İhale No | 2017/15784 |
Sektör | Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri |
İdare | GEBZE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
Şikayet Bedeli | 202.718,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 253.439.417 TL'den fazla |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Kocaeli |
İşin İli | Kocaeli |
Yayın Tarihi | 13 Ocak 2017 |
İhale Tarihi | 13 Şubat 2017 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
GEBZE BELEDİYESİ KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ
26 AY SÜRELİ YAZ VE KIŞ OKULLARI,BİLİM MERKEZLERİ, KÜLTÜR MERKEZİ, GESMEK EĞİTİM KURS HİZMETLERİ İLE REKLAM, TANITIM VE ORGANİZASYON HİZMET ALIM İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/15784 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | GÜZELLER MAH. BAHAR CAD. NO: 1 41400 GEBZE/KOCAELİ |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2626420430 - 2626417811 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | destekhizmetleri@gebze.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 26 AY SÜRELİ 158 ADET PERSONEL ÇALIŞTIRILMASI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Gebze Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğüne Bağlı Birimler |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.03.2017, işin bitiş tarihi 30.04.2019 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Güzeller Mah. Bahar Cad. No.: 1 Gebze/KOCAELİ (Gebze Belediyesi Encümen Toplantı Odası) |
b) Tarihi ve saati | : | 13.02.2017 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Her Türlü Meslek ve Sanat Eğitim Kursları, Seminer Anma Törenleri, Müzik ve Gösteri Organizasyonlarının Birlikte yapıldığı işler benzeri iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gebze Belediyesi Etüd Proje Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gebze Belediyesi Etüd Proje Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
KOORDİNATÖR(Brüt asgari ücretin %165 fazlası) | 1 | 26 | Ay |
DANIŞMA MERKEZİ SORUMLUSU(Brüt asgari ücretin %155 fazlası) | 1 | 26 | Ay |
KOORDİNATÖR YARDIMCISI(Brüt asgari ücretin %140 fazlası) | 4 | 26 | Ay |
EĞİTİM PLANLAMA VE ÖĞRETMEN SORUMLUSU(Brüt asgari ücretin %136 fazlası) | 1 | 26 | Ay |
PDR, PSİKOLOG(Brüt asgari ücretin %136 fazlası) | 6 | 26 | Ay |
DİYETİSYEN(Brüt asgari ücretin %136 fazlası) | 1 | 26 | Ay |
BRANŞ ÖĞRETMENİ(Brüt asgari ücretin %110 fazlası) | 16 | 26 | Ay |
ÖĞRENCİ İŞLERİ GÖREVLİSİ(Brüt asgari ücretin %80 fazlası) | 6 | 26 | Ay |
GRAFİKER(Brüt asgari ücretin %80 fazlası) | 3 | 26 | Ay |
TEKNİK PERSONEL(Brüt asgari ücretin %80 fazlası) | 12 | 26 | Ay |
FOTOĞRAFÇI(Brüt asgari ücretin %80 fazlası) | 2 | 26 | Ay |
SEYİS(Brüt asgari ücretin %80 fazlası) | 2 | 26 | Ay |
SOFÖR(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 4 | 26 | Ay |
TAM ZAMANLI USTA ÖĞRETİCİ(Brüt asgari ücretin %45 fazlası) | 45 | 20 | Ay |
OFİS PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) | 21 | 26 | Ay |
OFİS PERSONELİ (ENGELLİ)(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) | 3 | 26 | Ay |
HİZMETLİ(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) | 27 | 26 | Ay |
HİZMETLİ (ENGELLİ)(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) | 3 | 26 | Ay |
SEMİNER | 120 | saat | |
ÖĞRETMENLER GÜNÜ ORGANİZASYONU | 2 | adet | |
DERİ ÖĞRETMEN ÇANTASI | 300 | adet | |
ÇANAKKALE GEZİSİ ORGANİZASYONU | 3 | adet | |
BURSA GEZİSİ ORGANİZASYONU | 3 | adet | |
EDİRNE GEZİSİ ORGANİZASYONU | 3 | adet | |
KONYA GEZİSİ ORGANİZASYONU | 3 | adet | |
ANKARA GEZİSİ ORGANİZASYONU | 3 | adet | |
DÜZCE GEZİSİ ORGANİZASYONU | 3 | adet | |
BOLU GEZİSİ ORGANİZASYONU | 3 | adet | |
BİLECİK GEZİSİ ORGANİZASYONU | 3 | adet | |
DEKORASYON VE ALAN SÜSLEME | 3 | adet | |
GENEL SERGİ KATALOĞU | 2.000 | adet | |
BRANŞ KATALOĞU | 10.000 | adet | |
WEB SAYFASI YILLIK DOMAİN VE HOSTİNG ÜCRETİ | 30 | adet | |
1 ADET CAMLI MİNİBÜS ARAÇ | 26 | ay | |
1 ADET VAN MİNİBÜS ARAÇ | 26 | ay | |
1 ADET SEDAN OTOMOBİL ARAÇ | 26 | ay | |
2 ADET CAMLI TİCARİ BİNEK ARAÇ | 26 | ay | |
YAZ VE KIŞ OKULU ÇANTASI | 20.000 | adet | |
FORMA TAKIMI (ŞORT+TİŞÖRT+ÇORAP) | 16.000 | adet | |
EŞOFMAN TAKIMI | 300 | adet | |
SPOR AYAKKABISI | 300 | adet | |
SEREMONİ TİŞÖRTÜ | 300 | adet | |
İDMAN TİŞÖRTÜ | 300 | adet | |
ŞORT | 300 | adet | |
TİŞÖRT | 4.000 | adet | |
ANTRENMAN EŞOFMANI | 4.000 | adet | |
YAĞMURLUK | 4.000 | adet | |
BİNİCİLİK KASKI (ÇOCUK) | 150 | adet | |
BONE (YÜZME ÇOCUK BOY) | 3.000 | adet | |
FUTBOL TOPU 4 Numara | 1.000 | adet | |
FUTBOL TOPU 5 Numara | 800 | adet | |
DÜDÜK | 200 | adet | |
HUNİ (BÜYÜK) | 200 | adet | |
HUNİ (KÜÇÜK) | 800 | adet | |
ÇANAK | 1.000 | adet | |
TOP TAŞIMA ÇANTASI | 100 | adet | |
BASKETBOL TOPU (5 NUMARA) | 600 | adet | |
BASKETBOL TOPU (6 NUMARA) | 600 | adet | |
BASKETBOL TOPU (7 NUMARA) | 600 | adet | |
VOLEYBOL TOPU | 600 | adet | |
MASA TENİSİ RAKETİ PROF | 120 | adet | |
MASA TENİSİ RAKETİ | 180 | adet | |
MASA TENİSİ TOPU (100 ' LÜ) | 9 | adet | |
MASA TENİSİ FİLESİ | 15 | adet | |
ANTRENMAN YELEĞİ (FİLELİ ÇOCUK BOY) | 1.000 | adet | |
ELEKTRİKLİ HAVA POMPASI | 4 | adet | |
LAPA | 15 | adet | |
TRANBOLİN (ÇOCUK HOBİ BOY) | 6 | adet | |
SATRANÇ TAKIMI (BASKILI) | 2.000 | adet | |
SATRANÇ EĞİTİM PANOSU (MIKNATISLI) | 30 | adet | |
SATRANÇ EĞİTİM PANOSU (TEKERLEKLİ) | 30 | adet | |
OKÇULUK SETİ SOFTARCHERY 2 | 18 | adet | |
BOCCE TOPU (PLASTİK) 8' Lİ TAKIM | 6 | takım | |
BOCCE TOPU (NİKELAJ) 8' Lİ TAKIM | 6 | takım | |
BADMİNTON SETİ (MİNİ) FİLE+ÇUBUKLAR | 6 | adet | |
BADMİNTON RAKETİ | 30 | adet | |
BADMİNTON TOPU 6'LI | 60 | kutu | |
HAMSBALL SETİ | 12 | adet | |
BİLBORD | 8.000 | adet | |
CLP | 2.000 | adet | |
VİNİL AFİŞ | 20.000 | metrekare | |
50X70 AFİŞ | 8.000 | adet | |
RULOP | 20 | adet | |
RULOP İÇ BASKISI | 200 | adet | |
FOLYO ZEMİN BASKI | 2.000 | metrekare | |
ONE WAY VİSİON | 500 | metrekare | |
TANITIM STANDI | 50 | adet | |
DEKOTA | 500 | metrekare | |
YAKA KARTI | 500 | adet | |
BASAMAKLI BROŞÜR STANDI | 50 | adet | |
KARTON KAPAKLI DOSYA (BASKILI) | 4.000 | adet | |
KARTVİZİT | 5.000 | adet | |
TANITIM KİTAPÇIĞI | 240.000 | adet | |
DAVETİYE | 5.000 | adet | |
DAVETİYE ZARFI | 5.000 | adet | |
DERİ KAPAKLI HESAP MAKİNALI AJANDA | 3.000 | adet | |
CEP AJANDASI | 3.000 | adet | |
MASA ÜSTÜ TAKVİM SÜMENİ | 2.000 | adet | |
2 KIRIMLI BROŞÜR | 10.000 | adet | |
YAZ VE KIŞ OKULLARI PART TİME EĞİTMEN; Bu personele Brüt asgari ücretin % 230 fazlasının, iş kanununa göre aylık çalışma süresi 225 saate bölümü sonucunda elde edilecek ücret, brüt ders saat ücreti olarak kabul edilecektir. Bu personelin ücretine yol ve y | 65.000 | saat | |
YAZ VE KIŞ OKULLARI SPOR YARALANMALARI VE İLK YARDIM PERSONELİ; Bu personele Brüt asgari ücretin % 230 fazlasının, iş kanununa göre aylık çalışma süresi 225 saate bölümü sonucunda elde edilecek ücret, brüt ders saat ücreti olarak kabul edilecektir. Bu per | 1.400 | saat | |
ETÜT PERSONELİ PART TİME; Bu personele Brüt asgari ücretin % 190 fazlasının, iş kanununa göre aylık çalışma süresi 225 saate bölümü sonucunda elde edilecek ücret, brüt ders saat ücreti olarak kabul edilecektir. Bu personelin ücretine yol ve yemek ücreti e | 22.000 | saat | |
PART TİME USTA ÖĞRETİCİ; Bu personele Brüt asgari ücretin % 190 fazlasının, iş kanununa göre aylık çalışma süresi 225 saate bölümü sonucunda elde edilecek ücret, brüt ders saat ücreti olarak kabul edilecektir. Bu personelin ücretine yol ve yemek ücreti ek | 53.000 | saat |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)