TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı İşine ait satın almanınyapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik veidari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 06/06/2018’e kadar idaremize vermenizirica ederim.
**ÖNEMLİ NOT**: (Saat 17:00’dan sonra gelen fiyatteklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
Hasta Adı: Mehmet GEÇKİN
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklifedilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesigerekmektedir.
2)- Ödemeler mallarıntesliminden itibaren 360 (üçyüzaltmış) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifingeçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyatekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlarüzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Tekliffiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İşidareye 24 saat için de teslimedilecektir.
7)- Mal / İşidarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal /İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)- Teklifmektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ileyazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veyaTicaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdaregerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubuşartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVANFİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLESUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDAREADI: Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletmeMüdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİMALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİZORUNLUDUR.
TEL:(236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX:(236) 233 71 00
**ÖNEMLİNOT: Malzeme kullanıldıktan sonrakesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerinayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAXÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNERSERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİNPROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT:TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklifverilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATINALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRANO: CİNSİ VE NİTELİĞİ ADETİ
1. MİKROQUCK ANCHOR 6 ADET
Vidalı Transtend Anehor Teknik Özellikleri
Gövdesi silindirik ve vida şeklinde yivlidir.
Daha güçlü fıksasyon için 10 yivlidir.
5 yiv kortikal kemikle, 5 yiv spongioz kemikle temas halindedir.
Gövde Titanyum malzemesinden üretilmiştir.
Gövde çapi 2,9 mm,.
Vidanın uzunluğu 13,8 mm'dir.
Ankor, kendi tornavidasının ucunda olmalı ve sütür ankara takılıdır.
Sütürler, dayanıklı-kopmayan sütürden üretilmiştir.
Artroskopik ve açık ameliyatlarda kullanıma uygun olmalıdır.
Ankor tekli steril paketler içinde kullanıma hazır durumdadır.
Sert Kemiklerde 2,2mm Drill Bit ile birlikte kullanılmaktadır.
GARANTi ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
1. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası sorumluluklan yüklenmelidir.
2. Ürünteslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı, endikasyon, kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarınıkapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.
3. Firmamalzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek faturasınıkesecektir. Faturada mutlaka UBB kodlarıve Ek S-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.
|