İhale No | 2017/419393 |
Sektör | Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri |
İdare | TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU BİLİM İNSANI DESTEK DAİRE BASKANLIGI |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Konya |
Yayın Tarihi | 29 Ağustos 2017 |
İhale Tarihi | 25 Eylül 2017 10:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
BİLİM İNSANI DESTEKLEME DAİRE BAŞKANLIĞI DİĞER ÖZEL BÜTÇELİ KURULUŞLAR TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU
17-23 Kasım 2017 Tarihleri Arasındaki TÜBİTAK Üniversite Proje Yarışmaları Organizasyonu hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/419393 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | ATATÜRK BULVARI 221 06100 KAVAKLIDERE ÇANKAYA/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3122981458 - 3124273698 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@tubitak.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 17-23 Kasım 2017 tarihleri arasında yaklaşık 320 katılımcıyla Konya'da düzenlenecek olan "TÜBİTAK Üniversite Proje Yarışmaları Final Organizasyonu" hizmet alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Konya ilinde, Selçuk Üniversitesi Alaaddin Keykubat Kampüsünde ve Teknik Şartnamede belirtilen tüm alan ve mekanlar |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 15.11.2017, işin bitiş tarihi 23.11.2017 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | TÜBİTAK Başkanlık Satınalma Müdürlüğü Atatürk Bulvarı No:221 Kat 7 06100 Kavaklıdere ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 25.09.2017 - 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
1) Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği (TÜRSAB) üyelik belgesinin aslı veya aslının uygunluğu noterce onaylanmış örneği.
2) A Grubu Seyahat Acentesi olduğuna dair belgenin aslı veya aslına uygunluğu noterce onaylanmış örneği.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Yurt içinde veya yurt dışında Kamu veya Özel Sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen kongre,seminer ve toplantı organizasyon işleridir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı TÜBİTAK Başkanlık Satınalma Müdürlüğü Atatürk Bulvarı No:221 Kat 7 06100 Kavaklıdere ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TÜBİTAK Başkanlık Satınalma Müdürlüğü Atatürk Bulvarı No:221 Kat 7 06100 Kavaklıdere ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
17-22 Kasım Kasım 2017 TÜBİTAK Personeli Konaklama (4 kişi, 6 gece, 4 tek kişilk oda) | 24 | kişi |
19-21 Kasım 2017 Jüri Üyeleri Konaklaması (16 kişi, 3 gece, 16 tek Kişilik oda) | 48 | kişi |
19-22 Kasım 2017 Yarışmacı Öğrenci Konaklaması (300 kişi, 4 gece, 150 iki kişilik oda) | 1.200 | kişi |
17-18 Kasım 2017 Akşam Yemeği ve ara ikramlar (4 kişi, 2 gün) | 8 | kişi |
19-20-21 Kasım 2017 Akşam Yemeği ve ara ikramlar (320 kişi, 3 gün) | 960 | kişi |
22 Kasım 2017 Akşam Yemeği ve ara ikramlar | 304 | kişi |
20-21Kasım 2017 Otelde Yapılacak Seminerlerin Salon ve Teknik Giderleri | 2 | gün |
19 Kasım 2017 Sergi Salonu Ara İkramlar | 150 | kişi |
20-21-22 Kasım 2017 Tarihlerinde Sergi Salonu Ara İkramlar (320 kişi, 3 gün) | 960 | kişi |
20-21-22 Kasım 2017 Tarihlerinde Dizüstü Bilgisayar (12 adet, 3 gün) | 36 | adet |
20-21-22 Kasım 2017 Tarihlerinde Projeksiyon Cihazı & Perdesi (3 gün, 3 adet) | 9 | adet |
20-21-22 Kasım 2017 Tarihlerinde Yazı Tahtası Kiralama(3 gün, 3 adet) | 9 | adet |
20-21-22Kasım 2017 tarihlerinde Lazer Yazıcı (3 adet) (3 gün) ve Tarayıcı, faks ve fotokopi özelliği olan lazer yazıcı (1 adet) Kiralama (3 gün) | 12 | adet |
Sergi Salonu Kırtasiye malzemeleri (Toplam malzemeler için) | 1 | adet |
Sergi Salonu Ses Sistemi | 3 | adet |
Sergi Salonu Kayıt Masası | 1 | adet |
19-20-21-22 Kasım 2017 Tarihlerinde Stand (150 adet, 4 gün) | 600 | adet |
19-20-21-22-23 Kasım 2017 Temizlik Hizmeti (6 kişi, 5 gün) | 30 | kişi |
19-20-21-22-23 Kasım 2017 Güvenlik Hizmeti (6 kişi, 5 gün) | 30 | kişi |
Yangın söndürme tüpü 6 kg. lık (Etkinlik süresi boyunca) | 10 | adet |
19-20-21-22-23 Kasım 2017 Sağlık Hizmeti (1 ambulans, 1 doktor ve 1 hemşire)) | 5 | gün |
19-20-21-22 Kasım 2017 Elektrik Teknisyenliği Hizmeti (2 kişi, 4 gün) | 8 | kişi |
19-20-21-22-23 Kasım 2017 Yardımcı Personel (Rehberlik) Hizmeti (15 kişi, 5 gün) | 75 | kişi |
Çanta | 320 | adet |
Yaka Kartı ve Kurdele İp | 320 | adet |
Pankart 4,2 x 6 m | 4 | adet |
Kırlangıç Bayrak | 20 | adet |
Yelken Bayrak | 14 | adet |
Roll-Up | 4 | adet |
Termos | 320 | adet |
Ödül Çeki | 42 | adet |
Kadife Dosya | 100 | adet |
15-16-17-18-19-20- 21 Kasım 2017 Billboard Afişi Basımı ve Bilboard Kiralanması (60 adet, 7 gün) | 420 | adet |
19-20-21-22-23 Kasım 2017 Video Kaydı ve Fotoğraf Çekimi | 5 | gün |
19-20-21-22-23 Kasım 2017 Katılımcı Transferleri (Tek Yön) | 96 | adet |
17-18-19-20-21-22-23 Kasım 2017 tarihlerinde Binek Araç (2 adet, 7 gün) | 14 | adet |
20-21-22 Kasım 2017 Ziyaretçilerin Trasferi (Tek Yön) | 36 | adet |
Açılış Töreni Organizasyonu | 1 | adet |
Ödül Töreni Organizasyonu | 1 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)