İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ortopedi Ve Travmatoloji B.d.- Gülşen Atar

İhale No 1261144
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 3 Şubat 2017
İhale Tarihi 3 Şubat 2017 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : Ortopedi ve Travmatoloji B.D.- Gülşen ATAR

  İhale Notu   : Ortopedi ve Travmatoloji B.D.- Gülşen ATAR
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  03.02.2017
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 TEKLİFMEKTUBU                  

 

            Hastanemiz Ortopedive Travmatoloji B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaçduyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılımalzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göresatın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 03/02/2017 kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 17:00’dan sonra gelen fiyat teklifleriDikkate Alınmayacaktır.)                                                                                                               

HASTA ADI : Gülşen ATAR

                                      

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemeninlot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların teslimindenitibaren 750 (YEDİYÜZELLİ) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi,idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomikaçıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerindenteklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariçolarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat içinde  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim,muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıpalmamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabuledildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı,silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmaksuretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numuneisteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesininuygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanunhükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDEKALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAPCD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARIÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDAREADI:   Celal Bayar Üniversitesi DönerSermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3(ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olanFATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı dökümbelgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDABELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYEİŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİNPROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAMEDÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firmatarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:      CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                 ADETİ

 

 

1.      FEMORAL KOMPONENT BAĞ KORUYAN 2 ADET

2.      FEMORAL KOMPONENT BAĞ KESEN 2 ADET

3.      TİBİAL KOMPONENT 2 ADET

4.      TİBİAL İNSERT BAĞ KESEN 2 ADET

5.      TİBİAL İNSERT BAĞ KORUYAN 2 ADET

6.      PATELLA 2 ADET

 ÇİMENTOLU SABİT İNSERTLİ TOTAL DiZ PROTEZİ

 

1.     Femoral Component titanıum ve CobaltCrome ( CO-CR -MO / Tİ Al 4V AlIoy)

2.     Maddelerinden üretilmiş olmalıdır.

 

1.     Femoral Component anatomik yapıya sahipolmalıdır sağ sololarak ayrılmalıdır, endikasyonagöre bağ
kesenve bağ koruyan seçenekler mevcut olmalıdır.Aynı uygulamasetle tüm seçenekler uygulanabilmelidir.

2.     Bağ kesen Femur Open box özelIikte olmalıdır.

3.     Femoral Componentin insert üzerindeki rotasyonunu önlemekiçin her iki kondilinde

4.     Peg olmalıdır,ve ihtiyacagöre bu pegler sökülerek femoral componente distal veposterior augmentasyon blokları vida ile uygulanabilmelidir.(Bağ koruyan ve Bağ kesen seçeneklerle birlikte.)

5.     Femoral Component ML ölçüsü 55 mm den 75 mm'e kadar 9 Boyolmalıdır.

 

1.     Femoral Component distalkesisinde sistem O ile 9 derece valgus açısı arasında (Birerderece artarak)
herhangi
biri seçilebilmelidir.

 

1.     Ürün tamamen anatomik yapıya uyumlu olması için femoral kondilIerin dıştan içe doğru 8 derecelik bir
ıya sahip olmalı ve 145 derecefleksiyon ısı vermelidir.

2.     Femoral Companentin anterioru patellar tendonun ağrılarını minimize edecek şekilde dizaynedilmiş olmalıdır.

 

ll. Çimentolukomponentlerin iç yüzeyi çimento tutunumunu sağlayıcı pürüzlü yüzeyesahip olmalıdır,
çimentosuz komponentlerin iç yüzeyi osteo
integrasyonu arttırıcı plazma poroussprey kaplı olmalıdır.

12.  Tibialcomponent universalolmalıdır,ve ML ölçüsü en az 7 boy seçeneği bulunmalıdır.

13.  TibialComponent titanium (Tİ 6 Al 4 V Alloy) veyaCobalt-Crom (CO-CR)malzemelerinden üretilmiş

olmalıdır.

14.  TibialComponent ile insert arasında sıkı bir kilitlerne mekanizması olmalıdır.

15.  Tibial insert10 mm den başlayarak ikişer mm artacakşekilde en az 5(beş) ayrı kalınlıkta olmalıdır.

16.  Bağ koruyantibial insert, endikasyon ve doktor tercihine göre üç farklı yapıda, bağ kesen tibialinsert ise
standart PS ve güçlendirilmi
ş(constrained) yapıda olmaküzere 2 farklı yapıda bulunmalıdır.

ı 7. Tibial insertler patellar tendonun ağrılarını minimizeedecek şekilde patellaya uygunanterior kısmı
oyuntuludizayna sahip olmalıdır.

18.  Tibialplatoya uygulama ve endikasyon değişiklikleri açısından 2 ayrı dizayndaüretilmiş tibial stern
vidal
ı olarak takılabilmelidir.

19.  Tibialplatoya gerekli durumlarda eklenrnek üzere standart sternin en az 2 katı uzunluğunda uzatmastern
bulunmal
ıdır.

20.  Tibialdefekti fazla olan hastalarda, tibial platoya uzatma sternile birlikte tibial augmentasyonblokları
vidaile eklenebilmelidir.

21.  Femoral componentin insert üzererindeki aşındırma etkisini minimuma indirmek içinTibial insert Arcom
polyethylene UHMWPE (Argo n Packed Com
pressien Moulded Polyethylene) tekniği kullanılarak
üretilmi
ş olmalıdır.

22.  Patella 3pegli ve tek pegli olarak enaz 5 ayrı ölçüde Arcom Polyethylenemalzemesinden üretilmiş

olmalıdır.

23.  Set teMinimaly invasive seçeneği de bulunmalıdır.

24.  Teklif edilendiz protezinin devamı niteliğinde revizyon total diz protezive seti olmalıdır.

25.  Teklif edilenprotez ile ilgili yayınlanmış klinik deneyimleri bulunmalı, istenildiği takdirdeüniversite
hastaneleri veya e
ğitim araştırma hastanelerinden alınmışreferanslarasahip olmalıdır.

26.  Tümsarfmalzemeler gamma sterilizasyonu yapılmış, üzerindesterilizasyon tarihi, üretim, son kullanma tarihi ve ürüne ait özelliklerin yer aldığıçiftkat vakumlu ambalaj içerisinde olmalı ve raf ömrü ı O yıl olmalıdır.

 

GARANTi ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

 

1.  Teklif veren firma, bu ürünün satışıile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satışsonrası sorumlulukları yüklenmelidir.

 

2.Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgilikullanım talimatı (ürün tanıtımı, endikasyon, kontrendikasyon,ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orijinalve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

3.Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterek faturasını kesecektir. Faturada mutlakaUBB kodları ve Ek S-E de belirtilen SUTve GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslimedilecektir






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)