İhale No | 2015/82422 |
Sektör | Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri |
İdare | ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü |
Şikayet Bedeli | 101.344,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 8 Temmuz 2015 |
İhale Tarihi | 11 Ağustos 2015 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ORGANİZASYON HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/82422 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | İnönü Bulvarı No: 42- 06520 Emek Çankaya/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | (312) 296 67 37 - (312) 215 50 91 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | isggm@csgb.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Hizmet standartlarının geliştirilmesi amacıyla 2015 yılı içerisinde başlatılacak ve ülke genelinde yetkilendirilmiş OSGB' lere yönelik olarak düzenlenecek olan eğitim, seminer, toplantılar ve çalışma ziyaretleri için organizasyon hizmet alımı işi. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | İdarenin Ankarada bulunan adresinde ve İdare tarafından belirlenecek olan tüm Türkiye genelinde yer/yerler mekan/mekanlarda |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihinden itibaren 26(yirmialtı) aydır |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI, İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü İ Blok Z.Kat 04 Nolu oda |
b) Tarihi ve saati | : | 05.08.2015 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler: |
İstekliler tarafından usulüne uygun olarak adlarına düzenlenmiş olan İSO9001:2008 kalite yönetim sistem belgesi teklifleriyle birlikte sunulacaktır. Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu yada özel sektörde gerçekleştirlen ulusal veya uluslararası kongre, seminer, toplantı ve eğitim organizasyonlarından birini yapmış olmak benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI, İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü İ Blok Z.Kat 04 Nolu oda adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI, İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü İ Blok Z.Kat 04 Nolu oda adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Bilgilendirme ve Yönlendirme masası (1,2 ve üçüncü Dönemlerin tamaımında yapılacak eğitimler için) 20 Gün Süreyle | 1 | adet |
Bilgilendirme ve Yönlendirme masa Personeli(1,2 ve üçüncü Dönem lerin tamaımında yapılacak eğitimler için) 18 Gün Süreyle | 1 | kişi |
Kayıt Masası Personeli (Tanıtım ve Kapnış konferansı için) İki gün süreyle | 3 | kişi |
Teknik Eleman (Tanıtım , Kapanışş Konferansı ve Bilgilendirme Semineri için) üç gün süreyle | 1 | kişi |
Diz Üstü Bilgisayar (Tanıtım , Kapanışş Konferansı ve Bilgilendirme Semineri için ) üç gün süreyle | 3 | adet |
Tablet Bilgisayar (Proje süresince) | 8 | adet |
Hatlı Mobil Telefon (Proje süresince) Sınırsız konuşma) | 8 | adet |
Yaka Kartı,Poşeti ve İpi İle Birlikte | 400 | adet |
Personel Konaklama( Tam Pansiyon, 2. Dönem Uygulamalı eğitim | 972 | kişi |
Personel Konaklama(Tam Pansiyon, 3. Dönem Uygulamalı eğitim için | 3.200 | kişi |
Uçak Bileti (Yurt içi) (Çift yön, 1,2 ve 3. Dönem leriçin) | 500 | adet |
Sehiriçi Ring Otobüsler (Çift yön,şoförlü, 27 kişilik araç ile, 1. Dönem için ) 28 gün süreyle | 2 | adet |
Sehiriçi Ulaşım (Sedan kasa binek araçla,şoförlü, 2. Dönem için ) 65 gün süreyle | 5 | adet |
Sehiriçi Ulaşım (Sedan kasa binek araçla,şoförlü, 3. Dönem için ) 250 gün süreyle | 8 | adet |
Şehirlerarası Biletlendirme (Çift yön, 1 ve 2. Dönem için) | 202 | adet |
Şehirlerarası ulaşım (Çift yön, şoförlü, 50 kişilik otobüs ile) iki defa | 2 | adet |
Koordinatör (Proje Süresince) | 2 | kişi |
Sunucu (Tanıtım ve kapanış toplantısı için) iki gün süreyle | 1 | kişi |
Eğitici (Eğitim vermek üzere gelecek kişilerin eğitim ücreti) | 49 | kişi |
35 kişilik eğitim salonu (3 gün süreyle) | 6 | adet |
35 kişilik eğitim salonu (1 gün süreyle) | 1 | adet |
35 kişilik eğitim salonu (5 gün süreyle) | 3 | adet |
100 kişilik eğitim salonu (5 gün süreyle) | 3 | adet |
100 kişilik eğitim salonu (2 gün süreyle) | 1 | adet |
750 kişilik toplantı salonu (1 gün süreyle) | 1 | adet |
100 kişilik toplantı salonu (1 gün süreyle) | 1 | adet |
Personel ( 36 GÜN SÜREYLE) | 1 | kişi |
Bilgisayar (Lap Top, seminer/eğitimlerde hazır bulundurulacak) 54 GÜN SÜREYLE | 2 | adet |
Ses Sistemi (1,2,3 Dönem içerisinde yapılacak eğitimler ile tanıtım,bilgilendirme ve kapanış toplantıları için) 19 gün süeyle | 1 | adet |
Perde (3*4m) 54 gün süeyle | 1 | adet |
Projeksiyon Makinası (5.000 ansilumen) 54 gün süeyle | 1 | adet |
Sunum kumandası 54 gün süeyle | 2 | adet |
Yazı Tahtası - 20 yapraklı (flipchart ( 51 gün süreyle) | 6 | adet |
Beyaz Tahta ( 51 gün süreyle) | 1 | adet |
Tahta Kalemi (kırmızı, mavi, siyah renkte) ( 51 gün süreyle) | 18 | adet |
Tahta Silgisi ( 51 gün süreyle) | 1 | adet |
Telsiz Mikrofon (1. Dönem içerisindeki eğitimler ve bilgilendirme toplantısı için) 9 gün süreyle | 2 | adet |
Telsiz Mikrofon (Tanıtım ve kapanış toplantısı için) 2 gün süreyle | 5 | adet |
Yaka Mikrofonu (20gün süreyle) | 1 | adet |
Sabit Mikrofon (20gün süreyle) | 1 | adet |
Sahne(Tanıtım toplantısı için) | 1 | adet |
Sahne(Kapanış toplantısı için) | 1 | adet |
Kürsü(Her eğitim ve toplantı için) 54 gün süreyle | 1 | adet |
Örümcek Stand ( Proje Süresince) | 1 | adet |
Bez Afiş | 2 | adet |
Bez Afiş (Açılış ve kapanış konferansı için) | 10 | adet |
Görüntü kaydı(Kameraman dahil, Tanıtım ve kapnış toplantısı için) | 2 | adet |
Fotoğraf Çekimi (Tanıtımve kapanış toplantısı için) | 500 | adet |
Araç Kartları | 8 | adet |
Öğle Yemeği (2 ve 3Dönem Ziyaretlerde ile Bilgilendirme toplantısı için) | 5.072 | kişi |
Kahve Molası ( Proje süresince Eğitim, Kapanış ve Bilgilendirme toplantıları için) | 4.490 | kişi |
Katılım Belgesi | 750 | adet |
Katılım Belgesi Gönderimi (kargo) | 600 | adet |
Davetiye basımı ve gönderimi (Açılış, kapanış ve bilgilendirme toplantıları için) | 700 | adet |
Lazer Yazıcı (Açılış, kapanış ve bilgilendirme toplantıları için) 3 gün süreyle | 1 | adet |
Lazer Yazıcı (eğitim toplantı için) 51 gün süreyle | 1 | adet |
Afiş | 4.000 | adet |
Cepli karton dosya (Tanıtım Toplantısı ve Kapanış Toplantısı) | 4.000 | adet |
Tükenmez Kalem (Tanıtım ve Kapanış Toplantıları , Eğitimler ve 2 ve 3. Dönem ziyaretler için) | 2.850 | adet |
OSGB Rehberi | 2.200 | adet |
OSGB Rehberlerinin kargolanması | 2.000 | adet |
Uygulama Rehberi | 240 | adet |
A4 Boyutunda deri kaplı dosya tutucu | 120 | adet |
Not Defter (2. ve 3. dönem ziyaret için ) | 2.120 | adet |
Takvim | 120 | adet |
Defter | 120 | adet |
Antetli Kağıt | 3.000 | adet |
Baş koruyucuları | 100 | adet |
Göz koruyucuları | 100 | adet |
El koruyucuları (çift) | 100 | adet |
Ayak koruyucuları (çift) | 100 | adet |
İşitme koruyucuları (çift) | 500 | adet |
Solunum koruyucuları | 500 | adet |
İş Elbisesi | 100 | adet |
Reflektör Yelek | 100 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)