İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/315131 - Organizasyon Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2018/315131
Sektör Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
İdare Ankara Büyükşehir Belediyesi DIŞ İLİŞKİLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 3 Temmuz 2018
İhale Tarihi 26 Temmuz 2018 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DIŞ İLİŞKİLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Dünya İdari Kentler Birliği (WACA) 2018 Yılı I GenelKurul Toplantısı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/315131

1-İdarenin

a) Adresi : Emniyet Mahallesi Hipodrom Caddesi No:5 B Blok Kat: 18 YENİMAHALLE/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125072981 - 3125072991
c) Elektronik Posta Adresi : disiliskiler@ankara.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 15 gün süreli hizmet alımı ile 1 adet toplantı, 1 adet, konferans ve proje gezisi organizasyonu düzenlenecektir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : ANKARA
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 15(on beş) gündür


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ankara Büyükşehir Belediyesi Emniyet Mahallesi Hipodrom Caddesi No: 5 B Blok Kat: 7 Yenimahalle Ankara
b) Tarihi ve saati : 26.07.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu kurum ve kuruluşları veya özel sektörde gerçekleştirilmiş olan her türlü yurtiçi veya yurtdışı uluslararası organizasyon hizmetleri benzer iş kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 177 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ankara Büyükşehir Belediyesi Emniyet Mahallesi Hipodrom Caddesi No:5 B Blok Kat: 18 Yenimahalle Ankara adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Büyükşehir Belediyesi Emniyet Mahallesi Hipodrom Caddesi No: 5 B Blok Kat: 18 Yenimahalle Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Birinci gün öğle yemeği (Otelde) 30 kişi
Resepsiyon yemeği (Otelde) 500 kişi
İkinci gün öğle yemeği (Otelde) 200 kişi
Gala yemeği 500 kişi
Üçüncü gün öğle yemeği (1. Sınıf restorantta) 150 kişi
Üçüncü gün akşam yemeği (Otelde) 20 kişi
Görevli yardımcı personel için kumanya verilmesi (60 kişi x4 kumanya) 240 adet
Kahve arası (Otelde 2 defa) 600 kişi
İngilizce-Türkçe Simultane Tercüme Hizmeti (2 Simultane Tercüman, 2 Teknik Personel, 2 simultane kabini ve simultane tercüme ekipmanları) 1 adet
Resepsiyon Davetiyesi 1.200 adet
Genel Kurul Davetiyesi 1.200 adet
Gala Yemeği Davetiyesi 1.200 adet
Işıklı ve Luna Bilboard (BB) 200 adet
Raket Pano (CLP) 200 adet
Kağıt Afiş (52 X 82 Poster) 1.000 adet
Kağıt Afiş (50 X 70 Poster) 1.000 adet
Bloknot 150 adet
Program Broşürü 150 adet
Roll-up 4 adet
Yaka Kartı ve Yaka Kartı Askılığı 150 adet
Branda Pankart (800 x 120 cm) 30 adet
Branda Pankart (800 x 300 cm) 1 adet
Branda Pankart (1000 x 300 cm) 1 adet
Flama (70 x 350 cm) 150 adet
Sancak Bayrağı ve Direği 27 adet
Pleksiglas İsimlik (21 x 8 cm) 60 adet
USB Harici Bellek 100 adet
Polyester Çanta 150 adet
Roller Kalem 180 adet
Fotoğraf Albümü ve DVD (100 Fotoğraf için) 5 adet
Fotoğraf Albümü (20 Fotoğraf için) 25 adet
Tanıtım Materyali ve Kutusu 50 adet
Konferans Kitapçığı 300 adet
Video Çekimi ve DVD Hazırlanması 1 adet
Fotoğraf Çekimi 1 adet
Heyetlerin Karşılanması Organizasyonu (Birim fiyat teklif cetvelinde yer almayan diğer işler) 1 adet
Resepsiyon Organizasyonu (Birim fiyat teklif cetvelinde yer almayan diğer işler) 1 adet
Genel Kurul Toplantısı ve Forum Organizasyonu (Birim fiyat teklif cetvelinde yer almayan diğer işler) 1 adet
Gala Programı Organizasyonu (Birim fiyat teklif cetvelinde yer almayan diğer işler) 1 adet
Uçak Bileti (Gidiş+Dönüş/Bussines Class) 14 adet
Uçak Bileti (Gidiş+Dönüş/Economy Class) 2 adet
Executive Oda (Double) (15 Kişi x 3 Gece) (Belediye Başkanları ve eşleri için) 45 adet
Executive Oda (Single) (1 Kişi x 5 Gece) (Genel Sekreter için) 5 adet
Standart oda (Single) (52 Kişi x 3 Gece) (Resmi Heyet ve iki uzman için) 156 adet
Standart oda (Single) (2 Kişi x 5 Gece) (Sekreterya uzmanları için) 10 adet
VIP Binek Araç (E Segmenti) (10 Araç x 4 gün) 40 adet
VIP Binek Araç (E Segmenti) (1 Araç x 6 gün) 6 adet
VIP Binek Araç (C Segmenti) (1 Araç x 6 gün) 6 adet
VIP Minübüs (16+1 Kişilik) (4 Araç x 4 gün) 16 adet
45 Kişilik Otobüs (2 Araç x ½ gün) 1 adet
Mihmandar (12 Kişi x 3 Gün) 36 kişi
İngilizce- Türkçe Tercüman (1 Kişi x 3 Gün) 3 kişi
Türkçe-Korece Tercüman (1 Kişi x 3 Gün) 3 kişi
Sunucu (1 Kişi x 2 Gün; Resepsiyon, Gala Programı ve Toplantılar için) 2 kişi
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)