TEKLİFMEKTUBU
Hastanemiz Ortopedive Travmatoloji Anabilim Dalı İşine ait satın almanın yapılmasınaihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartlarıyazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesinegöre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 29/12/2017 kadaridaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat12:00’dan sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : Mehmet NuriARSLAN
MAL / İŞE AİT TEKNİK VEİDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemeninlot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların teslimindenitibaren 750 (yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi,idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomikaçıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerindenteklif esas alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariçolarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat içinde teslim edilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim,muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıpalmamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabuledildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı,silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyleyetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numuneisteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesininuygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanunhükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDEKALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEMEKALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİMETMELİDİRLER.
NOT: İDAREKODU: 45764.38.41.00.01.330
İDAREADI: Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
14)-SİPARİŞ SATINALMABİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYATESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olanFATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı dökümbelgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARAFAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILANMALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NOYAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINABİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlakagörülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞLİSTESİ
SIRANO: CİNSİVENİTELİĞİ ADETİ
1. 120 DERECEAÇILI PLAK 1 ADET
2. 4.5MMKORTİKAL VİDA 15 ADET
AÇILl PLAKLAR VE KULLANMA SETi TEKNiK ŞARTNAMESi
GENEL TEKNiK HÜKÜMLER
1-Tedarikçi firma, talep edildiğinde malzemeye ait kalite belgelerini ibraz etmekzorundadır.
2-Hasta ve ürün güvenirliliğini sağlamak amacıyla tüm malzemelerin üzerinde lotnumarası bulunması ürün boyutsal özellikleri bulunması zorunludur.
3-Tedarikçi firma, herhangi bir problem vukuunda imal edilen malzeme üzerindebulunan lot numarasından hareket ederek izlenebilirliğe ait kayıtlarıbelgelemek zorundadır.
4-Tedarikçi firma, talep edildiğinde imal edilmiş ürünün kullanıma uygun olupolmadığını, yapılan test ve deney sonuçlarını daha önceden yapılmış olanuygulama sonuçlarını ve uygulayan hekimin onayını içeren ana kayıtlarıgöstermek zorundadır.
5-Ameliyata uygulama seti sevk eden firma setin tam ve kullanıma hazır olduğunubelirten set kontrol formu ile kullanıma hazır ve güvenli olduğunubelgelemek zorundadır. Formun içeriği sarf malzemelerini ve el aletlerininkullanıma uygunluğunu kapsar.
6- Üretici firma iSO 9001, ürünise CE belgelerine sahip olmalıdır.
7- Sarf ve el aletleri, taşıma ve sterilizasyon emniyetini sağlayacak şekildetaşıma tavaları ve set kutuları ile
tedarikçi firma tarafından hastaneye teslim edilecektir.
8-Malzemelerinsosyal güvenlik güvenlik kurumuna fatura edilebilmesi amacıyla bir bütünüoluşturan tüm parçaların her birinin ayrı ayrı ulusal bilgi bankası ( UBB) kod numarası ve ayrıca barkod numarası olması zorunludur.
9-ihalesonrasında, ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu günfaturasını "UBB kodlarını da belirterek" kesecektir. Kesilenfatura en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine eldenteslim edilmek zorundadır.
ÜRÜN ÖZELliKLERi
1. Sarfürünlerin malzemesi ASTM F 138 veya iSO 5832-1 standardına uygun paslanmazçelik olacaktır.
2. Tüm plakyüzeyi polisaj işlemi uygulanmış ve parlak yüzeye sahip olmalıdır.
3. Tümplaklarda lot numarası, tedarikçi firma ismi, plak boyu ve plak açısımarkalanmış gibi ürünü
tanımlayıcı bilgiler olmalıdır.
4. Plaklarüzerinde mutlaka kalite belgesinin amblemi olan CE yazılı olmalıdır.
5. Plaksetinde bulunması gerekenler;
· Açı Ölçmesaçları : Set içinde kullanılacak olan plakların açılarına göre saç ölçme gaydlarıbulunmalıdır.
· PlakÇakıcı : Açılı plaklar üzerinde bulunan çakıcı deliğine oturacak set içindebir adet düz çakıcı bulunmalıdır.
· PlakTutucular : Set içinde bebek plak için bir, çocuk ve gençler için bir ve diğeraçılı plaklar içinde bir tane olmak üzere toplam üç adet plak tutucubulunmalıdır.
· Plakklavuzları : Set içinde bebek plak için bir, çocuk ve gençler için bir ve diğeraçılı plaklar içinde bir tane olmak üzere toplam üç adet plak kılavuzubulunmalıdır.
· Açı ölçmeGaydı : Set içinde kullanılacak olan plakların açılarına göre ayarlanabilenve içerisinden k.teli geçmesine izin veren bir adet açı ölçer olmalıdır.
· Diyapozomçekiç : Set içerisinde kılavuzlar ve plak tutucularla uyumlu çalışabilen biradet diyapozom çekiç bulunmalıdır
· Ayrıca tümboyların bulunduğu 4.5 mm kortikal vida setide olmalıdır.
|