İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2016/320808 - Organizasyon Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2016/320808
Sektör Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
İdare TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU BİLİM İNSANI DESTEK DAİRE BASKANLIGI
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 17 Ağustos 2016
İhale Tarihi 8 Eylül 2016 14:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

BİLİM İNSANI DESTEKLEME DAİRE BAŞKANLIĞI DİĞER ÖZEL BÜTÇELİ KURULUŞLAR TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU

TÜBİTAK ÜNİVERSİTE PROJE YARIŞMALARI ORGANİZASYONU hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/320808

1-İdarenin

a) Adresi : ATATÜRK BULVARI 221 06100 KAVAKLIDERE ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122981462 - 3124273698
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@tubitak.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 20-25 Ekim 2016 tarihleri arasında Ankara'da düzenlenecek olan Üniversite Proje Yarışmaları Final Organizasyonu hizmet alımı ihalesi yaklaşık 314 kişiyle gerçekleştirilecektir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : TÜBİTAK BAŞKANLIK Binası , TOBB ETÜ Sosyal Tesislerinde ve Teknik Şartnamenin 3. maddesinde belirtilen tüm alan ve mekanlar.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 20.10.2016, işin bitiş tarihi 25.10.2016


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : TÜBİTAK Başkanlık Satınalma Müdürlüğü Atatürk Bulvarı No:221 Kat 7 06100 Kavaklıdere ANKARA
b) Tarihi ve saati : 08.09.2016 - 14:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

1)Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği (TÜRSAB) üyelik belgesinin aslı veya aslının uygunluğu noterce onaylanmış örneği.
2) A Grubu Seyahat Acentesi olduğuna dair belgenin aslı veya aslına uygunluğu noterce onaylanmış örneği.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Yurt içinde veya yurt dışında Kamu veya Özel Sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen kongre,seminer ve toplantı organizasyon işleridir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı TÜBİTAK Başkanlık Satınalma Müdürlüğü Atatürk Bulvarı No:221 Kat 7 06100 Kavaklıdere ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TÜBİTAK Başkanlık Satınalma Müdürlüğü Atatürk Bulvarı No:221 Kat 7 06100 Kavaklıdere ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
21-22-23-24 Ekim 2016 TÜBİTAK Personeli Konaklama (Tek Kişi Konaklama) 8 kişi
21-22-23-24 Ekim 2016 Jüri Üyeleri Konaklaması (Tek Kişi Konaklama) 48 kişi
21-22-23-24 Ekim 2016 Yarışmacı Öğrenci Konaklaması (Çift Kişi Konaklama) 1.200 kişi
21-22-23-24 Ekim 2016 Otelde Alınacak Akşam Yemeği ve Ara İkramlar 1.256 kişi
23-24 Ekim 2016 Otelde Yapılacak Seminerlerin Salon ve Teknik Giderleri 2 adet
21 Ekim 2016 Tarihlerinde Sergi Salonu Öğle Yemeği 150 kişi
21 Ekim 2016 Tarihlerinde Sergi Salonu Ara İkramlar 150 kişi
22-23-24 Ekim 2016 Tarihlerinde Sergi Salonu Öğle Yemeği 942 kişi
22-23-24 Ekim 2016 Tarihlerinde Sergi Salonu Ara İkramlar 942 kişi
22-23-24 Ekim 2016 Tarihlerinde Dizüstü Bilgisayar Kiralama 60 adet
22-23-24 Ekim 2016 Tarihlerinde Projeksiyon Cihazı & Perdesi 9 adet
22-23-24 Ekim 2016 Tarihlerinde Yazı Tahtası Kiralama 9 adet
22-23-24 Ekim 2016 Tarihlerinde Lazer Yazıcı (3 adet) ve Tarayıcı, faks ve fotokopi özelliği olan lazer yazıcı (1 adet) Kiralama 12 adet
"Sergi Salonu Kırtasiye malzemeleri (Toplam malzemeler için)" 1 adet
Sergi Salonu Ses Sistemi 3 adet
22-23-24 Ekim 2016 Tarihlerinde Stand Kiralama 450 adet
22-23-24 Ekim 2016 Tarihlerinde Jüri Odası ve İdari Ofis Stand Kiralama 12 adet
"20-21-22-23-24 Ekim 2016 Temizlik Hizmeti " 30 gün
"21-22-23-24 Ekim 2016 Güvenlik Hizmeti " 24 gün
21-22-23-24 Ekim 2016 Sağlık Hizmeti (Ambulans) 4 gün
20-21-22-23-24 Ekim 2016 Elektrik teknisyeni 10 gün
21-22-23-24-25 Ekim 2016 Yardımcı Eleman (Rehberlik) Hizmeti 75 gün
Çanta 314 adet
Yaka Kartı 314 adet
Pankart 4,2 x 6 m 3 adet
Pankart 8 x 2,5 m 1 adet
Kırlangıç Bayrak 40 adet
Yelken Bayrak 15 adet
Roll-Up 4 adet
Termos 314 adet
Ödül Çeki 30 adet
Kadife Dosya 100 adet
17-23 Ekim 2016 Billboard Afişi Basımı ve Bilboard Kiralanması 420 adet
21-22-23-24 Ekim 2016 Video Kaydı ve Fotoğraf Çekimi 4 adet
Katılımcı Transferleri (Tek Yön) 92 adet
20-21-22-23-24-25 Ekim 2016 tarihlerinde Binek Araç Kiralama 12 adet
Ziyaretçilerin Trasferi (Tek Yön) 54 adet
Açılış Töreni Organizasyonu 1 adet
Ödül Töreni Organizasyonu 1 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)