İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Nöroşirurji B.d-sıdıka Seda Topak

İhale No 1345177
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 29 Mayıs 2017
İhale Tarihi 29 Mayıs 2017 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : NÖROŞİRURJİ B.D-SIDIKA SEDA TOPAK

  İhale Notu   : NÖROŞİRURJİ B.D-SIDIKA SEDA TOPAK
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  29.05.2017
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 TEKLİF MEKTUBU                  

 

               Hastanemiz NÖROŞİRURJİ B.D İşine ait satın almanınyapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik veidari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 29/05/2017 kadaridaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat: 17.00’den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI : SIDIKA SEDA TOPAK

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750(yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır. 

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilenbedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltmebulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLENFATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

             NOT:         İDARE KODU:   45764.38.41.00.01.330

                                İDARE ADI:   Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURAnın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesiile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELERİÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRANO:              CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                                           ADETİ

1-    SERVİKAL PLAK- 1 ADET

2-    PLAK VİDASI- 6 ADET

3-    SERVİKAL KORPEKTOMİ- 1ADET

DİSTİRAKTEEDİLEBİLEN KORPEKTOMİ

CAGESETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1) Alt ve üstvertebra ile birebir kontak sağlayacak yüzey açılı olmalıdır.

2) Alt ve üstvertebralarla sıkı bir tutunma sağlayabilmesi için temas yüzeylerinin

keskin dişlibir yapıda olması gerekmektedir.

3) Sistem tekparça olmalıdır.

4) 10 mm’denbaşlayarak 60mm ye kadar yükseklik.10,12,14,16,20, mm’ye kadar

çapalternatifleri olacaktır.

5) Greftlemeiçin sağlanmış geniş orta alan olmalıdır, ve greftleme distraksiyondan

önce yapılabilmelidir.

6)Distiraksiyon yapıldıktan sonra tek aşamalı kilitleme sistemi olmalıdır.

7) Sisteminvücutta kalacak tüm parça ve elemanları titanyum malzemeden imal

edilmişolacaktır.

8) Sisteminiçeride distrakte edilebilir özelliği olmalıdır.

9) Teklifedilecek ürün CE veya FDA onaylı olmalıdır.

10)Ürünlerinüzerinde ölçülerini ve üretici firma tanımlayan sembol ya da ifade

bulunmalıdır.

11) .Hasta ve ürün güvenirliliğinisağlamak amacıyla tüm malzemelerin üzerinde lot

numarası bulunmasızornludur,bir bütün olarak kullanılan malzemelerde

bütünüoluşturan parçaların(plak,vida,çivi,kilit vidası,nail cap,stem,stem,baş,medüller

tıkaç,sentralizer,asetabulerkap,femoral komponent,tibial

komponent,polietilenliner,stem,pegler,metalkamalar,eksternal ve interal fiksatörü

oluşturanher bir eleman……v.b)ayrılot numrarası olması zorunludur.tedarikçi

firma,herhangi bir problemlekarşılaşıldığında imal edilen malzeme üzerinde bulunan

lot numarasından hareketederek izlenebilirliğe ait kayı kayıtları belgelemek

zorundadır.

12) Lot numarasıyla birliktetüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası Kod

Numarası-GMDN) bulunmasızorunludur. Bir bütün olarak kullanılan malzemelerde

bütünü oluşturan her birelemanın (plak, vida,çivi, kilit vidası, nail cap, stem, stem,

baş, medüller tıkaç,sentralizer, asetabuler kap, femoral komponent , tibial

komponent, polietilenliner,stem, pegler, metal kamalar, eksternal ve internal fiksatörü

oluşturan her bir eleman …vb) ayrı bir barkod numarası olması zorunludur. Barkod

numaraları, kullanılanmalzemenin Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK) fatura

edilebilmesi açısındanmutlaka faturada gösterilecektir.

13) İhalenin uhdesinde kaldığıfirma hastanın ameliyat olduğu gün malzeme faturasını

keserek, faturanın en geç 24saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme

birimine teslim edecektir.

14) Yaklaşık maliyettekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-5E’de yer alan SUT

kodları mutlaka yazılacaktır.

15) SUT eki Ek-5/E ileEk-5/F’nin bulunduğu 22. Maddenin a,b,c,d,e bentlerindeki özellikler firma

tarafından belirtilmeli vegerektiğinde ibraz edilmelidir.

16) İhaleye teklif verenfirmaların uygunluk denetlenmesi amacıyla ürün numunelerini getirmeleri

gerekmektedir.

 

SERVİKALANTERİOR KORPEKTOMİ KAFES-PLAK KOMBİNE SET

1-Korpektomikafesleri,alt ve üst vertanra ile birebir kontak sağlayacak yüzey açlı olmalıdır.

2-Temasyüzeyleri sıkı bir tutanma sağlayabilecek dişli yapıda olmalıdır.

3-Ayrıcaikinci bir plaklamaya gerek kalmadan alt ve üst vertabrann korpuslarnasabitlemeye olanak

sağlayacakplak kombine olmalıdır.

4-Kafesleremonteli plaklar hem boltlu hem de standart kortikal vidalar ilekullanlabilmelidir.

5-10mm'denbaşlayarak 65mm ye kadar yükseklik ve 10mm den 16mm'ye kadar çap alternatifleri

oalacaktır.

6-sistemIn-Situ distrakte edilebilmelidir.

7-Ortabölümde greftleme yapılabilmesi için geniş,yeterli alan olaması ve greftlemeninyan yüzeylerle

temasını sağlayabilmekiçin yüzeyde yeterli genişlikte delikler -açıklıklar olmalıdır.

8-Distraksiyonyapılan bölümler dahil kafes tek bir bütün halinde olmalıdır.

9-Distraksiyonyapıldıktan sonra tek aşamalı kilitleme sistemi olmalıdır.

10-Ürünlerintamamı içinTSE,CE,TÜV,EN, veya FDA standartlarından en az bir tanesi uygunluğu şarttır.

11-Teknik şartnamedeUBB kodu ve barkodları olmak zorundadır.

12- Hastave ürün güvenirliliğini sağlamak amacıyla tüm malzemelerin üzerinde lot numarası

bulunmasızornludur,bir bütün olarak kullanılan malzemelerde bütünüoluşturan parçaların

(plak,vida,çivi,kilitvidası,nail cap,stem,stem,baş,medüller tıkaç,sentralizer,asetabuler kap,femoral

komponent,tibialkomponent,polietilenliner,stem,pegler,metal kamalar,eksternal ve interalfiksatörü

oluşturanherbir eleman……v.b)ayrı lot numrarası olması zorunludur.tedarikçi firma,herhangibir

problemlekarşılaşıldığında imal edilen malzeme üzerinde bulunan lot numarasından hareketederek

izlenebilirliğeait kayı kayıtları belgelemek zorundadır.

13-Lotnumarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası KodNumarası-

GMDN)bulunması zorunludur. Bir bütün olarak kullanılan malzemelerde bütünü oluşturanher bir

elemanın(plak, vida,çivi, kilit vidası, nail cap, stem, stem, baş, medüller tıkaç,sentralizer, asetabuler

kap,femoral komponent , tibial komponent, polietilenliner, stem, pegler, metalkamalar, eksternal ve

internalfiksatörü oluşturan her bir eleman … vb) ayrı bir barkod numarası olmasızorunludur. Barkod

numaraları,kullanılan malzemenin Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesi açısından

mutlakafaturada gösterilecektir.

14-İhaleninuhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün malzeme faturasınıkeserek,

faturanınen geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine teslimedecektir.

15-Yaklaşıkmaliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-5E’de yer alan SUT kodlarımutlaka

yazılacaktır.

16- SUT ekiEk-5/E ile Ek-5/F’nin bulunduğu 22. Maddenin a,b,c,d,e bentlerindeki özelliklerfirma tarafından

belirtilmelive gerektiğinde ibraz edilmelidir.

17-İhaleyeteklif veren firmaların uygunluk denetlenmesi amacıyla ürün numunelerinigetirmeleri

gerekmektedir.






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)