İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ortopedi Ve Travmatoloji B.d.-mehmet Hanifi Polat İçin Tıbbi Malzeme Alımı

İhale No 1309453
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 11 Nisan 2017
İhale Tarihi 11 Nisan 2017 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D.-MEHMET HANİFİ POLAT

  İhale Notu   : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D.-MEHMET HANİFİ POLAT
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  11.04.2017
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
  1.  

    TEKLİF MEKTUBU                  

     

     

     

                    Hastanemiz  Ortopedive Travmatoloji A.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaçduyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılımalzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göresatın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 11/04/2017 kadar idaremize vermenizi rica ederim.

     

     

     

    **ÖNEMLİNOT** :  (Saat 17:00’dan sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)                                                                                                                                                    

     

    HASTA ADI : MEHMET HANİFİ POLAT

     

                                                       

     

    MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

     

    1)-Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesigerekmektedir.

     

    2)-Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (YEDİYÜZELLİ) gün içindeyapılacaktır.

     

    3)-Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günüolacaktır.

     

    4)-En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerekbirim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

     

    5)-Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

     

    6)-Mal / İş idareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

     

    7)-Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslimalınacaktır.

     

    8)-İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

     

    9)-Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ileyazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veyaTicaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

     

    10)-İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

     

    11)-Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar ManisaMahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

     

    12)-SUTTAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

     

    13)-FİRMALARÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

     

    14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLERİLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

     

                 NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

     

                                     İDARE ADI:   Celal Bayar Üniversitesi DönerSermaye İşletme Müdürlüğü

     

     

     

    15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİMALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİZORUNLUDUR.

     

     

     

    TEL: (236)  23370 68 / 233 70 69

     

    FAX: (236)  23371 00

     

     

     

    **ÖNEMLİ NOT: Malzemekullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafındanistenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksitakdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

     

    DEPO  BİRİMİFAX: 0236- 232 80 93

     

    DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

     

     

     

     

     

    **ÖNEMLİ:     FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELERİÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

     

     

     

     

     

    NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETMEMÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

     

    NOT:Teklifverilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

     

     

     

    SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

     

     

     

    SIRA NO:             CİNSİVE NİTELİĞİ                                                               ADETİ

     

     

     

    1. TEK KULLANIMLIK OSTEOKONDROLTRANSPLANTASYON SETİ 1 ADET

     

     

     

    TEK KULLANIMLIKOSTEOKONDROL TRANSPLANT ASYON SETİ

     

    • 1 yada 1,5 santimlik defektlerin kullanımında idealdir.

    • 4mm, 6mm, 8mm ve ı o mmlik seçenekleri bulunmaktadır.

    • Tekkullanımlıktır

    • Ölçüleri belirlemek için renk kodu kullanılmışr.

    • Perpendikular kılavuzu sayesinde donor alımında optimumyüzeyalanısağlar.

    • Perpendikular kılavuzlu ve kılavuzsuz seçenekleri bulunmaktadır.

    • Her ölçü için özel drill kılavuzu bulunmaktadır ve diriller üzerinde lazer işaretli 5mm,

      8mm ,ı Omm, l Zrnm, l Smm ve 20mm lik derinlik ölçüleri vardır.

    • Donör taraftan kıkırdağın düzgün bir şekilde kesilmesi için ucunda kesici diş vardır.

    • T-handle tasarımı sayesinde kolay bir şekilde kıkırdın transferini slar.

    • Kıkırdak kesicininözel kilitlerne mekanizması sayesinde graft güvenli bir şekilde
      a
      r.

    • Graftyükleyicisi bulunmaktadır.

    • Graft yükleyici, dönor transferi sırasında kıkırdak yüzeyine mekanik baskı
      sağlanmaksızın transferine olanak verir.

    • Graft atarafa, alınan graft, plastik iticisi ile kolay birşekilde nderilir.

    • Oraftgönderildikten sonra alıcı yüzeyi düzleştirmekiçin graft düzleyiciözel aparatı
      bulunur
      .

      GARANTi ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

      ı. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dairbelge vermeli ve satış sonrası
      sorumlulukları yüklenmelidir.

     

    1. Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgilikullanım talimatı (ürün tanıtımı,
      endikasyon, kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar vefirmanın
      sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte
      verilmelidir
      .

    2. Firma malzemenin kullanıldığı ( eğerkullanılırsa ) hasta adını da belirterek
      faturasını kesecektir. Faturada mutlaka
      UBB kodlarıve Ek S-E de belirtilen SUT ve
      GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saatiçinde hastanenin tıbbi malzeme
      birimine elden teslim edilecektir.

       

     

     

     






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)