İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ortopedi Ve Travmatoloji Anabilim Dalı, Hasta Adı Hazal Esma Salancı

İhale No 1802028
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 12 Şubat 2019
İhale Tarihi 12 Şubat 2019 23:59

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı, Hasta Adı : Hazal Esma SALANCI

  İhale Notu   : Hasta Adı : Hazal Esma SALANCI
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  12.02.2019
SAATİ :  23:59
YERİ :  Dsim
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

TEKLİFMEKTUBU                  

 

                Hastanemiz Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalıİşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi,miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyatteklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 12/02/2019’akadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 17:00’densonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HastaAdı : Hazal Esma SALANCI

 

MAL/ İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlakabelirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (üçyüzaltmış) güniçinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarakdeğerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktansonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almaktaserbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelinrakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması,Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmışolmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecekihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilindeçözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRMEDIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDEMALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYENTEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYEALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDAREADI:   CelalBayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMABİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYATESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİNOT: Malzeme kullanıldıktan sonrakesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerinayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAXÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNERSERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİNPROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT:TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firmatarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir. 

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

 

SIRANO:  CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                                           ADETİ

 

1.       3.5MM KİLİTLİ PLAKSETİ

·         TUBULAR PLAK 3 ADET

·         DCP PLAK 2 ADET

·         REKONSTRÜKSİYON PLAK2 ADET

·         3.5MM KORTİKAL VİDA20 ADET

·         4.0MM SPONGİOZ VDA 5ADET

·         3.5MM KİLİTLİ VİDA15 ADET

  

KİLİTLİ3.5MM PLAK SETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.       Titanyumalaşımdan imal edilmiş olmalıdır.

2.       Minimalİnvasive kılavuzu olmalıdır.

3.       Sabitve İsteğe Bağlı Açılı Kilitleme yapılabilmelidir.

4.       KompresyonÖzellii, Düşük Profil ve Temas yüzeyi olmalıdır.

5.       3.5mmlik plaklar uzun kemiklerde radius, ulna ve humerus osteoporotik kemiklerde, kaynamayankemiklerde ve yanlış kaynayan kemiklerde ayrıca asetabulum v epelvisdekullanılmalıdır.

6.       Plağndelikleri kombi delik (Kombi-delik) özelliğinde olmalı ve aynı delikten kilitlivida kullanılabilmeli veya kompresyon yapılabilmelidir.

7.       3.5mmkilitli (AUR KODU TV1170) ve kilitsiz (SUT KODU TV1030) kortikal vidalarla ve4.0mm spongioz (SUT KODU TV 1130) kullanılabilmelidir. Kortikal vidaları 10 ile150mm arasında bulunmalıdır.

8.       titanyumDCP plaklar (SUT KODU TV1490) 4-12 delik arası boy standart ve 5-22 delik arasırekonstrüksiyon (SUT KODU TV1630) tiplerinde olmalıdır. Ayrıca 2 delikten başlayan ve 16 delikli plağa kadar giden 1/3 tubularplak (SUT KODU TV1610) seçenekleride olmalıdır.

9.       Tamset halinde eksiksiz teslim edilmelidir.

10.    Tümmalzemelerin ulusal bilgi bankası kod numarası ve barkodlarının bulunmasızorunludur.

11.    Malzemelerinsosyal güvenlik güvenlik kurumuna fatura edilebilmesi amacıyla bir bütünüoluşturn tüm parçaşaron her birinin ayrı ayrı ulusal bilgi bankası (UBB) kodnumarası günce GMDN kodları ve ayrıca barkod numarası olması zorunludur.

12.    İhalesonrası ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu günfaturasını “UBB kodlarını da belirterek” kesecektir. Kesilen fatura en geç 24saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine elden teslim edilmek zorundadır.Firma malzemelerin kullanıldığını teyit etmeden fatura kesmeyecektir.






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)