İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ortopedi Ve Travmatoloji B.d. Hasta Adı İnci Aydoğmuş İçin Tıbbi Malzeme Alımı

İhale No 1321618
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 26 Nisan 2017
İhale Tarihi 26 Nisan 2017 14:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D. HASTA ADI : İNCİ AYDOĞMUŞ

  İhale Notu   : HASTA ADI : İNCİ AYDOĞMUŞ
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  26.04.2017
SAATİ :  00:00
YERİ :  dsim
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 TEKLİF MEKTUBU                  

 

                Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D. İşine ait satın almanın yapılmasınaihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartlarıyazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesinegöre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 26/04/2017 kadar idaremize vermenizirica ederim.

 

**ÖNEMLİNOT** :  (Saat 14:30’dan sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)                                                                                                                                                            

HASTA ADI : İNCİ AYDOĞMUŞ

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)-Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesigerekmektedir.

2)-Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (YEDİYÜZELLİ) gün içindeyapılacaktır.

3)-Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günüolacaktır.

4)-En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerekbirim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)-Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)-Mal / İş idareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)-Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslimalınacaktır.

8)-İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)-Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ileyazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veyaTicaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)-İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)-Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar ManisaMahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUTTAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLESUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

             NOT:         İDARE KODU:   45764.38.41.00.01.330

                                 İDARE ADI:   CelalBayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİMALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  23370 68 / 233 70 69

FAX: (236)  23371 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzemekullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafındanistenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirdedepo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX:0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:     FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELERİÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETMEMÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firmatarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:               CİNSİVE NİTELİĞİ                                                                      ADETİ

 

1.    SERVİKAL TİTANYUM DİSK PROTEZİ 1 ADET

2.    SERVİKAL EXPANDABLE BIÇAKLI PEEK CAGE 2 ADET

3.    SENTETİK KEMİK GREFTİ 1 CC 1 ADET

 

 

SERVİKAL İNTERBODY EXPANDABE BIÇAKLI PEEKCAGE TEKNİK ŞARTNAMESİ

FİZİKSEL ÖZELLİKLERİ:

Servikal interbody füzyon amaçlı kullanılabilirolmalıdır. Servikal cage içerisinde kemik füzyonu oluşumu için yeterli açıklıkolmalıdır.

Servikal cageéler PEEK materyalden yapılmış olup MR1 uyumlu olmalıdır.

Cage’nin ortasında geri çıkmayı engelleyici alt veüst endplatelere saplanan bıçak mekanizması olmalıdır ve bu bıçak mekanizmasıcage’in expandable ilemni gerçekleştiriren shaft mekanizması üzerinde monteliolmalıdır.

Cage’in expandable işlemi bıçak mekanizmasıile birlikte eşzamanlı olarak çalışmalı ve bıçak 90 derecelik açıya ulaştığındacage’in expandable işlemi de tamamlanmış olmalıdır.

Yerşeleştirme ve expandable işlemiş tek el aletiile gerçekleştirilmelidir.

Yerleştirme el aleti stop mekanizmasına sahip olupuygulama esnasında cage’I yerletirkden sonar bıçak mekanizmasının maksimumum 90dereceden fazla dönmesine izin vermemelidir.

Cage 12x15cm ebatlarında olup 5-6-7-8 mmkalınklıklarında seöenekleri olmalıdır.

Set içinde her boy için ayrı deneme guide’leriolamlıdır.

KİMYASAL ÖZELLİKLERİ: Kullanılacak sistemin ana maddesi peek’den yapılmışolmalı post operatif dönemde hasta takibine izin vermeil BT ve MR1tetkiklerinde ışıma yapmamalıdır.

DEPOLAMA ŞARTLARI: Oda sıcaklığında depolanabilmelidir. Tek tek sterilorjinal pakette verilmelidir.

ÜRETİM TARİHİ VE MİDYADI: İmplantın üzerinde orjina ürün kodu seri numarasıve ebat bilgileri olmalıdır.

STANDART ÖZELLİKLERİ:(İSO,FDA,CE, vb.) Ululslar arası kalite standardını sağlayan “CE”kalite belgesi olmalıdır.

AMBALAJ ŞEKLİ VE MİKTARI: Tüm enstrumanlar ve implantlar aynı firma imalatıolmalı ve birbiri ile uyumlu olmalıdır. Malzemeler hiç kullanılmamış ve yeniolmalıdır. Tüm malzemeler üzerinde:

a)       Imalatçıfirma adı veya amblemi

b)       Imalat seri numarası

c)       Ürünkodu olmalıdır.

ÖZEL NOTLAR: Cerrahi uygulama aletleri ve imolantları özelsterilizasyon kapları içinde olmalı cerrahi uygulama aletleri üzerinde ürün kodnumarası firma markası gibi teknik bilgiler bulunmalıdır. Ihale sırasındanumune verilmelidir. Teklif veren firma vakalarda kullanılmak üzereenstrumanlar setini ürünler bitinceye kadar hastane de bırakmak zorundadır.Cage içerisinde yer alan bıçak mekanşzmasının alt ve üst endplatelere zararvermeden saplandığını gösteren biyomekanik testler ibraz edilmelidir.

GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1.       Teklifveren firma bu ürünün satışı ile yetkili olduğına dair belge vermeil ve satışsonrası sorumlulukları yüklenmelidir.

2.       Ürünteslim edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanım talibatı (ürün tanıtımıendikasyon kontrendikasyon ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanınsorumluluklarını kapsayan bilgileri) orjinal ve türkçe tercümesi ile birlikteverilmelidir.

3.       Firmamalzemenin kullanıldığı (eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterekfaturasını kesecektir. Fatura mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUTve GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbimalzeme birimine elden teslim edilecektir.

 

SUPRABONE PUTTY ŞARTNAMESİ

1.       Malzemesteril halde enjektr içinde sunulan selüloz bazlı b,r taşıyıcı hidrojel ve çiftkatlı blister ambalaj içinde sunulan tamamen rezorbe olabilen %100 sentetikBeta-trşjaksiyum fosfattan oluşmalıdır.

2.       Taşıyıcıcomponent buhar biyoaktifkomponentise gama ışınları ile terminal sterilazsyonişlemine tabi tutulmuş olmalıdır.

3.       Kullanımesnasında nihai malzemenin viskozitesi uygulayan cerrah tarafından istenilenakışkanlığa gore ayarlanabilmelidir. Nihai ürün istenildiği takdirde macunkıvamında el ile istenildiği takdirde de akışkan kıvamda enjektör içinedoldurularak uygulanabilmelidir.

4.       Malzemeuygulandığı bölgede herhangi bir kimyasal reaksiyon sonunda sertlememelibiyotutunma özelliği sayesinde cerrahi yıkamaya uygun olmalıdır.

5.       Malzeme1cc,2cc,5cc ve 10cc’lik ambalajlarda sunulmalıdır.

6.       Malzemeninraf ömrü 1(bir) yıl olmalıdır.

GARANTİŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1.       Teklifveren firma bu ürünün satışı ile yetkili pşduğuna dair belge vermeil ve satışsonrası sorumlulukları yüklenmelidir.

2.       Ürüntelim edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürünbtanıtımı,endikasyın,kontrendikasyon,ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar vefirmanın sorumlulukarını kapsayan bilgiler) orjinal ve türkçe tercümesi ilebirlikte verilmelidir.

3.       Firmamalzemenin kullanıldığı(eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterek faturasınıkesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E belirtilen SUT ve GMDNkodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme

 

SERVİKAL DİSK PROTEZİ SİSTEMİ

1.       Titanyumalaşım “Ti6Al4V-ELI(Grade5)” olan ürün MR ve BT uyumlu olmalıdır.

2.       Sistemfleksiyon ekstansiyon ve rotasyonel yöndeki tüm hareketlere izin vermelidir.

3.       AnterşordanSmith-Robinson yaklaşımına uygun operatif tekniği olmalıdır.

4.       Superiorve inferior yüzeylere tutunum sağlayabilecek dişli bir yapda olmalıdır.

5.       Protezler2 tip olmalıdır. Bıçaklı ve Bıçak Sırtı(Tek Parça) şeklinde olmalıdır.

6.       Sisteminiç yüzeyleri tin kaplama (titanyum nitrit) olmalı ve arasında peek materyalbulunmalıdır.

7.       Ürünler;14-16mmgenişliğinde 4mm ile 8mm boylarında 0,5mm aralıklarla olmalıdır.

8.       Setiçerisinde ihtiyaç olan ürün boyutuna karar verebilmek için farklı boylardadeneme implantları bulunmalıdır.

9.       Setiçerisinde caspar ekartör bulunmalıdır.

10.     Tek el aleti ile yerleştirme sabitleme işlemiyapılabilmelidir.

11.     Tüm implantlar üretildiği maddeye uygun steril paketleriçerisinde bulunmalıdır.

12.     Izlenebilirliği sağlayabilmek için tüm ürünlerüzerinde üretici firma logosu lot numarası ve tarafından onaylı olmalıdır.

13.     Ürünlerin CE belgesi ve üretici firmanın ISO 13485belgesi mutlaka olmalıdır.

GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULULARI:

1.       Teklifveren firma bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satışsonrası sorumlukları yüklenmelidir.

2.       Ürünteslim edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanım talimatı(ürün tanıtımıendikasyon bilgiler) orjinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

3.       Firmamalzemenin kullanıldığı (eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterekkfaturasını kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUTGMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzemebirimine elden teslim edilecektir.

SERVİKAL DİSK PROTEZİ SİSTEMİ

·         Titanyumalaşım “Ti6Al4V-ELI(Grade5)” olan ürün MR ve BT uyumlu olmalıdır.

·         Sistemfleksiyon ekstansiyon ve rotasyonel yöndeki tüm hareketlere izin vermelidir.

·         AnterşordanSmith-Robinson yaklaşımına uygun operatif tekniği olmalıdır.

·         Superiorve inferior yüzeylere tutunum sağlayabilecek dişli bir yapda olmalıdır.

·         Protezler2 tip olmalıdır. Bıçaklı ve Bıçak Sırtı(Tek Parça) şeklinde olmalıdır.

·         Sisteminiç yüzeyleri tin kaplama (titanyum nitrit) olmalı ve arasında peek materyalbulunmalıdır.

·         Ürünler;14-16mmgenişliğinde 4mm ile 8mm boylarında 0,5mm aralıklarla olmalıdır.

·         Setiçerisinde ihtiyaç olan ürün boyutuna karar verebilmek için farklı boylardadeneme implantları bulunmalıdır.

·         Setiçerisinde caspar ekartör bulunmalıdır.

·         Tek elaleti ile yerleştirme sabitleme işlemi yapılabilmelidir.

·         Tümimplantlar üretildiği maddeye uygun steril paketler içerisinde bulunmalıdır.

·         Izlenebilirliğisağlayabilmek için tüm ürünler üzerinde üretici firma logosu lot numarası vetarafından onaylı olmalıdır.

·         ÜrünlerinCE belgesi ve üretici firmanın ISO 13485 belgesi mutlaka olmalıdır.

GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULULARI:

·         Teklifveren firma bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satışsonrası sorumlukları yüklenmelidir.

·         Ürünteslim edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanım talimatı(ürün tanıtımıendikasyon bilgiler) orjinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

·         Firmamalzemenin kullanıldığı (eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterekkfaturasını kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUTGMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzemebirimine elden teslim edilecektir.

 






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)