İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ortopedi Ve Travmatoloji A.d. Hasta Adı : Serkan Acar

İhale No 1234924
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 19 Aralık 2016
İhale Tarihi 19 Aralık 2016 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 İHALE BİLGİLERİ


 

  İhale Başlıgı : Ortopedi ve Travmatoloji A.D. HASTA ADI : SERKAN ACAR

  İhale Notu   : Ortopedi ve Travmatoloji A.D. HASTA ADI : SERKAN ACAR
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  19.12.2016
SAATİ :  01:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

TEKLİF MEKTUBU                  

 

                Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 19/12/2016 kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 17:00’den sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI : SERKAN ACAR

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDARE ADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:             CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                                            ADETİ

 

1.      30cc CANCELLOUS CHİPS 3 ADET

2.      15cc CANCELLOUS CHİPS 3 ADET

3.      60cc CANCELLOUS CHİPS 3 ADET

4.      10cc SENTETİK GREFT 3 ADET

10. 

15 CC DBM PUTTY ŞARTNAMESi

1.5 cc nin tamamı enjectable olmalıdır.

ı.Ürün içerisindeki OBM calciurn content ,glycerol PEG-4000 in %S ine eşit veya daha az olmalıdır 
3.%100 insan kaynaklı (allogreft) olmalıdır.

4. Oda ısısında saldanabilir olmalıdır.

S.VBB kaydı olmalı ve bu belgelendirilmelidir.

6.İnsan dokusu ile %100 uyumlu,biocompatible olmalıdır. 
7.0steoconduktive ve osteoinduktive olmalıdır.

S.En az i yıl miadlı olmalı ve bu kutunun üzerinde yazmalıdır. 
9.İhaleye katılan firmanın yetkili bayilik belgesi olmalıdır.

11. Ü rün,kataloglarıyla ve yayın larıyla d ünya çapında tanıtılmış olmalıdır.

12.Ürün gama ışını ile irrite edilmiş (Lyohilized) olmalıdır 
12.Ürün ambalajı içerisinde hasta takip forıııu bulunmalıdır. 
l3.Ürün şeffaf aliminyum folyo ile kaplı olmalıdır

14.Ürün hiv-l/2 antibody,syphilis,hepatit b surface antigen,hepatit b core antibody ve 
Hepatit c antibody testlerinden geçmelidir ve bu belgelendirilmelidir.

30 CC SPONGİOZ ALLOGRAFT TEKNiK ŞARTNAMESi 
L.30 cc nin tamamı tek kutuda olmalıdır.

2.'1.,100 insan kaynaklı (allogreft) olmalıdır.

3.Etilen oksit yada gama sterilizasyonlu alüminyum folyo içinde olmalıdır.Bu da kutu üzerinde 
yazmalıdır.

4.İnsan dokusu ile % LOO uyumlu,biocompatible olmalıdır. 
S.Osteoconduktive ve osteoinduktive olmalıdır.

6.En az i yılmiadlı olmalı ve bu kutunun üzerinde yazmalıdır.

7.İhaleye katılan firmanın yetkili bayilik belgesi olmalıdır.

S.Gerekli enfektif testlerinin yapılmış olduğu belgelendirilmelidir. 
9.Ürün,kataloglarıyla ve yayınlarıyla dünya çapında tanıtılmış olmalıdır. 
10.Oda ısısında saldanabilir olmalıdır.

lLÜrün ambalajı içerisinde hasta takip formu bulunmalıdır. 
12.Ürün Crushed,Fine özelliğinde olmalıdır.

13.Ürün arnbalajı gereği daha az yer kaplamalıdır.

GARANTi ŞARTlARI VE SORUMLULUKLARI:

ı. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası 
sorumlulukları yüklenmelidir.

2.       Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı, endikasyon, 
kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan 
bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

3.       Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterek faturasını kesecektir.

Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek S-E de belirtilen SUl ve GMDN kodları yazılacak ve fatura en 
geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.

 

60 cc ALLOGREFT CANCELLOUS CHİPS TEKNİK ŞARTNAMESİ

I-Füzyon amaçlı uygulamalarda rahatlıkla kullanılabilmeleri için partikül büyüklüğü

LO mm arasında şişe veya poşet ambalajda olmalıdır.

2- Ürün osteoconductivite özelliğinin bozulmaması için düşük dozda gama ışını ile 
steril edilmiş ve freeze dried olması gerekmektedir.

3-Ürün ezilme ve nemlenmeye karşı ambalaj içinde olmalı,ayrıca iç içe geçmiş iki

ambalaj içinde kolay uygulanabilmesi için şişe içinde ve ameliyathane ortamının sterilliğine aykırı 
olmamalıdır.

4-Ürün ambalajı üzerinde son kullanma tarihi,sterilizasyon metodu,ürün kod numarasını 
barındırmalı,ürün üzerinde donör takip numarasını gösteren 4 adet srieker bulunmalıdır. 
Ayrıca ürün içinden bir hasta takip kartı ve ürünün hangi testlerden geçtiğini gösterir bir 
prospektüs çıkmalıdır

S-Ürün uluslar arası kabul görmüş kalite belgeleri olan FDA veya CE belgelerinden en az 
birine sahip olmalı ve Amerikan Doku bankaları tarafıııdan akredite edilmiş olmalıdır.

6-Ürünün en az 2 yıl raf ömrü olmalıdır. 
7-Ürün AATB belgeli olmalıdır.

S-Ürünün kapağı metal korunaldı olmamalıdır(yaralanmalara sebebiyet verebilir)Yivli 
ve çevirerek kolay açılabilmelidir.

9-Ürün muhteviyatı 60 cc olmalıdır.

GARANTi ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1.       Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası 
sorumlulukları yüklenmelidir.

2.       Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı, endikasyon, 
kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan 
bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

3.       Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek faturasını kesecektir.

Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek S-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak ve fatura en 
geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.

 

 

 

 

 

BETA TRiKALSiYUM CRUNCH VE BMA KiT TEKNiK ŞARTNAMESi

 

ı KiT; yüksek poroziteye sahip f3-TCP granülleri ile birlikte otolog kemik iliğinden kök hücre elde etmek 
için aspirasyon iğnesi ve enjektörden oluşrnalrdir.

2 Granül; %100 Betatrikal iyurn fosfat (R-TCP) 10(( olmalıdır.

3 Granül; birbiriyle tamamen bağlantılı makro ve mikro gözeneklerden oluşan poroz, interkorınekte bir 
yapıya sahip olup granül boyutları, 2-4 mm veya 4-7 mm olmalıdır.

4 Granül; %100 biyobozunur özelliktc olmalıdır. iyileşmeye paralel şekilde uygun sürede rezorbe 
olarak yerini tamamen yeni oluşan sağlıklı kemik dokusuna brrakmahdır.

5 Granül; steril bariyer özellikli, çift katlı PETG blister içinde özel sistemler ile kapatılıp mühürlenerek 
kullanıcıya sunulmalıdır.

6 Granül; 25 kGy dozda gama radyasyonu ile terminal sterilizasyon işlemine tabi tutulmuş olmalıdır.

7 Kemik iliği iğncsi ve enjcktör tek bir paketin içerisinde bulunmalıdır ve Etilen Oksit ile sterilize 
edilmiş olmalıdır.

8 Kemik iliği aspirasyon iğnesinin Minumum boyu 100 mm, çapı II G, 
Enjektör 10 cc'lik olmalıdır.

10 Granül osteokondüktif olup, elde edilen otolog kök hücreler ile karıştırıldıktan sonra osteoindüktif 
özellik kazanmış olmalıdır.

11 Ürün ıso 134·85 kalite sistemi ile üretilmiş olup Clas III CE Belgesine sahip olmalıdır.

SUT KODU: SG 1140

GARANTi ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1.       Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası 
sorumlulukları yüklenmelidir.

2.       Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı, endikasyon, 
kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan 
bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

3.       Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterek faturasını kesecektir.

Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek S-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak ve fatura en 
geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.

 

 

 

 

 

 


 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)