İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ortopedi Ve Travmatoloji Anabilim Dalı,hasta Adı Emine Aydın

İhale No 1636415
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 6 Haziran 2018
İhale Tarihi 6 Haziran 2018 23:59

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı,Hasta Adı: Emine AYDIN

  İhale Notu   : Hasta Adı: Emine AYDIN
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  06.06.2018
SAATİ :  23:59
YERİ :  Dsim
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 TEKLİFMEKTUBU                  

 

                Hastanemiz Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı İşine ait satın almanınyapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik veidari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 06/06/2018’e kadar idaremize vermenizirica ederim.

 

**ÖNEMLİNOT** :  (Saat 17:00’dan sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)                                                                                                                                                  

Hasta Adı: Emine AYDIN

                                                   

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİŞARTLAR

1)-Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesigerekmektedir.

2)-Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (üçyüzaltmış) gün içindeyapılacaktır.

3)-Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günüolacaktır.

4)-En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerekbirim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)-Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)-Mal / İş idareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)-Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslimalınacaktır.

8)-İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)-Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ileyazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veyaTicaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)-İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)-Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar ManisaMahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUTTAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                İDARE ADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

14)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİMALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 23370 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzemekullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafındanistenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksitakdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 23280 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NOYAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINABİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firmatarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

 

SATINALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:  CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                             ADETİ

 

1.       MİKROÇATAL DİREKT SİNİR SİMÜLASYON PROBU 1 ADET

2.       İNTRAOPERATİFNÖROMONİTÖRİZASYON AEP VE MEP VE/VEYA SEP(EMG DAHİL) SETİ 1 ADET

2. 

 

 

İNTRAOPERA TİF NÖROMONİTORİZASYON SİSTEMİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.       Sistem omurga ve beyin ameliyatlarında intraoperatif free-run EMG"triggered EMG, MEP
,EEG,BAER,YEP,SSEP özelliklerine sahip olarak nöromonitorizasyon yapmalıdır.

2.       Sistem SSEP , EEG , YEP, BAER testlerini sadece sertifikası olan deneyimli kişiler tarafından
ya da hekim tarafından kullanımına izin vermelidir.

3. Sistem cranial olfactory siniri haricindeki diğer ii çift siniri monitorize edebilmelidir.

4.       Sisteme eklenebilen aparatlar sayesinde real time rme ve duyma ile ilgili cranial sinirler takip edilebilmelidir.

5. Sistem en az sekiz yada 32 kanaldan kayıt yapabilmelidir.

6.Sistem üzerinde yapılacak cerrahiye ve seviyeye uygunhazır programlar bulunmalı,gerektiğinde kas grupları ve seviye belirtilerek yeni program oluşturmaya izin vermelidir.

7.       Kanallar elektrotlarla aynı renkte olmalı, çalışılan bölgeyi tanımlamalı ve istenildiğinde tekrar isimlendirilebilmelidir.

8.       EMG, serbest çalışma (cerrah tarafından sinirlere hiçbir uyarı verilmeden sistem çalışır ve kas gruplarından gelen sinyaller eş zamanlı olarak kayıt edilir) ve uyarılma (cerrah tarafından sinirlere uyarı verilir ve kaslardan eşzamanlı gelen cevaplar kayıt edilir) yöntemleriyle yapılabilir özellikte olmalıdır.

9. EMG kaydı hastanın kaslarina takılan elektrodlar vasıtasıyla yapılmalıdır.

10. Kaslara takılan iğne elektodların boyu en az 12-24 mm olmalıdır.

11.     MEP kayıtları transkraniyal olarak takılan düşük empedanslı elektrodlar vasıtasıyla yapılmalıdır.

12. Sistem train-of-four (TOF) testi yapabilmelidir.

13. Sistem pulse oximetry testi yapabilmelidir.

 

14. Sistem uzaktan görüntüleme özelliğine sahip olmalıdır.

15. Uyarı akım değeri ayarlanabilmeli ve ölçülen değer monitörde görülebilmelidir.

16. Sistem sesli ve grafiksel uyarılar verme özelliğine sahip olmalıdır.

17. Ses şiddet ayarı yapılabilmelidir.

 

 

 

 

18.     Sisteme adapte olabilen değişik türde probe ları(düz,torasik,lomber,PAK,X-PAK) sayesinde açık cerrahide ve kapalı cerrahide nerve proxy testi yapabilmelidir.

19. Sistem vida güvenliği testi yapabilmelidir.

20. Hasta bilgileri, yapılan ameliyatın türü ve özellikleri sisteme kayıt edilebilir özellikte olmalıdır.

21.     Monir üzerindeki grafiklerin çıktılarının alınabilmesi için sistemle uyumlu çalışan yazıcı bağlanabilme özelliğine sahip olmalıdır.

 

 

22.     Monitörüzerinde istenilen andaki ekran görüntüsü resım olarak sisteme kayıt edilebilir olmalıdır.

23.     Kaslara yerleştirilen kayıt ve stimulatör elektrotlarının empedans değerlerini ekran üzerinden kontrol edilebilmelidir.

24.     Stimülatör akım ayarları, sistem monitörü üzerinden veya cerrah tarafından steril stimülatör prob üzerinden yapılabilmeli ve prob üzerindeki led ışık sayesinde alınan cevap takip edilebilmelidir.

        25. Sistemin ameliyathanedeki kotersistemlerinden etkilenmemesi için susturucu probu mevcut olmalıdır.

26.     Sistemekranda görülen grafikleri ölçmeyi, değerlendirmeyi ve karşılaştırmayı mümkün kılmalıdır.

27.     Sistembelirli bir değere kadar artefaktı ölçüp elimine edebilmeli,ekranda artefakt görüntüsünü
vermelidir
.

28. işçilik ve üretim hatalarına karşı en az i yıl garantili olmalıdır.

29. Kurulumsonrası son kullanıcı eğitimi verilmelidir.

GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

ı. Teklif verenfirma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası sorumlulukları yüklenrnelidir,

2.       Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı, endikasyon, kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ilebirlikte verilmelidir.

3.       Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterek faturasını kesecektir. Faturadamutlaka UBB kodları ve Ek S-E de belirtilen SUT VE GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.

 






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)