İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2023/661522 - Öğrenci Taşıma Uygulaması Kapsamına Alınacak Ve Ailesi Sydv Yardım Aldığını Belgelendiren 5833 İlkokul-ortaokul Ve Ortaöğretim öğrencisine 11 Eylül 2023-14 Haziran 2024 Tarihleri Arasındaki 180 İş Gününde öğle Yemeği Verilmesi

İhale No 2023/661522
Sektör Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
İdare Hakkari İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Hakkari
İşin İli Hakkari
Yayın Tarihi 17 Temmuz 2023
İhale Tarihi 14 Ağustos 2023 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR

HAKKARİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Öğrenci Taşıma Uygulaması Kapsamına Alınacak ve Ailesi SYDV yardım aldığını belgelendiren 5833 ilkokul-Ortaokul ve Ortaöğretim öğrencisine 11 Eylül 2023-14 Haziran 2024 tarihleri arasındaki 180 iş gününde öğle yemeği verilmesi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2023/661522
1-İdarenin
a) Adı : HAKKARİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : Hakkari İl Milli Eğitim Müdürlüğü Bulak Mahallesi Konak Caddesi No:4 30000 BULAK HAKKARİ MERKEZ/HAKKARİ
c) Telefon ve faks numarası : 4382803000 - 4382803051
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : Öğrenci Taşıma Uygulaması Kapsamına Alınacak ve Ailesi SYDV yardım aldığını belgelendiren 5833 ilkokul-Ortaokul ve Ortaöğretim öğrencisine 11 Eylül 2023-14 Haziran 2024 tarihleri arasındaki 180 iş gününde öğle yemeği verilmesi
b) Niteliği, türü ve miktarı : 2023-2024 eğitim öğretim yılında Öğrenci Taşıma Uygulaması Kapsamına Alınacak ve Ailesi SYDV yardım aldığını belgelendiren 5833 ilkokul-Ortaokul ve Ortaöğretim öğrencisine 11 Eylül 2023-14 Haziran 2024 tarihleri arasındaki 180 iş gününde öğle yemeği verilmesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : 1.Kısım Merkeze Bağlı Bağışlı Köyü Mehmetçik İlkokulu/Ortaokulu , Akçalı Köyü İlkokulu/YBO, Çimenli Köyü İMKB İlkokulu/Ortaokulu, Kırıkdağ Köyü Şehit Yarbay Mesut Kuru İlkokulu/Ortaokulu, Durankaya Beldesi Cumhuriyet İlkokulu, Seyyit Taha İmam Hatip Ortaokulu, Işık Köyü İlkokulu/Ortaokulu, Geçitli Köyü İlkokulu/Ortaokulu, Vali M.Lütfullah Bilgin Ortaokulu, Sarıtaş Köyü Yusuf Kızılboğa İlkokulu/Ortaokulu, Çukurca İlçesi Yukarı Akkaya Şehit.Asteğmen Salim İzleyen İlkokulu, Çukurca İlçesi Atatürk İlkokulu, Çukurca İlçesi Cumhuriyet İlkokulu, Çukurca İlçesi Şehit Bilal Soybilgiç Ortaokulu, Çukurca İlçesi Gündeş Köyü Şehit Polis Murat Yatarkalmaz İlkokulu, Çukurca İlçesi Çığlı Köyü Şehit Binbaşı Erdoğan Özdemir İlkokulu /Ortaokulu, Emir Şaban İmam Hatip Ortaokulu 2.Kısım Sümbül Anadolu Lisesi, Hakkari Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Atatürk MTAL, İbni Sina MTAL, Güzel Sanatlar Lisesi, Kız Anadolu İHL, TOBB Hüseyin Çelik And.İHL, Cumhuriyet Anadolu Lisesi, Mehmet Akif Ersoy MTAL, 15 Temmuz Şehitleri Anadolu Lisesi, Gazi Mustafa Kemal Anadolu Lisesi, Anadolu Lisesi, Atatürk Anadolu Lisesi, Fen Lisesi, Spor Lisesi, Türk Telekom Sosyal Bilimler Lisesi
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 11.09.2023, işin bitiş tarihi 14.06.2024
d) İşe başlama tarihi : 11.09.2023


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 14.08.2023 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Milli Eğitim Müdürlüğü Destek Hizmetleri 3 Şubesi


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

1- İstekliler, ihale tarihi itibariyle geçerliliğini sürdüren, yetkili kuruluşlardan aldıkları, yemek hazırlama, pişirme, dağıtım ve sonrası hizmetleri yapmaya yeterli olan "İşletme Kayıt Belgesi"nin aslını veya aslı idarece görüldüğü onaylanan suretini veya noter tasdikli suretini ihale dosyasında sunmak zorundadırlar.

 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kapasite raporuna ait bilgiler:

1-İstekliler bağlı olduğu ilin ticaret ve sanayi odasından ihale konusu yemek hizmetinin yapılacağı iş yerine ait en az yemek verilecek öğrenci sayısının 2/3’ü  (3889) kadar kapasite raporu

2- Taşıma Merkezi Okullara Yemek üretim ve dağıtımı, yemeği hijyenik ortamda taşımaya elverişli 6 adet Termokinli araçlarla yapılacaktır. (1.Kısım için 5 Adet), (2.Kısım  için 1 Adet), Yüklenici kendi malı araçlar için demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir raporu veya serbest muhasebeci mali müşavir raporunu; kiralık araçlar için ise noter onaylı kira sözleşmesini sözleşme aşamasında  sunacaktır. Ayrıca Finansal Kiralama Kanunu hükümlerine göre edinilmiş ekipmanlar için ise kira sözleşmesi sunulacaktır.

3-Taşımalı sistem gereği öğrencilerin sağlığı açısından periyodik denetimlerin yapılabilmesi ve öğrencilere verilecek yemeğin kalite özelliğinin (ısı, kıvam, tat vb.) kaybedilmemesi için ihaleye katılacak firmanın yemek üretimi yapılacak tesisin veya imalathanenin Hakkari il sınırları içerisinde faaliyette bulunması zorunludur. Yemek Üretimi yapılacak tesis veya imalathanesi  için  İlgili Kurumdan alınan iş yeri açma ve çalıştırma Ruhsatı   ile  II. Sınıf Gayri Sıhhi Müessese Ruhsatnamesi onaylı örneğini sözleşme aşamasında  sunmaları zorunludur. (Yemek Üretimi yapılacak tesis kiralık ise eğitim-öğretim yılını kapsayan Noter onaylı kiralama sözleşmesi,  Kiralanan yemek üretim tesisine ait ; Hizmet Yeterlilik Belgesi (TSE-HYB), TS 8985 Hizmet Yet İşyerleri Yemek Fabrikaları- Toplu Yemek Mutfakları ve Yemek Servisleri- Genel Kurallar Belgesi, TS 13075 (Ham, Yarı Mamul ve mamul gıda maddeleri, gıda katkı maddeleri ile işlenmeye mahsus yan ürünler ve gıda ambalajlarının bir yerden başka bir yere taşınmasında uyulacak idari-işletme kuralları ile taşıma araçlarını özellikleri gıda taşıma hizmeti veren iş yerleri ve çalışanların özellikleri ile ilgili kuralları kapsar.) belgesini, İlgili Kurumdan alınan iş yeri açma ve çalıştırma Ruhsatı   ile  II. Sınıf Gayri Sıhhi Müessese Ruhsatnamesi onaylı örneğini sözleşme aşamasında  sunmaları zorunludur)

 

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:
1-Hakkari İl sınırları içiresinde yemek üretimi yapılacak tesisisin veya imalathanenin (Hizmet Yeterlilik Belgesi (TSE-HYB) TS 8985 Hizmet Yeterlilik Belgesi: İşyerleri Yemek Fabrikaları- Toplu Yemek Mutfakları ve Yemek Servisleri- Genel Kurallar Belgesi sözleşme aşamasında sunacaklardır. 2-TS 13075 (Ham, Yarı Mamul ve mamul gıda maddeleri, gıda katkı maddeleri ile işlenmeye mahsus yan ürünler ve gıda ambalajlarının bir yerden başka bir yere taşınmasında uyulacak idari-işletme kuralları ile taşıma araçlarını özellikleri gıda taşıma hizmeti veren iş yerleri ve çalışanların özellikleri ile ilgili kuralları kapsar.) belgesine haiz olacaktır. iki belge sözleşme aşamasında sunulacaktır
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve/veya özel sektörde yapılan malzemeli/malzemesiz her türlü yemek pişirme, hazırlama ve dağıtımı işleri


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Malzemeli Yemek/0,79
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
2023-2024 eğitim-öğretim yılında öğrenci taşıma Kapsamına alınacak ve Ailesi SYDV yardım aldığını belgelendiren3545 ilkokul-Ortaokul ve öğrencisine 11 Eylül 2023-14 Haziran 2024 tarihleri arasındaki 180 iş gününde öğle yemeği verilmesi 638.100,000 öğün
2023-2024 eğitim-öğretim yılında öğrenci taşıma Kapsamına alınacak ve Ailesi SYDV yardım aldığını belgelendiren 2288 Ortaöğretim öğrencisine 11 Eylül 2023-14 Haziran 2024 tarihleri arasındaki 180 iş gününde öğle yemeği verilmesi 411.840,000 öğün
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)