İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ortopedi Ve Travmatoloji B.d- Beray Akagündüz

İhale No 1347189
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 31 Mayıs 2017
İhale Tarihi 31 Mayıs 2017 15:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D- BERAY AKAGÜNDÜZ

  İhale Notu   : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D- BERAY AKAGÜNDÜZ
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  31.05.2017
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

Hastanemiz ORTOPEDİ VETRAVMATOLOJİ B.D İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaçduyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılımalzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göresatın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 31/05/2017 kadaridaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat: 15:00’densonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI : BERAY AKAGÜNDÜZ

MAL / İŞE AİT TEKNİKVE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot veUBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların teslimindenitibaren 750 (yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareyeteslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan enavantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır. 

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarakverilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat içinde  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene vekabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veyabir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabuledildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı,silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmaksuretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numuneisteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesininuygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanunhükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALANTEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASIHALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

             NOT:         İDARE KODU:   45764.38.41.00.01.330

                                İDARE ADI:   Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDENTESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİMEDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzemekullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafındanistenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirdedepo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 2337100

 

 

**ÖNEMLİ:     FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİNFİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYEİŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerinfirma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL /İŞ LİSTESİ

 

SIRANO:              CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                                           ADETİ

1-TİTANYUM AÇILI PLAK- 2 ADET  TV2720

 

TEKNİK ŞARTNAME

 

ANGLED BLADE PLATE FOR INTERTROCHANTERİC FEMORAL OSTEOTOMİES IN

ADOLOSCENT

-Muhtelif cisim kırıklarının iyileştirilmesi için tasarlanmış Angled Blade Plates For

Intertrochanteric Femoral Osteotomies In Adoloscent plaklar ISO 5832-1 kalitesindeki Ostenitik CrNi

paslanmaz çelik malzemeden olacaktır.

- Angled Blade Plates For Intertrochanteric Femoral Osteotomies In Adoloscent Plakların

yüzeyleri polisaj ve elektro polisaj işlemleri sonrası kimyasal korozyona karşı pazif hale getirilerek parlak

bir şekilde olmalıdır.

- Angled Blade Plates For Intertrochanteric Femoral Osteotomies In Adoloscent Plaklar 4,8x13

ebatında , delik profilleri Ø4,5 kortical vida compresyon yapabilecek yapıda dcp delik adı verilen

compresyon hareketini sağlayıcı profilde slotlu yada düz delik olmalıdır.Dcp delikler TSE standartlarına

uygun 43 ve 26 açılı olmalıdır. Plak gövdesi ile bleda arasında 10-15 mm deplasman ve 90°- 120° açı

olacak biçimde sunulmalıdır.

-Angled Blade Plates For Intertrochanteric Femoral Osteotomies In Adoloscent plaklar gövdede 3-

4 delik , bleda boyları 40-45-50-55-60 mm olacak şekilde imalatı yapılacaktır. İstek doğrultusunda farklı

delik ölçüsündeki plaklar olmalıdır.

-Hasta takibi ve ürün güvenilirliğini sağlamak amacıyla malzemeler üzerinde lot numarası,malzeme

cinsi , üretici firma ismi yer almalıdır..Ürün üzerine bu bilgiler lazer markalama tekniği ile

yazılmalıdır..Herhangi bir problem olduğunda imal edilen malzeme üzerinde bulunan lot

numarasından hareketle izlenebilirliğe ait kayıtlar kuruma ibraz edilebilmelidir.

-İstenildiği taktirde ürüne ait malzeme spektlerini içeren kalite belgesi, yapılan kimyasal ve fiziksel

test ve deney sonuçları gösterir raporlar ibraz edilmelidir.

-İstenildiği taktirde kullanıma sunulan malzemelere ait TSE ,TSEK, ISO ve CE belgeleri ilgili

kuruma ibraz edilmelidir.

- Angled Blade Plates For Intertrochanteric Femoral Osteotomies In Adoloscent Plaklar non steril

olarak ağzı kapalı özel poşetler içerisinde yada buharlı sterilizasyona uygun ağzı kapalı

konteynırlar içerisinde silikon destekli tavalara yerleştirilmiş biçimde non steril olarak sunulmalıdır.

GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası

sorumlulukları yüklenmelidir.

2. Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı, endikasyon,

kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan

bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

3. Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek faturasını kesecektir.

Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak ve fatura

en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)