İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ortopedi Ve Travmatoloji A.d-dilara Emek

İhale No 1640982
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 12 Haziran 2018
İhale Tarihi 12 Haziran 2018 23:59

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.D-DİLARA EMEK

  İhale Notu   : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.D-DİLARA EMEK
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  12.06.2018
SAATİ :  23:59
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 

TEKLİF MEKTUBU                 

 

               Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.D İşine ait satınalmanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı,teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhaleYasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (KesinFiyat) en geç 12/06/2018 kadar idaremize vermenizi ricaederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat: 17.00’den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI : DİLARA EMEK 

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (üçyüzaltmış) gün içindeyapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır. 

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklifedilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLENFATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

             NOT:         İDARE KODU:   45764.38.41.00.01.330

                                İDARE ADI:   Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURAnın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesiile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELERİÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO: 

1-POLİAKSİYEL VİDA- 30 ADET  

2- REDÜKSİYON VİDA- 30 ADET  

3-ROD- 4 ADET  

4- TRANSVER BAĞLANTI- 4 ADET  

5- KEMİK GREFTİ 15 CC - 4 ADET 

6- KEMİK GREFTİ 30 CC - 2 ADET 

7- MİKRO ÇATAL DİREKT SİNİR SİMÜLASYON PROBU- 1 ADET

 

8- İNTRAOPERATİF NÖROMONİTÖRİZASYON AEP VE MEPVE/VEYA SEP (EMG DAHİL) SETİ

1 ADET

 

İNTRAOPERATİF NÖROMONİTORİZASYON SİSTEMİ TEKNİKŞARTNAMESİ

1.Sistem omurga ve beyin ameliyatlarında intraoperatiffree-run EMG,,triggered EMG, MEP

,EEG,BAER,VEP,SSEPözelliklerine sahip olarak nöromonitorizasyon yapmalıdır.

2.Sistem SSEP , EEG , VEP , BAER testlerini sadece sertifikasıolan deneyimli kişiler tarafından

ya dahekim tarafından kullanımına izin vermelidir.

3.Sistem cranial olfactory siniri haricindeki diğer 11 çiftsiniri monitorize edebilmelidir.

4.Sisteme eklenebilen aparatlar sayesinde real time görme veduyma ile ilgili cranial sinirler

takipedilebilmelidir.

5.Sistem en az sekiz yada 32 kanaldan kayıt yapabilmelidir.

6.Sistem üzerinde yapılacak cerrahiye ve seviyeye uygun hazırprogramlar

bulunmalı,gerektiğindekas grupları ve seviye belirtilerek yeni program oluşturmaya izin

vermelidir.

7.Kanallar elektrotlarla aynı renkte olmalı, çalışılan bölgeyitanımlamalı ve istenildiğinde tekrar

isimlendirilebilmelidir.

8.EMG, serbest çalışma (cerrah tarafından sinirlere hiçbiruyarı verilmeden sistem çalışır ve kas

gruplarındangelen sinyaller eş zamanlı olarak kayıt edilir) ve uyarılma (cerrah tarafından

sinirlereuyarı verilir ve kaslardan eşzamanlı gelen cevaplar kayıt edilir) yöntemleriyle

yapılabilirözellikte olmalıdır.

9.EMG kaydı hastanın kaslarına takılan elektrodlar vasıtasıylayapılmalıdır.

10.Kaslara takılan iğne elektodların boyu en az 12-24 mmolmalıdır.

11.MEP kayıtları transkraniyal olarak takılan düşük empedanslıelektrodlar vasıtasıyla

yapılmalıdır.

12.Sistem train-of-four (TOF) testi yapabilmelidir.

13.Sistem pulse oximetry testi yapabilmelidir.

14.Sistem uzaktan görüntüleme özelliğine sahip olmalıdır.

15.Uyarı akım değeri ayarlanabilmeli ve ölçülen değer monitördegörülebilmelidir.

16.Sistem sesli ve grafiksel uyarılar verme özelliğine sahipolmalıdır.

17.Ses şiddet ayarı yapılabilmelidir.

18.Sisteme adapte olabilen değişik türde probeları(düz,torasik,lomber,PAK,X-PAK) sayesinde

açıkcerrahide ve kapalı cerrahide nerve proxy testi yapabilmelidir.

19.Sistem vida güvenliği testi yapabilmelidir.

20.Hasta bilgileri, yapılan ameliyatın türü ve özelliklerisisteme kayıt edilebilir özellikte olmalıdır.

21.Monitör üzerindeki grafiklerin çıktılarının alınabilmesiiçin sistemle uyumlu çalışan yazıcı

bağlanabilmeözelliğine sahip olmalıdır.

22.Monitör üzerinde istenilen andaki ekran görüntüsü resimolarak sisteme kayıt edilebilir

olmalıdır.

23.Kaslara yerleştirilen kayıt ve stimulatör elektrotlarınınempedans değerlerini ekran üzerinden

kontroledilebilmelidir.

24.Stimülatör akım ayarları, sistem monitörü üzerinden veyacerrah tarafından steril stimülatör

probüzerinden yapılabilmeli ve prob üzerindeki led ışık sayesinde alınan cevaptakip

edilebilmelidir.

25.Sistemin ameliyathanedeki koter sistemlerinden etkilenmemesiiçin susturucu probu mevcut

olmalıdır.

26.Sistem ekranda görülen grafikleri ölçmeyi, değerlendirmeyive karşılaştırmayı mümkün

kılmalıdır.

27.Sistem belirli bir değere kadar artefaktı ölçüp elimineedebilmeli,ekranda artefakt görüntüsünü

vermelidir.

28.İşçilik ve üretim hatalarına karşı en az 1 yıl garantiliolmalıdır.

29.Kurulum sonrası son kullanıcı eğitimi verilmelidir.

GARANTİŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkiliolduğuna dair belge vermeli ve

satış sonrası sorumlulukları yüklenmelidir.

2.Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,

endikasyon,kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın

sorumluluklarınıkapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte

verilmelidir.

3.Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek

faturasınıkesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve

GMDNkodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme

birimine eldenteslim edilecektir.

 

POLİAKSİAL TORAKALOMBER STABİLİZASYON SETİ TEKNİKŞARTNAMESİ

SistemCe veya FDA kalite standartlarından en az birine sahip olmalıdır.

Setin içerisinde gerek duyulduğunda kullanılmak üzere cementenjekteedilebilen kanüllü vida boyları mevcut olmalıdır.

Setteki poliaksial vidaların uçlarını self-taping selfdrilling özelliğine sahip olmalıdr.

Transvers bağlayıcılar açılandırılabilir,uzayıp kısalabilirözellikte olmalıdır.

Setinrodları 5,5-6.0mm olmalıdır.

Rodlar set içerisinde 40mm ile 400mm arası ikişer adet hazırbulunmalıdır. Rodlar düz yüzeyli olmalıdır. Sette rod kesici ve

denemerodu bulunmalıdır.

Vida çapları; 3.5-4.0- 4,5 - 5.0- 5,5 -6,0- 6.2 - 6,5 - 7,0 - 7,5 mm olmalıdır.

Vida boyları; 25 mm’den başlayıp 50mm’ekadar devam etmelidir ve her boydan en az 8’er adet olmalıdır.

Sistemde; monoaksiyal ve polyaksiyal listezisvidası,monoaksiyal, polyaksiyal lomber ve sakral vidalar,transvers bağlantılar,

laminarve pediküler kancalar, rodlar; rodları uçuca eklemek için silindirik ve çiftçaplı konnektörlerbulunmalıdır.

Kancalar laminar ve/veya pediküler tiplerde olmalıdır,pediküler kancalar standart ve geniş tipleri olmak üzere set içerisin de

enaz10 adet bulunmalıdır.Sağ-Sol off-set kancalar istendiğinde temin edilmelidir.

Transvers (Arabağlantılar) set içinde 40mm den başlayarak 10mmartarak 100mm boyutuna

ulaşanboylardan ikişer adet bulunmalıdır.

Sistem ile tam uyumlu, gerektiğinde servikotorakal geçişisağlayabilecek imkan sunmalıdır.

Hasta ve ürün güvenirliğini sağlamak amacı iletümmalzemelerin üzerinde kod ve lot numarası ile ürünün boyutsal

özelliğininbulunması zorunludur. AyrıcaÜretici Firma Markasıürünüzerinde lazer ilesilinmez bir şekilde yazılı olmalıdır.



Kullanılacakimplantların tamamı MR uyumlu olmalıdır.

Teklif edilen ürün Sağlık Bakanlığı Tıbbi Cihaz KayıtSistemi (UBB) ’nde kayıtlı olmalıdır.

Operasyon sırasında kullanılacak olan uygulama setleritam-eksiksiz olmalıdır. Setlerin yıpranmamış olması ve ameliyat

sırasındagerekebilecek ilave tıbbi malzemelerin sağlanması firma tarafından garantiedilmelidir. Uygulayıcı cerrahın onayı

setleringüncelliği konusunda esas olmalıdır. Sarf ve el aletleri taşıma vesterilizasyon emniyetini sağlayacak şekilde, taşıma

tavalarıve set kutuları ile tedarikçi firma tarafından hastaneye teslim edilmelidir.

Sistemin halen geçerliliği olan ISO 9001:2000,ISO 13485kalite sistemi ve ürünlere ait CE veya FDA belgesi olmalıdır.

Skolyoz vakalar için sette her boydanlistesiz vidalarbulunmalıdır.

Vida boyları pediatric ve erişkin hastalarda kullanıma uygunboylarda olmalıdır.

Set içerisinde listesiz vakalarında çektirme işlemi içinözel persuader aleti olmalıdır.

Sistemde ayrica rod uzatmak icin domino konektör ve ayrıca lateralkonnektör olmalıdır.

Kullanım setinde vida nut’ları için tork anahtarı olmalıdır.

Sistemdeki vidalar seçimini kolaylaştırmak için Anodizingsistemiyle renklendirilmiş olmalıdır.

İstenildiğinde vidalar, MR görüntülemede rahatlık için ve pedikuldetutunum için siyah renkte Anodizing sistemiyle

renklendirilmişolmalıdır.

Gerektiğinde firma istenilen setlerle ilgili hertürlü elaletlerini temin etmelidir.

Teklif edilen ürünlerin numune’leri ile bio-mekanik testraporları teklifle birlikte sunulmalıdır.

Teklifveren firmalar ameliyatlar için her saat set bulunduracaklarını ve istem olmasıhalinde aynı gün set’leri hazır halde

yetkililereteslim edecekleri’ni taahüt etmelidirler.

GARANTİŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dairbelge vermeli ve satış sonrası sorumlulukları

yüklenmelidir.

2.Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,endikasyon, kontrendikasyon, ameliyat sonrası

olabilecekaksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orijinal ve türkçetercümesi ile birlikte verilmelidir.

3.Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterekfaturasını kesecektir. Faturada mutlaka UBB

kodlarıve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saatiçinde hastanenin tıbbi malzeme

birimineelden teslim edilecektir.

β-TCP İçerikli Radiopak Sentetik Kemik Grefti Teknik Şartnamesi

sut kodu : sg1120-sg1140-sg1150-sg1160-sg1170 için

1. Greft%100 sentetik olmalıdır. Malzemenin içeriği %99,9 Betatrikalsiyum fosfat(B-TCP) (Ca 3(PO4)2 olmalıdır.

2. Ürünbirbiriyle tamamen bağlantılı makro ve mikro gözeneklerden oluşan granülformunda ve granül boyutları 4-7

mmolmalıdır.

3.Sentetik greftler ihtiyaç a göre 5cc-10cc-15cc-20cc-30cc formlarına sahipolmalıdır.

4.Greftler;

SpinalCerrahide,

TravmaCerrahisinde,

Osteotomide,

Tümörboşlukları doldurulmasında ve

Eklemprotezleriyle kullanılabilmelidir.

5. Ürünporos bir yapıya sahip olup, porosite oranı %90, porosite ölçüleri 300-500mikron olmalıdır.

6. Ürünosteointegrasyonunun görüntülenebilmesi için radiopak olmalıdır.

7. Ürünbiyobozunur özellikte olmalı, 1-6 ay içinde yerine sağlıklı kemik dokusunabırakmalıdır.

8. Ürünosteokondüktiv ve osteoindüktiv özelliğe sahip olmalıdır.

9.Üretici firmanın stiks , granül, blok, silindir, kama şeklindeki fizikselseçeneklere sahip farklı ölçülerde greftleri

olmalıdır.

10. Greftminimum 25 kGy gama radyasyonu dozu ile sterilizasyon işlemine tabi tutulmuşolmalıdır.

11. Ürünorijinal çift kat steril ambalajında oda sıcaklığında saklanmalıdır.

12.Teklif edilen malzeme T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış, Ulusal BilgiBankası kaydına sahip olmalıdır.

13.Gerektiğinde boşlukların doldurulması amacı ile aynı sut kodlarına sahip stiksgreft seçeneği sunulabilmelidir.

(4x4x20mm)stick x 4 adet SG1140

(4x4x20mm)stick x 5 adet SG1150

(5x5x20mm)stick x 4 adet SG1160

(5x5x20mm)stick x 5 adet SG1170

GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

4. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dairbelge vermeli ve satış sonrası sorumlulukları

yüklenmelidir.

5.Ürün teslimedildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı, endikasyon,kontrendikasyon, ameliyat sonrası

olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler)orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

6.Firma malzemeninkullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek faturasınıkesecektir. Faturada mutlaka UBB

kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak vefatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme

birimineelden teslim edilecektir.






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)