İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ortam Ölçümü Yapılması

İhale No 1659680
Sektör Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
İdare Bursa Prof. Dr. Türkan Akyol Göğüs Hastalıkları Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 11 Temmuz 2018
İhale Tarihi 12 Temmuz 2018 15:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

T.C.
     
SAĞLIK BAKANLIĞI      
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü      
Prof. Dr. Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesi      
FİYAT TEKLİFİ İSTEME FORMU      
                     
          TARİH: 9.7.2018        
                     
                     
Siparişi Veren Prof. Dr. Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesi      
Yetkili Adı Soyadı Mustafa Emre ACARER       
Telefon 0224 368 34 50 -137 (Satın Alma)      
Faks 0224 369 34 58 (Satın Alma)      
Tedarikçi Firma        
Firma Tel & Faks & E Posta      brstakyolghh.salma@saglik.gov.tr      
                     
Sayın …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..      
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.      
                     
Sıra Marka / Model Malzemenin Adı Miktar Birim Birim Fiyat Toplam Fiyat Teslim Tarihi      
1   HASTANEMİZDE YILLIK YAPILMASI GEREKEN ORTAM ÖLÇÜMLERİNİN (KSİLEN,AYDINLATMA,TOZ,GÜRÜLTÜ VE TİTREŞİM) YAPILMASI 1 ADET            
2   HASTANEMİZ YILLIK PERİYODİK ÖLÇÜMLERİ (KOMPRESÖR,JENARETÖRHİDROFOR VE TOPRAKLAMA KONTROLÜ) YAPILMASI 1 ADET            
          Toplam Fiyat :        
                     
Teklifin Geçerlilik Süresi        
Ödeme Şekli (Vade) Faturaların kurumumuza giriş tarihine göre Genel Sekreterlik Muhasebe Birimi tarafından sırayla ödeme yapılacaktır.      
     
Nakliye Yükleniciye aittir.      
Ambalaj Şekli Yükleniciye aittir.      
Sevk Adresi Ertuğrulgazi mh.Okul sk.No:1 Yıldırım/BURSA      
Diğer İstekler / Şartlar Teklifler 12/07/2018 tarihi , saat 15:00 kadar verilmiş olamlıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER
 DİKKATE ALINMAYACAKTIR.
     
     
Mal Teslim Tarihi        
Not        
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ      
TEKNİK ŞARTNAME EKTEDİR      
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ.      
                     
Teklif İsteyen Görevli (İsim, İmza, Kaşe) Tedarikçi Firma Onayı (İsim, İmza, Kaşe)      
Hüseyin TÜRKOĞLU (Satınalma Memuru)        
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma servisi tarafından doldurulacaktır.)
 
   
 
Uygun          
 
   
 
Uygun Değil        
                     
                     

 

TEKNİK ŞARTNAME ADI

Bursa Prot.Dr.Ttirkan Akyol Göğüs Hastalıkları Hastanesinde, Hastaneye Bağlı Ek Binalarında Bulunan İş Ekipmanlarının Kullanımında Sağlık ve Güvenlik Şartları Yönetmeliği Kapsamındaki Tüm Periyodik Kontrollerin Yapılması.

1.          KONU

Bu şartname; Bursa Prof.Dr.Türkan Akyol Göğüs Hastalıkları Hastanesinde, Hastaneye Bağlı Ek Binalarında Bulunan 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu’nun 10, 30 ve 31 inci maddelerine dayanılarak çıkarılan “İş Hijyeni Ölçüm, Test Ve Analizi Yapan Laboratuvarlar Hakkında Yönetmelik EK-l’de” belirtilen tesislerimizi ilgilendiren tüm parametrelerin periyodik ölçüm, test ve analizlerin belirtilen yönetmelik şartlarınca yapılması işini kapsamaktadır.

2.        TANIMLAR

2.1.  İDARE: Bursa Prof.Dr.Türkan Akyol Göğüs Hastalıkları Hastanesi Yöneticiliği.

2.2.                 YÜKLENİCİ: İdare ve kullanıcıya karşı bu teknik şartnameye konu sağlık tesisleri ve personelinin periyodik ölçüm, test ve analizlerinin yapılması işi ile ilgili, idari, hukuki, teknik ve mali her konuya kanunen muhatap olan TS EN ISO/IEC 17025 kapsamında Akredite olmuş kuruluştur.

2.3.                 İŞ HİJYENİ ÖLÇÜM, TEST VE ANALİZİ: Çalışma ortamında bulunan, çalışanların sağlığını olumsuz yönde etkileyebilecek her türlü fiziksel (gürültü, titreşim, aydınlatma, İyonlaştırıcı olmayan radyasyon, vb.), kimyasal (toz, gaz, buhar vb.) ve biyolojik, (virüs, bakteri, mantar, vb.) etkenlerin nicelik ve nitelik tayininin yapılması.

2.4.                 AKREDİTASYON: Laboratuvarlann, muayene ve belgelendirme kuruluşlarının ulusal ve uluslararası kabul görmüş teknik kriterlere göre değerlendirilmesi, yeterliliğinin onaylanması ve düzenli aralıklarla denetlenmesi.

3.        İŞİN SÜRESİ VE İŞ PROGRAMI

İşin süresi, YÜKLENİCİ’ nin işe başlama tarihinden itibaren 7 (yedi) gündür. YÜKLENİCİ bu süre içerisinde Ek l’de belirtilen keşif listesindeki adreslerdeki İş Hijyeni Ölçüm, Test Ve Analizleri periyodik olarak yapacak, görevli personelleri ile ekipmanlarını işin yapılacağı yerde hazır bulunduracaktır.

4.        ÇALIŞMA ŞEKLİ VE DÜZENİ:

4.1.  YÜKLENİCİ Ölçüm, Test Ve Analizleri, İDARE’ ye bağlı sağlık tesisleri ve ek binalarında bulunan ilgili hastane yöneticisinin bilgisi dâhilinde ve görevli personel nezaretinde yapacaktır.

4.2.   Yapılacak Ölçüm, Test Ve Analizler 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu’nun 10, 30 ve 31 inci maddelerine dayanılarak çıkarılan “İş Hijyeni Ölçüm, Test Ve Analizi Yapan Laboratuvarlar Hakkında Yönetmelik ” ve ilgili yasal mevzuatlar ve standartlar doğrultusunda, Akredite firmalar tarafından yapılacaktır.

4.3.   Sağlık tesislerinin ve personelin gerekli ölçüm, test ve analizleri yapılacaktır. Ayrıca ölçüm, test ve analizler sırasında meydana gelen tüm olumsuzluklar İDARE ‘ye bildirilecektir.

4.4.   Ölçüm, test ve analizler sağlık tesisleri rutin hali ile gerçeği yansıtacak çalışma şartlarında gerçekleştirilecektir.

4.5.   YÜKLENİCİ sağlık tesislerinin ve personelin gerekli ölçüm, test ve analizlerini standart ve yönetmeliklere uygun şekilde gerçekleştirdikten sonra rapor düzenleyerek ilgili sağlık tesisi yönetimine bildirilecek eğer verilen raporda bir uygunsuzluk varsa bu uygunsuzluğun ilgili sağlık tesisi yönetimi tarafından anlaşılması için izahatte bulunacaktır.

5.         DİĞER HUSUSLAR:

5.1.   YÜKLENİCİ bu iş için kullandığı her türlü ekipman, cihaz, araç-gereç ve malzemenin iş güvenliği kurallarına uygun olarak sorunsuz kullanılması ve çalışmasını sağlayacaktır. YÜKLENİCİ tarafından yürütülen faaliyetlerde her türlü iş sağlığı ve güvenliği tedbirlerinin alınması ve kurallarına uyulması YÜKLENİCİ sorumluluğundadır.

5.2.   YÜKLENİCİ, teklif aşamasında sağlık tesislerinin ve personelin gerekli ölçüm, test ve analizlerini yapmaya yetkili olduğunu belirten Akreditasyon kapsam listesini teklif ile birlikte İDARE’ ye verecektir.

5.3.   Sağlık tesisleıinin ve personelin gerekli ölçüm, test ve analizlerinin yapılacağı zamanlar sözleşmenin imzalanmasına müteakiben İDARE ve YÜKLENİCİ arasında yapılacak görüşme sonrası belirlenecektir.

5.4.   YÜKLENİCİ Sağlık tesislerinin ve personelin gerekli ölçüm ve testlere ait raporları, ilgili sağlık tesisindeki iş bitiminden sonra 7 gün içerisinde İDARE’ ye teslim edecektir. Ayrıca raporların posta veya kargo ile gönderilmesi halinde 7 gün içerisinde İDARE’ ye ulaşacak şekilde teslim edecektir. Analiz raporları içeriklerine göre 30 iş gününü geçmeyecektir.

5.5.   YÜKLENİCİ, Sağlık tesislerinin ve personelin gerekli ölçüm, test ve analizleri için işletmeye geldiğinde ilgili sağlık tesisi yöneticiliğine bilgi verilecektir. İlgili sağlık tesisi yönetiminin onayı olmadan kontrole başlamayacaktır. Ayrıca sağlık tesisinde ölçüm, test ve analizlerin fiili olarak yapıldığı tutanak altına alınacaktır. Fiili olarak kontrollerin yapılmadığı tespit edilen ölçüm, test ve analizlere ait raporlar kabul edilmeyecektir.

5.6.   YÜKLENİCİ iş kazalarına karşı önlem alacaktır. Çalışanlarının ilgili ölçüm, test ve analizleri esnasındaki dikkatsizliğinden ve tedbirsizliğinden dolayı 3. Kişilere, işletmeye ve sağlık tesisi personeline verilecek her türlü zararlardan doğacak tüm tazminat YÜKLENİCİ tarafından karşılanacaktır. Ayrıca kontroller sırasında işle ilgili meydana gelebilecek iş kazalarından ve meslek hastalıklarından YÜKLENİCİ sorumludur.

5.7.   YÜKLENİCİ kendi personelinin iş sağlığı ve güvenliği eğitimleri ile yapacağı işle ilgili mesleki eğitim almasını sağlamaktan ve belgelemekten sorumludur.

S                                   yaPaCağ‘İlgiH Sa8hk teS1Sİ ^ “» —«*

5.9. YÜKLENİCİ, İDARE’ nin çalışma şartlarına uyacaktır.

yemek vs.) kendisi karşılayacaktır1511^^1 perS°nelm her turlu §ldennı (u]aşım, konaklama,

6.        TEKLİF VERME

bulunmayacak,1 teklifler açıtfve net olacaktır te^^^erde ^cddote sebep olacak hususlar fiyatları        ^ ^ ™


 

VİEIS i EŞ

 

Hemşire

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)