İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ortopedi Ve Travmatoloji B.d. Hasta Adı Atife Özer

İhale No 1283383
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 8 Mart 2017
İhale Tarihi 8 Mart 2017 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : Ortopedi ve Travmatoloji B.D. HASTA ADI : ATİFE ÖZER

  İhale Notu   : HASTA ADI : ATİFE ÖZER
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  08.03.2017
SAATİ :  00:00
YERİ :  dsim
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

TEKLİF MEKTUBU                  

 

                HastanemizOrtopedi ve Travmatoloji B.D. İşineait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı,evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamuİhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi(Kesin Fiyat) en geç 08/03/2017 kadaridaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 14:00’dan sonra gelen fiyat teklifleriDikkate Alınmayacaktır.)                                                                                                                                                         

HASTAADI : ATİFE ÖZER

                                                   

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecekmalzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler mallarıntesliminden itibaren 750 (yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifingeçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyatekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlarüzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatlarıKDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarecedenetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşialıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu,okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması,üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaretunvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdaregerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesininuygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanunhükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVANFİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLENFATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİMETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLESUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

 

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDAREADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermayeİşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞSATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜNİÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olanFATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı dökümbelgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDABELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYEİŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİNPROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAMEDÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.

 

SATINALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:               CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                        ADETİ

 

 

1.     LOCKİNG METAGLENE SCREW DİAMETER 4.5MM LENGTH 4 ADET

2.     METAGLENE 1 ADET

3.     MONOBLOC HUMERAL CEMENTED EPİPHYSİS 1 ADET

4.     STANDARD HUMERAL PE CUP DİAMETER 1 ADET

5.     STANDARD GLENOSPHERE DİAMETER 1 ADET

6.     CEMENT RESTRŞCTIR UHMWPE 1 ADET

7.     HUMERAL SPACER +9MM 1 ADET

8.     MODULAR HUMERAL STEM HA 1 ADET

9.     MODULAR ECCENTRİC EPİ HA 1 ADET

 

 

 

RESERVE OMUZ PROTEZİ ŞARTNAMESİ

1.     Humeral implant parlatılmıs kobalt-krom’dan imaledilmiş ve monoblok yapıda olmalıdır. Çimento ile kullanıma izin vereceksekilde tasarlanmış olmalıdır.

2.     Eklem stabilitesi sağlanması için Humeral implan155olik boyun –şaft açısına sahip olmalıdır.

3.     Humeral implantın proksimali kemik korunumusağlamak için inceltilmiş yapıda olmalıdır.

4.     Standart ve uzun boy stem opsiyonları olmalıdır. Stemlerinçapları 8mm’den başlayıp 14mm’ye kadar 2’şer mm aralıkla artmalıdır.

5.     Metaglene inset en fazla 1.5cc hacminde kemikçıkartmayı gerektirecek şekilde tasarlanış olmalıdır.

6.     Polietilen cup 38mm ve 42mm çap opsiyonlarına sahipolmalı. Bu iki çap için de +3,+6 ve +9mm seçenekleri bulunmalıdır.

7.     Glenoid komponentin 38mm ve 42mm çap opsiyonlarıbulunmalı ve sırtı kavisli bir yapıda olmalıdır.

GARANTİ ŞARTLARI VESORUMLULUKLARI:

1.     Teklif veren firma bu ürünün satışı ile yetkili oldğuna dair belge vermelive satış sonrası sorumlulukları yüklenmelidir.

2.     Ürün teslim edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanım talimatı(ürüntanıtımı,endikasyın,kontrendikasyon,ameliyat sonrası olabilecek aksaklılar vefirmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orjinal ve türkçe tercümesi ilebirlikte verilmelidir.

 

3.     Firma malzemenin kullanıldığı(eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterekfaturasını kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUTve GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbimalzeme birimine elden teslim edilecektir.






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)