İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2015/12431 - Organizasyon Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2015/12431
Sektör Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
İdare Dış Ekonomik İlişkiler Genel Müdürlüğü
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 17 Şubat 2015
İhale Tarihi 16 Mart 2015 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
TC. KALKINMA BAKANLIĞI DIŞ EKONOMİK İLİŞKİLER GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

İSEDAK İzleme Komitesi Otuz Birinci Toplantısı Organizasyonu hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2015/12431
1-İdarenin
a) Adresi: NECATIBEY CAD.NO.110/A ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3122945710 - 3122945777
c) Elektronik Posta Adresi:
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı :140 Kişilik Toplantı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:ANKARA
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 120(yüz yirmi) gündür

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:TC. Kalkınma Bakanlığı Necatibey Cad.No.110/A 20. Kat Toplantı Salonu Çankaya / ANKARA
b) Tarihi ve saati:16.03.2015 - 11:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

Toplantıya katılacak delegasyonlar için; Ankara merkezinde Kavaklıdere mevkiinde yer alan, konferans hizmetleri için elverişli ve İşveren tarafından kabul edilecek, beş yıldızlı işletme belgesine ve en az 600 m2  direksiz toplantı salonuna sahip otellerden birinde, teknik şartnamede ve birim fiyat cetvelinde belirtilen tarihte ve sayıda ofis ve konuklar için oda rezerve yapıldığını gösteren, otel idaresinden alınacak konfirme yazısının aslı ile isteklinin A Grubu seyahat acentası belgesinin aslı veya noter tastikli suretlerinin sunulması gerekmektedir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Ulusal veya uluslararası toplantı, seminer vb. organizasyon işleri yapmak benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı TC. Kalkınma Bakanlığı Necatibey Cad.No.110/A 7. Kat Baraka Toplantı Salonu Çankaya / ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TC. Kalkınma Bakanlığı Necatibey Cad.No.110/A 7. Kat Baraka Toplantı Salonu Çankaya / ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (kırk beş) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
Kurşun Kalem (12'lik demet) 10 demet
0,5 Uçlu Tükenmez Kalem (Mavi, kırmızı, siyah) 10 demet
Masa Kalemtıraşı 4 adet
Kurşun Kalem Silgisi (20'lik) 1 kutu
Fosforlu Kalem (Mavi, sarı, yeşil, turuncu) 4 demet
Seloteyp (Küçük boy) 10 adet
Dev ve Orta boy Ataç (25'lik) 20 kutu
Küçük boy ataç 10 kutu
Post-it (Küçük ve orta boy) 40 adet
0,5 Uçlu Pilot Kalem (Siyah, Mavi, kırmızı) 3 demet
0,8 Uçlu Pilot Kalem (Mavi) 2 demet
Delgeç (5 adet küçük, 5 adet büyük boy) 10 adet
Tel zımba (Küçük ve orta boy) (Standart) 15 adet
Tel zımba (50,100,150 sayfa zımbalayabilen) 8 adet
Zımba Teli (Küçük orta ve büyük boy)(10, 20, 30,50,100,150 kağıt kapasiteli 1000 PCS'li) 10 kutu
Tel zımba Açacağı 10 adet
Spiral (Muhtelif kalınlıkta) 100 adet
A-4 Renkli Kağıt (Mavi, sarı, yeşil, pembe) 4 top
A-4 Renkli Karton (Mavi, turuncu, sarı, yeşil, kırmızı) 5 top
Kağıt Makası 10 adet
Maket Bıçağı 5 adet
Kâğıt Koymak İçin Cepli Naylon Dosya (100’lük) 5 adet
Kâğıt Koymak İçin Naylon Gömlek Dosya (100’lük) 5 adet
Asetat (200’lük) 1 kutu
Siyah, metal, perfore kalemlik (kalem ataç ve kağıt için üçlü set) 15 adet
Kendinden Yapışkan Etiket (100'lük) 1 kutu
Şeffaf doküman dosyası için sticker (Mavi,sarı,yeşil) 60 adet
CD Kalemi (Mavi, Kırmızı ve Siyah) 3 demet
Kırmızı ve Lacivert Mukavva Doküman Kutusu (Örneği İşveren’den alınacaktır.) 30 adet
CD/DVD (25'lik) 2 kutu
Stik Yapıştırıcı (40 gr) 10 adet
Daksil (Normal, kendinden fırçalı) 5 adet
Cetvel (30cm.) 2 adet
Tahta Kalemi (Siyah, kırmızı) 2 demet
Flash disk (8 GB) 20 adet
Şeffaf Kendinden Yapışkan Etiket (A4 boyutunda 2 Sütun 7 Sıra, 200’lük) 1 kutu
Pleksiglass masa isimliği (A3 Boyutunda alınan çıktılara uyacak büyüklükte, şeffaf) (Örneği İşverenden alınacak) 20 adet
Ön Program ve Bilgi Broşürü (9x19 cm.) 120 adet
Uzman Grafiker ………………………………... (2 Kişi x 10Gün) 20 adam/gün
Torba Zarf (24 x 32 cm.) 120 adet
Buklet Zarf (11 x 22 cm.) 120 adet
Bagaj Etiketi (Plastik Muhafazalı) 120 adet
Bagaj Etiketi (Sticker) 120 adet
Bloknot (A5 Ebatında) 500 adet
Körüklü Dosya (33x24,5 cm) 500 adet
Tanıtma Etiketleri (15x25 cm.) 30 adet
Yön Gösterme Levhaları (1x 1,5 m.) 2 adet
Yön Gösterme Levhaları (A4 ebadında.) 20 adet
El Levhaları ( 30 x 40 cm. ) 5 adet
Branda (20 metrekare) 1 adet
Fotoğrafsız Yaka Kartı 500 adet
Zarflı Davetiye (12x17 cm.) 140 adet
Yemek Listesi (Mönü) (17x24 cm.) 140 adet
Toplantı Raporu Basımı 1.200 adet
Kitap Basımı 900 adet
Açıklamalı Gündem Taslağı basımı 120 adet
Kayıt elemanı ………………………….(11 Kişi x 6 Gün) 66 adam/gün
Laptop ………………………………...…….(6 Adet x 6 Gün) 36 adet
Renki Lazer Yazıcı …..………………..…….(1 Adet x 6 Gün) 6 adet
Siyah Beyaz Lazer Yazıcı ……………..…….(5 Adet x 6 Gün) 30 adet
Faks ……………………………………….…... (1 Adet x 6 Gün) 6 gün
Kayıt Merkezi ve tanzimi (10-15/05/2015)…... (1 Adet x 6 Gün) 6 gün
Hava Limanı elemanı …………………..….(16 Kişi x 7 Gün) 112 adam/gün
Danışma Masası (1,5 x 1 m.) ………….…….. (2 Adet x 7 Gün) 14 adet
Roll-up 4 adet
Laptop ………………………….….…………….(1 Adet x 7 Gün) 7 gün
Siyah Beyaz Lazer Yazıcı ………………...….(1 Adet x 7 Gün) 7 gün
Ofis Odası (10-16/05/2015) ……...………….….(1 Adet x 7 Gün) 7 gün
Bilgisayar Operatörü (İngilizce 2, Fransızca 2 ve Arapça 2 kişi) ..…..(6 Kişi x 5 Gün) 30 adam/gün
Dokümantasyon elemanı …………...…...(10 Kişi x 5 Gün) 50 adam/gün
PC ……………...…………………….…...…..(8 Adet x 5 Gün) 40 adet
Renkli Lazer Yazıcı ...……………….…...…..(1 Adet x 5 Gün) 5 gün
Siyah Beyaz LazerYazıcı ….……….…...…..(7 Adet x 5 Gün) 35 adet
Fotokopi Çekimi: (4 Fotokopi Makinası, 1 adet Spiral Makinası, 1 adet Manuel Giyotin, kağıt, toner, 1 laptop, günlük en az 3 fotokopi elemanı vb. dahil) 150.000 adet
Renkli Fotokopi Çekimi: (2 Renkli Fotokopi Makinası, 1 laptop, kağıt, toner vb. dahil) 20.000 adet
Dokümantasyon Merkezi ve tanzimi (11-15/05/2015) …………………………………………...……..….(3 Adet x 5 Gün) 15 adet
Yazılı Doküman Tercümesi (İngilizce,Fransızca, Arapça,Türkçe) (1 adet=180 kelimelik 1 sayfa) 400 adet
Yurtdışı Arapça Mütercim ………………………....(4 Kişi x 5 Gün) 20 adam/gün
Yurtdışı Fransızca Mütercim ………………...…….(4 Kişi x 5 Gün) 20 adam/gün
Yurtiçi Türkçe Mütercim (İngilizce -- Türkçe) …....(2 Kişi x 5 Gün) 10 adam/gün
Yurtdışı Düzeltmen (2 Arapça - 1 İngilizce - 2 Fransızca) …..….(5 Kişi x 5 Gün) 25 adam/gün
Yurtdışı Tercüman Arapça Kabinde (Fransızca--Arapça + İngilizce--Arapça) …….….(3 Kişi x 3 Gün) 9 adam/gün
Yurtdışı Tercüman Fransızca Kabinde (Arapça+İngilizce--Fransızca) ……………...…...(2 Kişi x 3 Gün) 6 adam/gün
Yurtdışı Tercüman İngilizce Kabinde (Arapça + Fransızca--İngilizce) ………………....(2 Kişi x 3 Gün) 6 adam/gün
Yurtiçi Tercüman Türkçe+İngilizce--Fransızca ………………....(1 Kişi x 3 Gün) 3 adam/gün
Yurtiçi Tercüman Türkçe+Fransızca--İngilizce ……...………….(1 Kişi x 3 Gün) 3 adam/gün
Yurtiçi Tercüman İngilizce--Türkçe ……………………….….….(2 Kişi x 3 Gün) 6 adam/gün
Yurtiçi Tercüman Fransızca--Türkçe ……………………...…….(1 Kişi x 3 Gün) 3 adam/gün
Toplantı Salonu ve Tanzimi (11-14/05/2015) ...(1 Adet x 4 Gün) 4 gün
PC ……………………………...………………(1 Adet x 3 Gün) 3 gün
Renkli Lazer Yazıcı ……...………………(1 Adet x 3 Gün) 3 gün
Laptop ………………………….….…………….(1 Adet x 2 Gün) 2 gün
Toplantı Salonu elemanı …………………..….....(5 Kişi x 4 Gün) 20 adam/gün
Simultane Tercüme Ses Sistemi ve Kabinler (11-14/05/2015) …………………………………………………..(1 Sistem x 4 Gün) 4 adet
Mikrofon ……………….…………….(30 Adet x 4 Gün) 120 adet
Seyyar Mikrofon …………………...……...….(3 Adet x 3 Gün) 9 adet
Açılış ve kapanış toplantıları ve dinleme cihazları……………….(120 Adet x 2 Gün) 240 adet
DVD kayıt 1 set
AVI Formatında Kayıtlar Kaydedilmiş Taşınabilir Hard Disk 1 adet
WMV, MPG, FLV, MP4 dosya biçimlerinden birine kayıt 1 set
Büyük Bayrak (1x1,40 m.) 63 adet
Küçük Bayrak (23x14 cm.) 63 adet
Toplantı aralarında ikramlar (günde iki kez, Gece oturumları ve diğer toplantılar ile Dokümantasyon Merkezi, Kayıt Merkezi İle Ofis Odalarına Konulacak Su, Çay- Kahve Makinaları ile Sarf Malzemeleri Dahil ) ………………………………...(2 Sefer x 200 Kişi x 5 Gün) 2.000 adet
Basın Merkezi elemanı ………………...(1 Kişi x 3 Gün) 3 adam/gün
Bilgisayar …………….…………………..….(4 Adet x 3 Gün) 12 adet
Siyah Beyaz Lazer Yazıcı ………….…..….(2 Adet x 3 Gün) 6 adet
Faks ………………………………………...(1 Adet x 3 Gün) 3 gün
Basın Merkezi ve tanzimi (12-14/05/2015) …….(1 Adet x 3 Gün) 3 gün
Bilgisayar …………….…………………..….(7 Adet x 3 Gün) 21 adet
Siyah Beyaz Lazer Yazıcı …...………..….(4 Adet x 3 Gün) 12 adet
İnternet Merkezi ve tanzimi (12-14/05/2015) ….(1 Adet x 3 Gün) 3 gün
Sekreter …………………………..……...(3 Kişi x 6 Gün) 18 adam/gün
Bilgisayar …………….…………………..….(12 Adet x 6 Gün) 72 adet
Siyah Beyaz Lazer Yazıcı …...………..….(8 Adet x 6 Gün) 48 adet
Renkli Lazer Yazıcı …………...………..….(1 Adet x 6 Gün) 6 gün
Faks ………………………………………...(1 Adet x 6 Gün) 6 gün
Ofis Odaları (10-15/05/2013) ……………....….(9 Adet x 6 Gün) 54 adet
SİNGLE ODA (Kahvaltı Dahil) 11/05/2015…...(10 Adet x 1 Gün) 10 adet
SİNGLE ODA (Kahvaltı Dahil) 12-14/05/2015..(50 Adet x 3 Gün) 150 adet
SUITE ODA (Kahvaltı Dahil) 12-14/05/2015.….(1 Adet x 3 Gün) 3 adet
DOUBLE ODA (Kahvaltı Dahil) 12-14/05/2015 (5 Adet x 3 Gün) 15 adet
ÖĞLE YEMEĞİ 11/05/2015 ……………......(25 Adet x 1 Gün) 25 adet
ÖĞLE YEMEĞİ 12/05/2015 ……………......(70 Adet x 1 Gün) 70 adet
ÖĞLE YEMEĞİ 13 - 14/05/2015 ………...(175 Adet x 2 Gün) 350 adet
ÖĞLE YEMEĞİ 15/05/2015 ………………....(50 Adet x 1 Gün) 50 adet
AKŞAM YEMEĞİ 11/05/2015 ……………....(40 Adet x 1 Gün) 40 adet
AKŞAM YEMEĞİ 12/05/2015 ………………(110 Adet x 1 Gün) 110 adet
AKŞAM YEMEĞİ 13/05/2015 ………….....(30 Adet x 1 Gün) 30 adet
AKŞAM YEMEĞİ 14/05/2015 ……………...(105 Adet x 1 Gün) 105 adet
AKŞAM YEMEĞİ 15/05/2015 ………….....(20 Adet x 1 Gün) 20 adet
Danışma Masası, Pano ve Transport Masası….(1 Adet x 7 Gün) 7 gün
Transport Masası için Eleman ………………..….(2 Kişi x 7 Gün) 14 adam/gün
Resmi Yemek (13.05.2015) (Yemek salonu, çiçeklendirme vb. dahil) ………………………...………………….(150 Kişi x 1 Sefer) 150 adet
Resmi yemek elemanı …….………………..….....(2 Kişi x 2 Gün) 4 adam/gün
Ön ödemeli hat TL yükleme (30 TL'lik) 20 adet
Kamyonet Sefer Ücreti (Şehiriçi) ………….(1 Adet x 2 Sefer) 2 sefer
Hammaliye ………………………….……….(10 Kişi x 2 Gün) 20 adam/gün
C segmenti binek otomobil ……...……….(15 Adet x 6 Gün) 90 adet
D segmenti binek otomobil ……...……….(8 Adet x 6 Gün) 48 adet
E segmenti binek otomobil ……...……….(2 Adet x 6 Gün) 12 adet
F segmenti binek otomobil ……...……….(1 Adet x 6 Gün) 6 adet
VIP Minibüs ……………………....……….(2 Adet x 5 Gün) 10 adet
Midibüs ……………………....…………....(2 Adet x 1 Gün) 2 adet
Otobüs ……………………....………….….(1 Adet x 1 Gün) 1 adet
Bilgisayar Teknisyeni …………………………(2 Kişi x 6 Gün) 12 adam/gün

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)