İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/93545 - Organizasyon Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2018/93545
Sektör Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
İdare TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU BİLİM İNSANI DESTEK DAİRE BASKANLIGI
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 2 Mart 2018
İhale Tarihi 27 Mart 2018 14:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

BİLİM İNSANI DESTEKLEME DAİRE BAŞKANLIĞI DİĞER ÖZEL BÜTÇELİ KURULUŞLAR TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU

07-11 Mayıs 2018 tarihleri arasında yapılacak olan 12.Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Final Yarışması organizasyonu hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/93545

1-İdarenin

a) Adresi : ATATÜRK BULVARI 221 06100 KAVAKLIDERE ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 312-298 14 60 - 3124273698
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@tubitak.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 468 kişi ile 07-11 Mayıs 2018 tarihleri arasında yapılacak olan 12. Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Final Yarışması organizasyonu hizmet alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Teknik Şartnamede belirtilen tüm alan ve mekanlar
c) Süresi : İşe başlama tarihi 04.05.2018, işin bitiş tarihi 11.05.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : TÜBİTAK Başkanlık Satınalma Müdürlüğü Atatürk Bulvarı No:221, Kat:7 06100 Kavaklıdere / Ankara
b) Tarihi ve saati : 27.03.2018 - 14:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

1) Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği (TÜRSAB) üyelik belgesinin aslı veya aslına uygunluğu noterce onaylanmış örneği.

2) A Grubu Seyahat Acentesi olduğuna dair belgenin aslı veya aslına uygunluğu noterce onaylanmış örneği.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Yurt içinde veya yurt dışında Kamu veya Özel Sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve kabul işlemleri tamamlanan kongre, seminer, konaklama veya toplantı organizasyonu hizmet işleri ayrı ayrı benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı TÜBİTAK Başkanlık Satınalma Müdürlüğü Atatürk Bulvarı No:221, Kat:7 06100 Kavaklıdere / Ankara adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TÜBİTAK Başkanlık Satınalma Müdürlüğü Atatürk Bulvarı No:221, Kat:7 06100 Kavaklıdere / Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
04-11 Mayıs 2018 TÜBİTAK Personeli Konaklama (6 tek kişilik oda) 48 kişi
08-10 Mayıs 2018 Bölge Koordinatörleri Konaklama (22 tek kişilik oda) 66 kişi
06-07 Mayıs 2018 Jüri Konaklama (24 tek kişilik oda) 48 kişi
06-10 Mayıs 2018 Rehber Öğretmenler Konaklama (80 iki kişilik oda) 800 kişi
06-10 Mayıs 2018 Rehber Konaklama (8 iki kişilik oda) 80 kişi
06-10 Mayıs 2018 Öğrenciler Konaklama (120 iki kişilik oda) 1.200 kişi
06-10 Mayıs 2018 Otelde Alınacak Akşam Yemeği 2.242 kişi
06-09 Mayıs 2018 Sergi Salonu Öğle Yemeği 1.760 kişi
06-09 Mayıs 2018 Sergi Salonu Katılımcı İkramı 1.760 kişi
10 Mayıs 2018 Öğle Yemeği 330 kişi
2x1 Stantlar 160 adet
6x6 Stantlar 9 adet
Masa ve 4 adet Sandalye 80 adet
Salon Zemin Halısı (3 mm kalınlığında turkuaz renkte halı ) 1.500 metrekare
06, 07, 08, 09, 11 Mayıs 2018 tarihlerinde Temizlik Hizmeti ve Malzemeleri (5 gün 6 kişi) 30 kişi
06, 07, 08, 09, 11 Mayıs 2018 tarihlerinde Güvenlik Hizmeti ve Malzemeleri (5 gün 6 kişi) 30 kişi
06-09 Mayıs 2018 tarihleri Elektrik teknisyeni ve malzemeleri (4 gün 1 kişi ) 4 kişi
Dizüstü Bilgisayar Kiralama (3 Adet 06-10 Mayıs 2018, 8 Adet 08-09 Mayıs 2018) 31 adet
08-09 Mayıs 2018 Projeksiyon Cihazı ve Perdesi (8 Adet 08-09 Mayıs 2018) 16 adet
08-09 Mayıs 2018 Yazı Tahtası (8 Adet 08-09 Mayıs 2018) 16 adet
08-09 Mayıs 2018 Lazer Yazıcı (8 Adet 08-09 Mayıs 2018) 16 adet
Tarayıcı, faks ve fotokopi özelliği olan lazer yazıcı (1 Adet 06-10 Mayıs 2018) 5 adet
Telsiz (06-11 Mayıs 2018 6 Gün, 16 Adet) 96 adet
Kırtasiye ve Sarf Malzemeleri 1 adet
Süsleme ve Yönlendirme 1 adet
Kayıt Masası 1 adet
Sağlık Hizmeti (06-11 Mayıs 2018 6 Gün) 6 gün
Kalem Seti 600 adet
Şapka 300 adet
Yaka Kartı 450 adet
Branda 100 metrekare
Kadife Dosya 100 adet
Billboard Baskısı ve Kiralanması (50 adet) (1 hafta) 1 adet
Video Kayıt ve Fotoğraf Çekimi (06-11 Mayıs 2018) 6 gün
Katılımcı Transferleri 130 sefer
Ziyaretçi Öğrenci Transferleri 108 sefer
Öğretim üyesi transferleri 25 sefer
4-11 Mayıs 2018 Tarihleri Arasında Binek Araç Kiralama 16 adet
Açılış Töreni Organizasyonu ve Teknik 1 gün
Ödül Töreni Organizasyonu ve Teknik 1 gün
Spiker 1 kişi
Sinema Gösterimi Sosyal Etkinliği 300 kişi
Müze Gezileri ve Sosyal Etkinliği 300 kişi
Rehber (16 kişi x 6 gün) 96 kişi
Yardımcı Personel (4 kişi x 4 gün) 16 kişi
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)