TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz NÖROŞİRURJİ B.D İşine ait satın almanınyapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik veidari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 29/05/2017 kadaridaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat: 17.00’den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : SIDIKA SEDA TOPAK
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750(yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslimedilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilenbedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltmebulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLENFATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURAnın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesiile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELERİÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRANO: CİNSİ VE NİTELİĞİ ADETİ
1- SERVİKAL PLAK- 1 ADET
2- PLAK VİDASI- 6 ADET
3- SERVİKAL KORPEKTOMİ- 1ADET
DİSTİRAKTEEDİLEBİLEN KORPEKTOMİ
CAGESETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
1) Alt ve üstvertebra ile birebir kontak sağlayacak yüzey açılı olmalıdır.
2) Alt ve üstvertebralarla sıkı bir tutunma sağlayabilmesi için temas yüzeylerinin
keskin dişlibir yapıda olması gerekmektedir.
3) Sistem tekparça olmalıdır.
4) 10 mm’denbaşlayarak 60mm ye kadar yükseklik.10,12,14,16,20, mm’ye kadar
çapalternatifleri olacaktır.
5) Greftlemeiçin sağlanmış geniş orta alan olmalıdır, ve greftleme distraksiyondan
önce yapılabilmelidir.
6)Distiraksiyon yapıldıktan sonra tek aşamalı kilitleme sistemi olmalıdır.
7) Sisteminvücutta kalacak tüm parça ve elemanları titanyum malzemeden imal
edilmişolacaktır.
8) Sisteminiçeride distrakte edilebilir özelliği olmalıdır.
9) Teklifedilecek ürün CE veya FDA onaylı olmalıdır.
10)Ürünlerinüzerinde ölçülerini ve üretici firma tanımlayan sembol ya da ifade
bulunmalıdır.
11) .Hasta ve ürün güvenirliliğinisağlamak amacıyla tüm malzemelerin üzerinde lot
numarası bulunmasızornludur,bir bütün olarak kullanılan malzemelerde
bütünüoluşturan parçaların(plak,vida,çivi,kilit vidası,nail cap,stem,stem,baş,medüller
tıkaç,sentralizer,asetabulerkap,femoral komponent,tibial
komponent,polietilenliner,stem,pegler,metalkamalar,eksternal ve interal fiksatörü
oluşturanher bir eleman……v.b)ayrılot numrarası olması zorunludur.tedarikçi
firma,herhangi bir problemlekarşılaşıldığında imal edilen malzeme üzerinde bulunan
lot numarasından hareketederek izlenebilirliğe ait kayı kayıtları belgelemek
zorundadır.
12) Lot numarasıyla birliktetüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası Kod
Numarası-GMDN) bulunmasızorunludur. Bir bütün olarak kullanılan malzemelerde
bütünü oluşturan her birelemanın (plak, vida,çivi, kilit vidası, nail cap, stem, stem,
baş, medüller tıkaç,sentralizer, asetabuler kap, femoral komponent , tibial
komponent, polietilenliner,stem, pegler, metal kamalar, eksternal ve internal fiksatörü
oluşturan her bir eleman …vb) ayrı bir barkod numarası olması zorunludur. Barkod
numaraları, kullanılanmalzemenin Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK) fatura
edilebilmesi açısındanmutlaka faturada gösterilecektir.
13) İhalenin uhdesinde kaldığıfirma hastanın ameliyat olduğu gün malzeme faturasını
keserek, faturanın en geç 24saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme
birimine teslim edecektir.
14) Yaklaşık maliyettekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-5E’de yer alan SUT
kodları mutlaka yazılacaktır.
15) SUT eki Ek-5/E ileEk-5/F’nin bulunduğu 22. Maddenin a,b,c,d,e bentlerindeki özellikler firma
tarafından belirtilmeli vegerektiğinde ibraz edilmelidir.
16) İhaleye teklif verenfirmaların uygunluk denetlenmesi amacıyla ürün numunelerini getirmeleri
gerekmektedir.
SERVİKALANTERİOR KORPEKTOMİ KAFES-PLAK KOMBİNE SET
1-Korpektomikafesleri,alt ve üst vertanra ile birebir kontak sağlayacak yüzey açlı olmalıdır.
2-Temasyüzeyleri sıkı bir tutanma sağlayabilecek dişli yapıda olmalıdır.
3-Ayrıcaikinci bir plaklamaya gerek kalmadan alt ve üst vertabrann korpuslarnasabitlemeye olanak
sağlayacakplak kombine olmalıdır.
4-Kafesleremonteli plaklar hem boltlu hem de standart kortikal vidalar ilekullanlabilmelidir.
5-10mm'denbaşlayarak 65mm ye kadar yükseklik ve 10mm den 16mm'ye kadar çap alternatifleri
oalacaktır.
6-sistemIn-Situ distrakte edilebilmelidir.
7-Ortabölümde greftleme yapılabilmesi için geniş,yeterli alan olaması ve greftlemeninyan yüzeylerle
temasını sağlayabilmekiçin yüzeyde yeterli genişlikte delikler -açıklıklar olmalıdır.
8-Distraksiyonyapılan bölümler dahil kafes tek bir bütün halinde olmalıdır.
9-Distraksiyonyapıldıktan sonra tek aşamalı kilitleme sistemi olmalıdır.
10-Ürünlerintamamı içinTSE,CE,TÜV,EN, veya FDA standartlarından en az bir tanesi uygunluğu şarttır.
11-Teknik şartnamedeUBB kodu ve barkodları olmak zorundadır.
12- Hastave ürün güvenirliliğini sağlamak amacıyla tüm malzemelerin üzerinde lot numarası
bulunmasızornludur,bir bütün olarak kullanılan malzemelerde bütünüoluşturan parçaların
(plak,vida,çivi,kilitvidası,nail cap,stem,stem,baş,medüller tıkaç,sentralizer,asetabuler kap,femoral
komponent,tibialkomponent,polietilenliner,stem,pegler,metal kamalar,eksternal ve interalfiksatörü
oluşturanherbir eleman……v.b)ayrı lot numrarası olması zorunludur.tedarikçi firma,herhangibir
problemlekarşılaşıldığında imal edilen malzeme üzerinde bulunan lot numarasından hareketederek
izlenebilirliğeait kayı kayıtları belgelemek zorundadır.
13-Lotnumarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası KodNumarası-
GMDN)bulunması zorunludur. Bir bütün olarak kullanılan malzemelerde bütünü oluşturanher bir
elemanın(plak, vida,çivi, kilit vidası, nail cap, stem, stem, baş, medüller tıkaç,sentralizer, asetabuler
kap,femoral komponent , tibial komponent, polietilenliner, stem, pegler, metalkamalar, eksternal ve
internalfiksatörü oluşturan her bir eleman … vb) ayrı bir barkod numarası olmasızorunludur. Barkod
numaraları,kullanılan malzemenin Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesi açısından
mutlakafaturada gösterilecektir.
14-İhaleninuhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün malzeme faturasınıkeserek,
faturanınen geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine teslimedecektir.
15-Yaklaşıkmaliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-5E’de yer alan SUT kodlarımutlaka
yazılacaktır.
16- SUT ekiEk-5/E ile Ek-5/F’nin bulunduğu 22. Maddenin a,b,c,d,e bentlerindeki özelliklerfirma tarafından
belirtilmelive gerektiğinde ibraz edilmelidir.
17-İhaleyeteklif veren firmaların uygunluk denetlenmesi amacıyla ürün numunelerinigetirmeleri
gerekmektedir.
|