İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/311467 - Organizasyon Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2017/311467
Sektör Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
İdare TÜRKİYE ADALET AKADEMİSİ BİLİMSEL ÇALIŞMALAR VE ENFORMASYON DAİRE BAŞKANLIĞI
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 22 Haziran 2017
İhale Tarihi 21 Temmuz 2017 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

TÜRKİYE ADALET AKADEMİSİ BİLİMSEL ÇALIŞMALAR VE ENFORMASYON DAİRE BAŞKANLIĞI

TÜRKIYE ADALET AKADEMISI BILIMSEL ÇALIŞMALAR VE ENFORMASYON DAIRE BAŞKANLIĞI 2017 YILI SEMPOZYUM - SEMINER ORGANIZASYON İŞI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/311467

1-İdarenin

a) Adresi : Ahlatlıbel Mah., Şehit Savcı Mehmet Selim Kiraz Bulvarı 141 06095 incek ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3124898180 - 3124898101
c) Elektronik Posta Adresi : meneksee@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 59 kalem Sempozyum - seminer organizasyon hizmet alım işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İstanbul, Bursa
c) Süresi : İşe başlama tarihi 22.09.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Türkiye Adalet Akademisi / Ahlatlıbel Mah., Şehit Savcı Mehmet Selim Kiraz Bulvarı, 06095, Çankaya/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 21.07.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

Türkiye Seyahat Acenteları Birliği tarafından usulune uygun olarak adlarına düzenlenmiş (TÜRSAB) üyesi olduklarına dair belgenin aslını, noter tasdikli suretini veya aslı idarece görülmüştür şerhi bulunan fotokopisini teklifleri ile bilrilkte sunmaları zorunludur.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve özel sektörde tek sözleşmede gerçekleştirilen seminer, sempozyum, kongre, toplantı ve organizasyon hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Türkiye Adalet Akademisi Başkanlığının Halkbankası Dikmen Şubesi nezdindeki TR 21 - 0001-2009-3980-0006-0000-02 nolu hesabına yatırıldığına dair dekontun ibrazı karşılığında Türkiye Adalet Akademisi Bilimsel Çalışmalar ve Enformasyon Şube Müdürlüğünden alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Türkiye Adalet Akademisi Genel Evrak Bürosu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
Ana toplantı salonu dekoru 25x5m ebatlarında 1 adet
Ana toplantı salonu podyumu 10x4m ebatlarında 1 adet
Ana toplantı salonu dijital kürsü 3 gün
delege mikrofonu 18 adet
telsiz mikrofon 9 adet
yaka mikrofonu 18 adet
simültane tercüme sistemi (4+1 sistem) (2 program için) 6 adet
simültane tercüme kabini (2 program için) 18 kişi
simültane kulaklık (2 program için) 2.100 kişi
İngilizce simültane tercüman (2 program için) 12 kişi
Arapça simültane tercüman (2 program için) 12 kişi
Rusça simültane tercüman 6 adet
İngilizce ardıl tercüman 3 kişi
Program Sunum Çevirileri (İngilizce, Arapça, Rusça, Türkçe) (2 program için) 1 program da rusça olmayacak. 2 adet
ana toplantı salonu personeli 3 adet
profesyonel sunucu (2 program için) 2 kişi
kamera (Kameramanla birlikte) (2 program için) 6 adet
fotoğraf çekimi (2 program için) 6 kişi
renkli lazer yazıcı 3 adet
siyah beyaz lazer yazıcı 3 adet
dizüstü bilgisayar 3 kişi
Kayıt merkezi dekoru 7x3m ebatlarında 1 adet
kayıt merkezi personeli 6 adet
Atatürk Havalimanı karşılama masası ve dekor (iç hatlar, dış hatlar ve VIP salonu) 1 adet
Sabiha Gökçen Havalimanı karşılama masası ve dekor (iç hatlar, dış hatlar ve VIP salonu) 1 adet
havalimanı personeli 6 adet
Baskılı bloknot (2 program için) 700 adet
Cepli Dosya (2 program için) 700 adet
Baskılı tükenmez kalem (2 program için) 700 adet
VIP hediyelik (2 program için) 200 adet
Hediye (2 program için) 200 adet
Baskılı çanta (2 program için) 200 adet
Tanıtma afişi (50x70cm ebatlarında) (2 program için) 30 adet
Kırlangıç Bayrak 10 adet
Roll up (Mekanizma Dahil) 10 adet
Davetiyeler (2 program için) 400 adet
Sertifika VIP 200 adet
Sertifika (2 program için) 500 adet
Otel girişi toplantı tanıtım banner (20x4m ebatlarında, Avrupa baskı, germe vinil) (2 program için) 2 adet
Baskılı Yaka Kartı ve İpi (2 program için) 700 adet
Toplantı programı (A4 ebatlarında) (2 program için) 700 adet
Kongre Kitapçığı (Program, Teblig Özetleri, Özgeçmişler ve Bilgilendirme) İngilizce, Arapça, Rusça ve Türkçe birlikte (1 program *400) Kongre Kitapçığı (Program, Teblig Özetleri, Özgeçmişler ve Bilgilendirme) İngilizce, Arapça ve Türkçe birlikte (1 progra 800 adet
Yurt dışı uçak bileti (gidiş - dönüş) (2 program için) 180 adet
Yurt içi uçak bileti (gidiş - dönüş) (2 program için) 140 kişi
Yurt içi ulaşım (otobüs - tren vs) 20 adet
Binek Araç 3 kişi
VIP minibüs 3 kişi
19 Kişilik minübüs (havalimanı transferleri için 24 saat tahsis) 4 kişi
Konaklamasız katılımcı (Toplantının yapıldığı otelde konaklamalı katılımcılarla aynı koşullarda öğle yemeği) (Programın 1. günü 200 kişi, 2. günü 80 kişi, 3. günü 20 kişi olmak üzere) 300 kişi
28 - 29 Eylül 2017, İSTANBUL'da Öğle Yemeği (Teknik Şartnamede belirtilen yerlerde) 140 adet
Konaklamalı ve konaklamasız tüm katılımcılar için eğitim programı süresince öğleden önce 1 (bir) ve öğleden sonra 1 (bir) olmak üzere günde iki kez verilecek cafe break hizmeti (Programın 1. günü 400 kişi, 2. günü 300 kişi, 3. günü 50 kişi olmak üzere) 750 kişi
Gala Yemeği 100 kişi
Sosyal Program Öğle Yemeği (2 program için 2*60 kişi) 120 kişi
Hoşgeldiniz resepsiyonu müzik dinletisi ve folklor ekibi 1 adet
27-29 Eylül 2017, İSTANBUL, Konaklama tek kişilik odada yarım pansiyon (sabah kahvaltısı + akşam yemeği) (Enaz 100 oda kapasiteli ve şartnamedeki diğer hizmetleri karşılayabilecek, İstanbul İli / Şişli, Beşiktaş, Fatih, Eyüp Bölgelerinde, idarece de uygun 140 adet
4 - 8 Ekim 2017, İSTANBUL, Konaklama tek kişilik odada tam pansiyon (sabah kahvaltısı + öğle yemeği + akşam yemeği) (Enaz 200 oda kapasiteli ve şartnamedeki diğer hizmetleri karşılayabilecek, İstanbul İli / Şişli, Beşiktaş ve Beyoğlu Bölgelerinde, idarece 800 adet
Boğaz turu (Yemeksiz) (2 program için 2*75 kişi) 150 kişi
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)