TEKLİFMEKTUBU
Hastanemiz Ortopedi veTravmatoloji Anabilim Dalı İşine ait satın almanın yapılmasınaihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartlarıyazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesinegöre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 23/08/2019’a kadaridaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat 16:00’dan sonra gelen fiyatteklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
Hasta Adı : Mehmet ERYILDIRIM
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarınınmutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (üçyüzaltmış)gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihindenitibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslimedilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almaktaserbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilenbedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltmebulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAPCD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)-SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELENTEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDAREADI: CelalBayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3(ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL:(236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX:(236) 233 71 00
**ÖNEMLİNOT: Malzemekullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafındanistenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirdedepo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNERSERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİNFİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT:TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmedenönce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRANO: CİNSİ VE NİTELİĞİ ADETİ
1. Kablo O 2 x 600mm 10 Adet
Cable Sistemi TeknikÖzellikleri
1. Kablo: Kablo çok flamentli olup 2mm çapındador. Kablonun yapısı7 ayrı kablonun birbiri üzerine örülmesinden oluşmaktadır. Birbiri üzerineörülen bu kabloları her biri de 7 ayrı telin birbiri üzerine örülmesinden oluşmaktadır.dolayısıile telin yapısı 7x7 olarak niteliklendirilmektedir. Kablo bükülgen özelliğesahip olmalıdır.
Garanti Şartları veSorumlulukları:
1. Tekli verenfirma bu ürünün satışı ile yetklili olduguna dair belge vermeli ve satıssonrası sorumlulukları yüklenmelidir.
2. Ürün teslimedildiginde bu ürün ile ilgili kullanım talimatı(ürün tanıtımı endikasyonkontrendikasyon ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orjinalve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.
3. Firma malzemeninkullnaıdıgı (eger kullanılırsa) hasta adını da belirterek faturasınıkesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek-5 E de belirtilen SUT ve GMDNkodları yazılacak ve fatura engeç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimineelden teslim edilecektir.
|