İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2016/14433 - Organizasyon Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2016/14433
Sektör Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
İdare GAZİEMİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ - İHALE BÜROSU
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 28 Ocak 2016
İhale Tarihi 1 Mart 2016 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

GAZİEMİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ - İHALE BÜROSU

Belediyemiz tarafından 21/04/2016-30/04/2016 tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan 19Gaziemir Ulusal ve Uluslararası Çocuk Şenliği Organizasyonu Hizmet Alımı İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/14433

1-İdarenin

a) Adresi : GAZI MAHALLESI ÖNDER CADDESI 41 35410 . GAZİEMİR/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2329990251 - 2322522566
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@gaziemir.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 Adet Organizasyon (58 Kalem)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İzmir İli sınırları Dahilinde
c) Süresi : İşe başlama tarihi 21.04.2016, işin bitiş tarihi 30.04.2016


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ÖNDER CADDESİ NO 41 GAZİEMİR BELEDİYESİ KAT 2 MECLİS SALONU
b) Tarihi ve saati : 01.03.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel sektörde gerçekleştirilen her türlü kültürel organizasyonlar veya festival organizasyonları hizmeti benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı ÖNDER CADDESİ NO 41 GAZİEMİR BELEDİYESİ KAT 3 DESTEK HİZ.MÜD.İHALE BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ÖNDER CADDESİ NO 41 GAZİEMİR BELEDİYESİ KAT 3 DESTEK HİZ.MÜD.İHALE BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
Ulaşım ve Transfer Gideri (Teknik Şartname Dahilinde) 7 gün
Ulaşım ve Transfer Gideri (Delegasyon Üyeleri) 7 gün
Konaklama (6 gecex135 kişi) (En az 4 yıldızlı bir otelde her şey dahil) 6 gün
Tercüman (19 kişi) 7 gün
Mihmandar (15 kişi) 7 gün
Yemek (Öğle ve Akşam yemeği) (Teknik Şartname Dahilinde) 6 öğün
Kumanya 5.100 adet
Konserler (Aydilge, Fettah Can, Gökhan Türkmen, Ziynet Sali, Ferhat Göçer, Model, Koray Avcı, Nükhet Duru, Suzan Kardeş, Musa Eroğlu, Erdal Erzincan) 5 adet
Yerel Konser (Vodka, Başı Bozuk, Ay Işığı, Rust, Ters Yön, Yaygara, Grup Çığ, Özlem Özdil) 1 adet
Festival Alanı Açılış Dans Gösterisi (Anadolu Ateşi, Kıvılcım Dans, Redbul Anadolu Break) 1 adet
Dünya Dans Günü Özel Kutlaması (Teknik Şartname Dahilinde) 1 adet
Trus, Ses ve Işık Sistemi (10 gün x 1 adet) 10 gün
Sahne (1 gün x 4 adet) 4 adet
Işık Sistemi (1 gün x 3 adet) 3 adet
Ses Sistemi (1 gün x 7 adet) 7 adet
Kağıt Helva 4.000 adet
Animatörler (8 kişi) 10 gün
Piknik Organizasyonu (Teknik Şartname Dahilinde) 1.000 kişi
Balon 5.000 adet
Karton Çanta (Büyük Boy) 250 adet
Karton Çanta (Küçük Boy) 750 adet
Kokulu Taştan Çerçeve (19 x 29 cm.) 200 adet
Kokulu Taştan Çerçeve (22 x 27 cm.) 100 adet
Kitapçık çevirisi 1 adet
Kupa (Bardak) 600 adet
Fular (60 x 60 x 120 cm.) 150 adet
Seramik Duvar Süsü 300 adet
Sweatshirt 700 adet
Sırt Çantası 700 adet
Çocuk Oyun Alanı Organizasyonu (10 gün x 1 adet) 10 gün
Kostüm Temini (23 Nisan kostümü) 668 takım
Açılış Resepsiyonu Organizasyonu (400 kişilik) (Teknik Şartname Dahilinde) 400 kişi
Kapanış Resepsiyonu Organizasyonu Yetişkin (500 kişilik) (Teknik Şartname Dahilinde) 500 kişi
Kapanış Resepsiyonu Organizasyonu Çocuk (500 kişilik) (Teknik Şartname Dahilinde) 500 kişi
Mobil Tuvalet Temini 10 gün
Sandalye Temini 10.000 adet
Ayaklı Panolar 150 adet
Megalight 90 adet
Bilboard 72 adet
Sahne Arkası Pankart 5 adet
Üst Geçit Pankartları 10 adet
Tanıtım Pankartları 5 adet
Tanıtım Brandası (Dikey) 250 adet
Tanıtım Brandası 50 adet
Sahne Eteği Branda 5 adet
Ülke ve Katılımcı Dövizleri 20 adet
Örümcek Pano 1 adet
Şenlik Alanı Giriş Takı 2 adet
Germe Pano 2 adet
Roll Up Baskı 10 adet
Basın Toplantısı Yemek (Kahvaltı 40 kişi
İnsert Dağıtımı 50.000 adet
Medya Tanıtım (Gaziemir’de En Yüksek Tiraja Sahip 3 gazetede) 2 gün
Bayrak Alımı 7.357 adet
Güvenlik (20 kişi) 10 gün
Sunucu (1 kişi) 10 gün
İzci Grubu Yemek (150 Kişi) (Teknik Şartname Dahilinde) 9 öğün
Canlı Yayın 10 gün

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)