TEKLİFMEKTUBU
Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D İşine ait satınalmanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı,teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhaleYasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (KesinFiyat) en geç 11/01/2018 kadar idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat 13.30’densonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : GÜNAY YAZICI
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750(yediyüzelli)gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslimedilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklifedilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLENFATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDAREKODU: 45764.38.41.00.01.330
İDAREADI: Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nınbir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ilebirlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAXÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILANMALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NOYAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ VENİTELİĞİ ADETİ
Tek Kullanımlık Osteokondrol Transplantasyon Seti - 1 adet AE2210
TEK KULLANIMLIK OSTEOKONDROL TRANSPLANTASYON SETİ
1 ya da 1,5 santimlik defektlerin kullanımında idealdir.
4mm, 6mm, 8mm ve 10 mmlik seçenekleri bulunmaktadır.
Tek kullanımlıktır
Ölçüleri belirlemek için renk kodu kullanılmıştır.
Perpendikular kılavuzu sayesinde donor alımında optimum yüzey alanını sağlar.
Perpendikular kılavuzlu ve kılavuzsuz seçenekleri bulunmaktadır.
Her ölçü için özel drill kılavuzu bulunmaktadır ve diriller üzerinde lazer işaretli 5mm,
8mm ,10mm, 12mm,15mm ve 20 mm lik derinlik ölçüleri vardır.
Donör taraftan kıkırdağın düzgün bir şekilde kesilmesi için ucunda kesici diş vardır.
T-handle tasarımı sayesinde kolay bir şekilde kıkırdağın transferini sağlar.
Kıkırdak kesicinin özel kilitleme mekanizması sayesinde graft güvenli bir şekilde
alınır .
Graft yükleyicisi bulunmaktadır.
Graft yükleyici , dönor transferi sırasında kıkırdak yüzeyine mekanik baskı
sağlanmaksızın transferine olanak verir.
Graft alıcı tarafa, alınan graft, plastik iticisi ile kolay bir şekilde gönderilir .
Graft gönderildikten sonra alıcı yüzeyi düzleştirmek için graft düzleyici özel aparatı
bulunur.
GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
1. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası
sorumlulukları yüklenmelidir.
2. Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,
endikasyon, kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın
sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte
verilmelidir.
3. Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek
faturasını kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve
GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme
birimine elden teslim edilecektir.
|