İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ortopedi Ve Travmatoloji B.d- Beril Ece Karaoğlu

İhale No 1657851
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 9 Temmuz 2018
İhale Tarihi 9 Temmuz 2018 23:59

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D- BERİL ECE KARAOĞLU

  İhale Notu   : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D- BERİL ECE KARAOĞLU
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  09.07.2018
SAATİ :  23:59
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

 

TEKLİFMEKTUBU                  

 

                        Hastanemiz ORTOPEDİ VETRAVMATOLOJİ B.D İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıdacinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyatteklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 09/07/2018 kadar idaremizevermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat17:00’den sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI : BERİL ECE KARAOĞLU

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (ÜÇYÜZALTMIŞ ) gün içindeyapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklifedilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLENFATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDAREKODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDAREADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nınbir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ilebirlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAXÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILANMALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NOYAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:   CİNSİ VENİTELİĞİ                                                                                            ADETİ

1-      30 CC CANCELLOUS CHIPS-3 ADET

2-      15 CC CANCELLOUS CHIPS-3ADET

3-      60 CC CANCELLOUS CHIPS- 3ADET

4-      10 CC SENTETİK GREFT- 3ADET

 

15 CC DBM PUTTY ŞARTNAMESİ

1.5 cc nin tamamı enjectable olmalıdır.

2.Ürün içerisindeki DBM calcium content ,glycerolPEG-4000 in %5 ine eşit veya daha az olmalıdır

3.%100 insan kaynaklı (allogreft) olmalıdır.

4. Oda ısısında saklanabilir olmalıdır.

5.UBB kaydı olmalı ve bu belgelendirilmelidir.

6.İnsan dokusu ile %100 uyumlu,biocompatible olmalıdır.

7.Osteoconduktive ve osteoinduktive olmalıdır.

8.En az 1 yıl miadlı olmalı ve bu kutunun üzerindeyazmalıdır.

9.İhaleye katılan firmanın yetkili bayilik belgesiolmalıdır.

10.Ürün,kataloglarıyla ve yayınlarıyla dünya çapındatanıtılmış olmalıdır.

11. Ürün gama ışını ile irrite edilmiş (Lyohilized)olmalıdır

12.Ürün ambalajı içerisinde hasta takip formu bulunmalıdır.

13.Ürün şeffaf aliminyum folyo ile kaplı olmalıdır

14.Ürün hiv-1/2 antibody,syphilis,hepatit b surfaceantigen,hepatit b core antibody ve

Hepatit c antibody testlerinden geçmelidir ve bubelgelendirilmelidir.

30 CC SPONGİOZ ALLOGRAFT TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.30 cc nin tamamı tek kutuda olmalıdır.

2.%100 insan kaynaklı (allogreft) olmalıdır.

3.Etilen oksit yada gama sterilizasyonlu alüminyumfolyo içinde olmalıdır.Bu da kutu üzerinde

yazmalıdır.

4.İnsan dokusu ile %100 uyumlu,biocompatible olmalıdır.

5.Osteoconduktive ve osteoinduktive olmalıdır.

6.En az 1 yıl miadlı olmalı ve bu kutunun üzerindeyazmalıdır.

7.İhaleye katılan firmanın yetkili bayilik belgesiolmalıdır.

8.Gerekli enfektif testlerinin yapılmış olduğubelgelendirilmelidir.

9.Ürün,kataloglarıyla ve yayınlarıyla dünya çapında tanıtılmışolmalıdır.

10.Oda ısısında saklanabilir olmalıdır.

11.Ürün ambalajı içerisinde hasta takip formu bulunmalıdır.

12.Ürün Crushed,Fine özelliğinde olmalıdır.

13.Ürün ambalajı gereği daha az yer kaplamalıdır.

GARANTİŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1.Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli vesatış sonrası

sorumluluklarıyüklenmelidir.

2.Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,endikasyon,

kontrendikasyon,ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan

bilgiler)orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

3.Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterekfaturasını kesecektir.

Faturadamutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak vefatura en

geç24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.

60cc ALLOGREFT CANCELLOUS CHİPS TEKNİK ŞARTNAMESİ

1-Füzyon amaçlı uygulamalarda rahatlıkla kullanılabilmeleriiçin partikül büyüklüğü

10 mm arasında şişe veya poşet ambalajda olmalıdır.

2- Ürün osteoconductivite özelliğinin bozulmaması içindüşük dozda gama ışını ile

steril edilmiş ve freeze dried olması gerekmektedir.

3-Ürün ezilme ve nemlenmeye karşı ambalaj içinde olmalı,ayrıcaiç içe geçmiş iki

ambalaj içinde kolay uygulanabilmesi için şişe içindeve ameliyathane ortamının sterilliğine aykırı

olmamalıdır.

4-Ürün ambalajı üzerinde son kullanmatarihi,sterilizasyon metodu,ürün kod numarasını

barındırmalı,ürün üzerinde donör takip numarasınıgösteren 4 adet sticker bulunmalıdır.

Ayrıca ürün içinden bir hasta takip kartı ve ürününhangi testlerden geçtiğini gösterir bir

prospektüs çıkmalıdır

5-Ürün uluslar arası kabul görmüş kalite belgeleri olanFDA veya CE belgelerinden en az

birine sahip olmalı ve Amerikan Doku bankaları tarafındanakredite edilmiş olmalıdır.

6-Ürünün en az 2 yıl raf ömrü olmalıdır.

7-Ürün AATB belgeli olmalıdır.

8-Ürünün kapağı metal korunaklı olmamalıdır(yaralanmalarasebebiyet verebilir)Yivli

ve çevirerek kolay açılabilmelidir.

9-Ürün muhteviyatı 60 cc olmalıdır.

GARANTİŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1.Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli vesatış sonrası

sorumluluklarıyüklenmelidir.

2.Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,endikasyon,

kontrendikasyon,ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan

bilgiler)orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

3.Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterekfaturasını kesecektir.

Faturadamutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak vefatura en

geç24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.

BETA TRİKALSİYUM CRUNCH VE BMA KİT

TEKNİK ŞARTNAMESİ

1 KİT; yüksekporoziteye sahip β-TCP granülleri ile birlikte otolog kemik iliğinden kök hücreelde etmek

için aspirasyon iğnesi veenjektörden oluşmalıdır.

2 Granül; %100Betatrikalsiyumfosfat (B-TCP) 10CC olmalıdır.

3 Granül; birbiriyle tamamen bağlantılımakro ve mikro gözeneklerden oluşan poroz, interkonnekte bir

yapıya sahip olup granül boyutları,2-4 mm veya 4-7 mm olmalıdır.

4 Granül; %100biyobozunurözellikte olmalıdır. İyileşmeye paralel şekilde uygun sürede rezorbe

olarak yerini tamamen yeni oluşansağlıklı kemik dokusuna bırakmalıdır.

5 Granül; steril bariyerözellikli, çift katlı PETG blister içinde özel sistemler ile kapatılıpmühürlenerek

kullanıcıya sunulmalıdır.

6 Granül; 25 kGy dozda gamaradyasyonu ile terminal sterilizasyon işlemine tabi tutulmuş olmalıdır.

7 Kemik iliği iğnesi ve enjektörtek bir paketin içerisinde bulunmalıdır ve Etilen Oksit ile sterilize

edilmiş olmalıdır.

8 Kemik iliği aspirasyon iğnesininMinumum boyu 100 mm, çapı 11 G ,

Enjektör 10 cc’lik olmalıdır.

10 Granül osteokondüktif olup,elde edilen otolog kök hücreler ile karıştırıldıktan sonra osteoindüktif

özellik kazanmış olmalıdır.

11 Ürün ISO 13485 kalite sistemiile üretilmiş olup Clas III CE Belgesine sahip olmalıdır.

SUTKODU: SG 1140

GARANTİŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1.Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli vesatış sonrası

sorumluluklarıyüklenmelidir.

2.Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,endikasyon,

kontrendikasyon,ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan

bilgiler)orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

3.Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterekfaturasını kesecektir.

Faturadamutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak vefatura en

geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzemebirimine elden teslim edilecektir


 






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)