İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2015/82422 - Organizasyon Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2015/82422
Sektör Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
İdare ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 8 Temmuz 2015
İhale Tarihi 11 Ağustos 2015 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

ORGANİZASYON HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/82422

1-İdarenin

a) Adresi : İnönü Bulvarı No: 42- 06520 Emek Çankaya/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : (312) 296 67 37 - (312) 215 50 91
c) Elektronik Posta Adresi : isggm@csgb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Hizmet standartlarının geliştirilmesi amacıyla 2015 yılı içerisinde başlatılacak ve ülke genelinde yetkilendirilmiş OSGB' lere yönelik olarak düzenlenecek olan eğitim, seminer, toplantılar ve çalışma ziyaretleri için organizasyon hizmet alımı işi.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İdarenin Ankarada bulunan adresinde ve İdare tarafından belirlenecek olan tüm Türkiye genelinde yer/yerler mekan/mekanlarda
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 26(yirmialtı) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI, İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü İ Blok Z.Kat 04 Nolu oda
b) Tarihi ve saati : 05.08.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

İstekliler tarafından usulüne uygun olarak adlarına düzenlenmiş olan İSO9001:2008 kalite yönetim sistem belgesi teklifleriyle birlikte sunulacaktır.


Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu yada özel sektörde gerçekleştirlen ulusal veya uluslararası kongre, seminer, toplantı ve eğitim organizasyonlarından birini yapmış olmak benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI, İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü İ Blok Z.Kat 04 Nolu oda adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI, İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü İ Blok Z.Kat 04 Nolu oda adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
Bilgilendirme ve Yönlendirme masası (1,2 ve üçüncü Dönemlerin tamaımında yapılacak eğitimler için) 20 Gün Süreyle 1 adet
Bilgilendirme ve Yönlendirme masa Personeli(1,2 ve üçüncü Dönem lerin tamaımında yapılacak eğitimler için) 18 Gün Süreyle 1 kişi
Kayıt Masası Personeli (Tanıtım ve Kapnış konferansı için) İki gün süreyle 3 kişi
Teknik Eleman (Tanıtım , Kapanışş Konferansı ve Bilgilendirme Semineri için) üç gün süreyle 1 kişi
Diz Üstü Bilgisayar (Tanıtım , Kapanışş Konferansı ve Bilgilendirme Semineri için ) üç gün süreyle 3 adet
Tablet Bilgisayar (Proje süresince) 8 adet
Hatlı Mobil Telefon (Proje süresince) Sınırsız konuşma) 8 adet
Yaka Kartı,Poşeti ve İpi İle Birlikte 400 adet
Personel Konaklama( Tam Pansiyon, 2. Dönem Uygulamalı eğitim 972 kişi
Personel Konaklama(Tam Pansiyon, 3. Dönem Uygulamalı eğitim için 3.200 kişi
Uçak Bileti (Yurt içi) (Çift yön, 1,2 ve 3. Dönem leriçin) 500 adet
Sehiriçi Ring Otobüsler (Çift yön,şoförlü, 27 kişilik araç ile, 1. Dönem için ) 28 gün süreyle 2 adet
Sehiriçi Ulaşım (Sedan kasa binek araçla,şoförlü, 2. Dönem için ) 65 gün süreyle 5 adet
Sehiriçi Ulaşım (Sedan kasa binek araçla,şoförlü, 3. Dönem için ) 250 gün süreyle 8 adet
Şehirlerarası Biletlendirme (Çift yön, 1 ve 2. Dönem için) 202 adet
Şehirlerarası ulaşım (Çift yön, şoförlü, 50 kişilik otobüs ile) iki defa 2 adet
Koordinatör (Proje Süresince) 2 kişi
Sunucu (Tanıtım ve kapanış toplantısı için) iki gün süreyle 1 kişi
Eğitici (Eğitim vermek üzere gelecek kişilerin eğitim ücreti) 49 kişi
35 kişilik eğitim salonu (3 gün süreyle) 6 adet
35 kişilik eğitim salonu (1 gün süreyle) 1 adet
35 kişilik eğitim salonu (5 gün süreyle) 3 adet
100 kişilik eğitim salonu (5 gün süreyle) 3 adet
100 kişilik eğitim salonu (2 gün süreyle) 1 adet
750 kişilik toplantı salonu (1 gün süreyle) 1 adet
100 kişilik toplantı salonu (1 gün süreyle) 1 adet
Personel ( 36 GÜN SÜREYLE) 1 kişi
Bilgisayar (Lap Top, seminer/eğitimlerde hazır bulundurulacak) 54 GÜN SÜREYLE 2 adet
Ses Sistemi (1,2,3 Dönem içerisinde yapılacak eğitimler ile tanıtım,bilgilendirme ve kapanış toplantıları için) 19 gün süeyle 1 adet
Perde (3*4m) 54 gün süeyle 1 adet
Projeksiyon Makinası (5.000 ansilumen) 54 gün süeyle 1 adet
Sunum kumandası 54 gün süeyle 2 adet
Yazı Tahtası - 20 yapraklı (flipchart ( 51 gün süreyle) 6 adet
Beyaz Tahta ( 51 gün süreyle) 1 adet
Tahta Kalemi (kırmızı, mavi, siyah renkte) ( 51 gün süreyle) 18 adet
Tahta Silgisi ( 51 gün süreyle) 1 adet
Telsiz Mikrofon (1. Dönem içerisindeki eğitimler ve bilgilendirme toplantısı için) 9 gün süreyle 2 adet
Telsiz Mikrofon (Tanıtım ve kapanış toplantısı için) 2 gün süreyle 5 adet
Yaka Mikrofonu (20gün süreyle) 1 adet
Sabit Mikrofon (20gün süreyle) 1 adet
Sahne(Tanıtım toplantısı için) 1 adet
Sahne(Kapanış toplantısı için) 1 adet
Kürsü(Her eğitim ve toplantı için) 54 gün süreyle 1 adet
Örümcek Stand ( Proje Süresince) 1 adet
Bez Afiş 2 adet
Bez Afiş (Açılış ve kapanış konferansı için) 10 adet
Görüntü kaydı(Kameraman dahil, Tanıtım ve kapnış toplantısı için) 2 adet
Fotoğraf Çekimi (Tanıtımve kapanış toplantısı için) 500 adet
Araç Kartları 8 adet
Öğle Yemeği (2 ve 3Dönem Ziyaretlerde ile Bilgilendirme toplantısı için) 5.072 kişi
Kahve Molası ( Proje süresince Eğitim, Kapanış ve Bilgilendirme toplantıları için) 4.490 kişi
Katılım Belgesi 750 adet
Katılım Belgesi Gönderimi (kargo) 600 adet
Davetiye basımı ve gönderimi (Açılış, kapanış ve bilgilendirme toplantıları için) 700 adet
Lazer Yazıcı (Açılış, kapanış ve bilgilendirme toplantıları için) 3 gün süreyle 1 adet
Lazer Yazıcı (eğitim toplantı için) 51 gün süreyle 1 adet
Afiş 4.000 adet
Cepli karton dosya (Tanıtım Toplantısı ve Kapanış Toplantısı) 4.000 adet
Tükenmez Kalem (Tanıtım ve Kapanış Toplantıları , Eğitimler ve 2 ve 3. Dönem ziyaretler için) 2.850 adet
OSGB Rehberi 2.200 adet
OSGB Rehberlerinin kargolanması 2.000 adet
Uygulama Rehberi 240 adet
A4 Boyutunda deri kaplı dosya tutucu 120 adet
Not Defter (2. ve 3. dönem ziyaret için ) 2.120 adet
Takvim 120 adet
Defter 120 adet
Antetli Kağıt 3.000 adet
Baş koruyucuları 100 adet
Göz koruyucuları 100 adet
El koruyucuları (çift) 100 adet
Ayak koruyucuları (çift) 100 adet
İşitme koruyucuları (çift) 500 adet
Solunum koruyucuları 500 adet
İş Elbisesi 100 adet
Reflektör Yelek 100 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)