İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/125780 - Organizasyon Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2017/125780
Sektör İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATINALMA DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET ALIMLARI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 28 Mart 2017
İhale Tarihi 13 Nisan 2017 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI HİZMET ALIMLARI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

İZMİR KÜLTÜR PLATFORMU GİRİŞİMİ YAZ OKULU ORGANİZASYON HİZMETİ İLE BASKI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/125780

1-İdarenin

a) Adresi : CUMHURİYET BULVARI NO: 1 K: 4 35250 KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2322933740 - 2322933741
c) Elektronik Posta Adresi : hizmetalimlari@izmir.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : İZMİR KÜLTÜR PLATFORMU GİRİŞİMİ YAZ OKULU ORGANİZASYON HİZMETİ İLE BASKI HİZMETİ ALIMI (2 KISIM 25 HİZMET KALEMİ)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : YÜKLENİCİNİN BASIMEVİ VE İDARENİN BELİRLEYECEĞİ YERLER
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.05.2017, işin bitiş tarihi 20.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Cumhuriyet Bulvarı No:1 K:4 Oda No: 430 Konak / İZMİR
b) Tarihi ve saati : 13.04.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Cumhuriyet Bulvarı No:1 K:4 Oda No:426 Konak/İZMİR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Cumhuriyet Bulvarı No:1 K:4 Oda No: 426 Konak / İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
BASIM HIZMETI ALIMI (BASKI HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 1.000,000 adet
HIZMET ALIMI (EDİTÖRLÜK HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 3,000 adet
HIZMET ALIMI (GRAFİK TASARIM HİZMETİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN TÜM GİDERLER TEKLİF FİYATINA DAHİL EDİLECEKTİR.)) 1,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (KONAKLAMA HİZMETİ (TEK KİŞİLİK ÇADIR KONAKLAMASI + KAHVALTI) (20 X 6 GECE)) 120,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (KONAKLAMA HİZMETİ (16 KİŞİLİK ODA KONAKLAMASI + KAHVALTI) (16X6 GECE)) 96,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (KONAKLAMA HİZMETİ (8 KİŞİLİK ODA KONAKLAMASI + KAHVALTI) (8X6 GECE)) 48,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (KONAKLAMA HİZMETİ (4 KİŞİLİK ODA KONAKLAMASI + KAHVALTI) (16X6 GECE)) 96,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (KONAKLAMA HİZMETİ (2 KİŞİLİK ODA KONAKLAMASI + KAHVALTI) (4X6 GECE)) 24,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (KONAKLAMA HİZMETİ (1 KİŞİLİK ODA KONAKLAMASI + KAHVALTI)(8X6 GECE)) 48,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (ÖĞLE YEMEĞİ YİYECEK VE İÇECEK HİZMETİ (SEBZE YEMEĞİ, PİLAV YA DA MAKARNA, YOĞURT, CACIK YA DA SALATA)) (72 X 6 GÜN)) 432,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (AKŞAM YEMEĞİ YİYECEK VE İÇECEK HİZMETİ (SEBZE YEMEĞİ, PİLAV YA DA MAKARNA, YOĞURT, CACIK YA DA SALATA) (72 X 6)) 432,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (İKRAM YİYECEK VE İÇECEK HİZMETİ (GÜNDE 3 KERE ÇAY VE SU SERVİSİ) (216 X 6 GÜN)) 1.296,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (ULAŞIM HİZMETİ (İSTANBUL - İZMİR - İSTANBUL GİDİŞ DÖNÜŞ, EKONOMİ SINIFI UÇAK BİLETİ. UÇAK BİLETLERİ PROMOSYON ALINMAYACAKTIR.) (8 KİŞİ)) 8,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (ULAŞIM HİZMETİ (ANKARA - İZMİR - ANKARA GİDİŞ DÖNÜŞ, EKONOMİ SINIFI UÇAK BİLETİ. UÇAK BİLETLERİ PROMOSYON ALINMAYACAKTIR.)) 1,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (ATÖLYE PERFORMANS ETKİNLİKLERİ HİZMETİ (THE UNDERDOGZ PERFORMANSI)) 1,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (ATÖLYE PERFORMANS ETKİNLİKLERİ HİZMETİ (NOKSAN PERFORMANSI)) 1,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (ATÖLYE PERFORMANS ETKİNLİKLERİ HİZMETİ (TERANE MÜZİK ORKESTRASI PERFORMANSI)) 1,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (ATÖLYE PERFORMANS ETKİNLİKLERİ HİZMETİ (GAZAPİZM PERFORMANSI)) 1,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (ATÖLYE PERFORMANS ETKİNLİKLERİ HİZMETİ (APEİRON COLLEKTİVE DJ PERFORMANSI)) 1,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (ŞEHİR İÇİ TRANSFER HİZMETİ (72 KİŞİNİN 2016 MODEL, KLİMALI, KONFORLU, ŞOFÖRLÜ, KATILIMCI SAYISINA UYGUN BÜYÜKLÜKTE, ARAÇ YA DA ARAÇLAR İLE, 23 AĞUSTOS 2017 TARİHİNDE İZMİR KENT MERKEZİNDEN ŞİRİNCE'YE VE 29 AĞUSTOS 2017 TARİHİNDE ŞİRİ 1,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (ŞEHİR İÇİ TRANSFER HİZMETİ (ATÖLYE PERFORMANS ETKİNLİĞİ KATILIMCILARININ 2016 MODEL, KLİMALI, KONFORLU, ŞOFÖRLÜ ARAÇ YA DA ARAÇLAR İLE İZMİR ŞEHİR MERKEZİNDEN ENSTRÜMANLARIYLA BİRLİKTE ETKİNLİK MEKANINA VE TEKRAR İZMİR ŞEHİR MERKEZİN 5,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (ŞEHİR İÇİ TRANSFER HİZMETİ (ATÖLYE VE FORUM ETKİNLİKLERİ İÇİN ŞEHİR DIŞI DAVETLİLERİN 2016 MODEL, KLİMALI, KONFORLU, ŞOFÖRLÜ ARAÇ YA DA ARAÇLAR İLE HAVAALANINDAN ŞİRİNCE'YE VE ŞİRİNCE'DE HAVAALANINA ULAŞIMLARI.)) 1,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (ŞEHİR İÇİ TRANSFER HİZMETİ (ETKİNLİK YAPILACAK YERDE, ETKİNLİK SÜRESİNCE KULLANIMA HAZIR, 2016 MODEL, KLİMALI, KONFORLU, ŞOFÖRLÜ, 5 KİŞİLİK İKİ ADET ARAÇ BULUNDURULMASI. ARAÇLAR GÜNLÜK KULLANIMIN DIŞINDA, GÜNDE BİR GİDİŞ - BİR GELİŞİ 2,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (KOORDİNATÖRLÜK HİZMETİ (YAZ OKULUNUN MODELLER VE STRATEJİLER, ATÖLYELER, LAB VE ATÖLYE - PERFORMANS ETKİNLİKLERİNİN KOORDİNASYONUNU SAĞLAYACAK BİR KOORDİNATÖR; İLGİLİ ÜNİVERSİTENİN GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİNİN DÖRT YILLIK HERHANGİ BİR 1,000 adet
ORGANİZASYON HİZMETİ (KOORDİNATÖR ASİSTANLIĞI HİZMETİ (YAZ OKULUNUN MODELLER VE STRATEJİLER, ATÖLYELER, LAB VE ATÖLYE - PERFORMANS ETKİNLİKLERİNİN, AYRICA ULAŞIM VE SEKRETERYA İŞLERİNİN KOORDİNASYONUNUN ASİSTANLIĞINI ÜSTLENECEK BİR KOORDİNATÖR YARDIMCISI, 1,000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)