İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ortopedi Ve Travmatoloji B.d- Mehmet Ongudağ İçin Tıbbi Malzeme Alımı

İhale No 1292293
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 21 Mart 2017
İhale Tarihi 21 Mart 2017 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D- Mehmet ONGUDAĞ

  İhale Notu   : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D- Mehmet ONGUDAĞ
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  21.03.2017
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 TEKLİFMEKTUBU                  

 

               Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D.İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi,miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyatteklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 21/03/2017 kadar idaremize vermenizi ricaederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 17.00’dan sonragelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)                                                                                                                                                   

HASTA ADI : Mehmet ONGUDAĞ

                                                  

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750(Yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlıteklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarakverilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabulişlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya birkısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği,teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numuneisteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesininuygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanunhükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALANTEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALARÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUTFİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

             NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                İDAREADI:   Celal Bayar Üniversitesi DönerSermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞSATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜNİÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzemekullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafındanistenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirdedepo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILANMALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NOYAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINABİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafındanmutlaka görülmesi gerekmektedir.

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRANO:            CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                              ADETİ

 

1)   3,5 mm Minimal İnvasiv Kilitli Distal Tibia Anterolateral Plakları-

 

3.5 mm Minimal İnvasiv Kilitli Distal Tibia Anterolateral Plakları

teknik özellikleri:

SUT KODU(TV 2030)

Plaklar titanyum alaşımı (ISO 5832-11 / ASTMF-1295) olacaktır.

Plak distal tibia bölgesinin anatomik yapısınauygun olacak şekilde önceden şekillendirilmiş

olmalıdır.

Tibianın distal anatomisine uyması için şaft ileuç arasında 60º bükülmüş olmalı anatomik

olarak sağve sol çeşitleri bulunmalıdır.

Şaft kısmının kalınlığı 3.5mm(±0,1mm) distal kısmınınprofili ise 2.5mm(±0,1mm) olmalı,

submusküleryerleştirim için uç kısmı eğimli olmalıdır

Plaklar sağ ve sol olarak ayrı ayrı olmak üzeredistalde sabit 4 delik, şaftta 5-21 delik arası en

az 5 boyolmalı ve plak uzunlukları 8cm(±1cm)-30(±1cm) arasında ve Segmenter kırıklarda

diafiziköprüleyecek uzunlukta boyları olmalıdır.

Distal vidalar, Posterior malleol’ü daha iyitutabilmek için inferior’a doğru 7º açılanmış

olmalıdır.

Distal kısımda eklem yüzeyine paralel en az 3adet K-Teli yuvası bulunmalıdır.

Distaldeki dört vida deliğine, 3.5mm kilitli,3.5mm kilitsiz, 2.7mm Kortikal veya 4.0 spongios

vida, şaftkısmındaki deliklere ise 3.5mm kilitli, 3.5mm kilitsiz veya 4.0 spongios vida

yerleştirimineolanak sağlayacaktır. Şaft kısmındaki vida delikleri, aynı delik içinde birtarafı

dinamikkompresyon yapılabilmesi için düz, diğer tarafı tepesi yivli vida takılabilmesiiçin yivli

olacak şekildekombine delik olmalıdır.

Endikasyonları; distal tibiabölgesindeki kırıklar, osteotomiler, özellikle osteopenik kemiklerdeki

kaynamamaveya yanlış kaynama amaçlı kullanılabilir olmalıdır.

GARANTİŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dairbelge vermeli ve satış

sonrası sorumlulukları yüklenmelidir.

2.Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,

endikasyon,kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın

sorumluluklarınıkapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte

verilmelidir.

3.Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek

faturasınıkesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve

GMDNkodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme

birimine eldenteslim edilecektir.






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)