İhale No | 2021/396667 |
Sektör | Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı |
İdare | TURHAL BELEDİYESİ Mali Hizmetler Müdürlüğü |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Tokat |
İşin İli | Tokat |
Yayın Tarihi | 14 Temmuz 2021 |
İhale Tarihi | 2 Ağustos 2021 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
TURHAL BELEDİYESİ (SU VE KANALİZASYON MÜDÜRLÜĞÜ)
ÖN ÖDEMELİ ELEKTRONİK SOĞUK SU SAYACI VE ABONE KARTI ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2021/396667 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Celal Mahallesi Cumhuriyet Caddesi No: 1 60300 TURHAL/TOKAT |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3562751031 - 3562756134 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | recepbozduman@turhal.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 1000 Adet ÖN ÖDEMELİ ELEKTRONİK SOĞUK SU SAYACI VE 1000 Adet ABONE KARTI ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü |
c) Teslim tarihi | : | 1- Yüklenici ihalede teklif ettiği ve numunelerini sunduğu ürün tip/model/marka vb. özellikleri dışında emsali olduğu gerekçesiyle farklı bir ürün tedariği yapamaz. 2- Malzemelerin tamamı Sözleşmenin imzalanmasından itibaren aşağıdaki termin programına göre 45 takvim gününde idarenin göstereceği adrese teslim edecektir. Nakliye ve sayaçları idarece gösterilen adrese teslim etmesi yükleniciye aittir. Nakliye sırasında hasara uğrayan malzemeler yüklenici tarafından yenileri ile ücretsiz olarak değiştirecektir. 3- İhale konusu sayaçların teslimat programına uyulmaması halinde geciken her bir gün için sözleşme tutarının 0,002 (Bindeiki) gecikme cezası uygulanarak yüklenicinin hakedişinden kesilecektir. 4- Muane Kabul işlemleri 19.12.2002 tarih 24969 sayılı Resmi gazetede yayımlanan, "Mal Alımları Denetim, Muayene ve kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik" kapsamında değerlendirilecektir. 5- Teslim edilecek sayaçlar madde 3 ile belirtilen yönetmelik ve Standartları karşılamak mecburiyetindedir. Standartları karşılamayan ve akredite edilmiş kuruluşlarda yapılacak olan testleri geçemeyen saatler teslim alınmayacaktır. Testler akredite edilmiş kuruluşlarda yaptılacak olup bunlara ilişkin tüm masraflar yükleniciye aittir. 6- İş bu şartnamede geçen tüm test ve labaratuar masrafları teklif fiyatına dahil edilecektir. 7- Yüklenici bu sistemin alt yapısını çalışır durumda Turhal Belediyesine teslim edecek ve sistemin çalışması için gerekli İdare personeline teknik eğitim ve desteğini verecektir. 8- İstekli yazılımını Turhal Belediyesinin kullandığı yazılım programına, ihale uhdesinde kaldığı taktirde sözleşme tarihinden itibaren 10 gün içerisinde, uyumlu hale getirecektir. 9- Bu işle ilgili iş programı sözleşmenin imzalanarak yürürlüğe girdiği tarihten itibaren işin süresi 45 (Kırk Beş ) takvim günüdür. 10- Tahmini İş programında belirtildiği gibi hareket edilecek olup gerekli değişiklikleri uygulamakta idare serbesttir. 11- İdare, anılan işin işe ait teknik şartnameye ve yürürlükte bulunan mevzuata uygun şekilde yapılmadığını tespit edecek olursa işi durdurmakta veya sözleşmeyi fesih etmekte serbesttir. 12- İdare, işin süresi içerisinde teknolojik, ekonomik ve ergonomik veya daha yeni, sistemlerin kullanılır hale gelmesi durumunda, uygulanan sistemin yeni sisteme dönüştürülmesini veya yeni sisteme revize edilmesini yükleniciden talep edebilir. Yüklenici idarenin bu yöndeki talebini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümlerine uygun şekilde fiyat farkı uygulamaksızın karşılamakta serbesttir. 13- Yüklenici tarafından idareye teslim edilecek olan Ön ödemeli Elektronik Soğuk Su Sayaçı ve Abone Kartı Mal Alımları Denetim Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik esasları dâhilinde Müdürlüğümüz bünyesinde kurulan Muayene ve Kabul Komisyonunca yapılacaktır. 14- Sözleşme imzalanıp yürürlüğe girdikten sonra idare tarafından denetlenip, takibi yapılacaktır. Sözleşme imzalanıp işe başlanıldıktan sonra bu şartnameye uygun olmayan sayaçların teminine ve montajına, sistemlerin kurulmasına, teknik servisin oluşturulmasına idare izin vermeyecektir. Bu vb. durumlar oluştuğunda kontrol teşkilatınca durum tutanak altına alınacak, yükleniciye 10 (on) gün süreli ihtarname verilecektir. Eğer yüklenici tutanakla belirtilen durumları 10 (on) takvim günü içerisinde düzeltmez veya ilgisiz kalacak olursa idare sözleşme bedelinin 0,002 (Bindeiki) oranında günlük ceza tatbik edecektir. Bu cezalar yüklenicinin varsa alacağından tahsil edilecek yok ise borç olarak muhasebeleştirilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Turhal Belediye Başkanlığı |
b) Tarihi ve saati | : | 02.08.2021 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. 1- İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler şunlardır. 2-) İstekli yetkili satıcı aşağıda belirtilen belgeyi teklif mektubu ile birlikte sunacaktır. |
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
1- Yüklenici garanti süresi ile birlikte 10 yıl süreli parça temini konusunda taahhüt vereceklerdir. 2- Alınacak mal ve hizmetlerde meydana gelecek hata ve arızalar yüklenici veya üretici firma tarafından giderilecektir. Bunun dışında her yıl başı Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’nca yayımlanan ölçü ve ölçü aletleri tamir ayar ücret tarifelerine uygun olarak ücretleri mukabilinde yüklenici tarafından yapılacaktır. |
4.3.3. |
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler: |
a) İhale konusu mala ilişkin olarak imalatçı firmanın Sanayi ve Ticaret Bakanlığından veya uluslararası onay kuruluşlarından alınmış 2014/32/AB Tip Onay belgesi ve Kalite Yönetim Sistem Belgesini teklif zarfıyla birlikte verilecektir. b) Ihale konusu mala ilişkin TSE’den veya Uluslararası akreditasyon kurumlarından alınmış ISO 4064-1 Standardına Uygunluk Belgesini teklif zarfıyla birlikte verilecektir. c) İhale konusu mala ilişkin olarak imalatçı firmanın ISO 9001-2015 Kalite Yönetim Sistem Belgesini teklif zarfıyla birlikte verilecektir. d) Sistem içerisinde kullanılan akıllı kartlar İSO 14443 Standard Belgesini teklif zarfıyla birlikte verilecektir. e) İsteklilerin TURKAK veya Uluslararası akredite edilmiş bir bir kuruluştan alınmış "TS EN17025 Labaratuar Yeterlilik Belgesini teklif zarfıyla birlikte verilecektir. f) Sayaçlar IP68 sertifikası Belgesini teklif zarfıyla birlikte verilecektir. |
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
a) İstekliler, teklifleri ile birlikte teknik şartnameye uygun DN20 bir adet elektronik soğuk su sayacı (Numune) teslim edeceklerdir. b) İstekliler imalatçısı veya satıcısı oldukları Teknik şartnameye uygun olarak sunacakları sayaca ait teknik bilgileri ve sayacın boy kesitini de gösteren görselleri de içeren katalog vb. belgeleri teklifleri ile birlikte sunacaklardır. |
4.3.5. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler: |
1- Yüklenici, satış birimlerinde ve ön ödemeli elektronik su sayaçlarında çalışan işlemcilerin kaynak kodlarının Kurum haricinde hiçbir Kurum, Kuruluş veya şahısların kullanıma müsaadesinin, satışının, kiralanmasının veya hibesinin hiçbir surette yapılmayacağını taahhüt ve garanti edecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Ön Ödemeli Elektronik Soğuk Su Sayacı | 1.000 | adet |
Abone Kartı | 1.000 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)