İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2023/1539999 - Organizasyon Hizmeti Alımı

İhale No 2023/1539999
Sektör Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
İdare İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ KADIN VE AİLE HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İstanbul
İşin İli İstanbul
Yayın Tarihi 26 Aralık 2023
İhale Tarihi 24 Ocak 2024 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ KADIN VE AİLE HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Organizasyon Hizmeti Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2023/1539999
1-İdarenin
a) Adı : İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ KADIN VE AİLE HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : 7.8.9.10 Kısım Mah. Mimar Basri Mete Sokak Airport Avm arkası Ataköy BAKIRKÖY/İSTANBUL
c) Telefon ve faks numarası : 2124499335 - 2124495024
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : Organizasyon Hizmeti Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı : Organizasyon Hizmeti Alımı İşi 86 kalem hizmeti kapsamaktadır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Kadın ve Aile Hizmetleri Şube Müdürlüğü'nün bildireceği yerler.
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 12.02.2024, işin bitiş tarihi 31.12.2024
d) İşe başlama tarihi : 12.02.2024


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 24.01.2024 - 14:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : İstanbul Büyükşehir Belediyesi Hizmet Binası İhale İşleri Müdürlüğü İhale Salonu Osmaniye Mah. Çobançeşme Koşuyolu Bulvarı No:5 Kat:4 Bakırköy/İSTANBUL


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosuna ilişkin bilgileri belirtmeyenler, iki önceki yıla ait belgelerdeki bilgileri sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgelerine ilişkin bilgileri ile üç önceki yıla ilişkin belgelerindeki bilgileri sunabilirler.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
table.tbl {width:100%;} table.tbl tr td, table.tbl tr th {padding:4px 8px;border: 1px solid black;border-collapse: collapse;word-wrap: break-word;word-break: break-all;}
Belge Adı Açıklama
Özel sektörde gerçekleştirilen işlerde; İş deneyimi göstermek üzere sunulan işe ait sözleşme damga vergisinin ihale ilan tarihi itibarıyla ödendiğine ilişkin Belge/Belgeler İdari Şartnamenin 7.5.4. maddesi İş deneyimini tevsik etmek üzere gerçek kişilere veya iş deneyim belgesi düzenlemeye yetkili olmayan her türlü kurum ve kuruluşa bedel içeren tek bir sözleşmeye dayalı olarak gerçekleştirilen bir işe ait sözleşmenin kullanılması halinde, damga vergisine ilişkin bilgiler beyan edilecektir. Belge No: Belge Tarihi:
Özel sektörde gerçekleştirilen işlerde; İş deneyimi göstermek üzere sunulan işe ait sözleşme kapsamında personel çalıştırılmış ise, personel çalıştırıldığını gösteren SGK internet sayfasından düzenlenmiş, idarece teyidi yapılabilen SGK Belgeleri İdari Şartnamenin 7.5.4. maddesi İş deneyimini tevsik etmek üzere gerçek kişilere veya iş deneyim belgesi düzenlemeye yetkili olmayan her türlü kurum ve kuruluşa bedel içeren tek bir sözleşmeye dayalı olarak gerçekleştirilen bir işe ait sözleşmenin kullanılması halinde, SGK Belgesine ilişkin bilgiler beyan edilecektir. (Sözleşme süresi boyunca aylık SGK hizmet listesi beyan edilecek ve her ay için ayrı satır açılacaktır.) Barkod No: Belge Tarihi:
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Ulusal veya uluslararası nitelikte konferans, seminer, sempozyum, kongre, konser, festival, kutlama organizasyonu, açılış organizasyonu, kapanış organizasyonu, yıldönümü organizasyonu, sergi organizasyonu ve fuar organizasyonlarından herhangi birini ya da birkaçını gerçekleştirmiş olmak benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
DERS DESTEK ATÖLYESİ HİZMETİ 38.280 adet
SUNUCU HİZMETİ 10 adet
ŞEHİR İÇİ PİKNİK ORGANİZASYONU HİZMETİ 5.000 kişi
SES SİSTEM KURULUMU HİZMETİ 10 adet
KÜÇÜK SAHNE KURULUMU HİZMETİ 10 adet
AÇIK ALAN SÜSLEME HİZMETİ 30 adet
KAPALI ALAN SÜSLEME HİZMETİ 20 adet
VİDEO ÇEKİMİ HİZMETİ 50 adet
FOTOĞRAF ÇEKİM HİZMETİ 100 adet
TANITIM FİLMİ HAZIRLANMASI HİZMETİ 3.000 saniye
AÇIK HAVA SİNEMA GÖSTERİMİ HİZMETİ 10 adet
GELENEKSEL TÜRK GÖLGE TİYATROSU HİZMETİ 30 adet
ÇOCUK MÜZİKALLERİ HİZMETİ 40 adet
MASAL DİNLETİSİ HİZMETİ 60 adet
ETKİNLİK BİLETİ TEMİNİ A GRUBU 500 adet
ETKİNLİK BİLETİ TEMİNİ B GRUBU 1.000 adet
ETKİNLİK BİLETİ TEMİNİ C GRUBU 1.000 adet
ETKİNLİK BİLETİ TEMİNİ D GRUBU 2.000 adet
SEMİNER PROGRAMLARI HİZMETİ 30 adet
ATÖLYE ÇALIŞMALARI HİZMETİ 1.000 adet
ŞEHİR İÇİ ULAŞIM HİZMETİ 1 200 sefer
ŞEHİR İÇİ ULAŞIM HİZMETİ 2 300 sefer
ŞEHİR DIŞI ULAŞIM HİZMETİ 25.000 kilometre
KOKTEYL ORGANİZASYONU HİZMETİ 10.000 kişi
EĞİTİM MATERYALLERİ OKUMA YAZMA SETİ 1.000 adet
EĞİTİM MATERYALLERİ 2.- 4. SINIF 2.000 adet
EĞİTİM MATERYALLERİ 5.- 8. SINIF 2.000 adet
KIRTASİYE SETİ TEMİNİ 1.-4.SINIF 1.000 set
KIRTASİYE SETİ TEMİNİ 5.-8.SINIF 1.000 set
KIRTASİYE SETİ TEMİNİ 9.-12.SINIF 300 set
YAŞ PASTA TEMİNİ (8 KİŞİLİK) 1.500 adet
KURU PASTA TEMİNİ 5.000 kilogram
ÇAY TEMİNİ 1.500 kilogram
TÜRK KAHVESİ TEMİNİ (100 GR) 5.000 adet
MEŞRUBAT TEMİNİ 5.000 adet
TÜRK KAHVESİ TEMİNİ (50 GR) 30.000 adet
KAHVE KUTUSU TEMİNİ 30.000 adet
AHŞAP ÇAY KARIŞTIRICI TEMİNİ (1000’Lİ PAKET) 500 paket
ŞEKER TEMİNİ 750 paket
KEK TEMİNİ 10.000 adet
KÂĞIT BARDAK TEMİNİ 200.000 adet
KARTON TABAK TEMİNİ 200.000 adet
PLASTİK ÇATAL TEMİNİ 200.000 adet
PLASTİK KAŞIK TEMİNİ 200.000 adet
PLASTİK BIÇAK TEMİNİ 200.000 adet
PAMUK ŞEKER DAĞITIMI HİZMETİ 25 adet
POP CORN DAĞITIMI HİZMETİ 25 adet
BARDAK SU 10.000 koli
KARTON ÇANTA (KÜÇÜK BOY) 5.000 adet
KARTON ÇANTA (ORTA BOY) 5.000 adet
LOGOLU HAM BEZ ÇANTA 10.000 adet
LOGOLU GABARDİN ÇANTA 5.000 adet
BUKET ÇİÇEK 200 adet
ÇİKOLATA 400 adet
PLAKET 100 adet
T-SHIRT 20.000 adet
ŞAPKA 20.000 adet
YAKA ROZETİ 25.000 adet
SOPALI KAĞIT TÜRK BAYRAĞI 10.000 adet
YELKEN BAYRAK 50 adet
MASA BAYRAĞI (3’LÜ) 20 adet
KIRLANGIÇ FLAMA (3mx1m) 50 adet
KONSTRÜKSİYONLU VİNİL PANO 135 metrekare
DEKOTA BASKISI HİZMETİ 100 metrekare
GAZEBO ÇADIR TEMİNİ 30 adet
ROLL-UP 50 adet
ÇOCUKLARA YÖNELİK ŞİŞME VE KOSTÜM KARAKTERLERİ KİRALAMA HİZMETİ 50 adet
ŞİŞME OYUN GRUPLARI TEMİNİ 10 adet
PALYAÇO EKİPLERİ KİRALAMA HİZMETİ 50 adet
SALON KİRALAMA HİZMETİ 20 adet
BOĞAZ GEZİLERİ 30 adet
BALON TEMİNİ 10.000 adet
KUMANYA SETİ TEMİNİ VE DAĞITILMASI 50.000 adet
DAMACANA SU TEMİNİ VE DAĞITILMASI 10.000 adet
BANDO TAKIMI TEMİNİ 10 adet
PUF ANAHTARLIK TEMİNİ 50.000 adet
EL DÖVİZİ TEMİNİ 1.000 adet
VİNİL AFİŞ TEMİNİ 2.000 metrekare
YUVARLAK STİCKER TEMİNİ 50.000 adet
YAKA KOKARTI TEMİNİ 1.000 adet
ONE VİSİON GİYDİRME TEMİNİ 2.500 metrekare
FOLYO BASKISI TEMİNİ 2.500 metrekare
DUVAR İÇİN STİCKER TEMİNİ 1.000 adet
YAZAR İMZA GÜNLERİ VE SÖYLEŞİ HİZMETİ 100 adet
KAMP HİZMETİ 12 adet
TASARIM ÇALIŞMASI HİZMETİ 150 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)