İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ortopedi Ve Travmatoloji B.d.- Naime Alan

İhale No 1239138
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 27 Aralık 2016
İhale Tarihi 27 Aralık 2016 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 İHALE BİLGİLERİ


 

  İhale Başlıgı : Ortopedi ve Travmatoloji B.D.- NAİME ALAN

  İhale Notu   : Ortopedi ve Travmatoloji B.D.- NAİME ALAN
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  27.12.2016
SAATİ :  01:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

 TEKLİF MEKTUBU                  

 

                Hastanemiz Ortopedi ve Travmatoloji B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 27/12/2016 kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT**:  (Saat 17:00’dan sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)                                                                                                                                                            

HASTA ADI : NAİME ALAN

                                                   

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

 

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDARE ADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir. 

 

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:             CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                ADETİ

1.  BAĞ KESEN FEMORAL KOMPONENT 2 ADET

2.   BAĞ KORUYAN FEMORAL KOMPONENT 2 ADET

3.  BAĞ KESEN INSERT- 2 ADET.       

4. BAĞ KORUYAN INSERT-2 ADET

5.TİBİAL KOMPONENT 2 ADET

6.REVİZYON TIBIAL KOMPONENT- 2 ADET

7.STEM EXTENTION- 2 ADET

8. FEMORAL DISTAL BLOK-2 ADET

 

 

 ANATOMİK FEMURLU BAĞ KESEN VE BAĞ KORUYAN MOBILE SABİT HIPERFLEX TOTAL DİZ PROTEZİ TEKNİK ÖZELLİKLERİ

 1. Femoral komponent, ISO 9001 5832-4 standartlarında CoCr-Mo maddesinde üretilmiş olup, dış yüzeyi parlak paslanmaz özellikte, iç yüzeyi cementli kullanıma uygun kanallara sahip ve kumlanmış olmalıdır. 2. Femoral komponent, sağ ve sol olmak üzere anatomik yapıda, anterior kısmı patellar komponent kullanıma uygun olmalıdır. 3. Set minimal insizyona izin vermeli ve aynı setle ps, cr ve mobile olarak kullanılabilmelidir. 4. Femoral komponent indistal ve posterior kısmına gerektiğinde augmentation takılabilmelidir. 5. Femoral posterior codylar ek bir kemik rezeksiyonu yapmadan 145 derece fleksiyona izin vermelidir. 6. Anatomik femoral komponent sağ ve sol olmak üzere en az 9’ar boy olmalıdır. 7. Tibial plale cocr materyalden ve TI 6AL 4V alaşımlı malzemeden üretilmiş, tibial kesim intramoduller ve extramedulary olarak yapılabilmelidir. 8. Tibial baseplate gerektiğinde augmentation takılabilmeli ve tibial plate en az 7 boy komponentten oluşmalıdır ve mono blok seçeneği olmalıdır. 9. Tibial insert UHMWPE’den ISO 5834-2 standartlarında üretilmiş olmalıdır. 10. Tibial insert her boy tibial baseplate için 5’er boy kalınlıkta ve 3 farklı seçeneği (ps plus, cr standart, crlipped) olmalı, ayrıca insert rotasyon yapmaya izin ve rotasyonda herhangi bir sınırlama olmamalıdır. 11. Tibial baseplate mono blok ve Finned (kanatlı) yapılı olmalıdır. 12. Patellar komponent UHMWPE ‘den ISO 5834-2 standartlarında üretilmiş, en az 3 size olmalı ve set içerisinde deneme aparatları bulunmalıdır. 13. Patellar komponent üst yüzeyi femoral komponente uyumlu korveksiyon kısmında patellaya çimento ile takmak için 3 pegli ve tek pegli seçeneği olmalıdır. 14. Patelle seti içerisinde kesim için patella tutucu, patelle sıkıştırıcı ve denem protezleri mevcut olmalıdır. 15. Sarf ürünlerinin tamamı Gamma sterilizasyonunda sterile edilmiş vaziyette çok sağlam iki katlı ambalaj da paket üzerinde lot numarası yazılı olacaktır. 16. Femoral komponent ve tibial komponent büyük size ile küçük size birbirine uyumlu olmalıdır. 17. Sistem istenildiğinde revize edilebilmeli ve revizyon seçeneği bulunmalıdır. GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI: 1. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası sorumlulukları yüklenmelidir. 2. Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı, endikasyon, kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir. 3. Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek faturasını kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.

 

 

SUT KODU ÜRÜN AÇIKLAMASI ADET

AP2230 BAĞ KESEN FEMORAL KOMPONENT 1

AP2300 BAĞ KORUYAN FEMORAL KOMPONENT 1

 AP2660 MOBIL TIBIAL KOMPONENT 1

AP2800 SABİT TIBIAL KOMPONENT 1

 AP2520 MOBIL TIBIAL INSERT 1

AP2580 BAĞ KESEN SABİT TIBIAL INSERT 1

AP2620 BAĞ KORUYAN SABİT TIBIAL INSERT 1

AP2420 PATELLA 1

AP3150 YARA YIKAMA 1

AP3220 CEMENT 1

AP3180 ANTİBİYOTİKLİ CEMENT 1

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)