İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2020/152416 - Organizasyon

İhale No 2020/152416
Sektör Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
İdare Polis Akademisi Başkanlığı Dönersermaye İşletmesi
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 23 Mart 2020
İhale Tarihi 20 Nisan 2020 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

POLİS AKADEMİSİ BAŞKANLIĞI DÖNERSERMAYE İŞLETMESİ

ORGANİZASYON hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/152416

1-İdarenin

a) Adresi : Necatibey cad anıttepe 108 06580 ANITTEPE ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3124629118 - 3122322376
c) Elektronik Posta Adresi : polisakademisi@egm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 9 KISIM SAMSUN, MUĞLA, ŞANLIURFA, ANTALYA, İZMİR, AFYONKARAHİSAR İLLERİNDE SEMİNER, TOPLANTI, ÇALIŞTAY VE KURS ORGANİZASYONLARINA AİT HİZMET ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Antalya Serik İskele Mevkii, Şanlıurfa Merkez, Samsun Merkez, Muğla Bodrum-Dalaman-Sargerme Mevkii, Afyonkarahisar Hürriyet Mahallesi, İzmir Merkez
c) Süresi : İşe başlama tarihi 08.06.2020, işin bitiş tarihi 19.12.2020


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Polis Akademisi Başkanlığı Döner Sermaye İşletmesi Müdürlüğü İhale ve Toplantı Salonu Yücetepe Mah. Necatibey Cad. No:108 Çankaya - ANKARA
b) Tarihi ve saati : 20.04.2020 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
TEKLİF VEREN İSTEKLİ ADINA TESCİL EDİLMİŞ (A) GRUBU SEYAHAT ACENTASI İŞLETME BELGESİ VE/VEYA TÜRKİYE SEYAHAT ACENTALARI BİRLİĞİ (TURSAB) ÜYELİK BELGESİNE SAHİP OLMALIDIR. SÖZ KONUSU BELGELERİN İHALE ZARFINDA SUNULMASI GEREKMEKTEDİR. TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN KONAKLAMA VE TOPLANTI SALONLARININ YÜKLENİCİ ADINA İLGİLİ OTEL TARAFINDAN REZERVASYON YAPILDIĞI VE KONFİRME EDİLDİĞİNE DAİR BELGENİN ASLI VEYA NOTER TASDİKLİ SURETİNİN İHALE ZARFINDA SUNULMASI GEREKMEKTEDİR.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

KAMU VEYA ÖZEL SEKTÖRDE YAPILAN SEMİNER VEYA SEMPOZYUM VEYA KONGRE VEYA ÇALIŞTAY BİRLİKTE VEYA AYRI AYRI BENZER İŞ OLARAK KABUL EDİLECEKTİR


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Polis Akademisi Başkanlığı Döner Sermaye İşletmesi Müdürlüğü Satın Alma Büro Amirliği Yücetepe Mah. Necatibey Cad. No:108 Çankaya - ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Konaklama (Tek kişilik oda, her şey dahil konsept) 350,000 gün
Katılımcı Sabah Yemeği (Seminer süresince) 45,000 kişi
Katılımcı Öğlen Yemeği (Seminer süresince) 45,000 kişi
Katılımcı Akşam Yemeği (Seminer süresince) 45,000 kişi
Çay, Kahve, Soft İçecekler, Kurabiye, Pasta Türleri, Meyve, Kuruyemiş vb. İkramlar (Etkinlik Süresince) 300,000 kişi
Seminer Salonu (85 Kişilik) 2,000 gün
Sahne 1,000 adet
Türk Bayrağı 2,000 adet
Atatürk Posteri 1,000 adet
Cumhurbaşkanı Posteri 1,000 adet
Misafir Koltuğu (VIP misafirler için) 15,000 adet
Projeksiyon Cihazı ve Yansı Perdesi 1,000 adet
Bilgisayar 2,000 adet
Lazer Pointer Cihazı 1,000 adet
Polis Logolu Kürsü 1,000 adet
Kürsü Mikrofonu 1,000 adet
Yaka Mikrofonu 1,000 adet
El Mikrofonu 3,000 adet
Toplantı Odası Hizmetleri (30 kişilik) 4,000 gün
Bilgisayar 6,000 adet
Çok Fonksiyonlu Renkli Yazıcı 1,000 adet
Sekreterya Odası Hizmetleri 4,000 gün
Renkli Yazıcı (200 gr ağırlığındaki A5 Ebatında-Sekreterya Odası) 1,000 adet
Renkli Fotokopi Makinası 1,000 adet
Kayıt Masası (Etkinlik süresince) 1,000 adet
Banner 2,000 adet
Roll Up 4,000 adet
Transfer Panosu 1,000 adet
Yaka kartı ve ipi 85,000 adet
Tükenmez Kalem 85,000 adet
Bloknot 85,000 adet
Flash Bellek (16 GB) 85,000 adet
Aile Fotoğrafı 85,000 adet
Katılım Belgesi ve Dosyasına İsim Baskısı 85,000 adet
Seminer Dokümanı (50 Yaprak/Renkli-Spiralli Telli Dosya içerisinde) 85,000 adet
Video ve Fotoğraf Kayıt (Etkinlik Süresince) 1,000 adet
Kısa Film 1,000 adet
Organizasyon Personeli 10,000 kişi
Transfer Sorumlusu(Samsun - Ankara) 1,000 kişi
Transfer Personeli(Samsun-Ankara) (hava alanı-otogar- otel için-24 saat esasına göre) (organizasyon boyunca) 2,000 kişi
Başkanlık Hizmet Binası-Havalimanı / Havalimanı-Başkanlık Hizmet Binası Transfer (Ankara) 10,000 sefer
Havalimanı-Otogar-Otel / Otel/Havalimanı/Otogar Transfer (Samsun) 50,000 sefer
2 adet D Segmenti Araç 11,000 gün
12 Adet Minibüs 1,000 gün
Ulaşım Giderleri (40.000,00-TL) (Ödemeler uçak ve otobüs biletleri karşılığında, bilet sunulmaması durumunda ise karayolları rayiç bedelleri baz alınark 40.000,00-TL yi geçmemek üzere gerçekleşen bedel üzeriden yapılacaktır) 1,000 adet
Katılımcı Öğle Yemeği (Seminer süresince) 45,000 kişi
Seminer Salonu (85 kişilik) 2,000 gün
Renkli Yazıcı (350 gr ağırlığındaki A5 Ebatında-Sekreterya Odası) 1,000 adet
Roll up 4,000 adet
Seminer Dokümanı (50 Yaprak/Renkli-spiralli telli dosya içerisinde) 85,000 adet
Transfer Sorumlusu(Muğla - Ankara) 1,000 kişi
Transfer Personeli(Muğla-Ankara) (hava alanı-otogar- otel için-24 saat esasına göre) (organizasyon boyunca) 2,000 kişi
Havalimanı-Otogar-Otel / Otel/Havalimanı/Otogar Transfer (Muğla) 50,000 sefer
Transfer Sorumlusu(Şanlıurfa - Ankara) 1,000 kişi
Transfer Personeli(Şanlıurfa-Ankara) (hava alanı-otogar- otel için-24 saat esasına göre) (organizasyon boyunca) 2,000 kişi
Havalimanı-Otogar-Otel / Otel/Havalimanı/Otogar Transfer (Şanlıurfa) 50,000 sefer
Ulaşım Giderleri (40.000,00-TL) (Ödemeler uçak ve otobüs biletleri karşılığında, bilet sunulmaması durumunda ise karayolları rayiç bedelleri baz alınarak 40.000,00-TL yi geçmemek üzere gerçekleşen bedel üzerinden yapılacaktır) 1,000 adet
Konaklama (Tek kişilik oda, her şey dahil konsept) 500,000 gün
Katılımcı Sabah Yemeği (Seminer süresince) 75,000 kişi
Katılımcı Öğle Yemeği (Seminer süresince) 75,000 kişi
Katılımcı Akşam Yemeği (Seminer süresince) 75,000 kişi
Çay, Kahve, Soft İçecekler, Kurabiye, Pasta Türleri, Meyve, Kuruyemiş vb. İkramlar (Etkinlik Süresince) 470,000 kişi
Salon 1 (100 kişilik) 3,000 gün
Salon 2 (50 kişilik) 2,000 gün
Masa Mikrofonu 25,000 adet
Ses Sistemi 1,000 adet
Polis Logolu Kırlangıç Afiş 2,000 adet
Özel Güvenlik Denetleme Başkanlığı Logolu Kırlangıç Afiş 2,000 adet
Projeksiyon Cihazı ve Yansı Perdesi 2,000 adet
Bilgisayar 4,000 adet
Lazer Pointer Cihazı 2,000 adet
Çok Fonksiyonlu Renkli Yazıcı 2,000 adet
Toplantı Odası Hizmetleri (30 kişilik) 6,000 gün
Bilgisayar 1,000 adet
Sekreterya Odası Hizmetleri 6,000 gün
Banner 1,000 adet
Roll up 3,000 adet
Yaka kartı ve ipi 95,000 adet
Tükenmez Kalem 95,000 adet
Bloknot 95,000 adet
Flash Bellek (16 GB) 95,000 adet
Aile Fotoğrafı 95,000 adet
Katılım Belgesi ve Dosyasına İsim Baskısı 95,000 adet
Çalıştay Dokümanı (50 Yaprak/Renkli-Spiralli Telli dosya içerisinde) 95,000 adet
Transfer Sorumlusu (Muğla - Ankara) 1,000 kişi
Transfer Personeli (Muğla-Ankara) (hava alanı-otogar- otel için-24 saat esasına göre) (organizasyon boyunca) 2,000 kişi
Başkanlık Hizmet Binası-Havalimanı / Havalimanı-Başkanlık Hizmet Binası Transfer (Ankara) 13,000 sefer
Havalimanı-Otogar-Otel / Otel/Havalimanı/Otogar Transfer (Muğla) 54,000 sefer
2 adet D Segmenti Araç 14,000 gün
Ulaşım Giderleri (75.000,00-TL) (Ödemeler uçak ve otobüs biletleri karşılığında, bilet sunulmaması durumunda ise karayolları rayiç bedelleri baz alınarak 75.000,00-TL yi geçmemek üzere gerçekleşen bedel üzerinden yapılacaktır) 1,000 adet
Konaklama (Tek kişilik oda, her şey dahil konsept) 1.030,000 gün
Çay, Kahve, Soft İçecekler, Kurabiye, Pasta Türleri, Meyve, Kuruyemiş vb. İkramlar (Etkinlik Süresince) 925,000 kişi
Seminer Salonu (170 kişilik) 5,000 gün
Yaka kartı ve ipi 170,000 adet
Tükenmez Kalem 170,000 adet
Bloknot 170,000 adet
Flash Bellek (16 GB) 170,000 adet
Aile Fotoğrafı 170,000 adet
Katılım Belgesi ve Dosyasına İsim Baskısı 170,000 adet
Kurs Dokümanı (50 Yaprak/Renkli-Spiralli Telli Dosya İçerisinde) 170,000 adet
Organizasyon Personeli 6,000 kişi
Transfer Sorumlusu(Antalya - Ankara) 1,000 kişi
Transfer Personeli(Antalya-Ankara) (hava alanı-otogar- otel için-24 saat esasına göre) (organizasyon boyunca) 2,000 kişi
Havalimanı-Otogar-Otel / Otel/Havaalanı/Otogar Transfer (Antalya) 61,000 sefer
Ulaşım Giderleri (100.000,00-TL) (Ödemeler uçak ve otobüs biletleri karşılığında, bilet sunulmaması durumunda ise karayolları rayiç bedelleri baz alınarak 100.000,00-TL yi geçmemek üzere gerçekleşen bedel üzerinden yapılacaktır) 1,000 adet
Konaklama (Tek kişilik oda, her şey dahil konsept) 1.930,000 gün
Çay, Kahve, Soft İçecekler, Kurabiye, Pasta Türleri, Meyve, Kuruyemiş vb. İkramlar (Etkinlik Süresince) 1.675,000 kişi
Salon 1 (320 kişilik) 2,000 gün
Salon 2 (160 kişilik) 5,000 gün
Salon 3 (160 kişilik) 5,000 gün
Misafir Koltuğu (VIP misafirler için) 45,000 adet
Projeksiyon Cihazı ve Yansı Perdesi 3,000 adet
Lazer Pointer Cihazı 3,000 adet
Polis Logolu Kürsü 3,000 adet
Kürsü Mikrofonu 3,000 adet
Yaka kartı ve ipi 320,000 adet
Tükenmez Kalem 320,000 adet
Bloknot 320,000 adet
Flash Bellek (16 GB) 320,000 adet
Aile Fotoğrafı 320,000 adet
Katılım Belgesi ve Dosyasına İsim Baskısı 320,000 adet
Kurs Dokümanı (50 Yaprak/Renkli-Spiralli ve Telli Dosya İçerisinde) 320,000 adet
Ulaşım Giderleri (190.000,00-TL) (Ödemeler uçak ve otobüs biletleri karşılığında, bilet sunulmaması durumunda ise karayolları rayiç bedelleri baz alınarak 190.000,00-TL yi geçmemek üzere gerçekleşen bedel üzerinden yapılacaktır) 1,000 adet
Katılım Belgesi ve Dosyası ( İsim Baskıları) 85,000 adet
Seminer Dokümanı (50 Yaprak/Renkli-Spiralli Telli Dosya İçerisinde) 85,000 adet
Transfer Sorumlusu (Antalya - Ankara) 1,000 kişi
Transfer Personeli (Antalya-Ankara) (hava alanı-otogar- otel için-24 saat esasına göre) (organizasyon boyunca) 2,000 kişi
Havalimanı-Otogar-Otel / Otel/Havaalanı/Otogar Transfer (Antalya) 50,000 sefer
12 Adet Araç (en az yedi kişi kapasiteli) 1,000 gün
Ulaşım Giderleri (50.000,00-TL) (Ödemeler uçak ve otobüs biletleri karşılığında, bilet sunulmaması durumunda ise karayolları rayiç bedelleri baz alınarak 50.000,00-TL yi geçmemek üzere gerçekleşen bedel üzerinden yapılacaktır) 1,000 adet
Konaklama (Tek kişilik oda, her şey dahil konsept) 560,000 gün
Katılımcı Sabah Yemeği (Seminer süresince) 150,000 kişi
Katılımcı Öğle Yemeği (Seminer süresince) 150,000 kişi
Katılımcı Akşam Yemeği (Seminer süresince) 150,000 kişi
Çay, Kahve, Soft İçecekler, Kurabiye, Pasta Türleri, Meyve, Kuruyemiş vb. İkramlar (Etkinlik Süresince) 595,000 kişi
Salon 1 (110 kişilik) 3,000 gün
Salon 2 (60 kişilik) 2,000 gün
Masa Mikrofonu 30,000 adet
Yaka kartı ve ipi 105,000 adet
Tükenmez Kalem 105,000 adet
Bloknot 105,000 adet
Flash Bellek (16 GB) 105,000 adet
Aile Fotoğrafı 105,000 adet
Katılım Belgesi ve Dosyasına İsim Baskısı) 105,000 adet
Çalıştay Dokümanı (50 Yaprak/Renkli Spiralli ve Telli Dosya İçerisinde) 105,000 adet
Transfer Sorumlusu(İzmir - Ankara) 1,000 kişi
Transfer Personeli(İzmir-Ankara) (hava alanı-otogar- otel için-24 saat esasına göre) (organizasyon boyunca) 2,000 kişi
Başkanlık Hizmet Binası-Havalimanı / Havalimanı-Başkanlık Hizmet Binası Transfer (Ankara) 16,000 sefer
Havalimanı-Otogar-Otel / Otel/Havalimanı/Otogar Transfer (İzmir) 59,000 sefer
Ulaşım Giderleri (80.000,00-TL) (Ödemeler uçak ve otobüs biletleri karşılığında, bilet sunulmaması durumunda ise karayolları rayiç bedelleri baz alınarak 80.000,00-TL yi geçmemek üzere gerçekleşen bedel üzerinden yapılacaktır) 1,000 adet
Konaklama (Tek kişilik oda, her şey dahil konsept) 1.210,000 gün
Çay, Kahve, Soft İçecekler, Kurabiye, Pasta Türleri, Meyve, Kuruyemiş vb. İkramlar (Etkinlik Süresince) 1.075,000 kişi
Seminer Salonu (200 kişilik) 5,000 gün
Roll Up 3,000 adet
Yaka kartı ve ipi 200,000 adet
Tükenmez Kalem 200,000 adet
Bloknot 200,000 adet
Flash Bellek (16 GB) 200,000 adet
Aile Fotoğrafı 200,000 adet
Katılım Belgesi ve Dosyasına İsim Baskısı 200,000 adet
Eğitim Dokümanı (50 Yaprak/Renkli Spiralli Telli Dosya İçerisinde) 200,000 adet
Organizasyon Personel 6,000 kişi
Transfer Sorumlusu (Afyonkarahisar - Ankara) 1,000 kişi
Transfer Personeli (Afyonkarahisar-Ankara) (hava alanı-otogar- otel için-24 saat esasına göre) (organizasyon boyunca) 2,000 kişi
Ankara-Afyonkarahisar ve Afyonkarahisar-Ankara olmak üzere gidiş-dönüş ulaşım (45 Kişi Kapasiteli 2 Adet Otobüs İle) 4,000 sefer
Otogar-Otel / Otel-Otogar Transfer (Afyon) 20,000 sefer

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)