayarak2'şer mm arayla 30 mm'e kadar değişen ölçülerde ve boyları da 5

mm'denbaşlayarak 100 mm'ye kadar ölçüleri set içerisinde hazır olmalıdır.

5.Servikal peek cagelerin ön duvarında Tantalum Marker olmalıdır.

6.Bıçaklı cage mekanizması alt ve üst templateleri tutması için keskin ve geniş

yüzeyliolmalıdır.

7.Özel tasarlanmış cage tutucu el aletleri implantı tamamen tutmalı ve korteksstop

sistemiolmalıdır.

8.Meshler yuvarlak ve ovoid olamk üzere en az iki farklı şekilsel özellikte olmalı

vemeshlerin direncini arttırmak amacı ile içerisine yerleştirilebilecek ringler

olmalıdır.

9.Servikal plak vidaları self tapping yapıda olmalı, 4 ve 4,5 mm çaplarında olmalı

boylarıda 12-14-16-18 ve 20 mm olmalıdır.

CERRAHİ GÜVENLİK VE HASTA SAĞLIĞI KRİTERLERİ;

1.Sistemdeki implantlarda tıbbi titanyumdan (TI6AL4V ELI) ve peek optima

materyelindenimal edilmiş olmalıdır.

2.Ameliyatta uygulanacak olan her türlü titanyum implant ve peek optima

materyaller,takma-çıkartma setleri, TSE,ISO, CE ve FDA gibi kalite

akreditasyonunasahip olmalıdır.

3.Tüm titanyum implantlar ISO 5832/3 ve ASTM F136 kriterleri dahilinde

titanyummalzemeden üretilmiş olmalıdır.

4.Vücut içine yerleştirilen her türlü implant, post operatif dönemde, BT,manyetik

rezonans(MRI), tomografi, röntgen, ultrasound cihazları ile etkileşim yapmamalı

veuyumlu olmalıdır.

5.Hastanın klinik takibini sağlayabilmek için tüm ürünler üzerinde üretici firma

logosu,lot numarası ve CE kodunun yazılı olması gerekmektedir.

6.Kullanılacak her türlü implantın olası komplikasyonu sonucu doğacak yasal

tazminbedeli, üretici firmanın garantisi kapsamında olmalıdır.

7.Ameliyatlarda teknik ve cerrahi eğitim almış belge sahibi bir personel hazır

bulundurulmalıdır.

ÜRÜN GARANTİ KAPSAMI VE MARKA SORUMLULUKLARI;

1.Teklif veren firmanın ameliyat esnasında kullandığı implantların Markasıtescilli

olmalı,tüm teknik testleri, bio uyumluluk testleri, dinamik ve

yıpranma/yaşlandırmatestleri yetki belgeli bağımsız bir akreditasyon kurumu

tarafındanyapılmış olmalıdır.

2.Kullanılan tüm malzemelerin UBB kodu, SGK onayı, EKAP kaydı ve Sağlık

Bakanlığıonayı olmalıdır.

3.Kullanılan ürüne ait prospektüs, ameliyat setleri ile birlikte ameliyattan önce

ilgilicerraha teslim edilmelidir.

4.Üretici firmanın TS 18001- OHSAS 18001 / İş Sağlığı ve Güvenliği yönetim

sisteminesahip olması,uluslararası kalite ve belgelendirme şirketi tarafından

verilenbelgesini ibraz edebilmesi gerekmektedir…

5.Teklif veren firma talep edildiğinde satışı yapılan ürün ile ilgili yetkibelgesini

ibrazedebilmeli, satış sonrası hizmet ve sorumluluğu yüklenebilmelidir.

6.Sistem 20 yıl garanti ve bu garanti süresi bittikten sonra 20 yıl boyunca takmaçıkarma

setlerinive ürün stok garantisi verilmelidir.

7.Sistemin kullanımı ile ilgili eğitim Türkiye’deki yetkili firma tarafından

verilmelidir.

8.İlgili sisteme ve implantlara ait referans listesi ve diğer hangi hastanelerdekaç

yıldıruygulandığını gösteren dökümanlar teklif dosyasında sunulmalıdır.

9.teklif veren firmalar sistemin teknik şartnameye uygunluğunu orijinal belgeler,

katalog,prospektüs,vs. ile belgelemelidirler.

10.Malzeme temini uhdesinde kalan firma, setlerini ameliyat tarihinden bir gün

önceilgili doktora demo yaparak uygunluk alması gerekmektedir. Teknik

özellikleriuygun olmayan setler kabul edilmeyecektir. Setlerde tüm implantların

herölçüsü bulundurulmalıdır. Eksik implant ve enstrumanlar uygunsuzluk

sebebidir.

CERVİKAL KOMBİNE DİSK PROTEZİ

TEKNİK ÖZELLİKLER;

1.Protez süperior plate, inferior plate olmak üzere 2 parça, ve tek parçamonoblok

tekbir peek tutucuya tutdurulmuş şekilde çift katlı steril pakette gelmelidir.

2.Protezler iki şekilde olmalıdır;

a.Titanyum çift ve tek parça,

b.Baryum sülfatlı radyoopak peek- optima materyelden tek parça,

3.Gerektiğinde set içerisindeki protezlerin tüm ölçüleri hazır bulunmalıdır.

4.protez çeşidi de tek bir tutucu tarafından tutulmalı ve tek bir aletle

uygulanabilmelidir.

5.2 Protez çeşidide +,-10derce flexsion/extension,+,-10 derece lateral bending ve

+,-8derece rotasyona izin vermelidir.

6.Süperior ve inferior plakların yüzeylerinde geri çıkmayı engelleyici vertebral

body’egömülecek teeth(dişler)olmalıdır.

7.Protezler tek parça halinde mesafeye konulmalıdır. Bunun için özel protez

çakıcısıset içerisinde yer almalıdır.

8.Superior ve inferior plate’lerin en az 2 boy derinlik ve genişlik ölçüsü olmalıdır.

9.Mobil insertin en az 5 boy yüksekliği olmalıdır.(H4,5 -H5,25 -H6 -H6,75 -H7,5).

10.En ve boy ölçüleri 12x14 - 13x15 -14x14 - 15x17 olmalıdır.

11.Servikal omurganın anatomik yapısından dolayı disk protezlerinin üst parçaları

altparçasına oranla daha küçük yapıda olmalı, kesinlikle her iki parça aynı boyut

veölçüde olmamalıdır.

12.Servikal omurganın anatomik yapısından dolayı Üst ve alt parça kesinlikle

düzlemselolmamalı mutlaka anatomik curve(eğri) verilmiş olmalıdır.

13.Protezlerin üst ve alt parçası yerleştirme kolaylığı açısından mutlaka up ve

downşeklinde işaretlendirilmiş olmalıdır.

14.Set içerisinde caspar ekartör aleti bulunmalıdır.

15.Uluslar arası kalite standartını sağlayan ‘’CE’’ kalite belgesine sahip olmalıdır.

16.Yukarıdaki 2 tip servikal disk protezlerinin biomekanik testleri, sunulmalıdır.

17.Protezlerin, setler içerisinde birçok defa otoklavın yüksek ısıdaki kuru buharına

maruzkalarak materyelinin özellik ve dinamiğini yitirmesi sebebi ile gözle

görünmeyenfakat mikroskop altında mikron ölçüsündeki çatlaklara maruz kaldığı

bilindiğiiçin, yukarıdaki protezlerin tamamı tekli steril paketlerde gelmelidir.

18.Steril paketteki ürünlerin üzerinde mutlaka ölçüsü,lot numarası,ubb numarası

yazmalıdır.

19.Vücut içine yerleştirilen her türlü implant, post operatif dönemde, BT,manyetik

rezonans(MRI), tomografi, röntgen, ultrasound cihazları ile etkileşim yapmamalı

veuyumlu olmalıdır

20.Hastanın klinik takibini sağlayabilmek için tüm ürünler üzerinde üretici firma

logosu,lot numarası ve CE kodunun yazılı olması gerekmektedir.

21.Kullanılacak her türlü implantın olası komplikasyonu sonucu doğacak yasal

tazminbedeli, üretici firmanın garantisi kapsamında olmalıdır.

22.Ameliyatlarda teknik ve cerrahi eğitim almış belge sahibi bir personel hazır

bulundurulmalıdır.

ÜRÜN GARANTİ KAPSAMI VE MARKA SORUMLULUKLARI;

1.Teklif veren firmanın ameliyat esnasında kullandığı implantların Markasıtescilli

olmalı,tüm teknik testleri, bio mekanik, dinamik ve yıpranma/yaşlandırma testleri

yetkibelgeli bağımsız bir akreditasyon kurumu tarafından yapılmış olmalıdır.

2.Kullanılan tüm malzemelerin SUT,UBB kodu, SGK onayı, EKAP kaydı ve

SağlıkBakanlığı onayı olmalıdır.

3.Kullanılan ürüne ait prospektüs, ameliyat setleri ile birlikte ameliyattan önce

ilgilicerraha teslim edilmelidir.

4.Üretici firmanın TS 18001- OHSAS 18001 / İş Sağlığı ve Güvenliği yönetim

sisteminesahip olması,uluslararası kalite ve belgelendirme şirketi tarafından

verilenbelgesini ibraz edebilmesi gerekmektedir…

5.Teklif veren firma talep edildiğinde satışı yapılan ürün ile ilgili yetkibelgesini

ibrazedebilmeli, satış sonrası hizmet ve sorumluluğu yüklenebilmelidir.

6.Sistem 20 yıl garanti ve bu garanti süresi bittikten sonra 20 yıl boyunca takmaçıkarma

setlerinive ürün stok garantisi verilmelidir.

7.Sistemin kullanımı ile ilgili eğitim Türkiye’deki yetkili firma tarafından

verilmelidir.

8.İlgili sisteme ve implantlara ait referans listesi ve diğer hangi hastanelerdekaç

yıldıruygulandığını gösteren dökümanlar teklif dosyasında sunulmalıdır.

9.Teklif veren firmalar sistemin teknik şartnameye uygunluğunu orijinal belgeler,

katalog,prospektüs,vs. ile belgelemelidirler.

10.Malzeme temini uhdesinde kalan firma, setlerini ameliyat tarihinden bir gün

önceilgili doktora demo yaparak uygunluk alması gerekmektedir. Teknik

özellikleriuygun olmayan setler kabul edilmeyecektir. Setlerde tüm implantların

herölçüsü bulundurulmalıdır. Eksik implant ve enstrumanlar uygunsuzluk sebebi

sayılacaktır.

CERRAHİ GÜVENLİK VE HASTA SAĞLIĞI KRİTERLERİ;

1.Sistemdeki implantlar; Tıbbi titanyumdan (TI6AL4V ELI) ve baryum sülfatlı

radyoopakpeek optima materyelinden imal edilmiş olmalıdır.

2.Ameliyatta uygulanacak olan her türlü titanyum implant ve peek optima

materyaller,takma-çıkartma setleri, TSE,ISO, CE veya FDA gibi kalite

akreditasyonunasahip olmalıdır.

3.Tüm titanyum implantlar ISO 5832/3 ve ASTM F136 kriterleri dahilinde

titanyummalzemeden üretilmiş olmalıdır.

4.Vücut içine yerleştirilen her türlü implant, post operatif dönemde, BT,manyetik

rezonans(MRI), tomografi, röntgen, ultrasound cihazları ile etkileşim yapmamalı

veuyumlu olmalıdır.

5.Hastanın klinik takibini sağlayabilmek için tüm ürünler üzerinde üretici firma

logosu,lot numarası ve CE kodunun yazılı olması gerekmektedir.

6.Kullanılacak her türlü implantın olası komplikasyonu sonucu doğacak yasal

tazminbedeli, üretici firmanın garantisi kapsamında olmalıdır.

7.Ameliyatlarda teknik ve cerrahi eğitim almış belge sahibi bir personel hazır

 

bulundurulmalıdır.






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)