İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2012/47644 - Organizasyon Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2012/47644
Sektör Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
İdare TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU ULUSLARARASI İŞBİRLİĞİ DAİRE BAŞKANLIĞI
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 26 Nisan 2012
İhale Tarihi 21 Mayıs 2012 14:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama


ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
Tür kiy e B ili ms el Ve Te kno l o j ik Ara Şt ır ma K uru mu
11-12-13 Temmuz 2012 tarihlerinde, İstanbul’da Düzenlenecek “YurtdıŞındaki Türk Bilim İnsanları ÇalıŞtayı” organizasyon iŞi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye iliŞkin ayrıntılı bilgiler aŞağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/47644
1-İda re nin
a) Adresi : Atatürk Bulvarı No:221, 06100 Kavaklıdere / Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 312 - 468 5300/1116 - 312 - 4273698
c) Elektronik Posta Adresi : seyitali.yagbasan@tubitak.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına iliŞkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari Şartnameden ulaŞılabilir.
b) Yapılacağı yer : Atatürk Bulvarı No:221 Satınalma Müdürlüğü - 06100 Kavaklıdere /
Ankara
c) Süresi : İŞe baŞlama tarihi 11.07.2012, iŞin bitiŞ tarihi 13.07.2012
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Atatürk Bulvarı No:221 Satınalma Müdürlüğü - 06100 Kavaklıdere /
Ankara
b) Tarihi ve saati : 21.05.2012 - 14:30
4. İhaleye katılabilme Şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma Şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kiŞi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmıŞ, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kiŞi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmıŞ, tüzel kiŞiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu iŞin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iŞ için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
1)Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği (TÜRSAB) üyelik belgesinin aslı veya aslının uygunluğu noterce onaylanmıŞ örneği.
2) A Grubu Seyahat Acentesi olduğuna dair belgenin aslı veya aslına uygunluğu noterce onaylanmıŞ örneği.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kiŞi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kiŞi olması halinde, ilgisine göre tüzel kiŞiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kiŞiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kiŞiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. İekli ve içeriği İdari İartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. İekli ve içeriği İdari İartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu iŞin alt yüklenicilere yaptırmayı düŞündükleri iŞlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kiŞi tarafından iŞ deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kiŞiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müŞavir ya da serbest muhasebeci mali müŞavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu Şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe iliŞkin belgeler ve bu belgelerin taŞıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamıŞ nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eŞdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müŞavir veya serbest muhasebeci mali müŞavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eŞdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu
takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiŞ ve onaylanmıŞ serbest meslek kazanç
defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması Şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müŞavir veya serbest muhasebeci mali müŞavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İŞ hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet iŞlerinin gerçekleŞtirilen kısmının veya bitirilen hizmet iŞlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiŞ faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden iŞlerin gerçekleŞtirilen kısmının veya bitirilen iŞlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere iliŞkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe iliŞkin belgeler ve bu belgelerin taŞıması gereken kriterler:
4.3.1. İŞ deneyim belgeleri:
Son beŞ yıl içinde bedel içeren bir sözleŞme kapsamında kabul iŞlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iŞ veya benzer iŞlere iliŞkin iŞ deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iŞ olarak kabul edilecek iŞler:
4.4.1.Yurt içinde veya yurt dıŞında Kamu veya Özel Sektrörde bedel içeren tek bir sözleŞme kapsamında taahhüt edilen ve kabul iŞlemleri tamamlanan kongre, seminer ve toplantı organizasyon iŞleridir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karŞılığı Atatürk Bulvarı No:221
Satınalma Müdürlüğü - 06100 Kavaklıdere / Ankara adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 55 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini VakıfBank Ankara Merkez İubesi TR490001500158007290109235 no'lu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline iliŞkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep baŞvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beŞ gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iŞ günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaŞmamasından veya geç ulaŞmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir Şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Atatürk Bulvarı No:221 Satınalma Müdürlüğü - 06100 Kavaklıdere /
ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iŞ kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleŞme imzalanacaktır.
Bu ihalede, iŞin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetvel Adı Miktar Birim
KONAKLAMA : - 11-12-13 Temmuz 2012 tarihleri arasında ABD'den gelen katılımcılar (100 kişi, 100 oda, 3 gece) 300,000 Oda
- 11-12-13 Temmuz 2012 tarihleri arasında TÜRKİYE'den gelen katılımcılar (80 kişi, 80 oda, 2 gece) 160,000 Oda
TOPLANTI SALONLARI : -12-13 Temmuz 2012 tarihlerinde, Toplantı Salonu Kira bedeli (180 kişilik - 1 Salon) 2,000 Gün
-12-13 Temmuz 2012 tarihlerinde, VİP Salonu (20 kişilik - 1 Salon) 2,000 Gün
12-13 Temmuz 2012 tarihlerinde, Sekreterya odası (20 kişilik - 1 Salon) 2,000 Gün
12-13 Temmuz 2012 tarihlerinde, Sergi Alanı (50 kişilik - 1 Alan) 2,000 Gün
12-13 Temmuz 2012 tarihlerinde, Dinlenme Alanı (500 kişilik - 1 Alan) 2,000 Gün
12-13 Temmuz 2012 tarihlerinde, Vestiyer Alanı 2,000 Gün
YEMEKLER : -12-13 Temmuz 2012 tarihlerinde, Öğle Yemeği (180 kişilik, 2 gün) 360,000 Kişi
-12-13 Temmuz 2012 tarihlerinde, Akşam Yemeği (180 kişilik, 2 gün) 360,000 Kişi
-12-13 Temmuz 2012 tarihlerinde, toplantı arası kahve molaları (180 kişilik, 2 gün) 360,000 Kişi
GEZİLER : 13 Temmuz 2012 tarihlerinde, Sosyal Programlar [Sosyal Etkinlik Çerçevesinde; İstanbul içi Gezi (Yemek ve Transferler Dahil)] 140,000 Kişi
KİRALANACAK TEKNİK EKİPMANLAR: -12-13 Temmuz 2012 tarihlerinde, Lazer siyah beyaz yazıcı (4 adet, 2 gün) 2,000 Gün
-12-13 Temmuz 2012 tarihlerinde, Lazer renkli yazıcı (1 adet, 2 gün) 2,000 Gün
12-13 Temmuz 2012 tarihlerinde, Dizüstü bilgisayar (3 adet, 2 gün) 2,000 Gün
-12-13 Temmuz 2012 tarihlerinde, Projeksiyon Cihazı ve Perdesi (2 adet, 2 gün) 2,000 Gün
-12-13 Temmuz 2012 tarihlerinde, Lazer Pointer (1 adet, 2 gün) 2,000 Gün
-12-13 Temmuz 2012 tarihlerinde, Yaka Mikrofonu (1 adet, 2 gün) 2,000 Gün
-12-13 Temmuz 2012 tarihlerinde, Masa Mikrofonu (5 adet, 2 gün) 2,000 Gün
-12-13 Temmuz 2012 tarihlerinde, Telsiz Mikrofonu (3 adet, 2 gün) 2,000 Gün
-12-13 Temmuz 2012 tarihlerinde, Fotokopi Makinası (1 adet, 2 gün) 2,000 Gün
-12-13 Temmuz 2012 tarihlerinde, Tuval Yada Panel (20 adet, 2 gün) 2,000 Gün
TRANSFERLER : -11 Temmuz 2012 tarihinde, Havaalanı/Konaklama Yeri 50,000 Sefer
-13 Temmuz 2012 tarihinde, Konaklama Yeri /Havaalanı 50,000 Sefer
YAPILACAK MALZEME ve DİĞER : -Evrak Çantası 200,000 Adet
-Kalem Seti 200,000 Adet
-Yaka Kartı 200,000 Adet
-Bloknot 200,000 Adet
-Pankart 4,000 Adet
-Kırlangıç Bayrak 10,000 Adet
-Konuşmacı İsimlik 10,000 Adet
KIRTASİYE MALZEMELERİ : -Fotokopi Kağıdı (Top) 20,000 Top
-Zımba Makinası ve Teli (kutu) 10,000 Kutu
-Delgeç (standart) 4,000 Adet
-Delgeç (Büyük) 2,000 Adet
-Makas 6,000 Adet
-Klasör Dosya (Dar) 5,000 Adet
-Klasör Dosya (Geniş) 5,000 Adet
-Naylon Telli Dosya 75,000 Adet
-Şeffaf Poşet Dosya 250,000 Adet
- Dev ve Orta Boy Ataç 5,000 Kutu
- Tükenmez Kalem 150,000 Adet
- Fosforlu Kalem 40,000 Adet
- Küçük Seloteyp 10,000 Adet
- Seloteyp Makinası 1,000 Adet
- Post-İt 15,000 Adet
- Maşa Tipi Tel Zımba Açacağı 5,000 Adet
- Maket Bıçağı (Küçük Boy) 5,000 Adet
- Maket Bıçağı (Büyük boy) 5,000 Adet
- CD ve Asetat Kalemi 15,000 Adet
- CD PWIR 25,000 Adet
- DVD RWIR 25,000 Adet
- Lastikli Dosya 150,000 Adet
BASKI İŞLERİ : - Davetiyeler 200,000 Adet
- Davetiye Zarfı 200,000 Adet
- Belgeler (Katılım) 180,000 Adet
-Etkinlik Program Basımı 180,000 Adet
FOTOĞRAF ÇEKİMİ ve VİDEO KAYIDI : -Etkinlik süresince video ve fotograf çekimi 2,000 Gün
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)