TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz Ortopedive Travmatoloji A.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaçduyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılımalzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göresatın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 11/04/2017 kadar idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİNOT** : (Saat 17:00’dan sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : MEHMET HANİFİ POLAT
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)-Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesigerekmektedir.
2)-Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (YEDİYÜZELLİ) gün içindeyapılacaktır.
3)-Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günüolacaktır.
4)-En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerekbirim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)-Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)-Mal / İş idareye 24 saat için de teslimedilecektir.
7)-Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslimalınacaktır.
8)-İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)-Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ileyazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veyaTicaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)-İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)-Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar ManisaMahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUTTAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALARÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLERİLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal Bayar Üniversitesi DönerSermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİMALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİZORUNLUDUR.
TEL: (236) 23370 68 / 233 70 69
FAX: (236) 23371 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzemekullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafındanistenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksitakdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİFAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELERİÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETMEMÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklifverilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİVE NİTELİĞİ ADETİ
-
TEK KULLANIMLIK OSTEOKONDROLTRANSPLANTASYON SETİ 1 ADET
TEK KULLANIMLIKOSTEOKONDROL TRANSPLANT ASYON SETİ
-
1 yada 1,5 santimlik defektlerin kullanımında idealdir.
-
4mm, 6mm, 8mm ve ı o mmlik seçenekleri bulunmaktadır.
-
Tekkullanımlıktır
-
Ölçüleri belirlemek için renk kodu kullanılmıştır.
-
Perpendikular kılavuzu sayesinde donor alımında optimumyüzeyalanını sağlar.
-
Perpendikular kılavuzlu ve kılavuzsuz seçenekleri bulunmaktadır.
-
Her ölçü için özel drill kılavuzu bulunmaktadır ve diriller üzerinde lazer işaretli 5mm,
8mm ,ı Omm, l Zrnm, l Smm ve 20mm lik derinlik ölçüleri vardır.
-
Donör taraftan kıkırdağın düzgün bir şekilde kesilmesi için ucunda kesici diş vardır.
-
T-handle tasarımı sayesinde kolay bir şekilde kıkırdağın transferini sağlar.
-
Kıkırdak kesicininözel kilitlerne mekanizması sayesinde graft güvenli bir şekilde
alınır.
-
Graftyükleyicisi bulunmaktadır.
-
Graft yükleyici, dönor transferi sırasında kıkırdak yüzeyine mekanik baskı
sağlanmaksızın transferine olanak verir.
-
Graft alıcı tarafa, alınan graft, plastik iticisi ile kolay birşekilde gönderilir.
-
Oraftgönderildikten sonra alıcı yüzeyi düzleştirmekiçin graft düzleyiciözel aparatı
bulunur.
GARANTi ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
ı. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dairbelge vermeli ve satış sonrası
sorumlulukları yüklenmelidir.
-
Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgilikullanım talimatı (ürün tanıtımı,
endikasyon, kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar vefirmanın
sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte
verilmelidir.
-
Firma malzemenin kullanıldığı ( eğerkullanılırsa ) hasta adını da belirterek
faturasını kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodlarıve Ek S-E de belirtilen SUT ve
GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saatiçinde hastanenin tıbbi malzeme
birimine elden teslim edilecektir.