İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ortopedi Ve Travmatoloji B.d- Günay Yazıcı

İhale No 1520227
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 11 Ocak 2018
İhale Tarihi 11 Ocak 2018 13:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D- GÜNAY YAZICI

  İhale Notu   : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D- GÜNAY YAZICI
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  11.01.2018
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

TEKLİFMEKTUBU                  

 

                        Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D İşine ait satınalmanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı,teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhaleYasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (KesinFiyat) en geç  11/01/2018 kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 13.30’densonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI : GÜNAY YAZICI

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750(yediyüzelli)gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklifedilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLENFATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDAREKODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDAREADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nınbir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ilebirlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAXÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILANMALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NOYAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:   CİNSİ VENİTELİĞİ                                                                                            ADETİ

 

 

 

Tek Kullanımlık Osteokondrol Transplantasyon Seti - 1 adet  AE2210

TEK KULLANIMLIK OSTEOKONDROL TRANSPLANTASYON SETİ

 1 ya da 1,5 santimlik defektlerin kullanımında idealdir.

 4mm, 6mm, 8mm ve 10 mmlik seçenekleri bulunmaktadır.

 Tek kullanımlıktır

 Ölçüleri belirlemek için renk kodu kullanılmıştır.

 Perpendikular kılavuzu sayesinde donor alımında optimum yüzey alanını sağlar.

 Perpendikular kılavuzlu ve kılavuzsuz seçenekleri bulunmaktadır.

 Her ölçü için özel drill kılavuzu bulunmaktadır ve diriller üzerinde lazer işaretli 5mm,

8mm ,10mm, 12mm,15mm ve 20 mm lik derinlik ölçüleri vardır.

 Donör taraftan kıkırdağın düzgün bir şekilde kesilmesi için ucunda kesici diş vardır.

 T-handle tasarımı sayesinde kolay bir şekilde kıkırdağın transferini sağlar.

 Kıkırdak kesicinin özel kilitleme mekanizması sayesinde graft güvenli bir şekilde

alınır .

 Graft yükleyicisi bulunmaktadır.

 Graft yükleyici , dönor transferi sırasında kıkırdak yüzeyine mekanik baskı

sağlanmaksızın transferine olanak verir.

 Graft alıcı tarafa, alınan graft, plastik iticisi ile kolay bir şekilde gönderilir .

 Graft gönderildikten sonra alıcı yüzeyi düzleştirmek için graft düzleyici özel aparatı

bulunur.

GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası

sorumlulukları yüklenmelidir.

2. Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,

endikasyon, kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın

sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte

verilmelidir.

3. Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek

faturasını kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve

GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme

birimine elden teslim edilecektir.






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)