İhale No | 2380610 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | İzmir Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 7 Şubat 2022 |
İhale Tarihi | 8 Şubat 2022 09:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
T.C.
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ İZMİR BOZYAKA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
SATINALMA BİRİMİ TEKLİF İSTEME MEKTUBU Tel: 0 232 250 50 50-Fax: 0 232 261 80 51 - 0 232 261 93 51
İlgili Birim
İŞİn Adı : ORTOPEDİ SERVİSİ YATAN HASTA FATMA UYAR ADINA 6 KALEM MALZEME ALIMI
07.02.2022
İLGİLİ FİRMA
Aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler/hizmetler 4734 K.İ.K DOĞRUDAN TEMİN (MADDE-22/F) bendi gereğince satın alınacaktır. Malzemeler/hizmetler ile ilgili teklifinizi aşağıda belirtilen süre içerisinde vermenizi rica ederim.
Emin YÜCEL
İdari ve Mali İşler Mdr. Yrd.
Sıra No |
SUT Kodu |
Malın/Hizmetin Adı/Cinsi |
Birim |
Miktarı |
Marka |
UBB Kodu |
Birim Fiyatı (KDV Hariç) |
Tutarı (KDV Hariç) |
1 |
TV1490 |
64999 - 3.5 MM DÜZ PLAK- |
AD |
1 |
|
|
|
|
2 |
TV1670 |
65800 - DAR LC-DCP PLAK- |
AD |
1 |
|
|
|
|
3 |
TV1190 |
152589-KİLİTLİ VİDA 4,5 - 5 MM - |
AD |
10 |
|
|
|
|
4 |
TV1210 |
65014 - KİLİTLİ SPONGIOZ VİDA - |
AD |
10 |
|
|
|
|
5 |
TV1050 |
154435-KİLİTSİZ VİDALAR 4.5 - 5.0 MM |
AD |
10 |
|
|
|
|
6 |
TV1030 |
65134-KİLİTSİZ VİDA |
AD |
10 |
|
|
|
|
|
TOPLAM |
|
Ek: 2 sayfa teknik şartname Genel Hükümler:
1 - Teklifinizi en geç tarih ve saat ' a kadar SATIN ALMA Birimine iletiniz. Belirtilen sürede iletilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
2 - Teklifinizi hastanemize ait matbu teklif mektubu üzerine belirtilen sırada yazınız.
3 - Teklifler TL (Türk Lirası) ve KDV hariç olarak verilmelidir. Teklif ettiğiniz malzemenin markasını mutlaka yazınız.
4 - Sağlık Uygulama Tebliğinde yer alan SUT Kodunun ve UBB Kodunun teklif mektubunda ve faturada yazılması zorunludur.
5 - ödemeler hastane'nin ödenek durumuna ve faturanın saymanlığa intikal ediş sırasına göre yapılacaktır. Kurumun nakit sıkıntısı durumunda maliye bakanlığının 18/02/2009 tarih ve 115-2277 sayılı yazısına göre ödeme yapılacaktır.
6 - Teklif edilen ürün ilgili depoya teslim edilecektir.
7 - Teklif edilen ürünlerin UBB ve GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmesi ve onaylı olması gerekmektedir. Firmalarca yapılan hatalı tanımlama sonucu, GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmemesi ve onayının olmaması nedeniyle SGK tarafından kurumumuza ödemesi yapılmayacak fatura edilebilir ürünler ile ilgili firmaların haksız ödeme talebinde bulunduğunun tespiti halinde, oluşmuş veya oluşacak kurum zararı teklif veren firmalar tarafından ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü hukuki ve cezai sorumluluk teklif veren firmalara ait olacaktır. İş bu teklif mektubu malzemelerine teklif veren ve malzeme teslimi yapan firmalar bu durumları kabul etmiş ve taahhüt etmiş sayılacaktır.
8 -Teklif edilen malzemeler için gerekli görüldüğü taktirde numune uygunluğu alınması istenecektir.
9 - İhale ve Doğrudan Temin İlanlarımızı www.izmiregitim.gov.tr web sitesinden Satın Alma Duyuruları ekranından takip edebilirsiniz.
TEKLİF VEREN KİŞİNİN, FİRMANIN : Adı, Ünvanı Adres : Tel / Fax
Mail : izmiregitimbozyaka@gmail.com
Tel : 0 232 250 50 50 Dahili Hatlar: Stn1 :1191-1192- 1193- 1194 Stn2 :1195 - 1196 - 1197 Stn3:1198 Faks : 0 232 261 80 51 - 93 51
Ön Teklif isteme Yazısı
İİ) T£S2Ö!>K02te(lf>ÖI TtRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU |
İzmir Güney Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesi TAŞINIR İSTEK BELGESİ |
|||
Kod : STK.YD.10 |
Yay.Trh: 12.09.07 |
Rev.Trh: 14.03.13 |
Rev.No: 1 |
Sayfa No: 1/2 |
DCP DAR PLAKLARI ŞARTNAMESİ |
Hazırlayan Klinik / Birim: ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ KLİNİĞİ
TariH:07/02/2022
KONU ve KAPSAM:Ortopedi ameliyathanesinde kullanılacaktır.
GEREKÇE (ıÖzelikle acil zorunlu alımlar için mutlaka doldurulmalıdır):
GENEL İSTEK VE ÖZELLİKLER:
1. Plaklar Femur ve Tibia şaft kırıklan, femur ve tibia orta kırıkların ve periprostetik kırıkların tedavisini sağlamak üzere dizayn edilmiş olmalıdır.
2. Femoral geniş plakların 6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18 delikli tipleri, tibia için olan dar plakların ise 6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18 delikli tipleri olmalıdır.
3. Plaklar, 4,5mm çapında cortical ve 6,5mm,7,3mm çapında kilitli ve kilitsiz yarım yivli ,tam yivli ,kanüllti spongiyoz vidalar ve 5 mm çapında cortical kilitli vidalar ve ayrıca 5,0mm çapında distance vidaları ile 5,4mm çapında kilitli spongiyoz, 3,5mm kilitli ve kilitsiz vidalar İle uygulanabilecek seçenek ve özelliklerde olmalıdır.
4. Plakların alt yüzeyi kan akışının daha iyi olabilmesi için sınırlı temas özelliğinde olmalıdır.
5. Plaklar ve vidaların tamamı, yüksek dayanımlı titanyum alaşımından imal edilmiş olmalıdır.
6. Plakların üzerinde kompresyon yapmayı sağlamak üzere her bir kilitli vida deliğinden sonra mutlaka bir kompresyon deliği olmalıdır.
7. Plak setinde, her vida tipi için özel matkap ucu, bu matkaplar için klavuz sistemi, kontrollü vida gönderimi için tork ayarlı tornavida, hızlı vida gönderimi için tek yön kilitli ve klasik her yöne dönebilen iki ayrı tornavida sapı olmalıdır.
8. Delme uçlu vidaların gönderilmesi sırasında hasar oluşturmamak için Torklu tornavida olmalıdır.
9. Plaklar kilitli kablo vidaları ile uygulamaya uygun olmalı ve set içerisinde kablo vidalan olmalıdır. Plağın proksimalinde 6 adet kilitli- sağ ve sol için farklı sabit açılı vida deliği yer almalıdır.
1. Teklifler grup bazında değelendirilecektir
2. Ürünlerin UBB kaydı olmalıdır
NUMUNE ALMA veya DEĞERLENDİRME: Ürüne ait numuneler teknik şartnameyi hazırlayan klinik, birim veya kişiler tarafından denendikten sonra uygunluk verilecektir.
DENETİM VE MUAYENE METODLARI:
• Muayene Kabul komisyonu tarafından ilgili depoda, yürürlükteki Muayene Mal Kabul yönetmeliklerine göre teslim alınacaktır.
• Hastaneye (ilgili depoya) teslimattan önce ilgili depo ile teslim zamanı belirlenecektir. AMBALÂJLAMAVE ETİKETLEME:
GARANTİ ŞARTLARI: Depo teslim tarihinden en az 2 yıl olmalıdır EKLER: Orfac^