İhale No | 2017/245701 |
Sektör | Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri |
İdare | TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU BİLİM İNSANI DESTEK DAİRE BASKANLIGI |
Şikayet Bedeli | 101.344,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 29 Mayıs 2017 |
İhale Tarihi | 20 Haziran 2017 14:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU (BİLİM İNSANI DESTEKLEME DAİRE BAŞKANLIĞI)
07-24 Eylül 2017 tarihleri arasında yapılacak olan "Ulusal Bilim Olimpiyatları Yaz Okulu Organizasyonu" hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/245701 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | ATATÜRK BULVARI 221 06100 KAVAKLIDERE ÇANKAYA/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 312 - 298 14 59 - 312 - 427 36 98 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@tubitak.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 399 Kişi ile 07-24 Eylül 2017 Tarihleri arasında yapılacak olan "Ulusal Bilim Olimpiyatları 2017 Yaz Okulu Organizasyonu" hizmet alımı. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | • Yaz Okullarının Afyon il merkezinde, Kültür ve Turizm Bakanlığından alınmış 5 yıldızlı tesis olduğunu gösteren Turizm İşletmesi Belgesi’ne sahip iki tesiste yapılması planlanmaktadır. Termal otellerde salonlar giriş katının altında olmayacaktır. |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 07.09.2017, işin bitiş tarihi 23.09.2017 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | TÜBİTAK BAŞKANLIĞI- Atatürk Bulvarı No:221, Satınalma Müdürlüğü, Kavaklıdere/ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 20.06.2017 - 14:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
1) Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği (TÜRSAB) üyelik belgesinin aslı veya aslının uygunluğu noterce onaylanmış örneği.
2) A Grubu Seyahat Acentesi olduğuna dair belgenin aslı veya aslına uygunluğunu noterce onaylanmış örneği.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Yurt içinde veya yurt dışında Kamu veya özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen kongre, seminer, toplantı, organizasyon işidir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Atatürk Bulvarı No:221, Satınalma Müdürlüğü, 06100 Kavaklıdere / ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TÜBİTAK BAŞKANLIĞI - Atatürk Bulvarı No:221, Satınalma Müdürlüğü, 06100 Kavaklıdere / ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
07.09.2017-23.09.2017 TÜBİTAK Personeli (A Oteli) - Tek kişilik oda | 34 | kişi |
09.09.2017-22.09.2017 Öğretim Üyesi (A Oteli) - Tek kişilik oda | 224 | kişi |
09.09.2017-22.09.2017 Rehber (A Oteli) - Çift kişilik oda | 196 | kişi |
09.09.2017-22.09.2017 Öğrenciler (A Oteli) - Çift kişilik oda | 2.100 | kişi |
07.09.2017-23.09.2017 TÜBİTAK Personeli (B Oteli) - Tek kişilik oda | 34 | kişi |
09.09.2017-22.09.2017 Öğretim Üyesi (B Oteli) - Tek kişilik oda | 224 | kişi |
09.09.2017-22.09.2017 Rehber (B Oteli) - Çift kişilik oda | 196 | kişi |
09.09.2017-22.09.2017 Öğrenciler (B Oteli) - Çift kişilik oda | 2.100 | kişi |
08.09.2017-23.09.2017 Binek Araç (A OTELİ) | 16 | gün |
08.09.2017-23.09.2017 Binek Araç (B Oteli) | 16 | gün |
09.09.2017-23.09.2017 Öğretim Üyeleri/Rehberlerin Transferi (A OTELİ) | 45 | gün |
09.09.2017-23.09.2017 Öğretim Üyeleri/Rehberlerin Transferi (B OTELİ) | 45 | gün |
09.09.2017-23.09.2017 Öğrencilerin Transferi (A OTELİ) | 16 | gün |
09.09.2017-23.09.2017 Öğrencilerin Transferi (B OTELİ) | 16 | gün |
09.09.2017-23.09.2017 GSM Telefon ve Hattı (A OTELİ) | 30 | gün |
09.09.2017-23.09.2017 GSM Telefon ve Hattı (B OTELİ) | 30 | gün |
10.09.2017-23.09.2017 Derslikler (Ofisler, Bilgisayar, Makine ve Ekipmanları) (A OTELİ) | 84 | gün |
10.09.2017-23.09.2017 Derslikler (Ofisler, Bilgisayar, Makine ve Ekipmanları) (B OTELİ) | 84 | gün |
09.09.2017-23.09.2017 Akademik Ofis (Bilgisayar Makine ve Ekipmanları, Kırtasiye Malzemeleri) (A OTELİ) | 15 | gün |
09.09.2017-23.09.2017 Akademik Ofis (Bilgisayar Makine ve Ekipmanları, Kırtasiye Malzemeleri) (B OTELİ) | 15 | gün |
08.09.2017-23.09.2017 Yönetim Ofisi ve Yönetim Ofisinde Kullanılacak Makine ve Ekipmanlar (A OTELİ) | 15 | gün |
08.09.2017-23.09.2017 Yönetim Ofisi ve Yönetim Ofisinde Kullanılacak Makine ve Ekipmanlar (B OTELİ) | 16 | gün |
10.09.2017-23.09.2017 Üniversiteye Servisle Transfer | 4 | gün |
Branda Afiş (500 cm x 250 cm) (Toplam) | 2 | adet |
Roll-up (Toplam) | 2 | adet |
Yaka Kartı (Toplam) | 399 | adet |
Sırt Çantası (Toplam) | 300 | adet |
Defter (Toplam) | 300 | adet |
USB Bellek (Toplam) | 399 | adet |
Vertasil Kurşun Kalem Seti (Toplam) | 300 | adet |
Sabah Kahvaltı (A OTELİ) | 40 | kişi |
Öğle Yemeği (A OTELİ) | 100 | kişi |
Sabah Kahvaltı (B OTELİ) | 40 | kişi |
Öğle Yemeği (B OTELİ) | 100 | kişi |
Akşam Yemeği (A OTELİ) | 50 | kişi |
Akşam Yemeği (B OTELİ) | 50 | kişi |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)