İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Nöroşirurjii Anabilim Dalı, Hasta Adı Murat Kalaycı

İhale No 1906096
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 31 Temmuz 2019
İhale Tarihi 31 Temmuz 2019 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : Nöroşirurjiİ Anabilim Dalı, Hasta Adı: Murat KALAYCI

  İhale Notu   : Hasta Adı: Murat KALAYCI
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  31.07.2019
SAATİ :  23:59
YERİ :  Dsim
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 TEKLİF MEKTUBU                  

 

                        Hastanemiz Nöroşirurjiİ Anabilim Dalı İşine aitsatın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı,evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamuİhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi(Kesin Fiyat) en geç 31/07/2019’a kadaridaremize vermenizi rica ederim. 

**ÖNEMLİNOT** :  (Saat 17:00’den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.) 

Hasta Adı: Murat KALAYCI 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklifedilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesigerekmektedir.

2)- Ödemelermalların tesliminden itibaren 360 (üçyüzaltmış)gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifingeçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşükfiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birimfiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Tekliffiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İşidareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)- Mal / İşidarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdareMal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklifmektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ileyazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veyaTicaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdaregerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklifmektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar ManisaMahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUTTAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUTFİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDARE KODU:   45764.38.41.00.01.330

                                İDARE ADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermayeİşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİMALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 23370 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depotarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynıgün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirdedepo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:     FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELERİÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETMEMÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önceşartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:   CİNSİVE NİTELİĞİ                                                                                           ADETİ

 

1.       Servikal Plak 1 Adet

2.       Plak Vidası 6 Adet

3.       Korpektomi Kafesi 1 Adet

4.       Peek Cage 2 Adet 

 

DİsTİRAKTEEDİLEBİLENKORPEKTOMİ
CAGE SETİ TEKNİKŞARTNAMESİ

1)     Alt ve üst vertebra ile birebir kontak sağlayacak yüzeyaçılı olmalıdır.

2)      Alt ve üst vertebralarla sıkı bir tutunma sağlayabilmesi için temas yüzeylerinin keskin dişli bir yapıda olması gerekmektedir.

3)      Sistem tek paa olmalıdır.

4)      10 mm'derı başlayarak 60mm yekadar yükseklik.l0,12,14,16,20, mm'ye kadar çapalternatifleri olacaktır.

5)      Greftleme için sağlanmış geniş orta alan olmalıdır, ve greftleme distraksiyondan önce yapılabilmelidir.

6)      Distiraksiyon yapıldıktan sonra tek aşamalı kilitleme sistemi olmalıdır.

7)Sistemin vücuttakalacak tüm paa ve elemanları titanyum malzemeden imal edilmiş olacaktır.

8)      Sistemin içeridedistrakte edilebilirözelliğiolmalıdır.

9)      Teklif edilecek ürün CE veyaFDA onaylı olmalıdır.

10)Ürünlerin üzerinde ölçülerini ve üretici firmatanımlayan sembol yadaifade bulunmalıdır.

11).Hasta ve ürün güvenirliliğini sağlamak amacıyla tümmalzemelerin üzerinde lot numarası bulunması zornludur,birbütün olarak kullanılan malzemelerde bütünüoluşturanparçaların (plak,vida,çivi,kilit vidası.nail cap,stem,stem,baş,medüller
t
ıkaç,sentralizer,asetabuler kap,femoral komponent,tibial komponent,polietilenliner,stem,pegler,metal kamalar,eksternal ve interal fiksatörü oluşturanher bireleman v.b)ayrı lot numrarası olması zorunludur.tedarikçi firma,herhangi bir problemle karşılaşıldığında imaledilen malzeme üzerinde bulunan lot numarasından hareket ederek izlenebilirliğe ait kayı kayıtları belgelemek zorundadır.

12)  Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal BilgiBankası Kod Numarası-GMON) bulunması zorunludur. Bir bütün olarak kullanılanmalzemelerde bütünü oluşturan her bir elemanın (plak, vida,çivi, kilit vidası, nail cap, stem, stem,
baş, medüller tıkaç, sentralizer, asetabuler kap, femoralkomponent, tibial komponent, polietilenliner, stem, pegler, metal kamalar, eksternal veinternal fiksatörü oluşturan her bir eleman ... vb) ayrı bir barkodnumarası olması zorunludur. Barkod
numaralar
ı, kullanılan malzemenin Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK)fatura edilebilmesi açısından mutlaka faturadagösterilecektir.

13)  ihaleninuhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün malzeme faturasını keserek, faturanın en geç 24 saat içindehastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine teslim edecektir.

14)  Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-5E'de yer alan SUT kodları mutlaka yazılacaktır.

!
i

15)  SUT eki Ek-5/E ile Ek-5/F'nin bulunduğu 22. Maddenin a,b,c,d,ebentlerindeki özellikler firma tarafından belirtilmeli vegerektiğinde ibraz edilmelidir.

16)ihaleye teklif veren firmaların uygunlukdenetlenmesi amacıyla ürün numunelerini getirmeleri gerekmektedir.

 

 

·         Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal BilgiBankası Kod Numarası-GMON) bulunması zorunludur.Bir bütün olarak kullanılan malzemelerde bütünü oluşturan her birelemanın (plak, vida,çivi, kilit vidası, nail cap, stem, stem, baş, medüller tıkaç, sentralizer, asetabulerkap, femoral komponent, tibial
komponent
, polietilenliner, stem, pegler, metal kamalar, eksternal ve internal fiksatörü oluşturan her bir eleman ... vb) ayrı bir barkod numarası olması zorunludur. Barkod numaraları, kullanılan malzemenin SosyalGüvenlik Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesi açısından mutlakafaturada gösterilecektir.

 

·         ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyatolduğu gün malzeme faturasını keserek, faturanın en geç 24 saat içindehastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine teslim edecektir.

 

·         Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-5E'de yer alan SUT kodları mutlaka yazılacaktır.

 

·SUT eki Ek-5/E ile Ek-5/F'nin bulunduğu 22. Maddenin a.b.c.d,ebentlerindeki özellikler firma tarafından belirtilmeli vegerektiğinde ibraz edilmelidir.

 

·         ihaleye teklif veren firmaların uygunlukdenetlenmesi amacıyla ürün numunelerini getirmeleri
gerekmektedir
.

 

 

PLAKTAN KiLiTLi ANTERIOR CERVicAL PLATE TEKNiK ŞARTNAMESi

·         Teklif edilecek olan sistem tamamen titanyumdan imal edilmiş olmalı ve MR uyumlu olmalıdır.

·         Anterior cervical plak kilitli olmalı ve kilitleme mekanizması plaküzerinden yapılmalıdır.

·        vidalar 4.0 ve 4.5mm çapında olmalı uzunlukları 12-14-16-18-20mmolmalıdır.

• Sette,plak uzunluğu 17mm ile 90mm arasında yer alanplaklar olmalıdır.

• Vidalar plakla Longitudinal planda 0° - 16 ° derecelik açılandıralabilmelidir.

• Özafagusu tahriş etmemesi için, plakların kalınlığı en fazla 2mm olmalıdır.

·         Plaklar anatomik yapıya uygun olup gerektiğindebükülebilmelidir. Set içerisinde plak bükücü alet olmalıdır.

·         Vidanın geri çıkmasını engellemekamacıyla plak üzerinde her iki vidayı da kilitleyebilecekkayabilen kilit kızağı olmalıdır.

·         Plaklar en az dört noktadanplanlanabilmeli ve greft için vida delikleri olmalıdır.

• 3 farklı çapta drill bulunmalıdır.

• Vidalar selftapping olmalıdır.

·         Plak şeklilordodiktir.

 

·         Uygulama seti ve setiçerisindeki malzemeler eksiksiz olarak ameliyattan önce ameliyathaneye teslimedilecektir.

·         Sistem CE certificasına sahip olmalıdır.

 

·.Hasta ve ürün güvenirliliğini sağlamak amacıyla tümmalzemelerin üzerinde lot numarası bulunması zornludur,bir bütün olarak kullanılanmalzemelerde bütünüoluşturan parçaların (plak.vida.çivi.kilit vidası.nail cap,stem,stem,baş,medüller
tıkaç,sentralizer,asetabuler kap,femoralkomponent,tibial komponent,polietilenliner,stem,pegler,metal kamalar,eksternal ve interal fiksatörü oluşturanher bir eleman v.b)ayrı lot numrarası olması zorunludur.tedarikçi

 

firma,herhangi birproblemle karşılaşıldığında imaledilen malzeme üzerinde bulunan lot numarasından hareket ederekizlenebilirliğe ait kayı kayıtları belgelemek zorundadır.

 

ANTERlORCERVICAL CAGE TEKNİK SARTNAMESİ

·         CAGE PEEK-Optima MATERİALDEN YAPILI OLMALIDIR,

·         CAGE UZERİNDE TANTALUM MARKER OLMALIDIR.

·        CAGE CERVİcAL ANOTOMİYE UYGUN olmalı cagenin en yüksek noktası orta noktası olmalıdır.

·         CAGE ÜZERİNDE CAGENİN GERİ ÇIKMASINI ENGEL YEN ve alt-üst korpusa çakılan 2 ADET TİTANYUM pİN OLMALIDIR

·         2 FARKLI GENİşLİK VE 2 FARKI DERİNLİK OLMALI(x12x14; x14x14)

·         CAGENİN S FARKLI YÜKSEKLİGİ OLMALIDIR(4MM,SMM,6MM,7MM,8MM,)

·         SET İCERESİNDE CASPAR EKARTOR SİSTEMİ; otomatik distraktor olmalı

·         Ürün FDA veya CEbelgelerinden en az birine sahip olmalıdır.

·         Uygulamadan sonra pozisyontayin edebilmek için cage içerisinde ön ve arka tarafta radyo opak maddebulundurulmalıdır

·         Set içerisinde kullanılacak olan cage in belirlenmesi için her boydadeneme aparatı olmalıdır

·         Kemik dokusu için yeterliboş alan sahip olmalı ve maximum fızyon sağlamalı'dır

·         Ürünler Sağlık Bakanlığından onaylı olmalıdır.(ubb)

·         Hasta ve ürün güvenirliliğini sağlamak amacıyla tüm malzemelerinüzerinde lot numarası bulunması zornludur,bir bütün olarak kullanılan malzemelerde bütünüoluşturan parçaların (plak,vida,çivi,kilit vidası,nail cap,stem,stem,baş,medüller
t
ıkaç,sentralizer ,asetabulerkap,femoral komponent, ti bial komponent,polietilenliner,stem,pegler,metalkamalar,eksternal ve interal fiksatörü             oluşturanher bir eleman v.b)ayrı lot numrarası olması zorunludur.tedarikçifirma,herhangi bir problemle karşılaşıldığında imal edilen malzeme üzerinde bulunan lotnumarasından hareket ederekizlenebilirliğe ait kayı kayıtları belgelemek zorundadır.

·         Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası Kod Numarası-GMDN) bulunması zorunludur. Bir bütünolarak kullanılan malzemelerde bütünü oluşturan her bir elemanın (plak, vida,çivi, kilit vidası, nail cap, stern, stern,
ba
ş, medüller tıkaç, sentralizer, asetabuler kap, femoralkomponent, tibial komponent, polietilenliner, stern, pegler, metal kamalar,eksternal ve internal fiksatörü oluşturan her bir eleman ... vb) ayrı bir barkod numarası olması zorunludur. Barkod numaraları,
kullan
ılan malzemenin SosyalGüvenlik Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesi açısından mutlaka faturada gösterilecektir.

·         İhalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün malzeme faturasını
keserek, faturanın en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine teslim edecektir.

·        Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-SE' de yer alan SUT kodları mutlaka yazılacaktır.

·         SUT eki Ek-S/E ileEk-S/F'nin bulunduğu 22. Maddenin a,b,c,d,ebentlerindeki özellikler firma tarafından belirtilmeli ve gerektiğinde ibraz edilmelidir.

·         İhaleye teklif verenfirmaların uygunluk denetlenmesiamacıyla ürün numunelerinigetirmeleri gerekmektedir.

 

 

 

 

3. 

4. 

/

 

 






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)