TEKLİFMEKTUBU
Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D İşine ait satın almanınyapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idarişartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22.maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) engeç 15/02/2019’e kadar idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat 12.30’den sonra gelen fiyat teklifleriDikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI: NEVİN GÖKLÜ
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlakabelirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 ( ÜÇYÜZALTMIŞ ) gün içindeyapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarakdeğerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilecektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonrateslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam veyazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad,Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmışolmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflarManisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAPCD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUTFİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDAREKODU: 45764.38.41.00.01.330
İDAREADI: Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ)GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL:(236) 233 70 68 / 233 70 69 DAHİLİ: 216- 217 ( 22-f Birimi )
FAX:(236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecekolan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılıdöküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDABELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depogirişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİFAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYEİŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYATTEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMABAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAMEDÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmedenönce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
TİTANYUM HUMERUS ÇİVİ SETİ-1
ÇİVİ-1 ADET
KİLİTLEME VİDASI- 10 ADET
TEPE VİDASI- 1 ADET
TİTANYUM ALAŞIMLI HUMERUS ÇİVİSİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
1) Humeral çivi titanyum yapıda olmalıdır.
2) Humerus cismine uygun eğimi olmalıdır. Ayrıca düz ve eğimli modelleri bulunmalıdır.
3) Humerusun proksimalden de, distalin’den de çakılmaya uygun dizayn’da olmalıdır. (
Antegrad veya retrograd çakılma özelliği )
4) Çivi proksimalin’deki delik değişik açılarda, en az 4 vida ile kilitlenebilmelidir.
5) Çivi distalin’deki delik oval olup dinamik yapıda olmalıdır.
6) 7mm ve 8mm çaplı çiviler olmalıdır.
7) Kilitleme vidaları tam yivli kortikal ve titanyum yapıda olmalıdır.
8) Çivi boyları 16 cm den 30 cm ye kadar 2’şer cm aralıklarla olmalı ve sette tamamı
bulunmalıdır. 16 cm lik çivilerin distal delikleri kendi kılavuzu üzerinden
kilitlenebilmelidir.
9) Malzemelerin sosyal güvenlik güvenlik kurumuna fatura edilebilmesi amacıyla bir
bütünü oluşturan tüm parçaların her birinin ayrı ayrı ulusal bilgi bankası ( UBB )
kod numarası ve ayrıca barkod numarası olması zorunludur.
10) İhale sonrasında, ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün
faturasını “UBB kodlarını da belirterek” kesecektir. Kesilen fatura en geç 24 saat
içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine elden teslim edilmek
zorundadır.
|