İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2015/121530 - Organizasyon Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2015/121530
Sektör Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
İdare ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 21 Eylül 2015
İhale Tarihi 19 Ekim 2015 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

8'İNCİ ULUSLARARASI İSG KONFERANSI KAPSAMINDA YÜRÜTÜLECEK ETKİNLİKLER İÇİN ORGANİZASYON hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/121530

1-İdarenin

a) Adresi : İnönü Bulvarı No: 42- 06520 Emek Çankaya/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : (312) 296 67 37 - (312) 215 50 91
c) Elektronik Posta Adresi : isggm@csgb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 08-11 Mayıs 2016 tarihleri arasında yapılacak olan 30. İSG Haftası ile 8.Uluslararası İSG Konferansı sırasında, öncesinde ve sonrasında gerçekleştirilecek etkinlikler kapsamında yürütülecek faaliyetler için organizasyon hizmeti
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İnönü Bulvarı No:42 Emek-Çankaya/ANKARA adresinde bulunan Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı hizmet binaları ve yerleşkesi, İSTANBUL/Beyoğlu ilçesinde, en az 3.000 kişilik bir salonu, en az 2.000 m2 kapalı fuaye alanı, gala ve/veya kokteyl amacı ile kullanılabilecek en az 3.000 m2 açık alanı, (oditoryum) aynı anda teknik şartnamenin 7.6. nolu maddesinde belirtilen salon adedi ve kapasitelerine sahip mekan/mekanlar, ile idare tarafından belirlenecek olan yer/yerler ve mekanlarda.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 16.11.2015, işin bitiş tarihi 01.09.2016


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI, İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü İnönü Bulvarı No:42 Emek/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 19.10.2015 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

a) İstekliler  tarafından Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından usulüne uygun olarak adlarına düzenlenmiş olan  A Grubu Seyahat Acentası İşletmesi Belgesi ile   Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği tarafından usulüne uygun olarak adlarına düzenlenmiş olan (TÜRSAB)' üyesi  olduklarına dair belgelerin asılları veya noter takdisli suretlerini teklifleri ile birlikte sunacaktır.

b) İstekliler tarafından bu iş kapsamında teklif edilecek mekanının/mekanların etkinliklerin gerçekleştirileceği tarihlerde bu iş için kendi adlarına tahsis edildiğine dair ilgili yerlerden/işletmelerden alınmış ve  idaremize hitaben düzenlenmiş olan teyit yazılarını teklifleri ile birlikte sunacaktır.

c) İstekliler tarafından bu iş kapsamında teklif edilecek otel/otellerin (konaklamaların yapılacağı) etkinliklerin gerçekleştirileceği tarihlerde bu iş için kendi adlarına tahsis edildiğine dair ilgili otel/otellerden alınmış ve  idaremize hitaben düzenlenmiş olan konfirme bilgilerini teklifleri ile birlikte sunacaktır.


 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
istekliler tarafından usulüne uygun olarak adlarına düzenlenmiş olan ISO 9001:2008 standardına göre alınmış kalite belgesi teklifleriyle birlikte sunulacaktır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen  en iki bin kişi katılımlı  uluslararası veya ulusal kongre, konferans, sempozyum, seminer organizasyonlarından birini  yapmış olmak benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI, İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü İ Blok Z.Kat 04 Nolu oda adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI, İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü İ Blok Z.Kat 04 Nolu oda adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
Kayıt Merkezi Personeli (3 ay süreyle) 2 kişi
Kayıt Merkezi Personeli (4 ay süreyle) 4 kişi
Bilgilendirme ve Yönlendirme masa Personeli (AHL) 7-11 Mayıs (5 gün süreyle) 6 kişi
Bilgilendirme ve Yönlendirme masası VIP Personel (AHL) 7-11 Mayıs (5 gün süreyle) 2 kişi
Kayıt Masası Personeli (Oteller) (2-7 Mayıs) (5 gün süreyle) 9 kişi
Kayıt Masası Personeli (Kongre Merkezi toplam) (7 Mayıs) (1 gün süreyle) 8 kişi
Kayıt Masası Personeli (Kongre Merkezi toplam) (8-11 Mayıs) (4 gün süreyle) 56 kişi
Kayıt Masası Personeli (kongre resmi dilleri bilen) (Kongre Merkezi toplam) (7-11 Mayıs) (5 gün süreyle) 3 kişi
Kayıt Masası Yardımcı Personeli (Konferans merkezi toplam)(7-11 Mayıs) (5 gün süreyle) 10 kişi
Teknik Eleman (7-11 Mayıs) (5 gün süreyle) 3 kişi
Personel Busboy (Teknik Turlar İçin Minibüs) (1 gün süreyle) 7 kişi
Koordinatör (21 Nisan- 12 Mayıs) (23 gün süreyle) 8 kişi
Organizasyon Sorumlusu (23 gün süreyle) 1 kişi
Sunucu (7 ve 11 Mayıs) (2 gün süreyle) 2 kişi
Hostes (8-11 Mayıs) (4 gün süreyle) 50 kişi
Hostes (Stand) (8-11 Mayıs) (4 gün süreyle) 5 kişi
Hostes (Sunum ve Bildiri Toplama Merkezi) (8-11 Mayıs) (4 gün süreyle) 2 kişi
Garson (8 - 11 Mayıs) (4 gün süreyle) 2 kişi
Personel (Basın Merkezi) (8-11 Mayıs) (4 gün süreyle) 2 kişi
Teknik Eleman (8-11 Mayıs) (4 gün süreyle) 1 kişi
Reji Operatörü (3 gün süreyle) 3 kişi
Ses Kayıt Teknisyeni (3 gün süreyle) 3 kişi
Işık Teknisyeni (3 gün süreyle) 2 kişi
Görüntü Teknisyeni (3 gün süreyle) 3 kişi
Teknisyen (6 gün süreyle) 6 kişi
Ses Kayıt Teknisyeni (3 gün süreyle) 1 kişi
Işık Teknisyeni (3 gün süreyle) 1 kişi
Görüntü Teknisyeni (3 gün süreyle) 1 kişi
Teknisyen (3 gün süreyle) 4 kişi
Teknisyen (3 gün süreyle) 2 kişi
Ses Kayıt Teknisyeni (4 gün süreyle) 1 kişi
Görüntü Teknisyeni (2 gün süreyle) 1 kişi
Dilsiz ve Sağırlar İçin Tercüman (2 gün süreyle) 2 kişi
Fotoğrafçı (4 gün süreyle) 2 kişi
Personel (7 Mayıs) (1 gün süreyle) 4 kişi
Personel (9-11 Mayıs) (3 gün süreyle) 8 kişi
Özel Güvenlik Görevlisi (4 gün süreyle) 30 kişi
Temizlik Personeli (4 gün süreyle) 20 kişi
Personel (Bilgisayar operatörü eğitim masrafları) 2 adet
Kongre Online Kayıt Sistemi 1 adet
On-Site Kayıt ve Sistemi 1 adet
İnternet Hattı 3 merkez için 100 mbit metro internet 1 adet
Web sitesi 1 adet
Akıllı Telefon /Tablet Uygulaması 1 adet
Bilgilendirme ve Yönlendirme masası (AHL) 7-11 Mayıs 2 adet
Bilgilendirme ve Yönlendirme masası VIP (AHL) 7-11 Mayıs 1 adet
Roll-up 5 adet
Yönlendirme (AHL) 2 adet
Kayıt Masası ve Arkafon / Baskılı (Kongre Merkezi) (7 Mayıs) 4 adet
Kayıt Masası ve Arkafon / Baskılı (Kongre Merkezi Toplam) (8-11 Mayıs) 28 adet
Kayıt Masası ve Arkafon / Baskılı (Oteller) (7-11 Mayıs) 3 adet
Yönlendirme (Kongre Merkezi Toplam) 2 adet
Yazıcı yaka kartı basımı için (Konferans merkezi ) (7 Mayıs) 4 adet
Yazıcı yaka kartı basımı için (Konferans merkezi ) (8-11 Mayıs) 28 adet
Diz Üstü Bilgisayar (Konferans kayıt masaları) (7 Mayıs) 4 adet
Diz Üstü Bilgisayar (Konferans kayıt masaları) (8-11 Mayıs) 28 adet
Yazıcı yaka kartı basımı için (Oteller ) 3 adet
Diz Üstü Bilgisayar (Oteller) 3 adet
Yaka Kartı,Poşeti ve İpi İle Birlikte 5.000 adet
Barkod Okumalı Turnike 16 adet
Konuşmacı / Misafir Konaklama ( yarım pansiyon / 5 * / tek kişilik / 7-11 Mayıs ) 180 adet
Konuşmacı / Misafir Konaklama ( yarım pansiyon / 5 * / çift kişilik / 7 - 11 Mayıs ) 40 adet
VIP Konaklama ( yarım pansiyon / 5 * / suit / 7 - 11 Mayıs ) 30 adet
Bakanlık Konaklama ( yarım pansiyon / 5 * / çift kişilik/ 5 - 11 Mayıs ) 20 adet
Bakanlık Konaklama ( yarım pansiyon / 5 * / çift kişilik/ 24 Nisan - 12 Mayıs ) 10 adet
Bakanlık Konaklama ( tam pansiyon / 5 * / tek kişilik/ 24 Nisan - 12 Mayıs ) 2 adet
Bilim Kurulu Konaklama ( tam pansiyon / 4 * / tek kişilik/ Kasım 2015- Mart 2016 ) 6 adet
Spot Film Jürisi Konaklama ( tam pansiyon / 4 * / tek kişilik ) 10 adet
Uçak Bileti (Yurt içi) (çift yön) (Ekonomi) 210 adet
Uçak Bileti (Yurt dışı) (çift yön) (Ekonomi) 80 adet
Uçak Bileti (Yurt içi/dışı) (çift yön) (Bussinnes) 10 adet
Otobüs Bileti (Yurt içi) ( çift yön) 20 adet
Tren Bileti (Yurt içi) ( çift yön) 20 adet
Sehiriçi Ring Otobüsler (7 Mayıs) 10 adet
Sehiriçi Ring Otobüsler (8-11 Mayıs) 50 adet
VIP Konuşmacılar Lüks Minibüs (şoför dahil) (7 - 11 Mayıs) 15 adet
Binek Araç (şoförlü) ( 7- 11 Mayıs ) (D Segmentinde Ulusal ve Uluslararası Organizasyon Komitesine Tahsis) 10 adet
Binek Araç (şoförlü) ( 7 - 11 Mayıs ) (C Segmentinde Ulusal ve Uluslararası Organizasyon Komitesine Tahsis) 10 adet
Binek Araç (şoförlü) ( 7 - 12 Mayıs ) (S Class Segmentinde Bakan ve Bakan yardımcısı için Tahsis) 5 adet
Kongre hazırlıklıları için minibüs (şoförlü) (24 Nisan-12 Mayıs) 2 adet
Teknik turar için minibüs (şöförlü) 7 adet
Uçak Bileti (Yurt içi) (çift yön) (Ekonomi) (Spot Film Jurisi İçin) 10 adet
Otobüs Bileti (Yurt içi) ( çift yön) (Spot Film Jurisi İçin) 5 adet
Tren Bileti (Yurt içi) ( çift yön) (Spot Film Jurisi İçin) 5 adet
Personel Eğitimi 1 adet
Üç Boyutlu animasyon 15 adet
Açılış Filmi 1 adet
Hoparlör 6 adet
Kulaklık 6 adet
Ses Sistemi 1 adet
Açılış Seremonisi Gösterisi 1 adet
Teatral Gösteri 1 adet
Kokteyl Sahnesi ve Ekipmanları 1 adet
Stand 1 adet
Diz üstü bilgisayar (Sunum ve Bildiri Topmama Merkesi) (8-11 Mayıs) 1 adet
Diz üstü bilgisayar (Sunum ve Bildiri Topmama Merkesi) (8-11 Mayıs) 2 adet
Mini Buzdolabı 1 adet
Çalışma masası(Basın Çalışma Alanı) (8-11Mayıs) 40 adet
Bilgisayar (Basın Çalışma Alanı) (8-11 Mayıs) 20 adet
Faks Cihazı ve Hattı(Basın Çalışma Alanı) (8-11 Mayıs) 2 adet
Yüksek Hacimli Fotokopi Makinası (Basın Çalışma Alanı) (8-11 Mayıs) 1 adet
Tarayıcı (Basın Çalışma Alanı) (8-11 Mayıs) 1 adet
Su Sebili (Basın Çalışma Alanı) (8 -11 Mayıs) 2 adet
Ses Sistemi 100 100 adet
Masa mikrofonu 3 adet
Perde (3*4m) 1 adet
Projeksiyon Makinası (5.000 ansilumen) 1 adet
Telsiz Mikrofon 2 adet
Ses Kaydı (2+1) 1 adet
Görüntü kaydı 1 adet
Sahne 1 adet
Podyum 1 adet
Kürsü 1 adet
Canlı Çiçek 10 adet
20x5 metre ölçülerinde transparan indoor led sistemi 1 adet
4x3 metre ölçülerinde 3mm. indoor led 2 adet
Delege (Kürsü + Başk. Masası) Mikrofonu 15 adet
Yaka Mikrofonu 5 adet
Telsiz Mikrofon 10 adet
Telsiz Mikrofon Antenleri - ( Buster ) 1 adet
Işık Sistemi 1 adet
Kameralı Görüntü Kaydı 3 adet
Kameralı Görüntü Kayd Jimmy Jib 1 adet
Kürsü Plazması 2 adet
Plazma İçin Pc + Lcd 2 adet
Ses Ve Görüntü Kaydı İçin Kasetler 1 adet
Remote Control 1 adet
Başkanlık Kontrol Paneli 1 adet
Simültane Sistem 2+1 1 adet
Simültane Kulaklık 3.000 adet
Switcher 1 adet
Video Splitter 2 adet
Zaman Sayacı Ve Konuşmacı Sıralama Sistemi 1 adet
Plazma 42'' 3 adet
Basın Mikseri ( 48 Kanallı ) 1 adet
Üç Perdeli Sahne 1 adet
Başkanlik Masasi 10'lu 1 adet
Plazmalı Kürsü 2 adet
Simültane Dil Panoları 70 Cm X 180 Cm 6 adet
Plazma 42'' 2 adet
Başkanlık Masası Kontrol Paneli 1 adet
Simültane sistem (2+1) 1 adet
Simültane Kulaklık 1.100 adet
Basın Mikseri ( 24 Kanallı ) 1 adet
Başkanlık Masası 10'lu 1 adet
İki Perdeli Sahne 1 adet
Delege (Kürsü + Başk. Masası) Mikrofonu 8 adet
Yaka Mikrofonu 2 adet
Başkanlık Masası İçin 15'' Lcd Ekran 3 adet
Projeksiyon Makinası (12.000 Ansilumen) 1 adet
Perde 2 adet
1 Kameralı Görüntü Kaydı 1 adet
Simültane Kulaklık 230 adet
Simültane Sistem (2+1) 1 adet
Çift Perdeli Sahne 1 adet
Başkanlık Masası 8 Li 1 adet
Delege (Kürsü + Headtable) Mikrofonu 8 adet
Simültane Kulaklık 200 adet
Kameralı Görüntü Kaydı 1 adet
Simültane Kulaklık 150 adet
Simültane Sistem (1+1) 1 adet
Simültane Kabin 1 adet
Ses Kaydı (1+1) 1 adet
Sahne ve özel tasarım dekorasyon 1 adet
Başkanlık Masası 4 Lü 1 adet
Laptop 2 adet
Delege (Kürsü + Headtable) Mikrofonu 4 adet
Yaka Mikrofonu 1 adet
Simültane Kulaklık 100 adet
Sahne ve özel tasarım dekorasyon Tek perdeli 1 adet
Laptop 1 adet
Simültane Kulaklık 130 adet
Özel tasarım Tek Perdeli görsel dekor ve Sahne 1 adet
Leptop 2 adet
Perde 1 adet
Simültane Kulaklık 60 adet
Plazma TV (8-11Mayıs) 10 adet
Çalışma masası(8-11Mayıs) 2 adet
Toplantı masası (8 kişilik) (8-11Mayıs) 2 adet
Dizüstü Bilgisayar(8-11Mayıs) 4 adet
Lazer Yazıcı )(8-11Mayıs) 2 adet
Telefon Makinası ve Hattı (Basın Kayıt) (8-11Mayıs) 2 adet
Fotokopi Makinası (Basın Kayıt) (8-11Mayıs) 1 adet
Tarayıcı (8-11Mayıs) 1 adet
Güven Usta Maskotu ( 6 m) Balon 2 adet
Ofis kiralama (24 Nisan- 12 Mayıs) 4 adet
Ofis kiralama (Bilim Kurulu Toplantıları) 1 adet
Simultane Tercüme Hizmeti ( Türkçe/İngilizce / Fransızca / Almanca/ Arapça ) 8 Mayıs 1 adet
Simultane Tercüme Hizmeti ( Türkçe/İngilizce) 9-11 Mayıs 12 adet
Görüntü Kaydı Arşivleme 1 adet
Fotoğraf Çekimi (Açılış/Kapanış) 2.000 adet
Fotoğraf Çekimi (Diğer Toplantılar) 100 adet
Fotoğraf Çekimi (Fuaye Alanı ve Kokteyl) 2.000 adet
Video Montajlama ve Çoğaltım 3 adet
Ses Kayıt Kopyalama (Tüm salonlar için) 3 adet
Saklama Donanımı 3 adet
Taşınabilir Şarj Ünitesi 30 adet
Hızlı Şarj Ünitesi 7 adet
Kablosuz İnternet Erişimi (7-11 Mayıs) 1 adet
Yönlendirme Panosu 200 adet
Görsel Giydirme 2.000 metrekare
Bilgilendirme Panosu( 3*4) 4 adet
Bilgilendirme Panosu( 3*4) 16 adet
Masa Üstü İsimlik 200 adet
Araç Kartları 100 adet
Lunch Box (üç gün boyunca günlük beşbin adet dağıtılacaktır.) 15.000 kişi
Öğle Yemeği VIP + BASIN (8 Mayıs) 300 kişi
Öğle Yemeği VIP + BASIN (9-11 Mayıs) 1.050 kişi
Kokteyl (Alkolsüz) 2.000 kişi
Lunch Box (Bakanlık Personeli) (7 Mayıs) 500 kişi
Lunch Box (Bakanlık Personeli )(8 Mayıs) 150 kişi
Kahve Molası (Günde 2 defa kurabiyeli) 1.000 kişi
Kahve Molası (9-10 Mayıs tarihlerinde günde 2 defa kurabiyeli olarak verilecektir. ) 20.000 kişi
Kahve Molası (11 Mayıs tarihinde günde 2 defa kurabiyeli olarak verilecektir. ) 10.000 kişi
ikram (çay Kahve kuru pasta simit peynir )(sabah) üç gün süreyle 3.000 kişi
Gala Gecesi Yemeği 400 kişi
Konferans Program ve Sunum DVD 5.000 adet
Genel Yerleşim Planı Broşürü 5.000 adet
Genel Yerleşim Planı Broşürü Çeviri(Türkçe/İngilizce) 1 adet
Davetiye 2.000 adet
Davetiye Gönderimi 1.000 adet
Dizüstü bilgisayar 2 adet
Dizüstü bilgisayar 4 adet
Lazer Yazıcı 2 adet
Lazer Yazıcı 4 adet
Katılım Belgesi 5.000 adet
Öğle Yemeği Kuponu (3 günlük) 15.000 adet
Ara duyuru ve Nihai Program Çeviri (Türkçe/İngilizce) 1 adet
Ara duyuru ve Nihai Program E-Mail Gönderimi 10.000 adet
Broşür (4000 Türçe / 1000 İngilizce) 5.000 adet
Broşür Dağıtımı 1.300 adet
Cep Programı 5.000 adet
Cep Programı Çeviri Hizmeti (Türkçe/İngilizce) 1 adet
Bildiri Özeti Kitabı 1.000 adet
Bildiri Özeti Kitabı Dağıtımı 500 adet
Basın Dosyası 100 adet
Değerlendime Raporu hazırlanması (Türkçe) 1 adet
Konferans Afişi 6.000 adet
Afiş Gönderimi (Yurtiçi) 2.500 adet
Konferans Afişi (Yurtdışı) 2.000 adet
Afiş Gönderimi (Yurtiçi) 500 adet
El Broşürü (Türkçe) 4.000 adet
El Broşürü (İngilizce) 1.000 adet
Bez Çanta 5.000 adet
Cepli Dosya 5.000 adet
Bloknot 5.000 adet
Poster Panosu (95 x 234 cm) 200 adet
Konferans Çantası 5.000 adet
Tükenmez Kalem 5.000 adet
Kart USB 5.000 adet
Paket Lastiği 3 kilogram
Güvenlik sistemi için malzemeler (güvenlik barları, arama dedektörleri) 1 komple
X-Ray Cihazı 5 adet
Metal Kapı dedektörü 6 adet
Diğer Hizmetler (Yakıt, Elektrik, Su, Telefon vs.) 1 komple
Basın ve Halkla İlişkiler Hizmeti 1 komple
Yazılı Medya Takibi Hizmeti (6 ay süreyle) 1 komple
PR Uzmanı (6 ay) 2 kişi
Kahvaltılı Basın Toplantısı 60 kişi
Basın Toplantıları ile ilgili Lojistik Tüm İhtiyaçlar 1 komple
Akşam Yemekli Basın Toplantısı 30 kişi
Üst Geçit Basım ve Söküm Hizmeti (28 Nisan-14 Mayıs) 15 adet
Televizyon Spotu (Türkçe / İngilizce ) 1 adet
Radyo Spotu (Türkçe / İngilizce ) 1 adet
Poster Asımı (Türkiye Genelinde) 1.000 adet
Plazma Tv 6 adet
DVD Gösterici 6 adet
Şartname Hazırlanması 1 adet
Bilgisayar (İnternet Bağlantılı) 20 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)