İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ortopedi Ve Travmatoloji B.d Hasta Adı Mürvet Çalışkan

İhale No 1344112
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 26 Mayıs 2017
İhale Tarihi 26 Mayıs 2017 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : Ortopedi ve Travmatoloji B.D HASTA ADI : MÜRVET ÇALIŞKAN

  İhale Notu   : HASTA ADI : MÜRVET ÇALIŞKAN
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  26.05.2017
SAATİ :  00:00
YERİ :  Dsim
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

TEKLİFMEKTUBU                  

 

                Hastanemiz  Ortopedive Travmatoloji B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaçduyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılımalzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göresatın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 26/05/2017 kadaridaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 17:00’dan sonra gelen fiyatteklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)                                                                                                                                                            

HASTA ADI : MÜRVET ÇALIŞKAN

                                                   

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlakabelirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (YEDİYÜZELLİ) güniçinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarakdeğerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktansonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almaktaserbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelinrakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması,Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmışolmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecekihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilindeçözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRMEDIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURAEKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUTFİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDAREKODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDAREADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİMALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİZORUNLUDUR.

 

TEL:(236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX:(236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİNOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshasıdepo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikteaynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİFAX: 0236- 232 80 93

DÖNERSERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYATTEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMABAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT:TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklifverilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRANO:               CİNSİVENİTELİĞİ                                                                      ADETİ

 

 

1.        FEMORALKOMPONENT BAĞ KORUYAN 2 ADET

2.        FEMORALKOMPONENT BAĞ KESEN 2 ADET

3.        TİBİALKOMPONENT 2 ADET

4.        TİBİALİNSERT BAĞ KESEN 2 ADET

5.        TİBİALİNSERT BAĞ KORUYAN 2 ADET

6.        PATELLA 2ADET

 

 

 

ÇİMENTOLU SABİİNSERTLİ TOTAL DiZ PROTEZİ

 

1.       Femoral Component titanıum ve Cobalt Crome ( CO-CR -MO / Tİ Al 4V AlIoy)

2.       Maddelerinden üretilmiş olmalıdır.

 

1.        Femoral Component anatomik yapıya sahip olmalıdır sağ sololarak ayrılmalıdırendikasyonagöre bağ 
kesen ve bağ koruyan seçenekler mevcut olmalıdır.Aynı uygulama setle tüm seçenekler uygulanabilmelidir.

2.       Bağ kesen Femur Open box özelIikte olmalıdır.

3.       Femoral Componentin insert üzerindeki rotasyonunuönlemek için her iki kondilinde

4.       Peg olmalıdır,ve ihtiyaca görebu pegler sökülerek femoracomponente distal ve posterior augmentasyon blokları vida ile uygulanabilmelidir.(Bağ koruyan ve Bağ keseseçeneklerle birlikte.)

5.       Femoral Component ML ölçüsü 55 mm de75 mm'e kada9 Boyolmalıdır.

 

1.        Femoral Component distal kesisinde sistem O ile9 derece valgus açısı arasında(Birer derece artarak) herhangi biriseçilebilmelidir.

 

1.        Ürün tamamen anatomik yapıya uyumlu olması içifemorakondilIerin dıştan içe doğru 8 derecelik bir açıya sahip olmalı ve 145 derece fleksiyoısı vermelidir.

2.       Femoral Companentin anterioru patellar tendonun ağrılarını minimize edecek şekilde dizayn edilmiş olmalıdır.

 

ll. Çimentolu komponentlerin iç yüzeyi çimento tutunumunusağlayıcı pürüzlüyüzeye sahip olmalıdır, çimentosuzkomponentlerin iç yüzeyi osteointegrasyonu arttırıcı plazma porous sprey kaplı olmalıdır.

12.    Tibial component universalolmalıdır,ve ML ölçüsü enaz 7 boy seçeneği bulunmalıdır.

13.    Tibial Component titanium (Tİ 6 Al 4 V Alloy) veya Cobalt-Crom (CO-CR)malzemelerinden üretilmişolmalıdır.

14.    Tibial Component ile insert arasında sıkı birkilitlerne mekanizması olmalıdır.

15.    Tibial insert 10 mm den başlayarak ikişer mm artacak şekilde en az 5(beş) ayrı kalınlıkta olmalıdır.

16.    Bağ koruyan tibial insertendikasyonve doktor tercihine göre üç farklı yapıdabağ kesen tibial insert ise 
standart PS ve güçlendirilmi
ş(constrained) yapıda olmak üzere 2 farklı yapıda bulunmalıdır.

            17. Tibial insertler patellar tendonun ağrılarını minimizeedecek şekilde patellayauygun anterior kısmı oyuntulu dizayna sahip olmalıdır.

18.    Tibial platoya uygulama veendikasyon değişiklikleri açısından 2 ayrı dizaynda üretilmiş tibial stern 
vidal
ı olaraktakılabilmelidir.

19.    Tibial platoya gerekli durumlardaeklenrnek üzere standart sternin en az 2 katı uzunluğunda uzatma stern 
bulunmal
ıdır.

20.    Tibial defekti fazla olan hastalarda,tibiaplatoya uzatma stern ile birliktetibiaaugmentasyon blokları 
vida ile eklenebilmelidir.

21.    Femoral componentiinsert üzererindeki aşındırma etkisini minimuma indirmekiçin Tibial insert Arcom polyethylene UHMWPE (Argo n Packed CompressienMouldePolyethylene) tekniği kullanılarak üretilmiş olmalıdır.

22.    Patella 3 pegli ve tek pegli olarak enaz 5 ayrı ölçüde Arcom Polyethylenemalzemesinden üretilmişolmalıdır.

23.     Set te Minimaly invasive seçeneği de bulunmalıdır.

24.    Teklif edilen diz protezinin devamı niteliğinde revizyon totadizprotezi ve seti olmalıdır.

25.    Teklif edilen protez ile ilgili yayınlanmış klinik deneyimleri bulunmalıistenildiği takdirde üniversite 
hastaneleri veya e
ğitim araştırma hastanelerindenalınmış referanslara sahip olmalıdır.

26.    Tüm sarfmalzemeler gamma sterilizasyonu yapılmış, üzerinde sterilizasyon tarihi, üretimsonkullanma tarihi ve ürüne ait özelliklerin yer aldığı çift kat vakumlu ambalaj içerisinde olmalı ve raf ömrü ı O yıl olmalıdır.

 

GARANTŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

 

1.     Teklif verenfirma, bu ürünün satışı ileyetkili olduğuna dair belgevermeli ve satış sonrası sorumlulukları yüklenmelidir.

 

1.     Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı, endikasyon, kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayanbilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

2.     Firmamalzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa) hasta adını dabelirterek faturasını kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek S-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimineelden teslim edilecektir.

 

 

 






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)