Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D İşineait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı,evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamuİhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi(Kesin Fiyat) en geç 22/08/2017 kadar idaremize vermenizi ricaederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat: 12:30’den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : ADİLE DİNGİLLİ
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750(yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslimedilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklifedilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURAnın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesiile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELERİÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRANO: CİNSİ VENİTELİĞİ ADETİ
1-KÖK HÜCRE ASPİRASYON KİT'Lİ B-TCP KEMİK GREFTİ 15 CC- 1 ADET
2-POLİAKSİEL VİDA-12 ADET
3- ROD- 2 ADET
4-ARA BAĞLANTI-2 ADET
5-REDİKSİYON VİDA-16 ADET
6-ARA BAĞLANTI- 2 ADET
DEFORMİTE -TORAKOLOMBER STABİLİZASYON SİSTEMİ
· Titanyum olan sistemMR ve BT uyumlu olmalıdır.
· En az 27 derecelikaçıyla oynar başlıklı olmalıdır.
· Rod 5,5 mmkalınlığında (çaplı) rod sistemi de bulundurulmalıdır.
· Rodlar sette en az 2farklı özellikte yani titanyum alaşım ve kobalt kromdan olmalıdır.
· Vidalar 4.5mm ,5.5mm, 6.2mm, 7.0mm ve 7.5mm 8.5mm kalınlığında (çaplı) olmalıdır.
· Vidalar 25mm’den55mm’ e kadar farklı boylarda olmalıdır.
· Rodlar minimum kesmeişlemi olacak şekilde düz ve 45mm-65mm arası 5mm, 65mm-205mm arası 10mm artışolacak
şekilde set içinde bulunmalıdır. 500 mm’ye kadar hem titanyum rod hem dekrom-kobalt rod bulunmalıdır.
· Listezis vidaları5,5mm çap ve 35mm-55mm uzunluk 6,2mm çap ve 35mm-55mm uzunluk, 7,0mm çap ve35mm-
50mm uzunlukta olmalıdır.
· Deri irritasyonunuazaltmak için vidaların kemik üzerinde kalan yüksekliği 14,5mm den fazlaolmamalıdır.
· Vidalar lale tipliolmalıdır.
· Vidaların yivleritepe vidaları ile kilitlemeden sonra gevşemeyi engellemesi için vida yivlerindeters açılı diş yapısı
bulunmalıdır.
· Enstrümantasyonişlemini kolaylaştırmak maksadıyla vida-rod ve hook-rod bağlantısı bir tek biraparat ile kilitlenmeli,
başka bir implanta ihtiyaç duyulmamalıdır.
· Kilitleme vidasınınsıkma enstrümanı 14 Nm torklu olmalıdır.
· Rod ile vidanın tamkilitlenebilmesi için 14 Nm’lik tork ile kırılmalı ve revizyon gerektiğindesisteme zarar vermeden
çıkartılabilmelidir.
· Set içerisinde kolaykullanım için özel üretilmiş persuader el aleti olmalıdır.
· Vidalar self-tappingolmalıdır. Sette ihtiyaç olması durumunda farklı çaplarda tapler bulunmalıdır.
· Sistemde rod-rodbağlantısı için axial ve off-set domino şeklinde iki farklı konnektörolmalıdır.
· Kullanım kolaylığıaçısından sistemde multiaksiyal, omniaksiyal ve düz olmak üzere 3 ayrı tranversbağlayıcı olmalıdır.
· Transver bağlayıcıkilitleme vidasının doğru ve yeterli kilitlemeyi yapabilmesi için 6Nm’liktorklu enstrümanı olmalıdır.
· Sistem enstrümanlarıkolay uygulanabilir ve eksiksiz bir şekilde konsinye olarak bulundurulmalıdır.
· Redüksiyon işlemibittiğinde vidanın uzun olan lale başları tek aparatla kolayca kırılabilmeli,ekstra bir alete gerek
duyulmamalıdır.
· İzlenebilirliğisağlayabilmek için tüm ürünler üzerinde lot numarası ve referans numarasıolmalıdır.
· Ürün T.C. İlaç veTıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı ve T.C Sağlık Bakanlığıtarafından onaylı olmalıdır.
· Ürünlerin CE belgesive üretici firmanın ISO 13485 belgesi mutlaka olmalıdır.
GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
1. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belgevermeli ve satış sonrası sorumlulukları
yüklenmelidir.
2. Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürüntanıtımı, endikasyon, kontrendikasyon,
ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarınıkapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe
tercümesi ile birlikte verilmelidir.
3. Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını dabelirterek faturasını kesecektir.
Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodlarıyazılacak ve fatura en geç 24
saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.
“KÖK HÜCRE ASPİRASYONKİT”Lİ B-TCP KEMİK GREFTİ
ŞARTNAMESİ
1) KİT; yüksek poroziteye sahip β-TCP granülleri ile birlikte otolog kemik
iliğinden kök hücre elde etmek için aspirasyon iğnesi ve enjektördenoluşmalıdır.
2) Granül; %100 Betatrikalsiyum fosfat (B-TCP) olmalıdır.
3) Granül; birbiriyle tamamen bağlantılı makro ve mikro gözeneklerdenoluşan
poroz, interkonnekte bir yapıya sahip olup granül boyutları 1-2 mm , 2-4 mmveya
4-7 mm olmalıdır.
4) Granül; %100 biyobozunur özellikte olmalıdır. İyileşmeye paralel şekildeuygun
sürede rezorbe olarak yerini tamamen yeni oluşan sağlıklı kemik dokusuna
bırakmalıdır.
5) Granül; steril bariyer özellikli, çift katlı PETG blister içinde özelsistemler ile
kapatılıp mühürlenerek kullanıcıya sunulmalıdır.
6) Granül; 25 kGy dozda gama radyasyonu ile terminal sterilizasyon işleminetabi
tutulmuş olmalıdır.
7) Kemik iliği iğnesi ve enjektör tek bir paketin içerisinde bulunmalıdırve Etilen
Oksit ile sterilize edilmiş olmalıdır.
8) Kemik iliği aspirasyon iğnesinin boyu 100 mm, çapı 11 G olmalıdır.
9) Enjektör 10 cc’lik olmalıdır.
10) Granül osteokondüktif olup, elde edilen otolog kök hücreler ilekarıştırıldıktan
sonra osteoindüktif özellik kazanmış olmalı ve kranç formuna geçmelidir.
11) Ürünün ticari ölçüleri 10cc, 15cc, 20cc ve 30cc olarak düzenlenmişolmalıdır.
12) Ürün ISO 13485 kalite sistemi ile üretilmiş olup Clas III CE Belgesinesahip
olmalıdır.
13) Kullanım süresi en az 2(iki) sene olmalıdır.
GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
1. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belgevermeli ve satış sonrası sorumlulukları yüklenmelidir.
2. Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürüntanıtımı, endikasyon, kontrendikasyon, ameliyat sonrası
olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler)orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.
3. Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını dabelirterek faturasını kesecektir. Faturada mutlaka UBB
kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT VE GMDN kodları yazılacak ve fatura engeç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme
birimine elden teslim edilecektir.
|