İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ortopedi Ve Travmatoloji B.d- Melek Gülaçtı

İhale No 1549643
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 21 Şubat 2018
İhale Tarihi 21 Şubat 2018 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D- Melek GÜLAÇTI

  İhale Notu   : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D- Melek GÜLAÇTI
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  21.02.2018
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 

Hastanemiz ORTOPEDİVE TRAVMATOLOJİ B.D İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaçduyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılımalzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göresatın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 21/02/2018’e kadaridaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat: 17:00’densonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI : Melek GÜLAÇTI

 

MAL / İŞE AİT TEKNİKVE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot veUBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların teslimindenitibaren 750 (yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareyeteslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan enavantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır. 

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarakverilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat içinde  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene vekabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veyabir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabuledildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı,silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmaksuretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numuneisteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesininuygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanunhükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALANTEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASIHALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

             NOT:         İDARE KODU:   45764.38.41.00.01.330

                                İDARE ADI:   Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDENTESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİMEDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzemekullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafındanistenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirdedepo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 2337100

 

 

**ÖNEMLİ:     FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİNFİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYEİŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerinfirma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL /İŞ LİSTESİ

 

SIRANO:              CİNSİ VENİTELİĞİ                                                                                           ADETİ

1-LOCKİNGMETAGLENE SCREW DİAMETER 4.5 MM LENGTH- 4  ADET AP3110

 

2-METAGLENE 1 Adet- AP3070

 

3-MONOBLOC HUMERAL CEMENTED EPİPHYSİS 1 Adet AP3090

 

4-STANDARD HUMERAL PE CUP DİAMETER-1 ADET AP3060

 

5-STANDARD GLENOSPHERE DİAMETER-1 ADET AP 3080

 

6-CEMENT RESTRICTOR, UHMWPE- 1 ADET AP2200

 

7-HUMERAL SPACER + 9 MM -1 ADET AP3060

 

8-MODULAR HUMERAL STEM HA- 1 ADET AP3100

 

9-MODULAR ECCENTRIC EPİ HA – 1 ADET AP1130

 

10-GENTAMİCİN CEMENT- 1 ADET AP3180

 

 

ReverseOmuz Protezi Şartnamesi

1.Humeral implant, parlatılmış kobalt-krom’dan imal edilmiş ve monoblok yapıda

olmalıdır.Çimento ile kullanıma izin verecek şekilde tasarlanmış olmalıdır.

2.Eklem stabilitesi sağlanması için Humeral implant 155°lik boyun-şaft açısınasahip

olmalıdır.

3.Humeral implantın proksimali kemik korunumu sağlamak için inceltilmiş yapıda

olmalıdır.

4.Standart ve uzun boy stem opsiyonları olmalıdır. Stemlerin çapları 8 mm’denbaşlayıp

14mm’ye kadar 2’şer mm aralıkla artmalıdır.

5.Metaglene inset en fazla 1.5 cc hacminde kemik çıkartmayı gerektirecek şekilde

tasarlanmışolmalıdır.

6.Polietilen cup 38 mm ve 42 mm çap opsiyonlarına sahip olmalı. Bu iki çap içinde +3, +6 ve +9 mm seçenekleri bulunmalıdır.

7.Glenoid komponentin 38 mm ve 42 mm çap opsiyonları bulunmalı ve sırtı kavislibir

yapıdaolmalıdır.

GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1.Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli vesatış sonrası

sorumluluklarıyüklenmelidir.

2. Ürün teslimedildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı, endikasyon,kontrendikasyon,

ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarınıkapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe

tercümesi ile birlikte verilmelidir.

3. Firmamalzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterekfaturasını

kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUTve GMDN kodları

yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzemebirimine elden

teslimedilecektir.






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)