TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.D İşine ait satınalmanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı,teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhaleYasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (KesinFiyat) en geç 12/06/2018 kadar idaremize vermenizi ricaederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat: 17.00’den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : DİLARA EMEK
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (üçyüzaltmış) gün içindeyapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslimedilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklifedilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLENFATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURAnın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesiile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELERİÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO:
1-POLİAKSİYEL VİDA- 30 ADET
2- REDÜKSİYON VİDA- 30 ADET
3-ROD- 4 ADET
4- TRANSVER BAĞLANTI- 4 ADET
5- KEMİK GREFTİ 15 CC - 4 ADET
6- KEMİK GREFTİ 30 CC - 2 ADET
7- MİKRO ÇATAL DİREKT SİNİR SİMÜLASYON PROBU- 1 ADET
8- İNTRAOPERATİF NÖROMONİTÖRİZASYON AEP VE MEPVE/VEYA SEP (EMG DAHİL) SETİ
1 ADET
İNTRAOPERATİF NÖROMONİTORİZASYON SİSTEMİ TEKNİKŞARTNAMESİ
1.Sistem omurga ve beyin ameliyatlarında intraoperatiffree-run EMG,,triggered EMG, MEP
,EEG,BAER,VEP,SSEPözelliklerine sahip olarak nöromonitorizasyon yapmalıdır.
2.Sistem SSEP , EEG , VEP , BAER testlerini sadece sertifikasıolan deneyimli kişiler tarafından
ya dahekim tarafından kullanımına izin vermelidir.
3.Sistem cranial olfactory siniri haricindeki diğer 11 çiftsiniri monitorize edebilmelidir.
4.Sisteme eklenebilen aparatlar sayesinde real time görme veduyma ile ilgili cranial sinirler
takipedilebilmelidir.
5.Sistem en az sekiz yada 32 kanaldan kayıt yapabilmelidir.
6.Sistem üzerinde yapılacak cerrahiye ve seviyeye uygun hazırprogramlar
bulunmalı,gerektiğindekas grupları ve seviye belirtilerek yeni program oluşturmaya izin
vermelidir.
7.Kanallar elektrotlarla aynı renkte olmalı, çalışılan bölgeyitanımlamalı ve istenildiğinde tekrar
isimlendirilebilmelidir.
8.EMG, serbest çalışma (cerrah tarafından sinirlere hiçbiruyarı verilmeden sistem çalışır ve kas
gruplarındangelen sinyaller eş zamanlı olarak kayıt edilir) ve uyarılma (cerrah tarafından
sinirlereuyarı verilir ve kaslardan eşzamanlı gelen cevaplar kayıt edilir) yöntemleriyle
yapılabilirözellikte olmalıdır.
9.EMG kaydı hastanın kaslarına takılan elektrodlar vasıtasıylayapılmalıdır.
10.Kaslara takılan iğne elektodların boyu en az 12-24 mmolmalıdır.
11.MEP kayıtları transkraniyal olarak takılan düşük empedanslıelektrodlar vasıtasıyla
yapılmalıdır.
12.Sistem train-of-four (TOF) testi yapabilmelidir.
13.Sistem pulse oximetry testi yapabilmelidir.
14.Sistem uzaktan görüntüleme özelliğine sahip olmalıdır.
15.Uyarı akım değeri ayarlanabilmeli ve ölçülen değer monitördegörülebilmelidir.
16.Sistem sesli ve grafiksel uyarılar verme özelliğine sahipolmalıdır.
17.Ses şiddet ayarı yapılabilmelidir.
18.Sisteme adapte olabilen değişik türde probeları(düz,torasik,lomber,PAK,X-PAK) sayesinde
açıkcerrahide ve kapalı cerrahide nerve proxy testi yapabilmelidir.
19.Sistem vida güvenliği testi yapabilmelidir.
20.Hasta bilgileri, yapılan ameliyatın türü ve özelliklerisisteme kayıt edilebilir özellikte olmalıdır.
21.Monitör üzerindeki grafiklerin çıktılarının alınabilmesiiçin sistemle uyumlu çalışan yazıcı
bağlanabilmeözelliğine sahip olmalıdır.
22.Monitör üzerinde istenilen andaki ekran görüntüsü resimolarak sisteme kayıt edilebilir
olmalıdır.
23.Kaslara yerleştirilen kayıt ve stimulatör elektrotlarınınempedans değerlerini ekran üzerinden
kontroledilebilmelidir.
24.Stimülatör akım ayarları, sistem monitörü üzerinden veyacerrah tarafından steril stimülatör
probüzerinden yapılabilmeli ve prob üzerindeki led ışık sayesinde alınan cevaptakip
edilebilmelidir.
25.Sistemin ameliyathanedeki koter sistemlerinden etkilenmemesiiçin susturucu probu mevcut
olmalıdır.
26.Sistem ekranda görülen grafikleri ölçmeyi, değerlendirmeyive karşılaştırmayı mümkün
kılmalıdır.
27.Sistem belirli bir değere kadar artefaktı ölçüp elimineedebilmeli,ekranda artefakt görüntüsünü
vermelidir.
28.İşçilik ve üretim hatalarına karşı en az 1 yıl garantiliolmalıdır.
29.Kurulum sonrası son kullanıcı eğitimi verilmelidir.
GARANTİŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
1. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkiliolduğuna dair belge vermeli ve
satış sonrası sorumlulukları yüklenmelidir.
2.Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,
endikasyon,kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın
sorumluluklarınıkapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte
verilmelidir.
3.Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek
faturasınıkesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve
GMDNkodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme
birimine eldenteslim edilecektir.
POLİAKSİAL TORAKALOMBER STABİLİZASYON SETİ TEKNİKŞARTNAMESİ
SistemCe veya FDA kalite standartlarından en az birine sahip olmalıdır.
Setin içerisinde gerek duyulduğunda kullanılmak üzere cementenjekteedilebilen kanüllü vida boyları mevcut olmalıdır.
Setteki poliaksial vidaların uçlarını self-taping selfdrilling özelliğine sahip olmalıdr.
Transvers bağlayıcılar açılandırılabilir,uzayıp kısalabilirözellikte olmalıdır.
Setinrodları 5,5-6.0mm olmalıdır.
Rodlar set içerisinde 40mm ile 400mm arası ikişer adet hazırbulunmalıdır. Rodlar düz yüzeyli olmalıdır. Sette rod kesici ve
denemerodu bulunmalıdır.
Vida çapları; 3.5-4.0- 4,5 - 5.0- 5,5 -6,0- 6.2 - 6,5 - 7,0 - 7,5 mm olmalıdır.
Vida boyları; 25 mm’den başlayıp 50mm’ekadar devam etmelidir ve her boydan en az 8’er adet olmalıdır.
Sistemde; monoaksiyal ve polyaksiyal listezisvidası,monoaksiyal, polyaksiyal lomber ve sakral vidalar,transvers bağlantılar,
laminarve pediküler kancalar, rodlar; rodları uçuca eklemek için silindirik ve çiftçaplı konnektörlerbulunmalıdır.
Kancalar laminar ve/veya pediküler tiplerde olmalıdır,pediküler kancalar standart ve geniş tipleri olmak üzere set içerisin de
enaz10 adet bulunmalıdır.Sağ-Sol off-set kancalar istendiğinde temin edilmelidir.
Transvers (Arabağlantılar) set içinde 40mm den başlayarak 10mmartarak 100mm boyutuna
ulaşanboylardan ikişer adet bulunmalıdır.
Sistem ile tam uyumlu, gerektiğinde servikotorakal geçişisağlayabilecek imkan sunmalıdır.
Hasta ve ürün güvenirliğini sağlamak amacı iletümmalzemelerin üzerinde kod ve lot numarası ile ürünün boyutsal
özelliğininbulunması zorunludur. AyrıcaÜretici Firma Markasıürünüzerinde lazer ilesilinmez bir şekilde yazılı olmalıdır.
Kullanılacakimplantların tamamı MR uyumlu olmalıdır.
Teklif edilen ürün Sağlık Bakanlığı Tıbbi Cihaz KayıtSistemi (UBB) ’nde kayıtlı olmalıdır.
Operasyon sırasında kullanılacak olan uygulama setleritam-eksiksiz olmalıdır. Setlerin yıpranmamış olması ve ameliyat
sırasındagerekebilecek ilave tıbbi malzemelerin sağlanması firma tarafından garantiedilmelidir. Uygulayıcı cerrahın onayı
setleringüncelliği konusunda esas olmalıdır. Sarf ve el aletleri taşıma vesterilizasyon emniyetini sağlayacak şekilde, taşıma
tavalarıve set kutuları ile tedarikçi firma tarafından hastaneye teslim edilmelidir.
Sistemin halen geçerliliği olan ISO 9001:2000,ISO 13485kalite sistemi ve ürünlere ait CE veya FDA belgesi olmalıdır.
Skolyoz vakalar için sette her boydanlistesiz vidalarbulunmalıdır.
Vida boyları pediatric ve erişkin hastalarda kullanıma uygunboylarda olmalıdır.
Set içerisinde listesiz vakalarında çektirme işlemi içinözel persuader aleti olmalıdır.
Sistemde ayrica rod uzatmak icin domino konektör ve ayrıca lateralkonnektör olmalıdır.
Kullanım setinde vida nut’ları için tork anahtarı olmalıdır.
Sistemdeki vidalar seçimini kolaylaştırmak için Anodizingsistemiyle renklendirilmiş olmalıdır.
İstenildiğinde vidalar, MR görüntülemede rahatlık için ve pedikuldetutunum için siyah renkte Anodizing sistemiyle
renklendirilmişolmalıdır.
Gerektiğinde firma istenilen setlerle ilgili hertürlü elaletlerini temin etmelidir.
Teklif edilen ürünlerin numune’leri ile bio-mekanik testraporları teklifle birlikte sunulmalıdır.
Teklifveren firmalar ameliyatlar için her saat set bulunduracaklarını ve istem olmasıhalinde aynı gün set’leri hazır halde
yetkililereteslim edecekleri’ni taahüt etmelidirler.
GARANTİŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
1. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dairbelge vermeli ve satış sonrası sorumlulukları
yüklenmelidir.
2.Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,endikasyon, kontrendikasyon, ameliyat sonrası
olabilecekaksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orijinal ve türkçetercümesi ile birlikte verilmelidir.
3.Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterekfaturasını kesecektir. Faturada mutlaka UBB
kodlarıve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saatiçinde hastanenin tıbbi malzeme
birimineelden teslim edilecektir.
β-TCP İçerikli Radiopak Sentetik Kemik Grefti Teknik Şartnamesi
sut kodu : sg1120-sg1140-sg1150-sg1160-sg1170 için
1. Greft%100 sentetik olmalıdır. Malzemenin içeriği %99,9 Betatrikalsiyum fosfat(B-TCP) (Ca 3(PO4)2 olmalıdır.
2. Ürünbirbiriyle tamamen bağlantılı makro ve mikro gözeneklerden oluşan granülformunda ve granül boyutları 4-7
mmolmalıdır.
3.Sentetik greftler ihtiyaç a göre 5cc-10cc-15cc-20cc-30cc formlarına sahipolmalıdır.
4.Greftler;
SpinalCerrahide,
TravmaCerrahisinde,
Osteotomide,
Tümörboşlukları doldurulmasında ve
Eklemprotezleriyle kullanılabilmelidir.
5. Ürünporos bir yapıya sahip olup, porosite oranı %90, porosite ölçüleri 300-500mikron olmalıdır.
6. Ürünosteointegrasyonunun görüntülenebilmesi için radiopak olmalıdır.
7. Ürünbiyobozunur özellikte olmalı, 1-6 ay içinde yerine sağlıklı kemik dokusunabırakmalıdır.
8. Ürünosteokondüktiv ve osteoindüktiv özelliğe sahip olmalıdır.
9.Üretici firmanın stiks , granül, blok, silindir, kama şeklindeki fizikselseçeneklere sahip farklı ölçülerde greftleri
olmalıdır.
10. Greftminimum 25 kGy gama radyasyonu dozu ile sterilizasyon işlemine tabi tutulmuşolmalıdır.
11. Ürünorijinal çift kat steril ambalajında oda sıcaklığında saklanmalıdır.
12.Teklif edilen malzeme T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış, Ulusal BilgiBankası kaydına sahip olmalıdır.
13.Gerektiğinde boşlukların doldurulması amacı ile aynı sut kodlarına sahip stiksgreft seçeneği sunulabilmelidir.
(4x4x20mm)stick x 4 adet SG1140
(4x4x20mm)stick x 5 adet SG1150
(5x5x20mm)stick x 4 adet SG1160
(5x5x20mm)stick x 5 adet SG1170
GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
4. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dairbelge vermeli ve satış sonrası sorumlulukları
yüklenmelidir.
5.Ürün teslimedildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı, endikasyon,kontrendikasyon, ameliyat sonrası
olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler)orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.
6.Firma malzemeninkullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek faturasınıkesecektir. Faturada mutlaka UBB
kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak vefatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme
birimineelden teslim edilecektir.
|