İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ortopedi Ve Travmatoloji Anabilim Dalı, Hasta Adı Gülsüm Çiftçi

İhale No 1788425
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 22 Ocak 2019
İhale Tarihi 22 Ocak 2019 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı, Hasta Adı: Gülsüm ÇİFTÇİ

  İhale Notu   : Hasta Adı: Gülsüm ÇİFTÇİ
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  22.01.2019
SAATİ :  23:59
YERİ :  Dsim
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

TEKLİFMEKTUBU                  

 

                HastanemizOrtopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı İşineait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı,evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamuİhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi(Kesin Fiyat) en geç 22/01/2019’a kadaridaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 17:00’dan sonra gelen fiyat teklifleriDikkate Alınmayacaktır.)                                                                                                                                                  

Hasta Adı: Gülsüm ÇİFTÇİ

                                                  

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lotve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların teslimindenitibaren 360 (üçyüzaltmış) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareyeteslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdanen avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklifesas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariçolarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat içinde  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim,muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamaktaveya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabuledildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı,silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmaksuretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numuneisteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesininuygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanunhükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDEKALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAPCD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUTFİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

 

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDAREADI:   Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3(ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL:(236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX:(236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİNOT: Malzeme kullanıldıktan sonrakesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerinayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAXÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNERSERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİNPROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT:TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firmatarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRANO:  CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                             ADETİ

 

 

1.       LOCKİNGMETAGLENE SCREW DİAMETER 4.5MM LENGTH 4 ADET

2.       METAGLENE1 ADET

3.       MONOBLOCHUMERAL CEMENTED EPİPHYSİS 1 ADET

4.       STANDARDHUMERAL PE CUP DİAMETER 1 ADET

5.       STANDARDGLENOSPHERE DİAMETER 1 ADET

6.       CEMENTRESTRŞCTIR UHMWPE 1 ADET

7.       HUMERALSPACER +9MM 1 ADET

8.       MODULARHUMERAL STEM HA 1 ADET

9.       MODULARECCENTRİC EPİ HA 1 ADET

10.     GENTAMİCİN CEMENT 1 ADET

 

 

 

RESERVEOMUZ PROTEZİ ŞARTNAMESİ

1.       Humeral implant parlatılmıs kobalt-krom’dan imaledilmiş ve monoblok yapıda olmalıdır. Çimento ile kullanıma izin vereceksekilde tasarlanmış olmalıdır.

2.       Eklem stabilitesi sağlanması için Humeral implan155olik boyun –şaft açısına sahip olmalıdır.

3.       Humeral implantın proksimali kemik korunumusağlamak için inceltilmiş yapıda olmalıdır.

4.       Standart ve uzun boy stem opsiyonları olmalıdır.Stemlerin çapları 8mm’den başlayıp 14mm’ye kadar 2’şer mm aralıkla artmalıdır.

5.       Metaglene inset en fazla 1.5cc hacminde kemikçıkartmayı gerektirecek şekilde tasarlanış olmalıdır.

6.       Polietilen cup 38mm ve 42mm çap opsiyonlarına sahipolmalı. Bu iki çap için de +3,+6 ve +9mm seçenekleri bulunmalıdır.

7.       Glenoid komponentin 38mm ve 42mm çap opsiyonlarıbulunmalı ve sırtı kavisli bir yapıda olmalıdır.

GARANTİŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1.       Teklifveren firma bu ürünün satışı ile yetkili oldğuna dair belge vermeli ve satışsonrası sorumlulukları yüklenmelidir.

2.       Ürünteslim edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanım talimatı(ürüntanıtımı,endikasyın,kontrendikasyon,ameliyat sonrası olabilecek aksaklılar vefirmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orjinal ve türkçe tercümesi ilebirlikte verilmelidir.

3.       Firmamalzemenin kullanıldığı(eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterek faturasınıkesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDNkodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzemebirimine elden teslim edilecektir.

 






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)