İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ortopedi Ve Travmatoloji B.d-elif Horasan

İhale No 1479774
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 17 Kasım 2017
İhale Tarihi 17 Kasım 2017 16:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : Ortopedi ve Travmatoloji B.D-ELİF HORASAN

  İhale Notu   : Ortopedi ve Travmatoloji B.D-ELİF HORASAN
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  17.11.2017
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

 

TEKLİF MEKTUBU                 

 

               Hastanemiz Ortopedi ve Travmatoloji B.D İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaçduyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılımalzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göresatın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 17/11/2017 kadaridaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat: 16.30’den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI : ELİF HORASAN

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (yediyüzelli) gün içindeyapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır. 

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklifedilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

             NOT:         İDARE KODU:   45764.38.41.00.01.330

                                İDARE ADI:   Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURAnın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesiile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELERİÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRANO:              CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                                           ADETİ

1-    Balon-1 adet

2-    Bone filler devece-6adet

3-    Çalışma kanülü-1 adet

4-    Şişirme şırıngası- 1adet

5-    Kemik çimentosu- 1adet

6-    Neddle- 2 adet

 

BALONKİFOPLASTİ SİSTEMİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1-Sistemin Osteoporoza bağlı vertebral çökme kırıklarında, travmatik kırıklarda

tümörcerrahisinde ve hemangioma da uygulanacak minimal invaziv bir cerrahiye

olanaksağlayacak enstrümantasyonu olmalıdır.

2-Yükseklik kaybının restorasyonu ve güvenli bir alan yaratabilmek için

şişirilebilirkemik tamponları yani balon sistemi bulunmalıdır.

3-Sistem içerisinde minumum 4.0 mm çapında çalışma kanülü olmalı ve set

içerisindediğer komponent’ler ile sorunsuz çalışabilmelidir.

4-Şişirilebilir kemik tamponları CE onaylı olmalıdır.

5-Şişirilebilir kemik tamponları en az 400 PSI basınca dayanıklı olmalıdır.

6-Şişirilebilir kemik tamponları 10, 15 ve 20mm boylarında alternatifliolmalıdır.

7-Şişirici pompa hem dijital basınç göstergeli hemde manuel analog göstergeli

olmalıdır.Sistem üzerine binen basınç ‘hem atmosfer birimi olarak hemde

PSI’olarakölçülmelidir.

8-Şişiri pompa rahat kullanıma sahip olmalı, indirici mandal hem sağ ve hemde sol

elleile çalışmaya müsait olmalıdır.

9-Şişirici pompa 30 cc sıvı kapasite olmalı ve 40 atm basınca dayanıklı

manometresiolmalıdır. Böylelikle sert kemiklerin revizyonunda dirençli bir şişirme

yapabilmelidir.

10-Sistemi oluşturan tüm parçalar steril paketlerde teslim edilmelidir.

11-Kemik doldurucuların her biri en az 3.4 mm genişlikte olmalıdır ki çimentonun

donmave zor gitme ihtimaline karşılık mukavemetli olmalıdır ve en kısa olarak

195mm uzunluğa sahip olmalıdır, böylece doldurucu kırık hattına daha kolay

ulaşabilmelidir.

12-Teklif edilecek ürün içerisinde set ile uyumlu metal tabanca sistemi olmalı ve

tabancasistemi set ve çimento ile uygun çalışabilmelidir. Tabanca sistemi kapsül,

elcekve iletim borusu olmak üzere 3 komponent’ten oluşmalıdır.

13-Set içerisinde kontrollü çimento gönderimi yapan güvenlikli çimento gönderim

kanülüolmalıdır. Kanül ucunda PTFE’den üretilmiş ağ yapıda bir sistem bulunmalı

vebu sistem içerisinde gönderilen çimento taşma yapmadan vertebra’lar arasında

kalabilmelidir.Çimento donduktan sonra zamanla emilimi vücut tarafından

yapılabilmelidir.

14-Set içerisinde balon sisteminin çalışmadığı veya yetersiz kaldığı travmatik

dirençliçökmelerde kullanılmak üzere Expander seti olmalıdır. Expander, 180

derecelikbir açı ile açılmalı ve yüksek dirence sahip olmalıdır. Expander çalışma

kanülüve setin diğer aparatları ile uyumlu olmalıdır.

15-Kullanılacak kemik çimentosu HA içerikli PMMA çimento olmalıdır.

16-Set içerisinde kab-spatula veya mikser olmak üzere homojen çimento karışımı

hazırlayacaksistemler olmalıdır. Ürün içerisinde iki sistemde el değmeden

çimentonundoldurucu kanül içerisine alınmasını sağlayacak aparatlar sahip

olmalıdır.

17-Sistemi oluşturan tüm parçalar steril paketlerde teslim edilmelidir.

18-Ürün çift paketli steril ve kuru bir şekilde paketlenmiş olmalı, odasıcaklığında

saklanabilmeli,taşıma ve depolama için soğuk ortam gerektirmemelidir.

19-Malzeme teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl miadlı olmalıdır.

20-Paket üzerinde yüklenici firmanın son kullanma tarihi, referans numarası, parti

kodu,seri numarası ve LOT numarası bilgileri SGK Medula kullanım kılavuzu

şartlarınauygun olacak şekilde etiket veya kaşe olarak bulunmalıdır.

21-Teklif edilen malzeme T.C Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış, Türkiye

İlaçve Tıbbı Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı olması

gerekmektedir.

GARANTİŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1. Teklifveren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satışsonrası

sorumluluklarıyüklenmelidir.

2.Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,

endikasyon,kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın

sorumluluklarınıkapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte

verilmelidir.

3.Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek

faturasınıkesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve

GMDNkodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme

birimine eldenteslim edilecektir.






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)