TEKLİFMEKTUBU
HastanemizORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaçduyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılımalzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göresatın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 13/09/2017 kadaridaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİNOT** : (Saat 14:30’dan sonra gelen fiyat teklifleri DikkateAlınmayacaktır.)
HASTA ADI: EMİNE H. ÜNAL
MAL / İŞEAİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklifedilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesigerekmektedir.
2)-Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (YEDİYÜZELLİ) gün içindeyapılacaktır.
3)-Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günüolacaktır.
4)- Endüşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birimfiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Tekliffiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal /İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir.
7)- Mal /İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslimalınacaktır.
8)- İdareMal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)- Teklifmektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ileyazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veyaTicaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdaregerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)-Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar ManisaMahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUTTAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALARÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUTKODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELENTEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal Bayar ÜniversitesiDöner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞSATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜNİÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİNOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depotarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksitakdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNERSERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYAİLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT:TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklifverilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATINALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ VENİTELİĞİ ADETİ
1. POLİAKSİEL VİDA 12 ADET
2. ROD 2 ADET
3. ARA BAĞLANTI 2 ADET
4. REDİKSİYON VİDA 12 ADET
5. SENTETİK KEMİK GREFTİ 1 ADET
SENTETİK KEMİK GREFTİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Ürün %100 Beta trikalsiyum fosfattan oluşturmaldır.
2. Ürün Vasculariteye izin verenbirbirine bağlı poroslu bir yapıya sahip olmalıdır.
3. Teklif edilecek kemik greftleri’ninaşağıdaki özelliklere göre geniş çeşitliliği bulunmalıdır.
4. Enjekte kemik grefti kit halindeolup kit içerisinde karıştırma kabı sıvı ve toz kemik grefti trokar ve spatulaiçeren steril set içerisinde 1.5cc 3cc 5cc 6cc ve 10cc formlar’da olmalıdır.
5. Enjekte kemik grefti toz furmundasiteril paket içerisinde Greftin Karıştırma kabı ve spatula bulunmalı vekolayca hazırlanabilmelidir. Toz formları ise 1cc 3cc 5cc 6cc 10cc 20ccebatlarında olmalıdır.
6. Kemik grefti’nin pillar formu(blok)olanlar ise 5x5x20mm ebatında 1cc 2.5cc 5cc 10cc 15cc 20cc ve 30cc formalarıiçermelidir.
7. Granül kemik grefti 3mm size olup1cc 2.5cc 5cc 10cc 15cc 20cc ve 30cc formlarında olmalıdır.
8. Ürün kemik kusurlarında Travmacerrahisinde Tumor cerrahisinde Spinalcerrahide kullanılabilmlidir.
GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
1. Teklif veren firma bu ürünün satışı ile yetkili olduguna dairbelge vermeli ve satış sonrası sorumlulukları yüklenmelidir.
2. Ürün tesliim edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanım talimatı(ürüntanıtımı,endkasyon,kontrendikasyon,ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar vefirmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler)orjinal ve türkçe tercmesi ilebirlikte verilmelidir.
3. Firma malzemenin kullanıldıgı(eğer kullanılırsa)hasta adını dabelirterek faturasını kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ej 5-E debelirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak ve fatura engeç 24 saat içindehastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.
POLİAKSİYEL TRANSPEDİKÜLER VİDASİSTEM TEKNK ŞARTNAMESİ
1. Sistem CE standartlarına uygunolmalıdır.
2. Vidaların dişli kısım dıştansilindirik ama gövdesi konik yapıda ve self tapping özellikte olmalıdır.
3. Poliaksiyal vidalar 2parçalı(vidave vida başı lalesinden) oluşmalıdır. Vidanın baş (Lale) kısmında vidanınçıkmasını engelleyecek ayrı parça olmamalıdır.
4. Poliaksiyal vidalar enaz 28.5derece açılanmaya uygun olmalıdır.
5. Omurganın özel ameliyatlarında(spondilolistezis) kullanılmak üzere özel olarak dizayn edilmiş 6.5 ve 7mmçaplarında 35mmden 50mm ye kadar 5 er mm aralıklarla büyüyen redüksiyonvidalarına sahip olmalıdır.
6. Poliasiyal vidalar 4.5-5.5-6.5-7 mmçaplarında olup 25mm den başlayarak 5mm ye kadar 5 er mm aralıklar büyüyen vidaçeşitlerine sahip olmalıdır.
7. Vida rod kilitlenmesi yalnızca birset screw ile kilitleme mekanizmasına sahip olmalıdır.
8. Set screw , set screw ile rodkilitlenmesi yapıldığında vida başının dışarı doğru genişlemesini engelleyenözel dişşli yapısına sahip olmalıdır.
9. Tüm rodlar düz yüzeyli ve 6mmçapında olmalıdır.
10. Rodlar omurganın değişikmesafelerinde kullanılmak üzere 40mm den 200mm ye kadar 10mm aralıklarda ve2050mm 300mm 400m ve 500m olmak üzere tüm alternatifleri bulunmalıdır.
11. Sistemin rotasyonel yöndekihareketlerini engelleyen transvers bağlantı konnektörü monoaxial yapıdaolmalıdır.60mm 70mm ve 80mm alternatifleri olmalıdır.
12. Servis sağlayacak elemanların TNDtarafından verilen kurs sertifikasına sahip olmalıdır.
CERRAHİ GÜVENLİK VE HASTA SAĞLIĞI KRİTERLERİ:
1. Sistemdeki implantlarda tıbbititanyumdan(TI6AL4V ELI) ve peek optima materyelinden imal edilmiş olmalıdır.
2. Ameliyatta uygulanacak olan hertürlü titanyum implant ve peek optima materyaller takma çıkartma setlerTSE,ISO,CE ve FDA gibi kalite akreditasyonun sahip olmalıdır.
3. Tüm titanyum implantlar ISO 5832/3ve ASTM F136 kriterleri dahilinde titanyum malzemeden üretilmiş olmalıdır.
4. Vücut içine yerleştirilen hertürlüimplant post operatif döenmde BT manyetik rezonans (ÖRI) tomografi röngen ultrasoundcihazları ile etkileşim yapmamalı ve uyumlu olmalıdır.
5. Hastanın klinik takibinisağyalabilmek için tüm ürünler üzerinde üretici firma lofosu lot numarası ve CEkodunun yazılı olması gerekmektedir.
6. Kullanılacak her türlü implantınolası komplikasyonu onucu doğacakk yasal tazmin bedeli üretici firmanıngarantisi apsamında olmalıdır.
7. Aöelyatlarda teknik ve cerrahieğitim almış belge sahibi bir personel hazır bulundurulmalıdır.
ÜRÜNGARANTİ KAPSAMI VE MARKA SORUMLULUKLARI:
1. Teklif veren firmanın ameliyat esnasındakullandıgı implantların Markası tescilli olmalı tüm teknik testleri biouyumluluk testleri dinamik ve yıpranma/yaşlandırma testleri yetki belgelibağımsız bir akreditasyon kurumu tarafından yapılmuış olmalıdır.
2. Kullanılan tüm malzemelerin UBBkodu SGK onayı EKAP kaydı ve Sağlık Bakanlığı onayı olmalıdır.
3. Kullanılan ürüne ait prospektüsameliyat setleri ile birlikte ameliyatta nöcen ilgili cerraha teslimedilmelidir.
4. Üretici firmanın TS 18001-OHSAS18001/İş Sağlığı ve Güvenliği yönetim sistemine sahip olması uluslararasıkalite ve belgelendirme şirketi tarafından verilen belgesini ibraz edebilmesigerekmektedir.
5. Teklif veren firma telapedildiğinde satoşı yapılan ürün ile ilgili yetki belgesini ibraz edebilmelisatış sonrası hizmet ve sorumluluğu yüklenebilmelidir.
6. Sistem 20 yıl garanti ve bu garantisüresi bittikten sonra 20 yıl boyunca takma çıkarma setlerini ve ürün stokgarantisi verilmelidir.
7. Sistemin kullanımı ile ilgilieğitim Türkiye’de ki yetkili firma tarafından verilmelidir.
8. İlgili sisteme ve implantlara aitreferans listesi ve diğer hangi hastanelerde kaç yıldır uygulanğını gösterendökümanlar teklif dosyasında sunulmalıdır.
9. Teklif veren firmalar sisteminteknik şartnameye uygunluğunu orjinal belgeler katalog prospektüs vs. İlebelgelenmelidir.
10. Malzeme temini uhesinde kalan firmasetlerini ameliyat tarihinden birgün önce ilgili doktora demo yaparak uygunlukalması gerekmektedir. Tekik özellikleri uygun olmayan seler kabuledilmeyecektir. Setlerde tüm implantların her ölçüsü bulundurulmalıdır. Eksikimplant ve enstrumanlar uygunsuzluk sebebidir.
GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
1. Teklif veren firma bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dairbelge vermeli ve satış sonrası sorumlulukları yüklenmelidir.
2. Ürün teslim edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanım talimatı(ürüntanıtımı endikasyon kontrendikasyon ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar vefirmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orjinal ve türkçe tercümesi ilebirlikte verilmelidir.
3. Firma malzemenin kullanıdığı(eğer kullanılırsa) hasta adını dabelirterek faturasını kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E debelirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak ve fatura engeç 25 saat içindehastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.
|