İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Nöroşirurji B.d- Yılmaz Girgin

İhale No 1489248
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 28 Kasım 2017
İhale Tarihi 29 Kasım 2017 09:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : NÖROŞİRURJİ B.D- YILMAZ GİRGİN

  İhale Notu   : NÖROŞİRURJİ B.D- YILMAZ GİRGİN
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  28.11.2017
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 TEKLİF MEKTUBU                  

 

               Hastanemiz NÖROŞİRURJİ B.D İşine ait satın almanınyapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik veidari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 29/11/2017 kadaridaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat: 09.00’den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI : YILMAZ GİRGİN

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750(yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır. 

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklifedilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

             NOT:         İDARE KODU:   45764.38.41.00.01.330

                                İDARE ADI:   Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURAnın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesiile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELERİÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRANO:              CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                                           ADETİ

 

1-      Vida- 8adet

2-     Rod- 2 adet

3-     Transver- 2 adet

4-     KEMİK GREFTİ- 1 ADET

5-     KEMİK GREFTİ- 1 ADET

6-     ANTERIR PLAK VİDASI- 6 adet

7-     ANTERIR PLAK - 1adet

 

 

 

 

 

 

POSTERİORCERVİCAL SİSTEM TEKNİK ÖZELLİKLER

1. Sistemde bulunan tüm malzemeler titanyum olmalıdır.

2. Sistemin MR kullanımına izin verdiğini gösteren belge sunulmalıdır.

3. Verilecek malzemenin tüm parçaları uyumlu olmalıdır.

4. Vidalar 3.5 mm ve 4 mm çapındadır.

5. 45 derece kendinden eğimli occipital rod bulunmalıdır.

6. Vidaların uzunluğu 10 mm-30 mm aralığındadır ve her 2 mm’de birartmaktadır.

7. Poliaksiallik açısı + ve –33 derece açılı olmalıdır. ( Toplam 66derece açı verilebilir. )

8. Yiv aralığı 1.5 mm’dir.

9. Yiv aralığı sabittir.

10. Non-Self veya self-tappingdir. Maslara zarar vermemesi için vidauçları yuvarlatılmış olmalıdır.

11. Vidaların vida başı çapı 8.3 mm ve yüksekliği 9.8 mm’dir.

12. Occipital vida çapı 3.5 mm’dir.

13. Occipital Vidaların uzunluğu 6 mm ve 14 mm aralığında ve her 2mm’de bir artmaktadır.

14. Occipital plaklar 45 mm, 50 mm ve 55 mm ölçülerinde olmalıdır vesmall, medium, large

alternatifleri bulunmalıdır.

15. Occipital plak kalınlığı 2 mm olmalıdır. Hareket edebilirmekanizmaya zarar vermeyecek şekilde

bükülmesini sağlayan kanallar bulunmalıdır.

16. Occipital plaklarda, occipital rodu konumlandırmada kolaylıksağlayacak kendi etrafında 360 °

dönebilen ve de uzunluğu ayarlayabilen kızaklı sisteme sahip, hareketedebilir mekanizmaya

sahip olmalıdır.

17. Cross Connectorler 20 mm ve 50 mm aralığında ve her 5 mm’de birartmaktadır.

18. Cross Connector 10in/Ibs ile torquelanıyor olmalıdır.

19. Cross Connectorler 3 alanda hareket imkanı sağlamaktadır.

a ) Lineer doğrultuda + ve -3 mm hareket imkanı sağlamaktadır.

b ) + ve –23 derece rotasyon sağlamaktadır.

c ) + ve –25 derece açı verebilmektedir.

20. Sistemin içinde eğilebilir deneme rodu bulunmalıdır.

21. Occipital Rod : Çapı 3.0mm x 4.0mm ve uzunluğu 250 mm’dir.

Standart Rod : 3.0 çapında ve 70mm,120mm ve 200 mm’dir.

22. Set screwlar multi-Axial vidalar ve Occipital plaklar için tekboyuttadır.

23. Kullanılacak vida rotasyon yapabilmelidir.

24. Rod to rod bağlantı için 3,5 ve 6,0mm domino konnektör olmalıdır.

25. Sistemin içerisinde Drill ile brlikte kullanılacak stoperolmalıdır.

26. Her bir malzemenin üzerinde üretici firma logosu, lot nosuolmalıdır.

27. Oda sıcaklığında depolanabilmeli, uygun konteyner içindesaklanabilir olmalı ve sterilizasyona

dayanıklı olmalıdır.

28. İmplantlar üzerinde orjinal seri numarası ve ebadı olmalıdır.

29. Settetabanca şeklinde vida yanaklarındaki kanallara kolayca oturan persuaderolmalıdır.

 

 

15CC SENTETİK GRANÜL GREFTŞARTNAMESİ

1. Ürün paketi kullanım amacına uygunlukla tek paket içerisinde15cc’lik 1 adet granül

greftihtiva etmelidir.

2. Ürün ambalaj şekli ürün miktarına uygunlukla “cam şişe”olmalıdır.

3. Ürün rezorbe olabilen ve biosorb özelliğinde BetatrikalsiyumFosfat((β-TCP = β-

Ca3(PO4)2)olmalıdır.

4. Ürün çeşitli cerrahi kullanım alanlarına uygunlukgösterebilme avantajı için %45 ile

%70oranlarında gözeneklilik özelliğine sahip olmalıdır.

5. Ürünler gamma irradiation yöntemi ile (1.000° üzerinde)steril edilmiş olmalıdır.

6. Ürün, biyolojik uyumluluk göstermelidir.

7. Ürünler kemik boşlukları doldurmada kullanılabilmelidir.

8. Ürünlerin osteokondüktif özelliği olmalıdır.

9. Ürünler frontal , temporal , kemik defektlerinde kafakaidesinin translabirentin

yaklaşımlarındave rekonstrüksiyonlarında kullanılabilmeli, aynı zamanda ürünlerin

spinalcerrahi uygulamalarda ve ortopedik defektli kırık cerrahilerinde dekullanılabilir

özellikteolması gereklidir.

10. Ürünün en az 2 yıl raf ömrü olmalı.

SUT KODU : SG1060

 

 

 

30CC SENTETİK GRANÜLGREFT ŞARTNAMESİ

 

 

  1. Ürün paketi kullanım amacına uygunlukla tek paket içerisinde 15cc’lik 2 adet toplamda 30cc granül greft ihtiva etmelidir.
  2. Ürün ambalaj şekli ürün miktarına uygunlukla “cam şişe” olmalıdır.
  3. Ürün rezorbe olabilen ve biosorb özelliğinde Betatrikalsiyum Fosfat((β-TCP = β-Ca3(PO4)2) olmalıdır.
  4. Ürün çeşitli cerrahi kullanım alanlarına uygunluk gösterebilme avantajı için %45 ile %70 oranlarında gözeneklilik özelliğine sahip olmalıdır.
  5. Ürünler gamma irradiation yöntemi ile (1.000° üzerinde) steril edilmiş olmalıdır.
  6. Ürün, biyolojik uyumluluk göstermelidir.
  7. Ürünler kemik boşlukları doldurmada kullanılabilmelidir.
  8. Ürünlerin osteokondüktif özelliği olmalıdır.
  9. Ürünler frontal , temporal , kemik defektlerinde kafa kaidesinin translabirentin yaklaşımlarında ve rekonstrüksiyonlarında kullanılabilmeli, aynı zamanda ürünlerin spinal cerrahi uygulamalarda ve ortopedik defektli kırık cerrahilerinde de kullanılabilir özellikte olması gereklidir.
  10. Ürünlerin tanımlanmış kuruluş numaralı CE sertifikası olmalı, idarece istendiğinde gösterilebilmelidir.
  11. Ürünün en az 2 yıl raf ömrü olmalı.

 

             SUT KODU  : SG1080   

 

ANTERİORSERVİKAL PLAK SİSTEM TEKNİK ŞARTNAMESİ

1. Sistemmalzemeleri ASTM F136 standartlarına uygun Titanyumdan imal edilmiş

olmalıdır.

2.Anterior servikal plak kilitleme bir sistemdir ve plak üzerinde sabit bulunmalıdır.

3.Plaklar üzerinde ki kilit sistemi, tek kilitlemeli sistem olmalıdır.

4. Sistemde kullanılan vidalar self tapping olmalıdır.

5.Vidalar primary 4.0 mm olmalıdır. Ayrıca revizyon vidası da bulunmalıdır.

6. Vidaboyları 12-14-16-18-20 mm uzunluklarında olmalıdır.

7. Tümvidalar unicortikal olmalıdır.

8. Tümvidalar destekli yiv döngüsüne sahip olmalıdır.

9. Tümvidalar sabit yiv dizaynına sahip olmalıdır.

10.Tümvidalar minor ve major çaplara sahip olmalıdır.

11. Plaklordotik şekilde olmalıdır.

12. Plaket kalınlığı 4.0 mm ve genişliği 18.8 mm olmalıdır.

13. Plakiç yüzeyi düz olup, anatomik yapısı omurgaya uygun olmalıdır.

14. Plakboyları çok seçenekli olmalıdır.(17-20-25-30-33-36-45-50-60-70-80-90 mm.)

15.Vidalar aşağı ve yukarı 15 dereceye kadar dış açı verebilmelidir.

16.Vidalar 6 dereceye kadar iç açı verebilmelidir.

17. Drillçapı 2.7 mm olmalıdır.

18.Plaklara gerekli eğimi verebilmek için plak bükücüsü olmalıdır.

19.Ürünlerin CE veya FDA kalite belgeleri olmalıdır. İstenildiğinde idareye sunulmalıdır.

20. İstenildiğindeenfeksiyon riskine karşılık sistemin parçaları titanyum üzeri

antimikrobiyelgümüş iyonla kaplı olmalıdır.

SUT KODUSUT ADI

102.670SERVİKAL ANTERİOR PLAK, TİTANYUM, KİLİTLİ

102.650 SERVİKAL ANTERİOR VİDA, TİTANYUM,KORTİKAL






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)