TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz Ortopedi ve Travmatoloji B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 21/12/2016 kadar idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat 12:00’dan sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : EMİNE TOPÇU
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ VE NİTELİĞİ ADETİ
1. LOCKİNG METAGLENE SCREW DİAMETER 4.5MM LENGTH 4 ADET
2. METAGLENE 1 ADET
3. MONOBLOC HUMERAL CEMENTED EPİPHYSİS 1 ADET
4. STANDARD HUMERAL PE CUP DİAMETER 1 ADET
5. STANDARD GLENOSPHERE DİAMETER 1 ADET
6. CEMENT RESTRŞCTIR UHMWPE 1 ADET
7. HUMERAL SPACER +9MM 1 ADET
8. MODULAR HUMERAL STEM HA 1 ADET
9. MODULAR ECCENTRİC EPİ HA 1 ADET
Reverse Omuz Protezi Şartnamesi
İ. Humeral implant, parlatılnuş kobalt-krorndarı imal edilmiş ve ınonoblok yapıda
olmalıdır. Çimeni ile kullaruma izin verecek sekilde ıas.u lannus olmalıdır.
2. Ek lern stabilitesi sağı nması icin Humeral implanı i :,)5°lik boyun-şart açısma sahip
olmalıdır.
3. Humeral irnplantın prnksimali kCI11ik korunumu sağlnrnul, için inceltilmiş yapıda
olmalıdır.
4. Standart ve uzun boy stern opsiyonları olınalıdır. Stemlerin çapları 8 mm elen başlayıp
l-l mmye kadar Z'şer mm aralıkla artmalıdır.
5. Meıaglene inset en fazla i.~ cc hacminde kemik ç ık artruav i gerektirecek şekilde
tasarlanmış olmalı ır.
6. Polietilen cup :->8 mm ve -12 mm yap opsiyonlarına sahip olmalı. Bu iki çap için d +3,
+6 ıe +9 111111 seçenekleri bulunmalı ır.
7. Glenoicl komponentin ı8 III n ve 42 mm çap opsiyonları bulunmalı ve sırtı kavisli bir
yapıda olmalıdır.
GARANTi ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
ı. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğunil dair belge vermeli ve satış sonrası
sorumlulukları yüklenmelidir.
2. Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım tallmatı (ürün ta ıtımı, endikasyon, kontrendikasvon,
ameliyat sonrası olabilecek aksallıklar ve firmanın sorumlulukların: kapsavan bilgiler) c rijinal ve türkçe
tercümesi ile birlikte vcriln elidir.
Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa) hasta adım da belirterek faturasını
kesecektir. Faturada n utlal a UBB kodları ve Ek S-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları
yazılacak ve fatura er' geç 24 saat içinde hastanenin ıbbi malzeme birimine elden
teslim edilecektir.